Coronavirus آخرین: اروپا باز می شود تا برای گردشگری

اولین روز از ماه ژوئن دیده است مستند محدودیت کاسته در تعدادی از کشورهای اروپایی است. مردم از آتن به آمستردام د

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

اولین روز از ماه ژوئن دیده است مستند محدودیت کاسته در تعدادی از کشورهای اروپایی است. مردم از آتن به آمستردام در حال هجوم آوردند به موزه ها و کافه ها برای اولین بار در ماه. دنبال DW برای آخرین.

- در ایتالیا, رم کولوسئوم است بازگشایی به بازدید کنندگان همراه با برج پیزا

- جهانی مرگ و میر از COVID-19 پیشی گرفته است 371,000

برزیل تعداد کل عفونت پیشی گرفته 500,000 با 29,314 مرگ و میر

- در تلاش برای احیای آن اقتصاد بیمار آفریقای جنوبی بخشی از آسانسور خود را coronavirus مستند

تمامی زمان ها در زمان هماهنگ جهانی (UTC/GMT)

22:35 هنگامی که ما یک واکسن چگونه می تواند ما را در ارائه عکس به اندازه کافی برای تلقیح همه ؟ آیا تفاوت بین تست PCR و ELISA تست ؟ DW علوم خبرنگار دریک ویلیامز پرسش و پاسخ در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس.

22:20 وجود دارد هیچ مدرکی برای حمایت از این ادعا که coronavirus مسئول COVID-19 بیماری همه گیر در حال از دست دادن قدرتسازمان بهداشت جهانی کارشناسان و دانشمندان گفته اند.

آنها در پاسخ به اظهارات ساخته شده توسط پروفسور آلبرتو Zangrillo سر از مراقبت های ویژه در San Raffaele بیمارستان در ایتالیا که به گفته تلویزیون دولتی روز یکشنبه که این ویروس جدید "بالینی دیگر وجود ندارد".

که اپیدیولوژی و بسیاری دیگر از کارشناسان را رد Zangrillo ادعا گفته است که پشتیبانی نمی شود شواهد علمی وجود ندارد و داده ها نشان می دهد که coronavirus در حال تغییر است.

"از نظر توانايی انتقال که تغییر نکرده از نظر شدت که تغییر نکرده" چه کسی اپیدمیولوژی ماریا ون Kerkhove به رسانه ها گفت.

Zangrillo یک با مشخصات بالا, دکتر, در, ایتالیا, نیز شخصی دکتر, نخست وزیر سابق سیلویو برلوسکونی ، او گفت: او ادعا می کند با حمایت یک مطالعه انجام شده توسط ماسیمو Clementi یک شخص دانشمند است که به هفته ی آینده منتشر شود.

"ما هرگز گفت که این ویروس تغییر کرده است ما گفت که تعامل بین ویروس و میزبان است قطعا تغییر" Zangrillo و گفتگو کرد.

کارشناسان از امثال جانز هاپکینز دانشگاه ویک فارست باپتیست مرکز پزشکی دانشگاه جورج واشنگتن و Northwell بهداشت نیز در پاسخ به Zangrillo نظر کرد و گفت که آنها آگاه بودند از هر گونه شواهد نشان می دهد که کروناویروس جدید تغییر کرده بود.

21:30 افزایش استفاده از آنتی بیوتیک ها در مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس را تقویت مقاومت باکتريايی و منجر به مرگ و میر بیشتر در دوران بحران و فراتر از سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه گفت:.

یک "نگرانی شماره" عفونت های باکتریایی در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای مقاوم به دارو به طور سنتی استفاده می شود برای درمان آنها, مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت.

"این COVID-19 همه گیر منجر به افزایش استفاده از آنتی بیوتیک است که در نهایت منجر به افزایش مقاومت باکتریها در نرخ خواهد شد که تاثیر بار بیماری و مرگ و میر در این بیماری همه گیر و فراتر از آن" Tedros گفت: در طول یک مجازی خبری.

این آژانس سلامت سازمان ملل متحد با صدور دستورالعمل به پزشکان هستند که با هدف مبارزه با مقاومت ضد میکروبی. این شامل ارائه آنتی بیوتیک در درمان و یا پیشگیری به بیمارانی که خفیف COVID-19 و کسانی که با وزش بیماری اما بدون شک بالينی از یک عفونت باکتریایی است.

"این روشن است که جهان در حال از دست دادن توانایی خود را به استفاده از بسیار مهم ضد میکروبی داروهای" Tedros گفت: تهدید از مقاومت ضد میکروبی "یکی از فوری ترین چالش های زمان ما".

21:14 در ترکیهکافه ها و رستوران ها و استخرهای شنا و پارک ها و ورزشگاه ها و موزه ها مجاز به باز دوباره. به عنوان کشور طول می کشد یک گام بزرگ به سوی یک به اصطلاح "طبیعی" یکی از استانبول معروف جهان, جاذبه های گردشگری نیز بازگشت به کسب و کار.

21:00 نمایندگان مجلس به رای گیری در روز سه شنبه به تصمیم می گیرید که آیا برای پایان دادن به کنترل از راه دور سیستم رای گیری و پارلمان-با-کنفرانس ویدیویی بود که تا حالا اجازه موشکافی دولت coronavirus پاسخ.

در آوریل 650 از قانونگذاران مجلس عوام اجازه داده شد به سوال از وزیران از طریق لینک ویدئو. یک ماه بعد خانه را کنار بگذارند قرن از سنت به بازیگران خود را از راه دور اول رای.

این اقدامات قرار شد به طور موقت و وزیران گفته بود که آنها باید اوراق هنگامی که مجلس شورای اسلامی در بازگشت از استراحت در ژوئن 2, و اضافه کرد که سیستم اجازه نداد کافی موشکافی و آهسته پردازش شد.

روز سه شنبه رای گیری خواهد کرد که تصمیم گیری در یک سیستم رای گیری را ببینید قانونگذاران خط تا دو متر از هم جدا. صف انتظار می رود به گسترش از اتاق بحث و به یک قرن 11th سالن که در آن پادشاهان و ملکه باید lain در دولت است.

مخالفان سیاسی را مورد انتقاد پایان سیستم ترکیبی و گفت که آن را دور از حق رای از کسانی که نمی تواند به خاطر دلایل پزشکی. آنها می گویند آن را نیز می تواند گسترش عفونت کرونا ويروسی به عنوان قانونگذاران سفر در داخل و خارج از لندن است.

برخی از اعضای نخست وزیر بوریس جانسون حزب محافظه کار می خواهید برای حفظ یک تعداد کمی از عناصر ترکیبی مجلس. نگرانی وجود دارد که این رای می تواند جرقه شورش در درون حزب.

دولت است و قرار دادن وزن خود را پشت سر پایان دادن به اقدامات خاص است.

20:54 تونس را بازگشایی آن زمین دریا و هوا مرزها در ژوئن 27, تونس دولت اعلام کرده است. مردم نیز اجازه حرکت آزادانه بین شهرستانها دوباره از شنبه به بعد.

شمال کشور آفریقایی امیدوار است این اقدامات را نجات آن به شدت ضربه به صنعت گردشگری پس از پیش بینی اقتصاد آن کوچک خواهد شد تا به 4.3 درصد در سال جاری - شدیدترین کاهش از سال 1956.

تونس صنعت گردشگری می تواند از دست دادن $1.4 میلیارد دلار (€1.26 میلیارد دلار) و از 400 ، 000 شغل در این سال با توجه به کروناویروس بحران است.

20:45 از جمهوری چک باز کرده است تا مرزهای خود است و بیشتر به عقب در coronavirus محدودیت. چک در حال حاضر مجاز به سفر به بسیاری از کشورهای اروپایی بدون اثبات آنها COVID-19 منفی پس از بازگشت.

"ما می توانیم شروع به سفر در سراسر اروپا از ژوئن 15" وزیر بهداشت آدم Vojtech توییتی

کشور اروپای شرقی است 9,286 تایید موارد ویروس ها و 321 مرگ و میر. دولت چک به تدریج شروع به استراحت coronavirus محدودیت در ماه آوریل است. Vojtech گفت: تئاتر و سینما نیز مجاز به سهولت اجتماعی فاصله اقدامات شروع هفته آینده. او همچنین اعلام کرد که حداکثر تعداد افراد مجاز در حوادث دسته جمعی مطرح خواهد شد به 500 عنوان از ژوئن 8.

دولت چک در نظر آلمان, لهستان, سوئیس فنلاند و بالتیک به عنوان "امن ترین" کشور در جهانی همه گیر و ذکر شده است, بلژیک, فرانسه, ایتالیا, هلند و اسپانیا به عنوان کشورهای با افزايش خطر است. بریتانیا و سوئد نام برده شده به عنوان کشورهای با ریسک بالا.

20:30 آلمان سواحل مجبور شدند برای پیاده سازی کنترل جمعیت پس از بیش از حد بسیاری از مردم رهبری به حمام افتاب گرفتن در یک هوای آفتابی دارد. در جزیره Sylt در ایالت شمالی, Schleswig-Holstein پلیس سعی در شکستن جمعیت در حالی که همچنین قرار دادن در محل اضافی توالت های قابل حمل.

در نزدیکی شهرهای Haffkrug و سچربوتز موقت ممنوعیت در محل قرار داده شد در روز گردشگران آلمانی پخش NDR گزارش شده است. پارکینگ تا به حال حداکثر ظرفیت 70%: هنگامی که این ظرفیت رسیده بود بیشتر ماشین منحرف شد از آمدن در نزدیکی سواحل است.

در ضمن در کوهستانی بایرن برخی از مسیرهای پیاده روی پیاده روی بسته بودند توسط مقامات که ترسیده بودند از جمعیت زیادی. پلیس گزارش داد تعداد زیادی از اتومبیل های پارک شده به طور غیر قانونی در پارک های ملی و مناطق حفاظت شده.

20:15 ویژه-چارتر پرواز حمل و نقل, چند , آلمانی, مربیان پلیس و یک سرباز از افغانستان به آلمان پس از آنها مبتلا به کوروناویروس. سلامت سیستم در افغانستان شده است در تلاش برای مقابله با این بیماری همه گیر.

لوفت وافه آلمان نیروی هوایی جدولها دو هواپیما که فرود آمد در کلن اولیه در این ساعت از صبح روز دوشنبه. پرسنل رفت و مستقیما به قرنطینه.

19:47 ایتالیا اعلام کرد کوچکترین روزانه تعداد coronavirus عفونت از ماه فوریه این کشور حفاظت مدنی آژانس در بیانیه ای گفت.

آخرین آمار و ارقام می دهد با روشنایی ضعیف تابیدن از امید دو روز قبل از برنامه ریزی بازگشایی مرزهای داخلی و همچنین هم مرز با کشورهای عضو اتحادیه اروپا و منطقه شنگن.

ایتالیا رسمی شمارش از موارد جدید افزایش 178 در 24 ساعت آوردن مجموع به 233,197. روزانه تعداد موارد جدید بود 516 جمعه 416 شنبه و 355 یکشنبه. تعداد مرگ و میر در 24 ساعت گذشته نیز پایین در مقایسه با سال اخیر به طور متوسط با 60 مرگ و میر ثبت شده در سراسر کشور در مجموع 33,475, مرگ و میر, در حالی که تعدادی از مردم در مراقبت های ویژه در حال حاضر 424 همچنان به رها کردن.

شمال منطقه لمباردی باقی مانده است بیشتر تحت تاثیر منطقه با 16,131 مرگ و میر و 89,018 عفونت اما این ثبت نام تنها 50 موارد جدید در روز دوشنبه از مجموع جمعیت حدود 10 میلیون نفر است.

ایتالیا شده است آرامش خود را مستند پس از آغاز ممکن است با محدودیت در حرکت و فعالیت های کسب و کار کاهش به تدریج.

همچنین در روز دوشنبه در ایتالیا منتشر شد بحث برانگیز نرم افزار تلفن همراه برای ردیابی عفونت کروناویروس در چهار منطقه با وجود انتقادات گسترده بیش از نقض حریم خصوصی.

19:17 فوتبال برزیل باشگاه واسکو دا بازی کرده است گفت: 16 از بازیکنان خود را به حال آزمایش مثبت برای coronavirus با بیشتر از سه در حال حاضر در حال بهبود از این بیماری است.

اعلام می آید یک روز قبل از ایالت ریو دو ژانیرو از باشگاه های فوتبال هستند و با توجه به رزومه آموزشی پس از دو ماه coronavirus shutdown.

با توجه به ریو مبتنی بر باشگاه بازیکنان 16 - از 43 تست شده - خواهد بود قرار داده و در انزوا.

"این فقط ثابت می کند که ما در حال بدست گرفتن اقدام بزرگ, شناسایی عفونت در ورزشکاران ما به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است" واسکو دا گاما در بیانیه ای گفت. "این به ما اجازه می دهد برای جلوگیری از این ویروس در حال گسترش است."

ریو فوتبال باشگاه, بازیکنان خواهد بود و مجاز به انجام معاینات فیزیکی و گرفتن آموزش فردی از دوشنبه اما قرارداد آموزشی است که هنوز هم مجاز است.

مسابقات قهرمانی کشور به حالت تعلیق در آمد در اواسط ماه مارس.

کشورهای دیگر در این کشور هنوز باید تصمیم بگیرد که باشگاه های فوتبال می توانید راه اندازی مجدد آموزش کامل.

برزیل است ثبت نام بیش از 514,800 coronavirus موارد با بیش از 29 ، 000 مرگ و میر - چهارم در بالاترین سطح جهانی همه گیر پس از آمریکا و انگلستان و ایتالیا.

18:42 نیجریه ریاست جمهوری وظیفه نیروی COVID-19 اعلام کرد یک سری از تسهیلات در coronavirus محدودیت از سه شنبه به بعداز جمله در مکان های عبادت.

رئیس Mustapha, نیجریه, ترین, ارشد عمران, بنده, نیز گفت که شهر شمالی کانو شروع خواهد شد کاهش آن مستند اقدامات از شنبه.

"نیجریه رسیده است اوج تایید موارد" Mustapha به خبرنگاران گفت:.

نیجریه پرجمعیت ترین کشور آفریقا و که در آن هر دو دین مسیحیت و اسلام به طور گسترده ای تمرین – ثبت نام 10,162 مورد تأیید و 287 مرگ و میر.

یک مقام دیگر گفت: پروازهای داخلی احتمالا می تواند رزومه از ژوئن 21, و اضافه کرد که از روز سه شنبه ملی منع رفت و آمد نیز می تواند کوتاه به 10 شب تا 4 صبح از آن زمان 8 p.متر تا 6 صبح

Sani Aliyu ملی هماهنگ کننده نیروی کار اختصاص داده شده به مبارزه با COVID-19 گفت: نیجریه در بخش مالی نیز قادر خواهد بود به از سرگیری ساعات کار عادی.

بزرگراه میان ایالتی سفر است و هنوز هم ممنوع است مگر برای اهداف ضروری از جمله مربوط به کار ، ماسک صورت هنوز هم اجباری است.

18:05 آلبانی به بازگشایی مرزهای زمینی خود اما در مقیاس بزرگ فعالیت هستند و هنوز هم ممنوع تا ژوئن 23.

پس از 79 روز از coronavirus محدودیت, مردم در کشور بالکان در حال حاضر مجاز به حرکت در اطراف آزادانه.

همچنین در روز دوشنبه در این کشور به شدت وابسته به گردشگری – افتتاح سواحل آن با هتل ها اجازه می دهد قومی آلبانی به سفر به مقاصد گردشگری.

مسابقات ورزشی مانند فوتبال سر گرفته خواهد شد در این هفته اما هنوز هم بدون فن. پارک ها و ورزشگاه ها و کافه های اینترنتی نیز باز در روز دوشنبه اما شیوه های بهداشت هنوز هم در جای خود.

سینما, تئاتر, کاباره ها, جرم, حمل و نقل عمومی, شنا, استخر, عروسی, همایش ها و جلسات عمومی نمی بازگشایی تا ژوئن 23.

با وجود افزایش روزانه عفونت هفته گذشته در وضعیت "stable" یک مقام بهداشتی اعلام کرد.

با جمعیت 2.8 میلیون آلبانی به گزارش 1,143 coronavirus عفونت و 33 مرگ و میر.

People are disinfected before entering a market, as Albanian authorities take measures to stop the spread of the coronavirus (Reuters/F. Goga)

مردم ضد عفونی قبل از ورود به بازار در تیرانا

17:42 نخست وزیر سوئد استفان Lofven اعلام کرده است یک پرس و جو به این کشور را از دست داده و همه گیر قبل از تابستان است.

این کاوشگر می آید به دلیل افزایش انتقاد از احزاب مخالف در هر دو سمت راست و چپ.

Lofven قبلا گفت: کمیسیون ویژه خواهد بود منصوب هنگامی که این بیماری همه گیر است اما او و خود را سوسیال دموکرات حزب – که حکومت در ائتلاف با سبزها – مواجه شده اند فشار به اقدام هر چه زودتر.

ادامه مطلب: سوئد راه اندازی کاوشگر به دست زدن به همه گیر

سوئد دهکدهای از دست داده و بیش از 4000 نفر به این بیماری همه گیر با تقریبا نیمی از آنها شده است ساکنان خانه سالمندان.

تست در سوئد نیز به طور قابل توجهی پایین تر از در دیگر کشورهای اسکاندیناوی – رسیدن به تنها یک سوم از
دولت هدف از 100,000 آزمون در هر هفته است.

در حالی که میزان مرگ و میر بیش از این دوره از شیوع کروناویروس شده است پایین تر در برخی از کشورها که تا به حال سختگیرانه تر اندازه گیری شامل ویروس, سوئد بيشترين تعداد COVID-19 مربوط به مرگ و میر در اروپا نسبت به اندازه جمعیت از طریق بخش ممکن است.

نوردیک کشور دارای عناوین جهانی برای خود بیشتر رویکرد لیبرال به دست زدن به coronavirus. سوئد با تکیه بر اقدامات داوطلبانه بر اساس بهداشتی و اجتماعی فاصله شیوه نگه داشته و اکثر کسب و کار رستوران ها و مدارس باز حتی در اوج این بیماری همه گیر.

16:52 با وجود افزایش COVID-19 عفونت دولت هند قصد دارد برای بلند مستند اقدامات که اعمال شده برای جلوگیری از گسترش ویروس.

هند وزارت کشور گفت: این مستند می توان توسعه یافته در معرض خطر "مهار مناطق" تا 30 ژوئن. بیشتر بخوانید از دویچه وله آسیا میز.

هند تا کنون ثبت بیش از 190,000 coronavirus موارد است. کشور ثبت شده که بالاترین تک روز شمارش روز یکشنبه با 8,380 جدید عفونت با توجه به آمار و ارقام منتشر شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

People queuing for buses and trains (AFP/A. Sanukar)

16:15 coronavirus بحران به شدت تحت تاثیر درمان و مراقبت از افراد مبتلا به بیماری های دیگر در سراسر جهان با توجه به بررسی های که.

این بررسی نشان داد که 31 درصد از کشورها برای محدود کردن و یا به طور کامل به حالت تعلیق در مراقبت حاد مشکلات قلبی و عروقی 42 درصد کاهش مراقبت در بیماران مبتلا به سرطان 49 درصد در بیماران مبتلا به دیابت و بیش از نیمی قادر به حفظ و مراقبت از افراد مبتلا به فشار خون بالا است.

ادامه مطلب: Coronavirus به شدت مختل سرطان و دیابت و مراقبت – که

برنامه های توانبخشی قطع شده است در 63 درصد از کشورها در حالی که برنامه های پیشگیری مانند سرطان پستان امتحانات نیز تحت تاثیر قرار.

سلامت ملاقات بودند لغو شد با توجه به تخصیص مجدد پزشکی کارگران به خط مقدم برای مقابله با COVID-19 بیماران و یا با توجه به مستند محدودیت.

"آن را حیاتی است که کشورهای در پیدا کردن راه های مبتکرانه برای اطمینان حاصل شود که خدمات ضروری برای بیماری های غیر واگیر در ادامه حتی به عنوان آنها مبارزه COVID-19" گفت که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus.

این بررسی همچنین نشان داد که کاهش در بهداشت و درمان به صورت غیر coronavirus مربوط به بیماری شدید در کشورهای کم درآمد.
که تخمین می زند که 41 میلیون نفر از بیماری های غیر واگیر در هر سال ساخت تا 71 درصد از مرگ و میر در سطح جهان است.

15:50 فقط یکی دو آلمان ها خواهد بود واکسینه در برابر coronavirus اگر واکسن در دسترس قرار گرفت, بر اساس یک نظرسنجی منتشر شده توسط ناظر انتخابات YouGov. بیشتر از یک چهارم شاید از این واکسن استفاده کنند در حالی که یک پنجم از 2,056 پاسخ دهندگان گفتند که واکسینه شود.

ادامه مطلب: نظرسنجی: نیمی از آلمانی ها خواهد واکسیناسیون در برابر coronavirus

آلمانی ها به طور کلی تقسیم مورد نیاز برای واکسیناسیون علیه coronavirus: در حالی که 44 درصد از افراد مورد بررسی حمایت برای آن 40 درصد مخالف آن است. هیچ واکسن در برابر ویروس است که در حال حاضر در دسترس در حالی که کارشناسان بر این باورند که این می تواند بیش از یک سال برای یک به توان توسعه یافته و تایید شده است. دولت همچنین تاکید کرد که زمانی که یک واکسن در دسترس است از آن خواهد شد ساخته شده اجباری است.

با توجه به آلمانی عفونت قانون حفاظت اجباری واکسن نمی تواند اعمال شده توسط دولت فدرال است اما تنها می تواند تصمیم گرفتیم به طور مشترک توسط دولت فدرال و دولت های ایالتی برای محافظت از "تهدید بخش از جمعیت است."

15:23 ژاپن را آغاز کرده است انجام آزمایش خون برای پیدا کردن آنچه در صد از جمعیت آن را توسعه داده است آنتی بادی – شاخص گذشته coronavirus عفونت.
ژاپنی ها وزارت بهداشت در حال انجام آزمایشات بر 10000 نفر به صورت تصادفی انتخاب شده مردم سالخورده 20 یا در توکیو و اوزاکا – این کشور آلوده ترین استان. حدود 3000 نفر تست خواهد شد در هر منطقه با نتایج مورد انتظار در پایان ماه ژوئن.

به دلیل عدم قابلیت تست و کمبود منابع و ژاپن که تا زمانی که به تازگی شروع به محدود کردن دسترسی به تست در تلاش برای کاهش تعداد مرگ و میر.

14:45 در اینجا آخرین از سراسر اروپا:

اولین روز از ماه ژوئن دیده است مستند محدودیت کاسته در تعدادی از کشورهای اروپایی با ساکنان از آتن به آمستردام هجوم آوردند به موزه ها و کافه ها برای اولین بار در ماه. بسیاری از کشورهای در حال مشتاق به شروع فصل گردشگری در پنطیکاست شنبه یک روز تعطیل عمومی در چندین کشور اروپایی است.

در ایتالیا رم کولوسئوم است بازگشایی به بازدید کنندگان همراه با موزه واتیکان و کلیسای سیستین. بازدید کنندگان را به حفظ دقیق اجتماعی فاصله و کنترل جمعیت محدود کردن مقدار از مهمانان است.

Tourists have lunch at a restaurant by the Grand Canal in Venice (Reuters/M. Silvestri)

گردشگران ناهار در یک رستوران گراند کانال در ونیز

"ما در حال بازگشایی یک نماد است. نمادی از رم یک نماد ایتالیا گفت:" Alfonsina Russo, مدیر کولوسئوم را پارک باستان شناسی. گردشگری حساب برای 13 ٪ از اقتصاد ایتالیا. ایتالیا در میان نخستین کشورهایی قرار دادن دقیق مستند در محل و بیش از 230,000 موارد تایید شده در حالی که 33,415 نفر کشته شده اند.

هلند جشن یک روز تعطیل عمومی با عنوان بازگشت به بارها و سواحل. قوانین جدید اجازه می دهد تا کافه ها و رستوران ها برای خدمت کردن به 30 نفر در داخل اما اجتماعی فاصله باید رعایت شود و هیچ رزرو اجباری هستند.

نگرانی مطرح شد در مورد خطر ازدحام بیش از حد در سواحل به عنوان هزاران نفر رفت برای لذت بردن از خورشید است. موزه ها نیز بازگشایی شد. هلند بیش از 46,000 مورد تأیید و نزدیک به 6000 نفر کشته شده اند.

در بریتانیا, اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت ها کاسته شد و برخی از ابتدایی کلاس های مدرسه بازگشت به کلاس درس برای اولین بار در بیش از دو ماه است. کارشناسان بهداشت و درمان باید تردید در تصمیم دولت برای سرعت بخشیدن به کاهش محدودیت های اعمال شده به عنوان موارد در ادامه به افزایش هر روز و R تعداد باقی می ماند نزدیک به 1.

وزیر بهداشت مت Hancock اعلام کرد که کسانی که در معرض خطر بالا که گفته شده به "سپر" همچنین می توانید رفتن به خارج برای دیدار با خانواده و دوستان برای اولین بار در بیش از دو ماه است. انگلستان دارای بیش از 38,000 مرده کمترین تعداد در اروپا و دومین کشور در جهان است.

یونانمدت کوتاهی پس از تایید که آنها را خوش آمدید تابستان گردشگران از تعدادی از کشورهای اروپایی را برداشته مستند اقدامات برای هتل ها و کمپ های استخرهای شنا و گلف. کودکان مدرسه ابتدایی و همچنین بازگشت به کلاس درس.

این کشور مدیترانه ای دارای شانس نسبتا خوبی در طول همه گیر با کمتر از 3000 موارد و 175 مرده است. اما اقتصاد گرفته است ضرب و شتم با توجه به مستند محدودیت و مقامات امیدوارند که اقتصاد را افزایش از سود آور تابستان گردشگران تجارت است.

پس از اعلام خود اولین کشور اروپایی به "کروناویروس رایگان" مونته نگرو باز کردن مرز به گردشگران خارجی در روز دوشنبه ، دولت منتشر شده یک لیست از 131 کشور عمدتا با نسبتا کم تعداد coronavirus موارد که شهروندان می توانند با مراجعه بالکان دولت است. مونته نگرو دولت گفت: در توییتر است که گردشگران از اروپای غربی شروع به ورود مستقیم پس از نیمه شب.

مونته نگرو تا به حال 324 تایید موارد coronavirus و 9 نفر فوت کرده اند با هیچ فعال موارد گزارش شده در کشور برای چند هفته.

در اسپانیادولت منتشر کرده است آمار و ارقام نشان می دهد که وجود دارد صفر بازدید کنندگان بین المللی در ماه آوریل است. در مقایسه در مارس 2019 7 میلیون گردشگر صرف €7 میلیارد دلار ($7.9 میلیارد دلار). بر خلاف بسیاری از دیگر کشورهای اروپایی اسپانیا در انتظار است تا ماه ژوئیه به بازگشایی مرزهای خود اما مقامات در حال تشویق اسپانیایی ها را به داخلی تعطیلات.

اقتصاد اسپانیا است که انتظار می رود به کوچک شدن 9 درصد و نرخ بیکاری به 19 درصد برسد بدون توریستی تجارت است. عفونت نرخ کاهش می یابد در این کشور که زمانی کانون در اروپا همه گیر. تقریبا 240,000 موارد تایید شده اند در اسپانیا و بیش از 27000 نفر مرده اند.

14:15 در تلاش برای احیای آن اقتصاد بیمار آفریقای جنوبی آغاز شده است و تا حدی بلند کردن آن coronavirus مستنداجازه سفر مردم به کار عبادت خدمات و خرید و اجازه می دهد معادن و کارخانه ها به اجرا در ظرفیت کامل.

این اقدامات بوده که در محل پس از پایان ماه مارس باید کوبیده اقتصاد کشور که در حال حاضر در رکود قبل از coronavirus.

"ما در حال گرفتن یک رویکرد تدریجی هدایت مشاوره از دانشمندان ما و رهبری این واقعیت بر روی زمین" رئیس جمهور سیریل Ramaphosa در بیانیه ای گفت.

این کشور از بانک مرکزی انتظار دارد که اقتصاد به قرارداد 7 درصد در این سال است. برخی به انتقاد از این حرکت به سهولت مستند اقدامات به عنوان بیش از حد شتابزده است.

در همین حال اگر چه کلاس های درس برای آخرین سال مدرسه ابتدایی و متوسطه در حال بازگشایی اتحادیه ها خواسته اند که کارکنان به ماندن کرد و گفت که مدارس مجهز به اجرای مناسب اجتماعی فاصله و یا به طور موثر مدیریت شیوع.

آفریقای جنوبی ثبت کرده است 32,683 موارد coronavirus با مرگ و میر 683.

13:35 صدها نفر از مردم در پایتخت افغانستان کابل شده است با عجله به بیمارستان خصوصی برای یک ادعا برای درمان بیماری های کروناویروس.

یک بحث برانگیز محلی گیاه شناس – تنها نام شناخته شده Alkozai – ادعا می کند که درمان 38,000 مردم با استفاده از یک محصول هنوز رتبهدهی نشده است تایید شده توسط مقامات بهداشتی. بسیاری – از جمله سیاستمداران محلی – را تایید گیاه شناس و محصول خود را در رسانه های اجتماعی.

"ما باید خود را گرفته دارو به آزمایشگاه و به اشتراک گذاری نتیجه پس از آن تجزيه و تحليل شده است" گفت: کابل بهداشت مدیر Khushal Nabizada, و اضافه کرد که ادعا می کند این محصول توانایی شفا شد نادرست است.

13:12: شیوع 36 coronavirus موارداز جمله یکی از جدی مورد در شهر گوتینگن در ایالت نیدرزاکسن در کشور شد به ترسیم یک قلیان نوار که نباید بازمقامات شهرستان را تایید کرد.

ادامه مطلب: شیوع کروناویروس ترسیم به آلمانی قلیان نوار

این shisha bar تا به حال سرگرم بیش از 300 نفر قبل از آن مجبور شد به نزدیک است. آیا مردم سیگار کشیدن در همان لوله ها هنوز مشخص نیست.

"نوار بسته شد و در حال حاضر خوب است در نظر گرفته می شود" شهرستان سخنگوی Cordula Dankert گفت.

بسیاری از افراد آلوده زندگی می کردند در یک مجتمع مسکونی در شمال Göttingen. کل مجموعه و در آن بیش از 700 ساکنان قرار داده شده اند و تحت قرنطینه.

12:30 برای اولین بار در سه سال هنگ کنگ منع سالانه میدان تیان آن من شب زنده داری از وقوع با استناد به coronavirus نگرانی.

شب زنده داری صورت گرفته در 4 ژوئن هر سال از سال 1990 به مناسبت سال 1989 دولت سرکوب دموکراسی تظاهرات در میدان تیان آن من. اما پلیس را رد کرد و اجازه درخواست از هنگ کنگ داد چرا که این رویداد را "تشکیل یک تهدید عمده به زندگی و سلامت عمومی."

هنگ کنگ اجرایی کری لام به تازگی تمدید اجتماعی فاصله اندازه گیری به ژوئن 4, یک حرکت سازمان انتقاد کرده اند به عنوان "سرکوب سیاسی."

ممنوع افروزی نیز می آید به عنوان سرزمین اصلی چین پیشنهاد کرده است یک دلار هنگ کنگ امنیت قانون با هدف منع سرکوب و براندازی و دخالت خارجی.

11:02 رییس جمهور آلمان فرانک والتر اشتاین مایر در ستایش کودکان آلمانی برای خود نظم و انضباط در طول coronavirus بیماری همه گیر. "شما نمی تواند بازدید از دوستان و بستگان شما می توانید بیرون بروید و بازی شما نمی تواند بیرون رفتن به حومه شهر daycares و مدارس تعطیل شد," اشتاین مایر " در آلمانی children's channel Kika.

"من فکر می کنم این فوق العاده است که به شما گیر به قوانین را به خوبی در وجود همه است که, و برای که من می گویند با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم."

10:48 ایران روز دوشنبه در گفت و گو با تقریبا 3000 جدید COVID-19 عفونت بالاترین روزانه تعداد در دو ماه. آخرین آمار و ارقام به عنوان وزیر بهداشت نمکی آهنگ جدیدی از سعید گفت: کشور خطرات موج دوم اگر مردم چشم پوشی راهنمایی و اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است.

"وقوع است و هنوز در هر لحظه ممکن است دوباره قوی تر از قبل" آهنگ نمکی گفت: در یک کنفرانس خبری.

جمهوری اسلامی شده است یکی از سخت ترین ضربه خاورمیانه سازمان ملل توسط pandemic, گزارش 154,445 مجموع عفونت و 7,878 مرگ و میر. دولت کاسته مستند اقدامات در ماه آوریل پس از یک کاهش عفونت و مرگ و مير اما ممکن است شاهد یک چشم انداز مثبت در عفونت است که دولت گفته شد ناشی از افزایش تست.

07:36 روسیه گزارش 9,035 موارد جدیدی از کروناویروس و 162 مرگ و میر آوردن تعداد کل عفونت به 414,878 و مرگ و میر به 4,855 با توجه به آمار رسمی. که نشانه کاهش 233 موارد گزارش شده و افزایش 24 مرگ و میر در مقایسه با زمانی که به روز قبل.

اگر چه روسیه در جهان سوم کمترین مورد تعداد پس از آمریکا و برزیل, مسکو, کانون کشور شیوع ویروس هنوز هم رفتن پیش با کاهش مستند اقدامات این هفته است. مراکز خرید و پارک ها در حال بازگشایی در این شهر در حالی که ساکنان در حال حاضر مجاز به ترک خانه های خود به صورت غیر ضروری دلایل برای اولین بار پس از 30 مارس. قبلا Muscovites تنها می تواند ترک خانه های خود را به فروشگاه برای مواد غذایی, راه رفتن سگ و یا سفر به ضروری شغل با اجازه.

ساکنان پایتخت در حال دیدن نیست خود را در طیف گسترده ای از آزادی و بازگشت به آنها را. به عنوان یک دو هفته تست و اندازه گیری شهردار سرگئی سوبیانین گفت: مردم اجازه خواهد داشت به پیاده روی با توجه به مبهوت برنامه خود را بر اساس آدرس خانه.

"به طور منظم پیاده روی مجاز بین 9 و 9 ساعت اما بیش از سه بار در هفته – دو بار در روزهای هفته و یک بار در یک آخر هفته" سوبیانین گفت: در وبلاگ خود. مردم در حال حاضر می تواند تنه زدن یا ورزش بین ساعت 5 صبح و 9 اما باید پوشیدن ماسک با توجه به قوانین جدید.

علاوه بر این تجمع جرم هنوز هم ممنوع تا شهرستان قرنطینه که هنوز هم می تواند تمدید شود, رسما منقضی می شود در ژوئن 14.

06:30 ارمنستان نخست وزیر Nikol Pashinyan در یک گفت او دارای آزمایش مثبت برای کوروناویروس.

"من نمی باید هر گونه علائم من تصمیم به گرفتن یک تست بود که من برنامه ریزی برای بازدید از خط مقدم" او گفت:, و اضافه کرد که تمام خانواده خود نیز آلوده.

ارمنستان که دارای جمعیت 3 میلیون دلار گزارش کرده است 9,282 موارد و 131 مرگ و میر ناشی از کوروناویروس.

05:35 هلند برداشته شده چند تا از آن coronavirus مربوط به محدودیت ها از جمله باز شدن مدارس, تئاتر, موزه ها و رستوران ها و کافه ها.

تئاتر و کافه ها تنها قادر به جای تا 30 نفر برای هم بودن در حالی که کاربران باید با حفظ فاصله 1.5 متر است. در این مرحله بعد از بازگشایی است انتظار می رود را در ژوئیه 1. هلند 46,645 تایید موارد و مرگ و میر 5,975.

04:54 با وجود ماه از سخت مستند محدودیت های پرو گزارش شده 8,800 جدید کروناویروس عفونت در یکشنبه, تنظیم آن بالاترین رکورد روزانه برای موارد جدید. در این کشور شمار کشته شدگان در حال حاضر در 4,506 که سوم-بالاترین در آمریکای لاتین پس از برزیل و مکزیک.

سنبله متمرکز شده است در اطراف پایتخت لیما و دیده پرو ثابت به عنوان منطقه ای جدید کانون این بیماری است.

در ضمن همسایه شیلی گزارش 57 جدید مرگ و میر — رکورد روزانه تعداد مرگ است که به ارمغان می آورد کل به 1,054. مقامات بهداشتی نیز گزارش افزایش شدید موارد بیش از دو هفته گذشته.

"ما در مواجهه با بزرگترین بیماری همه گیر از 100 سال گذشته گفت:" معاون وزیر بهداشت پائولا Daza. "این یک چالش فوق العاده ای; ما در زندگی بسیار دشوار در کشور ما است."

در سانتیاگو که در آن 80 درصد از ویروس موارد گزارش شده و 96 درصد از اورژانس تخت گرفته شد, مقامات گفت.

04:33 ترکیه بازگشایی رستورانها, کافه ها و دیگر موسسات برداشته و بین شهری محدودیت های مسافرتی به عنوان کشور برطرف coronavirus مربوط به اقدامات.

تحت عنوان کاسته محدودیت, رستوران ها, کافه ها و سالن های ورزشی و استخرهای شنا و سواحل و پارک ها و کتابخانه ها و موزه ها و مراکز مهد کودک و کودکستان در حال از سرگیری عملیات. اما محدودیت در حرکات افراد بالای 65 سال و زیر 18 ادامه خواهد داد.

دولت شده است به تدریج کاهش محدودیت های بیش از چند هفته گذشته به عنوان مقامات می گویند که شیوع این بیماری در حال حاضر تحت کنترل است. ترکیه تقریبا 164,000 تایید موارد با مرگ و میر 4,540.

03:56 چندین coronavirus مربوط به محدودیت برداشته شده است در نیو ساوت ولز (NSW) که دولت استرالیا با کمترین تعداد از موارد.

رستوران ها و بارها و بارها و باشگاه ها و کافه ها اجازه خواهد داشت به میزبان تا 50 نفر در یک زمان در حالی که برخی از محدودیت های غیر ضروری سفر در داخل مرزهای دولتی نیز برداشته. علاوه بر این تعداد افراد مجاز به حضور در مراسم و مجالس ترحیم رفت تا 20 و 50 بود.

کتابخانه ها و گالری های هنری و موزه ها و باغ وحش ها و پارک ها نیز بازگشایی.

"امروز ما در حال باز کردن در منطقه NSW برای سفر" گفت: NSW معاون نخست وزیر جان Barilaro در توییتر.

اما, عمومی, اجتماعی, فاصله, قوانین ادامه خواهد داد به درخواست پلیس با انجام گشت و تصادفی چک های بهداشتی برای نظارت بر پایبندی به قوانین و مقررات. "به عنوان محدودیت سهولت آن را کاملا حیاتی به جلو آمده و تست شده حتی با خفیف ترین علائم" NSW برتر Gladys Berejeklian گفت در توییتر.

استرالیا ثبت کرده است 7,195 موارد coronavirus ترین — 3,098 — در NSW که دیدم تقریبا نیمی از کشور را 103 مرگ و میر.

03:40 کره شمالی تنظیم شده است برای بازگشایی مدارس در این ماه به عنوان coronavirus محدودیت ها کاسته سراسر جهان است.

"ترم جدید آغاز خواهد شد در ابتدایی, مدارس متوسط و بالا در سراسر کشور از اوایل ماه ژوئن و اقدامات قرنطینه شده اند در محل قرار داده برای بازگشایی مهد کودک و کودکستان" Yonhap news agency گزارش با استناد به کره شمالی دولتی رادیو و تلویزیون.

"مقامات آموزش و پرورش خواسته شده است به ارائه دماسنج و دست sanitisers در هر دروازه از مدارس و کلاس های درس و دفاتر در حالی که کارگران در مدارس و مهد کودک توصیه شده است به چوب به anti-virus اصول" در این گزارش اضافه شده است.

در حالی که وجود داشته است هیچ مقام رسمی تایید موارد coronavirus در کره شمالی است اعمال محدودیت های سخت قرار داده و هزاران نفر از مردم در انزوا. تحلیلگران ترس وجود دارد که ممکن است تعداد زیادی از موارد که نیست گزارش داد که کره شمالی در نظام سلامت ممکن است مجهز به مقابله با عمده شیوع.

03:17 هنگ کنگ توانسته محلی منتقل موارد COVID-19 در بیش از دو هفته و با توجه به این جزیره مرکز بهداشت و درمان حمایت می کند. عفونت شامل 34 سال و 56 سال هیچ یک از آنها تا به حال یک سفر سابقه در طول ویروس' جوجه کشی و یا عفونت دوره است.

این موارد جدید که نگرانی های کروناویروس در هنگ کنگ به عنوان دولت خود را برطرف مستند محدودیت. شده اند وجود دارد 1,085 عفونت تا کنون در این جزیره با چهار مرگ و میر.

هنگ کنگ آخرین گزارش محلی منتقل, مورد, on May 14.

02:29 آلمان گزارش کرده 333 جدید کروناویروس عفونت آوردن این کشور تعداد کل عفونت به 181,815 با توجه به آخرین آمار منتشر شده از سوی موسسه کخ رابرت. شده اند وجود دارد 8,511 COVID-19 مرگ و میر در آلمان است.

01:38 چین ثبت شده 16 مورد جدید از این ویروس که بالاترین افزایش روزانه در نزدیک به سه هفته است. این کشور گزارش شده بود تنها دو مورد یک روز پیش از آن.

پرش در اعداد مرتبط شده است وارداتی موارد است. یازده نفر از این 16 مورد گزارش شده در استان سیچوان و مرتبط به یک ورودی پرواز از مصر است. پرواز نیز تا به حال شش موارد بدون علامت که نه در نظر گرفته شده تایید COVID-19 عفونت در چین است.

00:25 رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro ملاقات جمعیت حامیان خارج از کاخ دولت در پایتخت آن برازیلیا و حتی به عنوان کشور ثبت نام بیش از نیم میلیون مورد از این ویروس است.

با وجود داشتن دومین caseload از این ویروس در جهان برزیل شده است عمیقا تقسیم شده از نظر پاسخ. حامیان رئیس جمهور شعار "اسطوره! اسطوره! اسطوره!" در برازیلیا, در خط با Bolsonaro اخراج از این بیماری همه گیر.

در همان زمان صدها نفر از تظاهرکنندگان پا در اعتراض به رئیس جمهور انفعال در سائو پائولو, برزیل بزرگترین شهرستان. پلیس محلی گفت: آنها با استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت زمانی که گروه ها و نیروهای نزدیک به برخورد با هر یک از دیگر.

ضد Bolsonaro مارس بود بزرگترین تظاهرات علیه رئیس جمهور پس از برزیل شد یک ویروس کانون. اما حامیان رئیس جمهور شده اند و پله در هر هفته به خواسته های خود را برای کاهش coronavirus مربوط به محدودیت های اعمال شده در کشور است.

Bolsonaro waves to supporters on horseback in Brasilia (Reuters/U. Marcelino)

Bolsonaro ملاقات حامیان سوار بر اسب در برازیلیا در روز یکشنبه

00:00 شما می توانید گرفتن در روز یکشنبه به روز رسانی در اینجا

ببینید/dr (AP, AFP ساعت و dpa)

در گزارش این بیماری همه گیر کوروناویروس مگر اینکه در غیر این صورت مشخص DW با استفاده از آمار و ارقام ارائه شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز (JHU) Coronavirus مرکز منابع در ایالات متحده است. JHU به روز رسانی آمار و ارقام در زمان واقعی تلفیقی از داده های سازمان بهداشت جهانی دولت ها و دولت های ملی و دیگر منابع رسمی همه آنها در سیستم های خود را برای گردآوری اطلاعات است.

آلمان ملی آمار گردآوری شده توسط آن آژانس بهداشت عمومی موسسه کخ رابرت (RKI). این ارقام بستگی دارد انتقال داده ها از دولت و در سطوح محلی و به روز شده در اطراف یک بار در روز است که می تواند منجر به انحراف از JHU.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن