مغلوب ساختن پیشی جستن خرابکاری خود Coronavirus 'ماموریت انجام' لحظه

آن را تا به حال تمام مظاهر یک "ماموریت انجام شد" لحظه: بنر ریاست جمهوری پمپ و یک پیام است که درست نیست. اما آن

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

آن را تا به حال تمام مظاهر یک "ماموریت انجام شد" لحظه: بنر ریاست جمهوری پمپ و یک پیام است که درست نیست.

اما آنچه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می خواستم دوشنبه به نشان می دهد قدرت خود را بیش از دولت coronavirus تست فشار کامل با یک بنر شعار "امریکا منجر جهان در تست" به پایان رسید تحت خشن بازجویی توسط خبرنگاران باعث جمهور به طوفان کردن به طور ناگهانی.

زمانی که خبرنگار CBS Weijia جیانگ خواسته تهمت چرا آن رقابت به رئیس جمهور با کسانی که در سراسر جهان به عنوان تلفات صعود و موارد افزایش رئيس جمهور استفاده می شود پاسخ خود را به رفتن در این حمله.

"آنها در حال از دست دادن زندگی خود را در همه جا در جهان" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "و شاید این سوالی است که شما باید بپرسید چین است. آیا از من بپرسید بپرسید چین که سوال باشه ؟ هنگامی که شما از آنها بخواهید که سوال شما ممکن است بسیار غیر معمول پاسخ دهد."

وقتی یک زن خبرنگار سی ان ان Kaitlan کالینز تلاش برای سوال از رئیس جمهور رو به مختصری ارز قبل از پایان این رویداد است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دوشنبه اعلام کرد که ایالات متحده تا به حال "غالب" در تست کرد و گفت: این ملت خواهد شد "گذار به عظمت است."

"ما ملاقات لحظه ای و ما غالب" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. فقط دو هفته پیش در کنفرانس مطبوعاتی گفت که در حالی که دولت او تا به حال ساخته شده است پیشرفت های قابل توجهی در پوسته پوسته شدن تست آن هنوز هم در حال کار را به انجام. روز دوشنبه اعلام نظر می رسد نشان می دهد که رئیس جمهور فکر می کند که تیم او تمام سعی خود را مورد نیاز به تست در 14 روز گذشته.

در شب دوشنبه ملت coronavirus مرگ و میر پیشی گرفته بود 80,000 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

ایالات متحده مسیرهای پیاده روی کشورهایی مانند دانمارک و ایتالیا و نیوزیلند برای تعداد COVID-19 آزمون در هر 1000 نفر در جهان ما در اطلاعات و همچنین روزانه تعداد تست در هر 1000 نفر است. در حالی که ایالات متحده در حال آزمایش بسیاری از مردم با توجه به بورسی آن هم در یک کشور بزرگ با بسیاری از مردم را به آزمون.

به عبارت دیگر ایالات متحده است که به سختی جهانی تست رهبر مغلوب ساختن پیشی جستن به تصویر کشیده و آن را به.

و تست شماره تبلیغ با مغلوب ساختن پیشی جستن در دوشنبه شب نیز در پشت برنامه. در مارس معاون رئیس جمهور مایک پنس به خبرنگاران گفت که تا اواسط ماه دولت را حمل 4 میلیون شد. او پیشنهاد کرد که این کشور خواهد بیش از حد تست است که بسیاری از مردم در پایان ماه. "قبل از پایان این هفته یکی دیگر از 4 میلیون آزمون توزیع خواهد شد," او گفت:. که هرگز اتفاق افتاده است.

هنگامی که فشرده با خبرنگاران در یک کنفرانس مطبوعاتی در ماه گذشته پنس گفت: رسانه ها اشتباه بود—که منظور او دولت را تسهیل حمل و نقل از کسانی که آزمون آن شد تا به ایالات متحده برای اداره آنها. آن بود در عین حال یکی دیگر از نشانه ای که دولت وعده داده در تست سقوط کوتاه از انتظارات است.

تست این ویروس همچنان ادامه دارد و به یک نقطه درد برای مغلوب ساختن پیشی جستن در طول همه گیر به عنوان توانایی های عمومی به واقع آزمایش ویروس ثابت شده باشد دشوار است.

در طول دو ماه گذشته دولت و مقامات محلی باید التماس کرد با دولت فدرال برای کمک در تست این ادعا که آنها به سادگی نمی باید به اندازه کافی تست و یا منابع برای اداره آنها را با خیال راحت و به طور کامل بازگشایی اقتصاد خود را. مغلوب ساختن پیشی جستن است منحرف انتقاد و ادعا دولت فدرال رفته بالا و فراتر از آن برای کمک به کشورهای عقب بر گردیم روی پای خود بایستند. مغلوب ساختن پیشی جستن son-in-law, Jared کوشنر در اوایل این ماه حتی به نام دولت فدرال پاسخ یک "داستان موفقیت."

اما این تصویر گلگون گریه به دور از واقعیت بر روی زمین در جوامع محلی به ویژه کسانی که در نقطه داغ مناطق. در Jersey City, New Jersey, شهردار و تیم او جنگیدند دولت و دولت فدرال برای تست اضافی و منابع قبل از اقامت در این ایده که آنها هرگز به اندازه کافی تست مهم نیست که چقدر آنها برای کمک خواسته. و در جوامع دیگر مقامات می گویند که آنها لازم نیست که کارکنان یا تجهیزات به اداره آزمون آنها در دست است.

این حکایات به نظر می رسد که blowon گذشته مقامات کاخ سفید از جمله رئیس جمهور و کوشنر که باید صرف اکثریت از دو هفته گذشته علنا ستایش هر یک از دیگر.

متحده در سراسر کشور ادامه داد: برای بازگشایی, با وجود نگرانی از برخی از مقامات محلی مورد سرعت محدودیت ها کاسته شود و تست کمبود نگرانی.

اسلاید استفاده می شود توسط مقامات در طول جلسه تبلیغ "تاریخی پوسته پوسته شدن تست" همراه با دولت را اعلام کرد که 11 میلیارد دلار بود و در حال ارسال به آمریکا از طریق مراقبت در عمل قانون به "اختصاص داده شده به قابلیت تست."

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین تلاش برای حمله به یک تعادل در بار در طول روز دوشنبه جلسه.

به یک سوال خبرنگار تهمت گفت:"اگر کسی می خواهد به آزمایش می شود در حال حاضر آنها قادر خواهید بود به آزمایش می شود."

دقیقه بعد مغلوب ساختن پیشی جستن تکرار دوباره است که "اگر مردم می خواهند برای آزمایش آنها آزمایش" قبل از لاف زدن در مورد این کشور آزمایش ظرفیت.

"اگر مردم می خواهند برای آزمایش آنها آزمایش" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "اما برای اکثر, آنها نباید می خواهید برای دریافت تست شده است. هیچ دلیلی وجود دارد. آنها احساس خوبی ندارند sniffles آنها ندارد و گلو درد. آنها مشکل نداریم."

—با گزارش های اضافی از نوح Shachtman و سام استین



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن