Seth Meyers ضربات فاکس نیوز' عجیب و غریب وسواس با اوباما'

در اوایل این هفته, Seth Meyers آمد رئیس جمهور تهمت برای هل دادن خود را ساخته شده است تا "Obamagate" رسوایی در

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

در اوایل این هفته, Seth Meyers آمد رئیس جمهور تهمت برای هل دادن خود را ساخته شده است تا "Obamagate" رسوایی در توییتر. همه چیز باید به طور کامل spiraled از کنترل خارج پس از آن.

برای اولین بار در اواخر شب میزبان گفت که به جای در نظر گرفتن دکتر Anthony Fauci آخرین هشدارهای جدی "فرنی-brained فیلم کودک نو پا که مسئول نگه داشتن همه ما امن سپری کرده است در چند روز گذشته با وسواس خشم-توییتی مبهم توطئه در مورد سلف خود است."

پرسید: چه جرم اوباما ظاهرا متعهد مغلوب ساختن پیشی جستن را بگویید خبرنگاران "شما می دانید چه جرم و جنایت است. جرم و جنایت بسیار واضح و آشکار برای همه است."

"از ما نیست. و ظاهرا هرگز شما" Meyers پاسخ داد. "مغلوب ساختن پیشی جستن تنبل بنابراین او نمی تواند حتی زحمت به آمده تا با جزئیات خود را جعلی رسوایی دیگر."

"در میان وحشتناک اضطراری برای بهداشت عمومی است که بسیاری از رای دهندگان موافق او اساسا سنن و رئیس جمهور است که به دنبال به تعقیب مخالفان سیاسی خود و بالا بردن خود را بالاتر از قانون" میزبان گفت بعد. "چرا که او می داند که این بیماری همه گیر کوروناویروس و cratering اقتصاد تهدید سیاسی خود بقا."

"پس او و متحدان خود در تلویزیون دولتی در حال مصاحبه در مورد هر کس دیگری را سرزنش و در حال حاضر آنها در حال نگرانی, به عنوان آنها را برای سال بیش از, اوباما," Meyers ادامه داد: قبل از بازی یک مونتاژ از Sean Hannity, Tucker Carlson, Laura Ingraham و دیگر رادیو فردا میزبان انجام درست آن.

"روباه میزبان می گویند کلمه اوباما مانند آن را امن خود کلمه" او گفت:. او در مقایسه با خود را "وسواس با اوباما" به "gossipy cheerleaders" که به گسترش شایعات در مورد پارگی کیسه آب ملکه زیرا او نمی خواهد قطع با آنها.

دلیل همه این Meyers توضیح داده شده است که جمهوری خواهان و رادیو فردا میزبان خواهد "به جای زندگی در جهان متناوب" که در آن اوباما هنوز رئیس جمهور پس "آنها حداقل می تواند دروغ بگوید و خود آنها یک ragtag گروه از شورشیان و نه بخش بازاریابی برای ستاره مرگ."



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن