ساوتهمپتون جدیدترین علاوه بر این به KLM اروپایی شبکه

تاج بحران تأثیر عمده ای در حمل و نقل هوایی اروپا. تقاضا و عرضه در حال تغییر بیشتر و سریع تر از قبل. این به این

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

تاج بحران تأثیر عمده ای در حمل و نقل هوایی اروپا. تقاضا و عرضه در حال تغییر بیشتر و سریع تر از قبل. این به این معنی KLM نیاز به انعطاف پذیر شبکه. با باز کردن یک مسیر جدید مانند ساوتهمپتون از دست دادن تقاضا در مسیرهای دیگر در اروپا جذب می شود. علاوه بر KLM تقویت موقعیت خود در انگلستان است.

KLM در روند به آرامی و با دقت بازسازی شبکه. تعدادی از مقصد به سرعت در حال رشد است اما تعداد پروازهای هنوز هم به دور از سطح. KLM تصمیم گرفتند برای اولین بار ارائه به مشتریان به همان اندازه انتخاب مقصد به عنوان امکان پذیر است. باز ساوتهمپتون متناسب با این استراتژی است.

برنامه پرواز ساوتهمپتون

از 31 اوت سال 2020 KLM عمل پروازهای روزانه بین Amsterdam Airport Schiphol و ساوتهمپتون. این Embraer 175 20 کرسی در کسب و کار کلاس 8 در اقتصاد راحتی و 60 در کلاس اقتصاد است.

برنامه پرواز به شرح زیر است:

- KL0919 حرکت از آمستردام روزانه در 16.35 می رسد و در ساوتهمپتون در 16.45.

- KL 0920 حرکت از Southampton روزانه در 17.20 می رسد و در شهر آمستردام در 19.35.

تمامی زمان محلی هستند.

در مورد ساوتهمپتون

ساوتهمپتون سومین بندر در بریتانیا و بزرگترین کروز بندر در شمال اروپا با 2 میلیون کروز مسافر در سال است. این شهرستان دارای برخی از بهترین حفظ قرون وسطی شهر دیوار در انگلستان است. مراجعه به اسکله تاریخی نیز بسیار توصیه می شود. و فوق العاده مدرن SeaCity موزه می گوید داستان از تایتانیک که در سمت چپ ساوتهمپتون در 10 آوریل سال 1912.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن