مگان مک کین دفاع تفنگ زن و شوهر: 'پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس' روایت 'نژاد هیستری'

نمایش's ساکن محافظه کار شرکت میزبان مگان مک کین روز سه شنبه در دفاع از سفید St. Louis زن و شوهر که brandished

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

نمایش's ساکن محافظه کار شرکت میزبان مگان مک کین روز سه شنبه در دفاع از سفید St. Louis زن و شوهر که brandished اسلحه در سیاه و سفید زندگی می کند توجه به معترضان در نزدیکی اموال خود را ادعا اخیر "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" روایت از فعالان "نژاد هیستری و این نژاد از ترس."

در اوایل این هفته, ویدیو و تصاویر از وکلای صدمه شخصی خوانده شده را علامت و پاتریشیا McCloskey اشاره سلاح گرم در تظاهرات در مقابل عمارت رفت و ویروسی. معترضان بودند که راهپیمایی به شهردار Lyda Krewson به تماس برای استعفای او وارد خصوصی خیابان از طریق یک دروازه باعث McCloskeys به خروج از خانه خود را با اسلحه به فریاد زدن در تظاهرات ،

بحث wildly مختلف در واکنش به این حادثه است که در حال حاضر در حال بررسی توسط پلیس محلی با زن و شوهر به عنوان قربانیان مک کین توافق کردند که این تصویر از زن و شوهر brandishing سلاح در تظاهرات بود یک عکس فوری از یک تقسیم امریکا است. در همان زمان او موضوع را با راه McCloskeys سردستی به کار گرفته سلاح های خود را.

"این زن بود او انگشت بر روی ماشه کل زمان" او اعلام کرد. "کنترل ماشه یک چیز بزرگ با تپانچه. مرد هیچ پوزه کنترل ندارند. این بدان معناست که قسمت جلوی AR-15—او با اشاره آن را در تمام جهات. آن را بسیار بسیار خطرناک و غیر مسئولانه است."

و اشاره کرد که زن و شوهر را روایت شده است بسیار متناقض در مورد معترضان او هنوز هم empathized با ترس و شوهر ظاهرا احساس آنها به عنوان شاهد راهپیمایی تظاهرکنندگان وارد خیابان خود را.

"سوال من همیشه به حال چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که شما شروع به رفتن به حومه شهر که مردم در بسیاری از اوقات مسلح هستند و آیا احساس ترس," او گفت:, و اضافه کرد: "اگر اراذل و اوباش از مردم به محله خود و معافیت یک دروازه که یکی از چیزهایی که آنها ادعا, مردم در حال رفتن به احساس ترس. من موافق نیستم با چگونه آنها آن را انجام داد."

تکرار کرد که "این یک عکس فوری از آنچه که در امریکا" مک کین در ادامه گفت که این یک "طرح فرهنگی جنگ است."

شرکت میزبان گلدبرگ Whoopi در ضمن سوال ادعاهای ساخته شده توسط زن و شوهر است که وجود دارد "مردم خشمگین" از صدها نفر از معترضان که سقوط کرد از طریق یک دروازه آهن گفت: این فیلم فقط نشان می دهد چند تظاهر کنندگان که در حال قدم زدن در گذشته ،

"آنها گفتند که به نام پلیس و آنها را به نام افرادی که قرار است در آمده در بررسی شما در این محله دیده بان" گلدبرگ اضافه شده است. "آنها گفتند: هیچ کس نمی آمد. من را به تعجب می کنم که چگونه بسیاری از مردم وجود دارد. آنها در خارج وجود دارد در حال انتظار برای آنها را به بیرون آمدن با خود اسلحه ؟ جدول زمانی است که فرد به من است."

مک کین در واکنش به veteran مشاهده میزبان با تکیه به عقب بر عدالت اجتماعی فعالان و ترقی خواهان فشار برای پلیس اصلاحات و defunding از اجرای قانون است.

"اما سوال من هم این است که اگر روایت است که در حال حاضر 'پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس و وقتی شما با پلیس تماس بگیرید—و شده است وجود دارد صوتی و تصویری انجام شده در سراسر فاکس نیوز از مردم در تماس با پلیس و 911 تماس و گفت: لطفا تماس خود را نماینده شهرستان در سالن به جای" مک کین تصریح کرد: ظاهرا ارجاع تماس 911 ساخته شده توسط یک ترس زن به دام افتاده در ماشین خود را به عنوان تظاهرات و راهپیمایی از طریق تقاطع.

"و اگر احساس وجود دارد که اگر شما با پلیس تماس گرفته و آنها در حال defunded و آنها نمی خواهد آمد در آن نژاد هیستری و این نژاد ترس" او ادامه داد. "و من فکر می کنم ما باید واقعا واضح و روشن در مورد این نقش به جلو رفتن از آنچه پلیس در ایالات متحده آمریکا است."

گلدبرگ مقابله با گفتن او نمی داند که این وضعیت خاص که در محله اما در تجربه خصوصی انکلاوها تمایل دارند که خود را در امنیت تعجب که چرا زن و شوهر احساس نیاز به تماس با پلیس.

"من نمی زندگی در یک جامعه دردار بنابراین من نمی دانم" مک کین tersely پاسخ داد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب