توقف گسترش با هم: Borealis و کاغذ جمهوری متحد در پایدار ماسک صورت ابتکار

ماسک جمهوری همکاری ارائه می دهد با کیفیت بالا و قابل استفاده مجدد ماسک صورت مونتاژ در اتریشماسک های صورت از وی

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399
  • ماسک جمهوری همکاری ارائه می دهد با کیفیت بالا و قابل استفاده مجدد ماسک صورت مونتاژ در اتریش
  • ماسک های صورت از ویژگی های اختصاصی رزین های پلی پروپیلن از Borealis ارائه شده برای این طرح از طریق شمالی اجتماعی صندوق
  • طراحی تولید و فروش توسط سازمان وین مبتنی بر لوازم التحریر نام تجاری کاغذ جمهوری
  • ماسک صورت تحویل تا چهار برابر بهتر از تصفیه متعارف دست دوخته شده جایگزین

شمالی پیشرو در ارائه دهنده نوآورانه پلاستیک راه حل و کاغذ جمهوری اسلامی در وین بر اساس لوازم التحریر نام تجاری باید تیمی در یک کسب و کار اجتماعی ابتکار به نام ماسک جمهوری برای تولید پایدار و قابل استفاده مجدد ماسک صورت.

ماسک جمهوری که راه اندازی شده است در میان COVID-19 گیر عرضه خواهد شد ماسک صورت در سراسر اتریش به لطف یک شبکه قابل اعتماد از زنجیره ارزش شرکای محلی و منطقه ای دولت, سازمان, ها و سازمان های دولتی. تست در Borealis امکانات آزمایشگاهی نشان می دهد که ماسک جمهوری ماسک صورت ارائه تا چهار برابر بیشتر موثر فیلتراسیون معمولی از دست دوخته شده ماسک صورت. پس از شستن ماسک را تحت تاثیر تصفیه اثربخشی آنها کاملا قابل شستشو و استفاده مجدد بدون از دست دادن عملکرد فیلتراسیون و در نتیجه کمک به مقابله با زباله.

ماسک جمهوری همکاری می بیند شمالی ارائه رسانه ها تصفیه پارچه های ساخته شده با استفاده از جدید خود را پلی پروپیلن (PP) رزین برای meltblown برنامه های کاربردی: Borealis HL912FB. ماسک صورت, طراحی, تولید و فروش در حال سازماندهی شده توسط کاغذ جمهوری. این طرح شامل ارائه های محلی و منطقه ای کشاورز که در غیر این صورت بیکار یا بیکار به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس با سفارشی طراحی کیت برای جمع آوری این ماسک از یک نور پارچه های پنبه ای.

ماسک جمهوری نشان می دهد که چگونه بعید است که همکاران می توانند با هم برای کمک به جوامع در آن فعالیت می کنند. "چند ماه پیش از آن به سرعت مشخص شد که اتریش مانند بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان مواجه شد یکی از بزرگترین ایمنی و بهداشت چالش ها در نزدیک به یک قرن می گوید:" ژروم Bacquias بنیانگذار و مدیر عامل کاغذ جمهوری. "ما بلافاصله می دانست که ما تا به حال یک ماموریت برای کمک به جوامع اطراف ما. این مشکل بار آورده اند و ما هم با Borealis در یک همکاری فوق العاده ای که ما خاص بهره مند خواهد شد بسیاری از."

تقاضای موثر برای ماسک صورت قابل توجهی افزایش یافته میان COVID-19 بیماری همه گیر. راه حل مورد نیاز است که در برابر رمان coronavirus در حالی که در همان زمان استفاده کنندگان را قادر می سازد به آسانی نفس کشیدن. نیاز به ماسک صورت انتظار می رود که به قوی باقی می ماند به عنوان کشورهای اروپایی شروع به شل مستندات و معرفی برخی از اجباری پوشیدن ماسک صورت در فضاهای عمومی.

Borealis است روشن اروپا رهبر بازار در ص رزین برای meltblown برنامه های کاربردی. این مواد به خصوص موثر در بهداشت برنامه های کاربردی مانند پوشک و ماسک های صورت که میکرو و nanofibre مواد مورد نیاز برای مانع اهداف است. با توجه به رشد تقاضا برای ماسک صورت شمالی به تازگی تبدیل به یک meltblown خلبان خط در آن لینز, اتریش, نوآوری مرکزی برای تولید در مقیاس کوچک از ریز الیاف پارچه برای این برنامه. به تازگی توسعه یافته Borealis درجه HL912FB است که در حال حاضر در حال استفاده در این خط برای تولید meltblown برای پارچه های سفارشی تزیینات در پنبه مبتنی بر دهان-بینی ماسک های معمولی دهان-بینی ماسک و احتمالا بعد از آن نیز برای بالا پایان ماسک پوشیده شده توسط متخصصان پزشکی (FFP2, FFP3 و N95).

"ما بسیار هیجان زده می شود بخشی از یک ابتکار عمل از طریق شمالی اجتماعی صندوق که به سود اتریش جوامع را قادر می سازد ما را به ارائه تخصص و مواد راه حل برای بهبود سلامت مردم و ایمنی در حالی که در حال کارآمد منابع و جلوگیری از اتلاف" توضیح می دهد که Dorothea Wiplinger Borealis پایداری و پروژه متوقف مدیر. "نوآورانه Borealis مواد باعث می شود ماسک های موثر تر در حالی که طراحی شده است نه تنها مد روز بلکه پایدار و با خیال راحت استفاده مجدد است. ما نیز تحریک محلی اشتغال است. شمالی و کاغذ جمهوری نشان می دهد آنچه در بازسازی برای بیشتر زندگی پایدار به نظر می رسد."

------

در مورد Borealis مصرف کننده محصولات: ساخت زندگی روزمره آسان تر
با بیش از 50 سال تجربه در صنعت Borealis نوآورانه و قابل اعتماد تامین کننده برتر پلی الفین مواد پلاستیکی مورد استفاده در محصولات مصرفی پیشرفته بسته بندی و فیبر.

برتر و اختصاصی Borealis محصول با نام تجاری و فن آوری های مانند Anteo™ یک خانواده جدید از خطی پلی اتیلن با دانسیته پایین (پلي اتيلن سنگين) بسته بندی نمرات بر اساس Borealis Borstar® Bimodal Terpolymer تکنولوژی پیشرفته برنامه های کاربردی ممکن است در بسته بندی های انعطاف پذیر (از جمله بسته بندی فیلم شرینک و حفاظت فیلم ایستاده کیسه بسته بندی مواد غذایی). شمالی نیز ارائه می دهد بالا انجام راه حل برای سفت و محکم بسته بندی (کلاه و تعطیلی بطری دیوار نازک و حمل و نقل بسته بندی); و غیر بافته شده و ویژگی های الیاف (سیستم های تصفیه و بهداشت محصولات منسوجات فنی).

این ارزش افزوده بسته بندی و فیبر نوآوری نقش مهمی در حفظ کیفیت و ایمنی مصرف کننده و محصولات صنعتی بلکه تحقق تقاضا برای افزایش قابلیت و راحتی. پلاستیک و بسته بندی مواد غذایی به عنوان مثال کمک می کند تا محافظت و حفظ مواد غذایی از مزرعه تا چنگال. فساد اجتناب شود با تشکر کارآمد سیستم پرکن و نشت بسته بندی مقاوم در برابر. مواد غذایی باقی می ماند دیگر لایو و کمتر باید دور انداخته شود. چه تر است, مصرف کننده دارای یک طیف وسیع تری از گزینه های که آن را به راحت و جذاب بسته بندی فرمت های.

همچنین کالاهای سفید (از ماشین لباسشویی برای یخچال و تهویه مطبوع واحد) و لوازم خانگی کوچک (از توستر به ابزار قدرت) ساخته شده است قوی تر و در عین حال سبک تر و بیشتر انرژی کارآمد و در عین حال جذاب با تشکر شمالی' پیشرفته راه حل های پلی پروپیلن.

در مورد Borealis:
شمالی پیشرو در ارائه دهنده راه حل های نوآورانه در زمینه polyolefins پایه مواد شیمیایی و کودهای شیمیایی است. با دفتر مرکزی آن در شهر وین اتریش شرکت در حال حاضر بیش از 6,900 کارکنان و عمل در بیش از 120 کشور جهان است. شمالی تولید شده یورو 8.1 میلیارد دلار درآمد فروش و سود خالص یورو 872 میلیون دلار در سال 2019. Mubadala از طریق برگزاری آن شرکت صاحب 64 درصد از شرکت های باقیمانده 36 درصد متعلق به اتریش-بر اساس OMV یکپارچه بین المللی شرکت نفت و گاز. Borealis را فراهم می کند خدمات و محصولات به مشتریان در سراسر جهان با همکاری Borouge یک سرمایه گذاری مشترک با ابوظبی شرکت ملی نفت (ADNOC) و با Baystar™ یک سرمایه گذاری مشترک با کل در تگزاس, ایالات متحده آمریکا. www.borealisgroup.com

در مورد کاغذ جمهوری:
اتریش مبتنی بر کاغذ جمهوری (www.paper-republic.eu) یک جوان آنلاین لوازم التحریر شرکت تخصصی معتبر و دست ساخته های چرمی مجلات و کاغذ با کیفیت بالا نوت بوک. این تیم از 17 کارکنان طراحی, هنر و صنعت, آماده سازی, شخصی سازی و کشتی محصولات خود را به مشتریان در سراسر جهان از پایگاه خود را در تاریخی منطقه 18 در وین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن