دانشمندان کشف 115 میلیون ساله فسیل جدید از دایناسور گونه در برزیل

فسیلی نشان می دهد که این گونه ریشه از یک خط از دایناسورها و حتی بیشتر باستان در اصل از یکی که گفته شد افزایش د

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

فسیلی نشان می دهد که این گونه ریشه از یک خط از دایناسورها و حتی بیشتر باستان در اصل از یکی که گفته شد افزایش داده به T-Rex. گوشتخواران بودند لقب "Aratasaurus museunacionali."

یک تیم از محققان برزیلی اعلام کرد در روز جمعه از کشف 115 میلیون ساله فسیل متعلق به یک گونه ناشناخته از دایناسور در شمال شرقی ایالت Ceara.

این "Aratasaurus museunacionali" یک گونه ناشناخته از متوسط theropods معنی آن را به حال توخالی استخوان و سه-پنجه دست و پا کند.

با توجه به شناس Juliana Sayao های فسیلی از حیوانات که ظاهرا درگذشت جوان نشان داد و آن را در حال حاضر وزن در اطراف 34.25 کیلو بود و 3.12 متر در ارتفاع.

Sayao گفت: کشف Aratasaurus خواهد شد کمک به دانشمندان در درک بهتر از تاریخچه تکاملی گوشتخوار theropods و این کشف نیز نشانه آن است که دیگر انواع گوشتخوار دایناسورها ساکنان این منطقه میلیون ها سال پیش.

"در theropods ما کشف کرد که Aratasaurus بخشی از یک گروه به نام Coelurosauria که شامل برزیل دایناسور موجود در همان منطقه شناخته شده به عنوان Santanaraptor و معروف Tyrannosaurus و velociraptors و حتی پرندگان است که ما امروز می دانیم گفت:" شناس.

فسیلی ارائه شد در روز جمعه توسط گروهی از دانشمندان از دانشگاه فدرال, Pernambuco, ملی UFRJ موزه و منطقه ای دانشگاه Cariri به موزه ملی, Rio de Janeiro, Brazil قدیمی ترین نهاد علمی.

Fossil - claw (Agencia Brasil/Divulgação/Museu Nacional)

این "Aratasaurus museunacionali" کمک خواهد کرد تا دانشمندان درک بهتری از تاریخچه تکاملی گوشتخوار theropod

بیشتر بخوانید: دانشمندان کشف فسیلی از غول درنده ماهی در آرژانتین

'خواهر و نسب' به چین ژوراسیک

نه چندان شناخته شده در مورد اجداد Aratasaurus او اضافه شده است. این فسیل نشان می دهد که این گونه ریشه از یک خط از دایناسورها و حتی بیشتر باستان در اصل از یکی که گفته شد افزایش داده به tyrannosaurus.

"Aratasaurus نشان می دهد که بخشی از تاریخ غنی ممکن است دروغ در شمال شرق برزیل و آمریکای جنوبی است. هنوز هم وجود دارد بسیاری از شکاف پرده در این پازل تکاملی اما با این کشف ما اضافه شده اند یک قطعه دیگر به آن را درک کنند" گفت: Sayao.

با توجه به شناس شین چنگ "Aratasaurus یک خواهر و نسب به Zuolong یک coelurosauria از ژوراسیک از چین است." چن گفت: این نشان می دهد که قدیمی تر coelurosauria شد و حتی بیشتر به طور گسترده ای توزیع شده در سراسر زمین و بیش از یک دوره طولانی تر از زمان.

دانشمندان فسیلی در سال 2008 در یک معدن گچ در زمین شناسی Fomualdo تشکیل برزیل در ارریپ حوضه که در آن ایالت پرنامبوکو, Piaui و Ceara دیدار خواهد کرد.

این منطقه که در آن فسیلی یافت شد نفوذ توسط یک دریاچه است که در طول زمان شاهد تغییر در شوری با ورود آب دریا.

12-سال-روند بررسی های فسیلی آهسته بود تا حدودی به دلیل پیچیده آماده سازی که شامل از بین بردن شکننده سنگ اطراف فسیلی.

بین سال های 2008 تا سال 2016 دانشمندان انجام میکروسکوپی و تحلیل های فسیلی از بافت استخوان کوچک نمونه اجازه می دهد آنها را به شکل یک ساختار از حیوانات است.

در سال 2016 Aratasaurus فسیلی منتقل شد به موزه ملی و با وجود آتش سوزی ویرانگر در سال 2018 که به تخریب بخشی از ساختمان که در آن منطقه فسیلی ذخیره شده بود تحت تاثیر قرار نمی شعله های آتش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن