آفریقای جنوبی توسعه نرم افزار برای جلوگیری از گسترش COVID-19

دانشمندان در دانشگاه کیپ تاون را توسعه داده اند یک coronavirus ردیابی نرم افزار برای بازارهای نوظهور طراحی شده

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

دانشمندان در دانشگاه کیپ تاون را توسعه داده اند یک coronavirus ردیابی نرم افزار برای بازارهای نوظهور طراحی شده برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19. اما اجرای این برنامه شده است اثبات دشوار است.

مشاهده از پنجره Co-Pierre گئورگ محل کار در خانه شبیه یک کارت پستال عکس. خورشید فقط تنظیم در کیپ تاون منطقه از اردوگاه های خلیج. آسمان نارنجی و منعکس کردن اقیانوس اطلس است.

اما گئورگ نیست نگاه از پنجره. او با تمرکز بر روی سه صفحه نمایش در مقابل از او.

او و تیم او در حال سازماندهی یک وب سایت سمینار برای سیاسی تصمیم گیران در آفریقا که در طی آن او خواهد بود ارائه coronavirus ردیابی برنامه Hlb-ID.

Hlb-ID توسعه یافته توسط یک تیم از 150 داوطلب دانشمندان و بانکداران و کارآفرینان و دانش آموزان است.

گئورگ تدریس اقتصاد در دانشگاه کیپ تاون با تمرکز بر روی فن آوری های مالی. او همچنین با این نسخهها کار برای آلمان شد و همچنین در Hlb-ID.

ادامه مطلب: Coronavirus می تواند کشتن 150,000 در آفریقا: که

کد QR برای کاربران

Hlb-ID طراحی شده برای کمک به پیگیری کردن کسانی که تا به حال ساخته شده در تماس با افراد آلوده به ویروس coronavirus. آن را هدف قرار داده است به طور خاص در بازارهای در حال ظهور.

کاربران می توانید ثبت نام برای یک برنامه تحت وب است که در آن از آنها خواسته تا خود را وارد کنید COVID-19 وضعیت. آنها سپس با اختصاص یک کد QR یا روی گوشی های هوشمند خود و یا — برای بسیاری از مردم آفریقای جنوبی که خود را گوشی های هوشمند — چاپ بر روی کاغذ.

QR کد است که در قلب این برنامه: "زمانی که شما رفتن به محل کار در صبح کد QR می تواند اسکن شده به عنوان به زودی به عنوان شما را در اتوبوس و یا توسط یک گارد امنیتی و یا در سوپر مارکت" گئورگ توضیح داد.

"هر بار که کد اسکن شده است شما می توانید یک اصطلاح جغرافیایی رسید. آن را مانند یک توجه داشته باشید که می گوید: در این روز, در این زمان, شما در این محل خاص است."

ادامه مطلب: به عنوان coronavirus مختل زنجیره تامین می تواند آفریقا سود ؟

نگرانی های حریم خصوصی

کاربران در حفظ و کنترل داده های خود را. هویت خود را در حال بررسی از طریق بلوک های زنجیره ای نه ذخیره شده در یک سرور مرکزی. کاربران باید به توافق برسند به اطلاعات منتشر شده به مقامات بهداشتی اگر آنها تست مثبت است.

این را قادر خواهد ساخت "تماس با ردیاب" برای هشدار دادن به کسانی که در تماس با کاربر آلوده. تا به حال ردیاب متکی به یک فرد آلوده حافظه از آنها در تماس با, و همچنین به عنوان زمانی که و که در آن جلسات صورت گرفت.

ادامه مطلب: آفریقا, رسانه های ضربه سخت COVID-19 بحران

خریداران باید خود را شناسایی

"تحقیقات نشان می دهد که تماس با ردیابی تنها کار می کند اگر ما پیدا کردن 60 درصد از بیماران به عنوان به زودی به عنوان آنها نشان می دهد علائم. و سپس ما باید برای پیدا کردن 50 درصد از مخاطبین خود را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است" گفت: Georg. "اگر آن را به ما طول می کشد چهار تا شش روز به انجام این کار آن خواهد شد بیش از حد آهسته متوقف کردن گسترش ویروس."

کیپ تاون Orangezicht شهر مزرعه بازار معرفی یک سیستم ساده: خریداران باید به نام خود و شماره تلفن قبل از ورود. کارکنان را وارد کنید داده ها بر روی یک کاغذ لیست.

"اگر یک بازدید کننده به بازار ضرر ما باید برای پیدا کردن هر کس دیگری که در اینجا با او, به طوری که آنها می توانند خود را منزوی و ویروس نیست گسترش هر بیشتر توضیح داد:" شریل Ozinsky.

قبل از همه گیر خیابان بازار مواد غذایی جذب حدود 7000 بازدید کننده روزانه بسیاری از آنها را گردشگران است. بازار مجاز به بازگشایی در پایان مارس اما تنها به ارائه کالاهای ضروری. بازدید کننده روزانه نرخ کاهش یافته و به 700. یک برنامه گفت Ozinsky خواهد بود بهبود در سیستم دستی.

بیشتر بخوانید: آلمان بحث استقرار نیروهای نظامی به آفریقای Sahel

شک و تردید اپیدمیولوژی

همانطور که با تمام برنامه ردیابی این یکی تنها کار خواهد کرد اگر درصد زیادی از مردم از آن استفاده می کند. تنها چند کشور از جمله چین شهروندان خود را مجبور به انجام این کار.

بسیاری از دولت ها می دانم که افرادی که ترس دولت نظارت و یا عدم حفاظت از داده ها نمی خواهد همکاری کنند.

"هر گاه کسی به من می آید با یک برنامه من فقط از بی اعتنایی گفت:" سلیم Abdool کریم متخصص اپیدمیولوژی و مشاور از آفریقای وزیر بهداشت. "من آموخته ام که وعده های اغراق آمیز هستند و بسیار کوچک است که در واقع تحویل داده است."

در شروع مستند آفریقای جنوبی رئیس جمهور سیریل Ramaphosa اعلام کرد که شرکت های مخابراتی مشغول به کار بودند در یک خودکار ردیابی راه حل است. اما سیستم آنها با بیش از حد نادرست است.

با وجود علاقه نشان داده شده توسط نمایندگان دولت در Co-Pierre گئورگ وب ارائه یک نشانه هر گونه علاقه در آفریقای جنوبی یا هر جای دیگری به نوبه خود برنامه به یک پروژه ملی است.

محققان بنابراین تصمیم گرفتند به کار با شرکت های خصوصی در حال حاضر. عمده شرکت های بیمه نشان داده است علاقه و Hlb-ID را برای آزمایش در OrangeJezicht بازار است.

ادامه مطلب: چگونه COVID-19 از بین بردن آفریقای صنعت گردشگری

عدم تست

بزرگترین مشکل برای موفقیت در استفاده از این سیستم در قاره عدم تست ظرفیت. آفریقای جنوبی در حال حاضر تست شده بیش از 350000 نفر مظنون به داشتن COVID-19 — تا کنون بالاترین تعداد در قاره آفریقا.

اما در حالی که آزمایشگاه های خصوصی ارائه نتایج آزمون ظرف 48 ساعت ثبت آزمایشگاه بیش از پنج روز است. هیچ نرم افزار را می توانید برای این تاخیر.

"در نهایت ما در حال ایجاد یک مدیریت ریسک ابزار می گوید:" Georg. "این کمک خواهد کرد که دولت ro بازگشایی اقتصاد در یک سریع و کارآمد و راه امن."

اما او همچنین اذعان می کند: "وجود خواهد داشت هیچ راه حلی برای COVID-19 بدون حل تست ما مشکلات است."

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن