SkyNet ده کلمبیا و SES شبکه های شیب دار تا اتصال به خدمات برای کمک به بدترین ضربه COVID-19 کلمبیا Amazonas جوامع

ساکنان محلی و کسب و کار و نهادهای دولتی و سن رافائل ده Leticia بیمارستان در کلمبیا Amazonas در حال تجربه کارآم

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

ساکنان محلی و کسب و کار و نهادهای دولتی و سن رافائل ده Leticia بیمارستان در کلمبیا Amazonas در حال تجربه کارآمد و قابل اعتماد و بالا انجام اتصال به اینترنت به عنوان کلمبیا ارائه دهنده خدمات SkyNet و صوتی و شبکه های گسترده همکاری های خود و افزایش ظرفیت شبکه در روز برای حمایت از COVID-19 کاهش تلاش. SkyNet اهرمی SES شبکه' امضا راه حل برای ارائه خدمات اتصال به کلمبیا منطقه با بالاترین COVID-19 عفونت رای و کمترین نفوذ اینترنت در کشور SES امروز اعلام کرد.

کلمبیا وزارت ارتباطات (MinTIC) انتخاب شده SkyNet برای نصب راه اندازی و حفظ پنج رایگان Wi-Fi را در لتیسیا برای اتصال ساکنان و همچنین با سرعت بالا پهنای باند اختصاصی و خدمات محلی در بیمارستان طبی و اداری تیم پزشکی از راه دور به انجام جلسات و دیگر eHealth فعالیت های به طور موثر پاسخ به بحران است. این خدمات فعال هستند توسط SES منحصر به فرد با زمان تاخیر کم high-throughput O3b medium earth orbit (MEO) ماهواره صورت فلکی که حاوی فیبر معادل عملکرد به پشتیبانی بالا-عملکرد شبکه های داده ها و راه حل ها – از جمله خدمات ابری و برنامه های کاربردی.

با توجه به MinTIC پیشرفته اتصال پهن باند خدمات پزشکی محلی اجازه می دهد تا کارکنان برای برقراری ارتباط با دیگر متخصصان سلامت در کلمبیا بوگوتا پایتخت و یا موسسات در سراسر جهان است. آنها از سود مخابرات-خدمات مشاوره, همکاری, با از راه دور تیم برای سرعت سریع تر به تشخیص درمان و پیگیری بیماران در این منطقه است.

SkyNet شده است اعمال نفوذ SES را O3b MEO خدمات پس از 2015 برای اتصال از راه دور کلمبیا مناطق زمانی که آنها برای اولین بار تحویل داده با سرعت بالا دسترسی به اینترنت و فیبر مانند خدمات در لتیسیا توانمند سازی جامعه محلی کسب و کار و صنعت گردشگری. امروز SkyNet تبدیل شده وقت ارائه دهنده در منطقه ارائه اتصال قابل اعتماد خدمات به صدها نفر از خانواده ها و کسب و کار در لتیسیا در حالی که همچنین قادر می سازد دسترسی به آموزش الکترونیکی سیستم عامل برای تعداد قابل توجهی از دانش آموزان محلی که می توانند سفر برای شرکت در کلاس با توجه به تاثیر COVID-19.

علاوه بر این, SkyNet در حال حاضر نیز اعمال نفوذ geostationary SES-14 ماهواره ای برای فعال کردن یک منطقه از Wi-Fi برای ساکنان محلی کسب و کار و شهرداری شهرداران در Puerto Nariño. این منطقه از Wi-Fi است که ساکنان محلی تنها راه برای اتصال به اینترنت خود را به عنوان 2G پوشش تلفن همراه را پشتیبانی نمی کند اتصال پهن باند تلفن همراه.

"ما مسئولیت و تعهد به کلمبیا است که به طور طبیعی متصل می شود. ما بازگشت به پروژه ما در آمازوناس که در آن پس از 2015 ما مرتبط Leticia جمعیت به جهان کمک به ترویج گردشگری منبع اصلی درآمد برای ساکنان آن گفت:" دیگو مورنو, Lugo, مدیر عامل شرکت SkyNet کلمبیا است. "امروز فن آوری اطلاعات و ارتباطات آوردن دسترسی به آموزش از راه دور کار می کنند و حتی پزشکی از راه دور و بدیهی است که با بحران بهداشت و درمان از COVID-19 کنترل از راه دور کلمبیا مناطق بدترین ضربه به دلیل عدم اتصال. این O3b تجربه خدمات ما در حال دادن است که بسیار نزدیک به فیبر اپتیک و آن این است که بهترین پاسخ در فن آوری های ماهواره ای امروز. آن را به ارمغان می آورد بزرگ اجتماعی پس از آن گسترش فرصت ها برای آموزش و پرورش و بهداشت و از آن شده است و بدون شک یک پیشرفت بزرگ برای این کل جامعه است. به عنوان یک شرکت ما مفتخر به اتصال کسانی که گاهی اوقات فراموش شده ،

"این COVID-19 بحران نهفته است همه ما و ما متعهد به انجام بخشی از ما را برای حمایت از مشتریان و جوامع محلی به آنها خدمت می کنند در هر کجا که ممکن است" گفت: Omar, Trujillo, معاون رئیس جمهور از فروش به صورت ثابت داده های آمریکا در صوتی و شبکه های. "توسط SkyNet را قادر می سازد برای ارائه قابل اعتماد و با سرعت بالا اتصال پهن باند به لحاظ تاریخی جوامع محروم از کسب و کار و کارکنان بهداشت و درمان در منطقه آمازون زمانی که آنها به آن نیاز دارید بسیار لذت بخش است. ما بسیار خوشحالیم که از خدمات ما در حال نگه داشتن عزیزان متصل و فعال کردن بهداشت و درمان کارگران با ابزار است که توانمند سازی آنها را به انجام کار خود را."

در مورد SES

SES است جسورانه چشم انداز برای ارائه تجربه های شگفت انگیز در همه جا بر روی زمین توسط توزیع با بالاترین کیفیت تصویری محتوا و ارائه اتصال بدون درز در سراسر جهان است. به عنوان رهبر جهانی در محتوای اتصال راه حل های صوتی و عمل در جهان تنها چند مدار صورت فلکی ماهواره با ترکیب منحصر به فرد از پوشش جهانی و عملکرد بالا از جمله تجاری-ثابت با زمان تاخیر کم متوسط مدار زمین O3b سیستم. با اعمال نفوذ گسترده و هوشمند را فعال کنید ابر شبکه SES قادر به ارائه با کیفیت بالا و راه حل های اتصال در هر نقطه بر روی زمین در دریا و یا در هوا است و یک شریک قابل اعتماد برای جهان پیشرو شرکت های مخابراتی تلفن همراه اپراتورهای شبکه دولت اتصال و ابر ارائه دهندگان خدمات رسانههای تصویری پلت فرم اپراتورها و صاحبان محتوا. صوتی و تصویری شبکه حمل بیش از 8,300 کانال و بی نظیر و با رسیدن به بیش از 355 میلیون خانوار ارائه موفق خدمات رسانه ای برای هر دو خطی و غیر خطی محتوا. این شرکت ذکر شده در پاریس و لوکزامبورگ بورس (دارای صدای تیک تیک: SESG). اطلاعات بیشتر در دسترس است: www.ses.com

در مورد SkyNet ده کلمبیا

SkyNet در است کلمبیا شرکت با بیش از 20 سال در بازار ارتباطات از راه دور ماهواره ای. SkyNet در ایجاد راه حل های است که کمک به مشتریان رشد حتی در دور افتاده ترین مکان ها در این کشور را قادر می سازد آنها را با وسیع ترین طیف های ماهواره ای راه حل های مبتنی بر تکنولوژی خاص خود را دارد و همچنین در خدمات از جهان پیشرو ارائه دهندگان.

تا سال 2020 SkyNet تاسیس شده است به عنوان یک اولویت برای یک کشور که در آن هر کس است " به طور طبیعی متصل,' تحکیم نمونه کارها خود را با توسعه باندهای مختلف از خدمات یک طیف الکترومغناطیسی فرکانس مورد استفاده در ارتباطات ماهواره ای است که پیاده سازی بیشتر ظرفیت پوشش بهتر و مقرون به صرفه قیمت. اطلاعات بیشتر: https://www.sky.net.co/



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن