واگذار کرد و سازمان بین المللی حیاتی صدای راه اندازی مجازی مشاوره پلت فرم برای کمک به کارآفرینان زن تحت تاثیر COVID-19

• زنانی که علاقه مند به دریافت راهنمایی در مورد راه حل های بالقوه برای شرکت های خود را' مشکلات و یا شغلی جدید

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

• زنانی که علاقه مند به دریافت راهنمایی در مورد راه حل های بالقوه برای شرکت های خود را' مشکلات و یا شغلی جدید تمرکز می توانید با ثبت نام در www.vitalvoicesmentoring.com.

• موفق متخصصان و مدیران شرکت های بزرگ مانند مرد دست پائولو ریوا نینا Pustilnik مارتی Wikstrom و ما بازرگان رز ماری براوو در میان دیگران خواهد بود همکاری به عنوان مربی.

• موسسه مالی و سازمان بین المللی در حال تقویت همکاری خود را به درایو جدید پروژه های است که برای کمک به ترویج زنان مدیران و تنوع در این زمینه حرفه ای.

• 41.3 درصد از موقعیت های مدیریتی برگزار می شود توسط زنان واگذار کرد که همچنین نشان دهنده 40 درصد از اعضای هیأت مدیره یکی از بالاترین درصد در این بخش است.

واگذار کرد و سازمان بین المللی حیاتی صدای که ماموریت است که برای حمایت و سرمایه گذاری در زنان رهبران در سراسر جهان ایجاد کرده مجازی مشاوره پلت فرم با یک دیدگاه برای کمک به کارآفرینان و بنیانگذاران شرکتهای کوچک و متوسط و شروع یو پی اس در سراسر اروپا که در حال حاضر در مواجهه با چالش های حرفه ای با توجه به COVID-19.

هر دو زنان که می خواهند برای دریافت راهنمایی و کارشناسان (اعم از مرد و زن) در ارشد که مایل به استفاده از دانش و تجربه خود را برای کمک به بازرگانان می توانید با شرکت در این طرح می باشد. مدیران از شرکت های بزرگ در حال حاضر همکاری خود را از جمله پسر, دست, رئیس, بریتانیایی, شرکت سهام خصوصی Terra Firma; Paolo ریواسابق مدیر عامل شرکت از مارک های مد Diane Von Furstenberg و ویکتوریا بکهام; نینا Pustilnikسرمایه گذار در شرکت های با تاثیر اجتماعی; Marty Wikstromموسس شریک آتلیه صندوق و متخصص در کسب و توسعه از مارک های لوکس; ما بازرگان رز ماری براووکه رهبری برگزار شد در موقعیت های مختلف مد عمده شرکت; Sagra مکیرا د روزنعضو هیئت مدیره حیاتی صداها و آنا Quirós, شرکت, مدیر, کار, روابط, فرهنگ و توسعه واگذار کرد, در میان دیگران.

یک پروژه با تمرکز بر تحکیم

هر افراد علاقه مند می توانند برای ثبت نام این طرح در وب سایت www.vitalvoicesmentoring.com. این پروژه راه اندازی شده است در اسپانیا و انگلستان با جاه طلبی به گسترش به دیگر شرکت های اروپایی.

به عنوان برجسته توسط آنا Quirós, شرکت, مدیر, کار, روابط, فرهنگ و توسعه واگذار کرد "به عنوان یک شرکت ما متعهد به تنوع و این است که چرا ما ترویج طرح های است که کمک به بهبود فرصت های برابر شایسته سالاری و استعداد صرف نظر از جنسیت." آنا Quirós اضافه کرد که "یکی از قدرتمند ترین اقدامات برای ترویج حضور زنان در سمت های اجرایی نظارت است که مزایای فوق العاده ای: آن برقرار تولیدی روابط کمک می کند تا به ساخت تماس با شبکه و تسهیل توسعه شخصی و حرفه ای. با مجازی مشاوره این است که دیگر یک چالش عمده به عنوان ما می توانید آن را با ما پیچیده زندگی در زمان و مکان مناسب است که ما بهترین است."

مردم مسئول این پروژه را جفت زنان کارآفرین با مربی خود را به طوری که آنها می توانید انجام مجازی هدایت جلسات کمک خواهد کرد که بازرگانان به فکر کردن در مورد راه حل های بالقوه برای مشکلات آنها روبرو هستند در شرکت ها و اهداف شغلی جدید.

برای Sagra مکیرا د روزن عضو هیئت مدیره حیاتی صدای "مشاوره نسل بعدی رهبران زنان در قلب ماموریت حیاتی صدای. این است که حتی بیشتر قابل توجه در حال حاضر در وسط COVID-19 همه گیر به عنوان بسیاری از زنان هستند که به خصوص تحت تاثیر قرار. ما خوشحال و سپاسگزار یک بار دیگر به پیوستن به نیروهای با واگذار کرد برای راه اندازی این مجازی مشاوره ابتکار."

ابتکار راه اندازی شد به عنوان یک نتیجه از بحران کنونی با توجه به این که بسیاری از بازرگانان روبرو هستند چالش ها و نیاز فوری پشتیبانی می کند. اما هدف این است که برای تحکیم این پروژه در دراز مدت به طوری که زمانی که دولت هشدار به پایان می رسد, پلت فرم خود ادامه خواهد داد به کار گیرند.

همکاری بین واگذار کرد و حیاتی صدای

این پروژه نقطه عطف جدیدی در همکاری بین واگذار کرد و حیاتی صدای که سهم تعهد به ترویج تنوع و فرصت های برابر. نهاد ریاست Jordi Gual و با مدیر عامل گونزالو Gortázar و سازمان بین المللی به رهبری Sagra مکیرا د روزن و جنیفر تیلور در اروپا در حال حاضر همکاری که قبلا در دیگر حرفه ای راهنمایی طرح برای زنان مانند جهانی مشاوره پیاده روی با مدیران.

این حرکت جهانی از حیاتی صدای متولد شده از یک زن در تلاش برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه با دیگر زنانی که آرزو به رهبران در حرفه خود. مدیر عامل و موسس اکسیژن رسانه Geraldinez Laybourne در حال حاضر معاون رئیس هیئت مدیره از حیاتی صدای استفاده از زمان روزانه خود را راه رفتن را از طریق پارک مرکزی به این جلسات مشاوره.

با توجه به موفقیت این فرمول ساده او تصمیم به سازماندهی پیاده روی در اصلی ما در شهرستانها به اهمیت مشاوره و به منظور تسهیل در دسترسی به بسیاری از زنان موفق در کشور که تجربیات خود و مشاوره با امیدوار کننده زنان جوان است. چه آغاز شده به عنوان یک هدف شخصی تبدیل کرده به یک جنبش جهانی با تشکر از حرکت حیاتی صدای جهانی مشارکت یک سازمان تاسیس در سال 1997 به دنبال شناسایی زنان رهبران که در حال ایجاد پیشرفت در جوامع خود در سراسر جهان تا تیم با آنها و درایو آنها را به ساخت پروژه های خود را به یک واقعیت است. آمار و ارقام مانند هیلاری کلینتون و مادلین آلبرایت تاسیس این سازمان و برخی دیگر مانند Diane von Furstenberg, تینا براون و سالی فیلد به حمایت از ابتکار عمل.

واگذار کرد متعهد به تنوع و فرصتهای برابر

واگذار کرد تا خود را تنوع برنامه Wengage توسعه یافته توسط مردم از همه مناطق این شرکت بر اساس شایسته سالاری و ترویج فرصت های برابر که با این نسخهها کار برای ترویج و رسیدن به جنسيت کاربردی و نسل تنوع. Wengage شامل اقدامات داخلی برای تقویت انعطاف پذیری و تعادل کار و زندگی, آموزش و زن مشاوره برنامه که از طریق آن مدیران زن را راهنمای حرفه ای دیگر در حال توسعه حرفه خود.

خارج واگذار کرد تعهد به تنوع شامل ترویج بحث و گفتگو در اطراف تنوع با طرح هایی به عنوان eWoman روز یا واگذار کرد ایران; سازمان های مختلف جوایز و طرح به رسمیت شناختن رهبری کسب و کار (بازرگان جایزه) و یا علمی (WONNOW جوایز); یا ورزش فعالیت های مرتبط (حمایت از تیم بسکتبال زنان).

در حال حاضر واگذار کرد را در موقعیت های مدیریتی باید نسبت 41.3 درصد زنان و 40 درصد زنان در هیئت مدیره یکی از بالاترین درصد در این بخش است. همچنین متعهد به پیشرفت بیشتر در این زمینه و رسیدن به 43 درصد زنان در پستهای مدیریتی در 2021.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن