سوریه: عمده شکاف کنترل پدیدار اسد در خانواده

سوریه سرمایه دار خیلی مهم رامی Makhlouf علنا ضربه خارج در سوریه را به تصرف خود کسب و کار, افشای یک شکاف در نخب

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

سوریه سرمایه دار خیلی مهم رامی Makhlouf علنا ضربه خارج در سوریه را به تصرف خود کسب و کار, افشای یک شکاف در نخبگان را کنترل کشور است. است فشار روسیه را مجبور به تغییر در خاندان حاکم است ،

رامی Makhlouf سوریه را ثروتمندترین مرد و حیاتی حامی مالی از رژیم سوریه ارسال شده دو بی سابقه ای ویدئوها در Facebook در طول هفته گذشته. آنها او را متهم و خود را پسر عموی بشار اسد از سفارش دستگیری کارکنان خود و مصرف بیش از کسب و کار خود را.

هنگامی که جنگ در سوریه در سال 2011 Makhlouf کنترل می شود تا آنجا که 60 درصد از اقتصاد کشور به بار مالی گزارش شده و همچنان ادامه دارد به انحصار صنایع کلیدی در حالی که propping تا رژیم اسد است. اما در اواخر سال گذشته گزارش های تایید نشده پدید آمده است که Makhlouf قرار داده شده بود تحت بازداشت خانگی به عنوان پسر عموی خود را کمبود پول نقد رژیم کشف و ضبط Makhlouf کسب و کار در چه رسانه های دولتی به نام مبارزه با فساد.

Syrian businessman Rami Makhlouf, a cousin of Bashar Assad Geschäftsmann (picture-alliance/abaca/Balkis Press)

رامی Makhlouf راه اندازی کرده است یک حمله بی سابقه ای در رژیم

در حال حاضر Makhlouf استفاده از رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با رئیس جمهور نشان داده است که فاصله بین این دو است. در نوبت های کوچک و مبهم تهدید این پست نشان می دهد سوریه nepotistic نظم سیاسی متزلزل شده است.

"رئیس جمهور و نیروهای امنیتی را آغاز کرده اند حمله به مردم آزادی" Makhlouf گفت: در یک ویدیو ارسال شده در روز یکشنبه با اشاره به کسانی که تا به حال گفته می شود بازداشت کارکنان خود را. "این هستند که خود را حامیان وفادار ... وضعیت خطرناک است و به خدا سوگند اگر ما همچنان وضعیت این کشور بسیار دشوار خواهد بود."

مبارزه برای کاهش غنایم

در قلب ریفت یک نبرد برای کنترل کاهش منابع درآمد برای Makhloufs و ضعف رژیم به دلیل گسترده تخریب اقتصاد گفت: یوسف ضاهر سوئیس-سوریه تحصیلی سوریه اقتصاد سیاسی در دانشگاه لوزان.

بیشتر بخوانید: Stealth ثروت: چگونه اسد خانواده و دیگران باید خود را پر اروپایی خزانه

که رقابت دیده است بشار برادر کوچکتر نظامی فرمانده ماهر اسد به تدریج کنترل بخش غیر رسمی اقتصاد ضاهر گفت.

People walking past the premises of cellphone company Syriatel

رامی Makhlouf را در شرکت مخابرات گزارش شده است که در تنگه وخیم مالی

بشار همسر Asma نیز گزارش می شود برنامه ریزی یک رقیب شرکت مخابرات به عنوان Makhlouf را Syriatel یکی از کشور سود آور ترین شرکت های است که هدفمند و با یک لایحه بیش از €200 میلیون دلار ($218 میلیون دلار) مالیات با توجه به یکی از Makhlouf را ویدئوها.

در حال حاضر در ماه دسامبر سوریه وزارت مالیه گفت که آن را تصرف کرده بود Makhlouf را Abar شرکت نفت, پس از, آن را متهم به قاچاق نفت و گاز به ارزش 1.9 میلیارد پوند سوریه (€3.4 میلیون $3.7 میلیون) بدون پرداخت عوارض گمرکی به این رژیم است.

تشنج سیگنال تغییر در قدرت

در یک وضعیت که در آن پویایی از قدرت هستند معمولا بسیار مرموز Makhlouf عمومی مقاومت به کسانی که تشنج منجر به حدس و گمان در مورد یک تغییر عمده در سوریه به ساختار قدرت.

بیشتر بخوانید: جنگ در سوریه وارد سال دهم

"من فکر می کنم آنچه ما می بینیم این است که آخرین مرحله از رژیم سوریه و آنچه که اتفاق می افتد در حال حاضر قاطع به رژیم آینده" Bachar ال-حلبی یک محقق در دانشگاه آمریکایی بیروت (AUB) گفت: قطر-حمایت خروجی جدید عربی. "شکاف شروع به نظر می رسد. این ویدئوها به شما بگویم که این رژیم در درون دایره واقعا به چالش کشیده شده است پس از یک روز از انقلاب است."

اما چنین با شتاب برای Makhlouf دارایی نیز محدود است. "برای بشار اسد, رفتن همه را در برابر Makhlouf بسیار بسیار بالا و هزینه های که من مطمئن هستم که او آماده است تا به پرداخت در حال حاضر" سوئیس-سوریه دانشگاهی ضاهر گفت.

"Makhlouf مهم شبکه های خود را که باید در خدمت این رژیم برای 20 سال گذشته است. که می تواند یک مشکل برای بشار اسد زیرا آنها بر اساس در محافل که اساسا محبوب اساس این رژیم به خصوص در لاذقیه و دمشق," او اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: سوریه: خلع ید این است که "مجازات برای کسانی که اعتراض'

فشار روسیه به بازپرداخت جنگ لایحه می لرزد رهبری

Syrian leader Bashar Assad with his wife

ناظران می گویند که شکاف شروع به نشان می دهد در ساختار قدرت سوریه

فشار از روسیه و حامیان, برای پیدا کردن یک راه به آنها را برای جبران هزینه حمایت خود در جنگ ممکن است توضیح دهید که چگونه اسد در بر داشت خود را در موقعیت دشوار به چالش کشیدن خود را متحد سابق.

در ماه سپتامبر در لندن خروجی تایمز گزارش داد که این حرکت در برابر Makhlouf دارایی های انجام شده در دستور روسیه برای جبران 3 میلیارد دلار آن را صرف حمایت از اسد در عقب هل دادن شورشیان.

یک سری از گزارش ها در روسیه پوتین-دوستانه های رسانه ها انتقاد از بشار اسد به عنوان ضعیف و منفور و قادر به مقابله با فساد اضافه شده است برای فشار.

در یک مقاله سفیر سابق الکساندر Aksenenok نوشت: در روسیه روزانه کومرسانت که دمشق مورد نیاز برای موافقت با یک طرح که شامل اسد های قدرت به منظور به دست آوردن رسمیت شناختن بین المللی و دسترسی به بازسازی بودجه.

روسیه امکان پذیر خواهد به دست آوردن ایستاده از دسترسی به این پول را از طریق عقد قرارداد با دمشق اما معلوم نیست که آیا عمده تغییر رژیم در دستور کار خود.

"ما می دانیم که روس ها علاقه مند به پیدا کردن جایگزین برای حضور اسد" AUB محقق حلبی گفت جدید, عرب, و اشاره کرد که آنها تا به حال یافت نشده است.

اما این جایگزین بعید است به Makhlouf که در حال حاضر در دست اتحادیه اروپا و آمریکا اگر بشار موافقت برای به اشتراک گذاشتن قدرت در همه گفت ضاهر.

"ماهیت خاص این patrimonial رژیم بدان معنی است که شما فقط نمی تواند خلاص شدن از شر بشار اسد و حفظ ثبات رژیم" ضاهر گفت. "خانواده او در اصل صاحب دولت پس ما که بسیاری از مردم و شبکه های خود را به خلاص شدن از شر."

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب