به طور جدی تک, سکسی خنده دار, آفریقای جنوبی رام-Com پیوستن به Netflix جهانی مارک Film Slate

Netflix به ارمغان می آورد آینده فریبنده آفریقای جنوبی رام-Com به صفحه نمایش جهان با آینده عنوان به طور جدی تک.

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

Netflix به ارمغان می آورد آینده فریبنده آفریقای جنوبی رام-Com به صفحه نمایش جهان با آینده عنوان به طور جدی تک. کمدی شامل نام محبوب Fulu Mugovhani, Tumi Morake, Bohang Moeko و Yonda توماس منتشر خواهد شد در روز شنبه, 31 جولای سال 2020 در سراسر جهان است.

مجموعه ای در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی به طور جدی تنها می گوید داستان از سریال monogamist Dineo (Fulu Mugovhani) او به عنوان هدایت امروزی قدمت جهان در کنار او بهترین دوست و شریک در جرم و جنایت تعهد-phobe Noni (Tumi Morake). زمانی که Dineo دیدار Lunga (Bohang Moeko) که به نظر می رسد این مرد از رویاهای خود را, او شروع به کشف آنچه او می خواهد در زندگی و عشق, به عنوان Noni آشکار او داستان خود را با حداکثر (Yonda توماس) نوار صاحب با قلبی از طلا. این زیبا و کمدی misadventures از Dineo و Noni را نشان می دهد زیبا قدرت داشتن قوی دوستی.

تولید شده توسط تحسین Ramaphakela خواهر و برادر Neal, Rethabile و Katleho از سوخته پیاز تولیدات جدید به عنوان بخشی از Netflix استراتژی به عمد تقویت صداهای آفریقا و داستان برای مخاطبان جهانی. یک محصول نوظهور سیاه فیلمسازان تحول صندوق مشترک پیشگام توسط ملی آفریقای جنوبی فیلم و ویدئو, پایه وزارت تجارت و صنعت و توسعه صنعتی, شرکت به طور جدی تنها در حال حاضر بخشی از Netflix بکشد با رشد سریع تخته سنگ از محتوا است. تولید کنندگان و شرکت مدیران Rethabile و Katleho Ramaphakela اظهار داشت: "ما هیجان زده برای این فرصت را به همکاری با Netflix بکشد به عنوان ما به اشتراک آخرین پروژه با جهان است. به عنوان یک چاشنی تولید شرکت ما لذت بردن از این ماجراجویی جدید را به عنوان ما گسترش خودمان را در خارج از آفریقا به جهان است. این واقعا یک بار برای آفریقا به خود صدای خود را و ما در حال افتخار به بخشی از این حرکت قابل توجهی"

این عنوان نشان دهنده حمایت از خلاقیت به نمایش گذاشته شده از طریق Netflix سرمایه گذاری در تولید داخلی میباشد. Tumi Morake بازگشت به Netflix بکشد صفحه نمایش به عنوان اولین زن آفریقایی خود را از استندآپ کمدی ویژه حلقه درست به موضوعات ارائه شده در به طور جدی تنها که سبب زنان از رنگ به مرور این جهان مدرن از زندگی و عشق است. ورود نشان می دهد در Netflix نیز به موقع به کشور وارد زنان ماه زمانی که آفریقای جنوبی بزرگداشت سالانه خود که روز شنبه 9 اوت.

Netflix کارگردان صدور مجوز و تولیدات مشترک در آفریقا بن Amadasun در حال حاضر ساخته شده انقلابی گام در اضافه کردن یک طیف گسترده ای از هیجان انگیز مجاز از عناوین این قاره است. "با هر کیفیت عنوان محلی ما مجوز ما می آیند و نزدیک به هدف ما از ساخت Netflix خانه بهترین در کلاس آفریقایی محتوا برای اعضای ما می گوید:" Amadasun و اضافه میکند: "ما کسب جدی تنها از بومی فیلم توزیع خواهد شد نه تنها کمک به سمت رشد در تنوع نوع تنوع و کیفیت از محتوا در این سرویس اما همچنین نشان می دهد فرصت های موجود برای سازندگان محتوا در سراسر این قاره به همکاری با ما برای خود را با کیفیت عالی محتوا به مخاطبان جهانی."

در, راه اندازی, روز, ژوئیه 31 رام-com طرفداران در سراسر جهان می تواند به جلو نگاه به تماشای به طور جدی تنها در یک مجازی سازمان دیده بان حزب. بازیگران سرب Fulu, Tumi, Bohang و Yonda خواهد پیوست توسط شرکت ستاره در جشن به دنیا سلام, سیاه تعالی.

لطفا پیدا کردن تریلر در اینجا

لطفا مرجع این آدرس در پوشش خود: http://www.netflix.com/SeriouslySingle



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب