Seth Meyers ریپ رادیو فردا میزبان جسی Watters برای Baffling تهمت دفاع

با توجه به Seth Meyers, یکی از "پایدار تصاویر" از coronavirus بحران که ممکن است در نهایت رئیس جمهور دونالد مغل

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

با توجه به Seth Meyers, یکی از "پایدار تصاویر" از coronavirus بحران که ممکن است در نهایت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تور یک ماسک کارخانه بدون ماسک در ترانه "زندگی کن و بگذار بمیرد" در پس زمینه بازی. "خوش آمدید به فرهنگ مقاومت Honeywell کف کارخانه DJ?" او به شوخی.

"'Live and Let Die' بازی در حالی که برگ برنده تور یک ماسک کارخانه در طول یک بیماری همه گیر است که مطمئن ترین نشانه در عین حال که ما در حال زندگی در یک بازی ویدئویی" اواخر شب میزبان اضافه شده پنج شنبه شب.

مایرز در ادامه به تماس مغلوب ساختن پیشی جستن خصوصیات مردم آمریکا به عنوان "رزمندگان" در مبارزه با کروناویروس "واقعا فیلمهای" اضافه کردن "رئیس جمهور این است که به شما گفتن به بیرون بروید و صورت خاموش در برابر این ویروس کشنده همه به خاطر بازار سهام است. تنها راهی است که می تواند بیشتر از لمس این است که اگر او آن را گفت در حالی که dousing خود را در Purell و برگزاری 36-بسته کاغذ توالت."

"به جای در نظر گرفتن هر گونه مسئولیت برای وضعیت تهمت و toadies در تلویزیون دولتی در حال ناله که او و بعد فورا رفت واز اعتبار کافی برای تنها اجازه 70,000 آمریکایی ها می میرند و 30 میلیون از دست دادن شغل خود را" میزبان گفت بعد.

که وی را به "انسان چیز قابل آبجو" جسی Watters که رفت و در خصوص ظالمانه بیهوده گویی این هفته در مورد چگونه رسانه ها را تحت پوشش باراک اوباما اگر او هنوز رئیس جمهور در طول بیماری همه گیر.

"آن را به چیزی شبیه به این" Watters گفت: پنج. "باراک اوباما قرار دادن سیاست را کنار گذاشته و به خطر انداختن کلید موفقیت مجدد انتخابات است. تعطیل اقتصاد فقط به منظور صرفه جویی در زندگی می کند." او در ادامه به استدلال می کنند که مغلوب ساختن پیشی جستن "فقط می خواهد پوشش عادلانه" چرا که او "هرگز اعتباری" برای پیروزی در انتخابات 2016 یا اقتصاد که او به ارث برده از اوباما.

"اوه خدای من شما صدا مانند whiniest تعهد در سیگما چی" Meyers پاسخ داد: قبل از ارائه خود را به تقلید: "'دین است تعطیل ما blackface حزب به طور کامل نادیده گرفتن این واقعیت است که آن را جمع آوری کمک برای کمک به محلی کوکائین نمایندگی!'"

برای اطلاعات بیشتر گوش دادن و به اشتراک آخر خنده پادکست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن