بیانیه: هوندا برای شروع تدریجی از سر گیری تولید خودرو در ایالات متحده و کانادا

به عنوان بی سابقه اقتصادی تاثیر سرعت در حال تغییر COVID-19 pandemic ادامه هوندا همچنان ادامه دارد و به بررسی ش

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

به عنوان بی سابقه اقتصادی تاثیر سرعت در حال تغییر COVID-19 pandemic ادامه هوندا همچنان ادامه دارد و به بررسی شرایط کسب و کار و تنظیمات لازم را برای آن تولید و عملیات کسب و کار در شمال امریکا است. در زیر یک به روز رسانی در مورد اقدامات برای از سرگیری خودکار تولید و عملیات کسب و کار.

تولید خودرو عملیات

شروع مارس 11, هوندا را به تدریج از سرگیری تولید خودرو و موتور و انتقال تولید در آن گیاهان در ایالات متحده و کانادا است. تعلیق تولید خودرو آغاز شد و در 23 مارس. در از سرگیری تولید هوندا را تلو تلو خوردن start-up در هر گیاه با اکثر گیاهان با استفاده از اولین روز تا اطمینان حاصل شود که خط مقدم رهبران آموزش دیده در روش های جدید و فعالیت های مربوط به COVID-19 پیشگیری است. قبل از از سرگیری تولید همکاران خواهد شد یادگیری در مورد اقدامات ایمنی و دوباره قطار در پروسه کار و بعد از مدتی به حالت تعلیق در تولید.

عملیات کسب و کار

در زیر به روز رسانی در اقدامات مؤثر در عملیات کسب و کار در ایالات متحده:

تمام حقوق و مزایای خود و حمایت از همکاران که در کردند از هوندا عملیات در ایالات متحده آمریکا خواهد شد بازگشت به کار در مارس 8 یا 11 بسته به محل. هوندا ادامه خواهد داد برای به حداکثر رساندن فرصت ها برای همکاران به کار از راه دور در حالی که تمرین های اجتماعی فاصله برای همکاران انجام نقش ضروری که نیاز به آنها را به کار در هوندا امکانات.

جدید سلامت محل کار و اقدامات ایمنی

در حالی که اقدامات مشخص و سیاست های متفاوت خواهد بود بر اساس شرکت و محل هوندا با تمرکز بر بهداشت و ایمنی از همکاران. این شامل طرح های در نظر گرفته شده برای محافظت از ایمنی و سلامت و برای رسیدن به اجتماعی فاصله.

ایمنی و بهداشت اقدامات عبارتند از:

  • متوسط اسکن – هوندا همه همکاران و تامین کنندگان و پیمانکاران و بازدید کنندگان را تحت درجه حرارت اسکن و اجازه داده نخواهد شد در داخل هوندا امکانات با درجه حرارت 100 درجه یا بالاتر است.
  • ماسک و پارچه پوشش صورت – به عنوان احتياط اضافه شده هوندا است نیاز به استفاده از ماسک و یا پارچه پوشش صورت در همه زمان ها در داخل تمام ساختمان به جز در هنگام غذا خوردن یا نوشیدن. هوندا گیاهان و دفاتر ارائه خواهد شد یک ماسک جدید در هر روز برای هر دانشیار.
  • سپر چهره – هوندا نیاز همکاران به پوشیدن چهره سپر در مناطق خاصی از تولید گیاهان به عنوان احتياط اضافه شده.
  • تمیز کردن و ضد عفونی – هوندا افزایش یافته تمیز کردن و ضد عفونی کننده و بهداشتی فعالیت در طول عملیات خود را همراه با ارائه تمیز کردن لوازم در زمینه های مشترک برای استفاده توسط همکاران.

اجتماعی فاصله اقدامات عبارتند از:

  • مبهوت تغییر زمان شروع – ما مبهوت ما تغییر زمان شروع به کاهش مقدار مردم ورود و خروج گیاهان در یک زمان.
  • مبهوت ناهار و استراحت نیوز – ما را ساخته اند تغییرات به ترتیبات صندلی در سالن های غذاخوری و اتاق های اضافی در دسترس برای ناهار.
  • فرآیندهای تولید – هر گیاه و تنظیم فرآیندهای کاری برای رسیدن به اجتماعی فاصله در خط تولید تا حد ممکن است.
  • ظرفیت تغییرات – زمینه های مشترک مانند دستشویی و رختکن محدود خواهد شد و ظرفیت برای به حداکثر رساندن فاصله اجتماعی.
  • افزایش signage – تمام امکانات را افزایش داده اند علامت های به یاد همکاران اجتماعی فاصله مورد نیاز سی دی راهنمای بهداشت خوب و مفید دیگر ایمنی و سلامت اطلاعات است.

با توجه به سرعت تغییر ماهیت این وضعیت ما همچنان به ارائه به روز رسانی در کسب و کار ما اثرات و اقدامات در Hondanews.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب