مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد برای جلوگیری سابق دستیار جان بولتون کتاب زدم پشت

خاطرات سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون به تصویر می کشد رئیس جمهور به عنوان فاسد و بی کفایت. مغلوب ساختن پیشی ج

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

خاطرات سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون به تصویر می کشد رئیس جمهور به عنوان فاسد و بی کفایت. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به دنبال متوقف کردن انتشار آن گفت: این کتاب می تواند نشت اطلاعات طبقه بندی شده.

ما قاضی فدرال در روز شنبه را رد کرد و تلاش مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای جلوگیری از انتشار خاطرات سابق مشاور امنیت ملی John Bolton.

"از اتاق که در آن اتفاق افتاده است" مجموعه ای برای فروش در هفته آینده, رنگ محکم پرتره دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و سیاست خارجی تصمیم گیری است. در آن بولتون توصیف رئیس جمهور ایالات متحده به عنوان ناآگاه و نا مناسب برای دفتر و جزئیات حساب از مغلوب ساختن پیشی جستن "تمنا" با چین برای کمک به پیروزی گشتند.

کاخ سفید به دنبال موقت ضابط سفارش و دستور مقدماتی برابر این کتاب انتشار این ادعا آن شامل اطلاعات محرمانه و می تواند به خطر اندازد امنیت ملی است.

بیشتر بخوانید: جان بولتون کتاب: مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال انتخاب مجدد کمک از چین

آسیب انجام می شود

در حکم قاضی رویس Lamberth روشن ساخته است که بولتون شکست برای ترخیص کالا از دولت مطرح "قبر امنیت ملی نگرانی" کرد و آن را در نهایت خیلی دیر برای دستور.

"در نظر گرفتن آن را بر خود به انتشار کتاب بدون تامین امنیت تصویب نهایی از اطلاعات ملی مقامات بولتون در واقع ممکن است باعث این کشور آسیب های جبران ناپذیر. اما در عصر اینترنت و حتی یک تعداد انگشت شماری از نسخه های در گردش خون می تواند درباره از بین بردن محرمانه" Lamberth نوشت.

او اضافه کرد که "دولت شکست خورده است که برای ایجاد یک دستور به جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر."

اگر چه خاطرات هنوز رتبهدهی نشده است ساخته شده است در دسترس عموم 200,000 نسخه از آن در حال حاضر فرستاده شده به کتابفروشیها در سراسر ایالات متحده و محتویات آن شده است به طور گسترده ای گزارش شده توسط رسانه ها.

"با صدها نفر از هزاران نسخه در سراسر جهان — در بسیاری از اتاق های خبر — آسیب انجام می شود. هیچ بازگرداندن وضع موجود" قاضی نوشت.

ادامه مطلب: تهمت: Ex-مشاور جان بولتون خطرات مواجهه با اتهامات اگر او منتشر, کتاب

قیمت به پرداخت'

مدت کوتاهی پس از این تصمیم اعلام شد, مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر نوشت که بولتون باید عواقب اقدامات خود را.

"بولتون را شکست و قانون نامیده شده است و سرزنش برای انجام این کار واقعا بزرگ, قیمت به پرداخت" او گفت:.

بولتون وکلا استدلال می کنند که مشتری خود را صرف ماه کار کردن با کاخ سفید برای مقابله با هر گونه نگرانی در مورد امنیت ملی است.

Bolton, سیاست خارجی هاوک به عنوان مشاور امنیت ملی تحت مغلوب ساختن پیشی جستن به 17 ماه قبل از او از کار اخراج شد در سپتامبر گذشته.

nm/mm (Reuters, AP, AFP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب