نظر: اردوغان در تلاش برای 'حتی نمره' با Yücel حکم

دولت رجب طیب اردوغان در تلاش است تا حتی نمره با حکم علیه, آلمانی-ترکی نگار Deniz Yücel. اما اردوغان محاسبه نمی

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

دولت رجب طیب اردوغان در تلاش است تا حتی نمره با حکم علیه, آلمانی-ترکی نگار Deniz Yücel. اما اردوغان محاسبه نمی پرداخت می گوید: Banu Güven.

ترکیه از مدت ها متوقف می شود یک قانون اساسی دولت است. آن را هنوز هم وانمود به یک, اما به جای استبداد حاکم — استبداد از رئیس جمهور رجب طیب اردوغان و دولت او. حکم صادره برای Deniz Yücelclearly این نشان می دهد یک بار دیگر. حکم دو سال و نه ماه و 22 روز حبس مجازاتی بود برای او کار روزنامه نگاری.

Deniz Yücel در حال حاضر در میان ده ها تن از روزنامه نگاران محکوم به اتهام تروریستی تبلیغ و بیش از 30000 نفر در ترکیه شده اند و هنوز در حال تلاش برای توهین به رئیس جمهور. تعداد زیادی از مردم قرار گرفت در همان اتهام است بیش از 100 ، 000.

این Yücel مورد یکی از قابل توجه ترین نمونه از چگونه اردوغان دولت instrumentalizes مردم و شرایط برای آن داخلی و یا سیاست خارجی به عنوان مورد نیاز است.

یک ساختگی تا شارژ

دنیز و من در ماه اکتبر سال 2016 در اخبار کانال IMC TV. ما نمی دانم پس چگونه شدید از حمله به آزادی بیان خواهد شد. رئیس جمهور اردوغان توصیف کرده بود شکست خورده کودتای تلاش جولای 2016 به عنوان هدیه ای از خدا — و بلافاصله شروع به سکوت همه صداهای منتقد به خصوص در رسانه ها. ایستگاه ما تعطیل شد برای خوب است که بعد; ما متهم به خطر انداختن امنیت کشور. آن روز Deniz مورد نوشت: ما در روزنامه آلمانی Die Welt — و چند ماه بعد ما روزنامه نگاران ترک بودند گزارش در مورد او.

Journalist Banu Güven

روزنامه نگار ترک Banu Güven دریافت جایزه برای کار خود را بر آزادی مطبوعات در ترکیه در سال 2017.

بیشتر بخوانید: ترکیه به دنبال 16 سال زندان برای خبرنگار Deniz Yücel

حکم بازداشت صادر شد برای Deniz در مارس 2017 به دنبال هک ایمیل برات Albayrak ترکیه وزیر اقتصاد و پسر در قانون از رئیس جمهور آنلاین. ایمیل نگران مشکوک ارتباط بین Albayrak و شرکت های رسانه ای. در بازداشت پلیس محققان تنها خواسته Deniz سوال در مورد این ایمیل. هنگامی که دادستان عمومی و بازجویی او را دو هفته بعد وضعیت به طور ناگهانی و کاملا تغییر کرده است. هک ایمیل شد دیگر از علاقه او سوال شد در مورد مصاحبه ها و مقالات در مورد کردها و ممنوع کردی کارگران حزب پ. ک. ک.

یک پیام روشن به خبرنگاران خارجی

دولت تا به حال متوجه شدم که Deniz Yücel مهم بود و روزنامه نگار شناخته شده در آلمان با ترکیه و آلمان گذرنامه. آن محاسبه می شود که او می تواند به عنوان یک سیاسی به گروگان گرفتند و برای رد و بدل Gülen حامیان آنها اردوغان را مسئول کودتا و دیگر مخالفان که به دنبال پناه در آلمان است. اردوغان تایید این استراتژی در یک مصاحبه تلویزیونی: "اگر ما یکی از آنها [شهروند اتحادیه اروپا و یا یک آلمانی] در دست ما," او گفت: "ما نمی خواهد استرداد او است. زمانی که من در دفتر — هرگز." او به نام دنیز Yücel "عامل تروریستی" و ادعا کرد که او تا به حال تماس با پ. ک. ک.

بیشتر بخوانید: ترکیه تکذیب شکنجه ادعای روزنامه نگار Deniz Yücel

رئیس جمهور اردوغان هنوز در دفتر. اما Deniz Yücel است و دیگر "در دست" -- و اردوغان نمی خواهد او را نگه دارید ، در فوریه 2018 دولت آلمان manged به او منتشر شد – Deniz در آلمان است. برای اردوغان این بدان معنا بود که یک-صفر. شاید این حکم تلاش برای حتی نمره. آن را می فرستد یک پیام روشن به رسانه های خارجی رسانه ها و نمایندگان خود را در کشور ترکیه که در این کشور روزنامه نگاری همیشه می تواند تلقی شود جرم با توجه به آنچه دولت نیاز دارد.

Banu Güven است که یک روزنامه نگار و مجری تلویزیون است. او به طور منظم می نویسد: ستون DW ترکیه خدمات و تولید ستون برای WDR Cosmo. در سال 2017 او موفق به دریافت Nannen جایزه جایزه ویژه برای برجسته روزنامه نگاری دستاورد برای کار به نمایندگی از آزادی مطبوعات در ترکیه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب