مطلق بدترین افراد مشهور, پاسخ به جورج فلوید تظاهرات

در روز سه شنبه Evan Peters پیوست تاسف رو به رشد باشگاه مشهور است که فرود در آب داغ در رسانه های اجتماعی برای پ

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

در روز سه شنبه Evan Peters پیوست تاسف رو به رشد باشگاه مشهور است که فرود در آب داغ در رسانه های اجتماعی برای پست ها در مورد تظاهرات که فوران در سراسر کشور خواستار عدالت برای جورج فلوید و دیگر غیر مسلح سیاه, آمریکایی کشته شده توسط پلیس. این بازیگر تا به حال ترجمه یک ویدیو condoning خشونت علیه غارتگران; او بعد از حذف پست و عذرخواهی کرد و ادعا retweet یک تصادف بود.

اصلی جیر شامل فیلمبرداری از پلیس در تعقیب غارتگران است. آن به عنوان: "من می توانید این قطعه گه غارتگران دریافت پنجه در تمام طول روز!!" پس از ارسال یک تصویر کاشی احتمالا به عنوان بخشی از #BlackoutTuesday—اگر چه پطرس را شامل نمی شود یک عنوان یا برچسب—بازیگر خطاب خود را پاسخ.

"من نمی پوشی مرد, تماشای اخبار در تمام در تصویری که من باید حذف" پطرس نوشت. "من ندانسته آن را بازتوییت کرد. من عمیقا ناراحت کردم من newsfeed. من صمیمانه عذرخواهی می کنیم اگر کسی جرم بود. من حمایت black lives matter صمیم قلب."

اما بسیاری در توییتر متقاعد نشده بودند. به عنوان کاربران مختلف اشاره کرد, آن طول می کشد دو کلیک و یا شیپور خاموشی به پاسخ یک پست.

در هر صورت پیترز است به دور از تنها مشهور به دریافت خود را در مشکل در رسانه های اجتماعی در روزهای اخیر. تپه آلوم استفانی پرات به تازگی حذف شده و یک صدای جیر جیر که در آن او نوشت: "شلیک غارتگران–با استفاده از این تراژدی به عنوان بهانه ای برای غارت و سوزاندن همه شهرهای ما پایین است." جالب اینجاست که پرات دستگیر شد و در سال 2006 برای سرقت $1,300 ارزش کالا از فروشگاه Neiman Marcus. او بعد از آن دیگر ارسال صدای جیر جیر که در آن او اظهار تاسف کرد "شکسته قلب من برای همه این کسب و کار در سراسر لا تحت تاثیر قرار. ابتدا قرنطینه و در حال حاضر این است."

Lana Del Rey نیز به تازگی حذف شده و تصویری از تظاهرات و غارتگران است که به وضوح نشان داد که مردم چهره پس از اینکه توسط Kehlani و Tinashe برای قرار دادن این ویدئو به افراد در معرض خطر است. Tinashe در پاسخ به درخواست "چرا f— شما ارسال می شوند مردم غارت فروشگاه ها در صفحه شما به معنای واقعی کلمه آنچه شما مشکل است."

طراح مد ویرژیل Abloh نیز مواجه واکنش خود را بیش از پست های محکوم غارتگران و پس از آن ارسال لاشی 50 دلار کمک مالی دریافت به سازمان Fempower. در یک Instagram نظر بیش از آخر هفته او نوشت: "به بچه ها که غارت [Sean Wotherspoon را] فروشگاه و RSVP FRANCES و تمام فروشگاه های ما در صحنه ما فقط می دانیم که محصول خیره به شما در خانه خود را/آپارتمان در حال حاضر آلوده است و یک یادآوری از یک فرد من امیدوارم که شما نمی. ما بخشی از یک فرهنگ با هم. این است آنچه شما می خواهید?? هنگامی که شما راه رفتن و گذشته او را در آینده لطفا شأن و نه نگاه او در چشم سر خود را آویزان در شرم."

Abloh بعد عذرخواهی کرد و توضیح داد اظهارات خود در یک پست که منعکس شده در هویت خود به عنوان یک مهاجر. "افرادی که انتقاد 'غارت' اغلب انجام این کار به عنوان یک راه برای آن را به نظر می رسد مانند ما مبارزه با بی عدالتی نیست مشروع" Abloh نوشت. "من نمی دانستم این راه نظرات من به طور تصادفی کمک به این روایت است. همانطور که ذکر شد دیروز اگر غارت برطرف درد و جمع کلی ماموریت آن در ایستاده خوب با من."

او همچنین افزود که 50 دلار رسید بخشی از یک زنجیره اهدای; طراح گفت: او در واقع اهدا $20,500 در کل.

Taika Waititi, در ضمن به اشتراک گذاشته شده یک ویدیو که در آن Killer Mike تحویل گریان گفتار به معترضان در آتلانتا و ترغیب آنها به رایت کردن ساختمان ها و کسب و کار. "سازمان دیده بان همه چیز" Waititi نوشت. "فصیح. روشن است. همه عصبانی است اما وجود دارد یک راه مستقیم که خشم." چند کاربران توییتر مورد انتقاد قرار Waititi را صدای جیر جیر برای تلاش به پلیس سیاه و احساسات مردم را به عنوان به خوبی به عنوان سایه استفاده از "فصیح." به عنوان کتاب های کمیک هنرمند و تصویرگر D. J. کرکلند قرار داده و آن را "Taika. شما در حال رفتن به نشستن در اینجا و پلیس خشم من و جامعه من خشم. شما هیچ یک از ما. آیا شما جرات به ما بگویید که چگونه به پاسخ. نگه داشتن خود را از سیاست احترام به خودتان است."

"Taika. شما در حال رفتن به نشستن در اینجا و پلیس خشم من و جامعه من خشم. شما هیچ یک از ما. آیا شما جرات به ما بگویید که چگونه به پاسخ. نگه داشتن خود را از سیاست احترام به خودتان است."

و پس از آن وجود دارد نیروانا Krist Novoselić که به تازگی ستایش دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تکان دهنده استبدادی قانون نظم گفتار. در Novoselić کلمات مغلوب ساختن پیشی جستن "زدم آن را از پارک."

در سخنرانی خود مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به ارسال نظامی برای برهم زدن تظاهرات که غیر قانونی است. Novoselić نوشت: "من موافق رئیس جمهور نباید ارسال نیروهای خود را به دولت -- و او نمی ممکن است قادر به هر حال—این تن او در این سخنرانی قوی و مستقیم است."

"اکثر آمریکایی ها می خواهند صلح در جوامع خود و رئیس جمهور تهمت صحبت کرد و به این میل" او اضافه شده است. "هرگز به ذهن جزئیات قانونی که چند درک—مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که توقف خشونت و این صحبت می کند به بسیاری از."

پس از موجی از واکنش و سردرگمی Novoselić به نظر می رسد را ساخته اند خود را در Facebook صفحه خصوصی و حذف حساب توییتر خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن