صحنه های از جنگ شهری' از میامی به سیاتل

Dozens از شهرهای ایالات متحده هنوز در وضعیتی وخیم از یک موج تظاهرات که با خشونت گسترش یافته و در سراسر کشور در

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

Dozens از شهرهای ایالات متحده هنوز در وضعیتی وخیم از یک موج تظاهرات که با خشونت گسترش یافته و در سراسر کشور در روز شنبه—با اتومبیل های گشت زنی را به آتش کشیدند و ساختمان به آتش کشیده شد پلیس حمله کردند و پلیس با شلیک گاز اشکآور و کیف های باقلا در جمعیت از فیلادلفیا به لس آنجلس.

پلیس و نظامی تقویت حکومت در مناطق عمده شهری و مهیجی scoldings از مقامات منتخب را سرکوب خشم که ریخته بعد از یک روز عمدتا مسالمت آمیز تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید.

اواخر بعد از ظهر بلد به شب و سپس در تاریکی شب گزارش ها از درگیری از بوفالو به سیاتل شروع به ریختن در بالا بردن سوال از چه مدت در سراسر کشور ناآرامی ممکن است آخرین و چگونه آن را ممکن است در نهایت.

در شیکاگو یک نزاع و جدال درگرفت بین تظاهرکنندگان و ماموران پلیس و یک ویدیو ارسال شده به توییتر گفته می شود در صحنه نشان داد سه پلیس تعدادشان کمتر توسط اراذل و اوباش که فرود آمد و شروع به ضرب و شتم آنها را در حالی که دیگران سعی در محافظت از آنها.

وسایل نقلیه پلیس نیز شکست تا لاستیک را کاهش داد و برخی از تظاهرکنندگان با پرتاب تخم مرغ در افسران پلیس. پلیس تعطیل Lake Shore Drive در هر دو جهت و چند تن از ماموران مجروح شده اند.

شهردار لری Lightfoot به آشوبگران زبان-شلاق نقاشی تمایز بین کسانی که واقعا عزادار فلوید که درگذشت در حالی که یک پلیس سفید پوست زانو در گردن او و کسانی که مسلح برای چه او را به عنوان "نبرد همه جانبه."

"شما نمی آیند برای یک اعتراض مسالمت آمیز با یک توپ بولینگ" او thundered. "شما نمی آیند برای یک اعتراض مسالمت آمیز با بطری های ادرار به پرتاب در پلیس است."

میامی خیابان ها پر شد از دود به چندین خودرو به آتش کشیده شد و پلیس مستقر گاز اشک آور در تلاش برای متفرق کردن معترضان—و در برابر آن dystopian پس زمینه آتش بازی به طور ناگهانی روشن کردن آسمان به عنوان بخشی از پیش برنامه ریزی شده نمایش به افتخار کارگران مراقبت های بهداشتی.

میامی-Dade شهردار کارلوس Gimenez خواسته بود برای نمایش به لغو هشدار داد که "صدای آتش بازی به راحتی می تواند اشتباه برای انفجار" میان در حال حاضر زمان تظاهرات, اما, سازمان, شد, مبارز.

سیاتل معترضان در زمان بیش از جاده های خرد فروشگاه ویندوز و چندین اتومبیل بودند به آتش کشیدند. یکی از معترضان کشف شد حمل در اطراف یک AR-15, اما به سرعت خلع سلاح توسط یک نگهبان امنیتی است. با تقریبا هیچ اطلاع شهردار تحمیل 5 بعد از ظهر حکومت نظامی به دلیل "بسیار خطرناک" اتفاق می افتند در این شهرستان است.

تظاهرات در فیلادلفیا ناگهان چرخید و خارج از کنترل با برخی در جمعیت فوق العاده در ویندوز در شهرستان سالن و تنظیم کردن آتش. فیلم نشان داد که چندین پلیس وسایل نقلیه در آتش و در Philadelphia Inquirer گزارش داد که تظاهر کنندگان آغاز شده بود پرتاب چیزهایی در سوات افسران. این کمیسر پلیس بعد گفت: حداقل 13 افسران زخمی شده است و همچنین گزارش از غارت.

درگیری میان پلیس و معترضان همچنین گزارش شده است که در شهرهای بزرگ و کوچک—فایت کارولینای شمالی; روچستر نیویورک; Grand Rapids, Michigan; کلیولند سن دیگو و لس آنجلس.

NYPD ساخته شده ده ها تن از دستگیری با توجه به سی ان ان به عنوان صدها نفر از مردم به خیابان ها ریختند در منهتن و بروکلین.

در Flatbush یک NYPD تیم ماشین بود به آتش کشیده شد و یک ون شکست بود—باعث شد پلیس به استقرار گرز و دستگیریهای. معترضان دیده می شد پرتاب بطری آب در پلیس و حداقل یک پلیس برخورد کرد و با یک تکه بتن در گردن.

در منهتن در نزدیکی اتحادیه میدان چند صد نفر از معترضان شده بود مسالمت آمیز و حتی رقص در خیابان قبل از تنور ناگهان منتقل شده است. فروشگاه ویندوز بودند شکست و حداقل چهار NYPD وسایل نقلیه شدند مجموعه, آتش, جمعیت تشویق هر بار یکی از این ماشین منفجر شد.

یک NYPD منبع گفت: هیولایی روزانه حداقل 12 ماشین پلیس شده بود تخریب و یا به آتش کشیدند در سراسر شهرستان 10:30 بعد از ظهر شنبه.

در مینیاپولیس پس از یک شب از گسترده ضرب وشتم و کشتار مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz آغاز روز اعلام کرد که او به طور کامل بسیج دولت گارد ملی برای اولین بار. مینه سوتا وزارت امنیت عمومی گفت: اجرای قانون حضور داشتند سه برابر شد "به آدرس شبکه ای پیچیده از جنگ شهری."

پنجمین روز از تظاهرات در شهر شاهد بزرگترین جمعیت تا کنون خلق و خوی در میان معترضان آرام بود پس از چند روز از "هرج و مرج مطلق " که Walz گفت باعث شد تا حد زیادی توسط خارجی ها. بزرگراه به شهر تعطیل شد, برای جلوگیری از interlopers از عجله در به پیوستن به هر فرای ممکن است پدیدار شود.

به عنوان به زودی به عنوان 8 بعد از ظهر حکومت نظامی منتقل پلیس و اعضای گارد ملی نقل مکان کرد و با زور و شروع lobbing گاز اشک آور در هر معترضان هنوز در خیابان ها. و در حالی که روزنامه نگاران معاف از مقررات منع رفت و آمد اعضای رسانه های خبری تحت آتش نیز هست.

MSNBC علی Velshi گفت در توییتر که او در پا با لاستیک گلوله پس از "دولت و پلیس با حمایت گارد ملی اخراج بی دلیل به طور مسالمت آمیز تظاهرات کردند." سی ان ان تولید شد همچنین آمار توسط پلیس با یک پرتابه زنده در هوا در حالی که عمر Jimenez بود گزارش از صحنه است.

معترضان در ضمن تا به حال مورد تحسین قرار گرفته خود را در نگه داشتن تظاهرات صلح آمیز است.

"من یک مؤمن قوی از پیش تعریف شده اعتراض. نه هر روز شده است و مانند آن. امروز من بسیار افتخار از تظاهرات مسالمت آمیز" جیمز هولمز گفت: روزانه وحش. "بسیاری از تخریب عصا از مردم از خارج از دولت افرادی که بخشی از عدالت برای جورج فلوید, اعتراض," او گفت:.

یکی دیگر از مینیاپولیس تظاهرکننده مایک Earney را محکوم غارت که گرفته شده بود در سراسر شهر از آنجا که او گفت: آن را منحرف از بی عدالتی آنها در حال تلاش برای برجسته.

"اما من می گویم که من شده اند با ضرب و شتم توسط پلیس در 3 حوزه در یک اینچ از زندگی من است. بله من خوشحال به آن را سوزاند. آن را مانند دیدن اوباما برنده انتخابات ریاست جمهوری," او گفت:.

چندین شهر دیگر که شاهد کشتار جمعی شب جمعه زود از خواب بیدار شد در روز شنبه به تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر. در مینیاپولیس و آتلانتا—که در آن جمعیت حمله کردند سی ان ان دفتر مرکزی—صدها نفر دیده می شد با توجه به خیابان ها با جارو و کیسه های زباله برای تمیز کردن.

در لس آنجلس پلیس صرف اکثریت از صبح روز شنبه پاکسازی بقایای مانده از شکست ویندوز و حداقل دو پلیس لس آنجلس وسایل نقلیه شده است که مجموعه ای در آتش سوزی شب گذشته بود. این اعتراض منجر به دستگیری بیش از 500 نفر پس از معترضان تخریب و غارت خیابان های مرکز شهر. مقامات می گویند که حداقل چهار Los Angeles Police Department افسران صدمه دیده در طول شب جمعه اعتراض—برخی پس از برخورد با اشیاء پرتاب.

"من فکر می کنم وقتی ما روز روشن ما را به نابودی است. ما از دست رفته حداقل دو پلیس وسایل نقلیه به آتش" پلیس لس آنجلس دستیار ارشد رابرت ارکس گفت شنبه.

"اگر شما در خیابان امشب آن را بسیار روشن شما را با شما به اشتراک نمی کردن ارزش" او گفت:.

—با گزارش های اضافی توسط راشل Olding و ترجمه Cartwright



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن