BNP Paribas بانک Polska - انعطاف پذیر بانک برای به چالش کشیدن بار

در صورت اخیر تکان های BNP Paribas گروه های فرعی در لهستان خود را نشان داده است ثبات و انعطاف پذیری عملیاتی ارا

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

در صورت اخیر تکان های BNP Paribas گروه های فرعی در لهستان خود را نشان داده است ثبات و انعطاف پذیری عملیاتی ارائه بدون وقفه خدمات به مشتریان ادامه دارد در حالی که یک انتقال بدون درز به دیجیتال, محصولات, خدمات و فرآیندهای. بانک بودن یک بازیکن در لهستانی بانکداری تنظیم مناظر خود را در حمایت از مشتریان و جوامع و کمک به بهبود اقتصادی در کشور است.

بانک نتایج مالی در سال 2019 و در اولین ماه از سال 2020 تایید آن موقعیت قوی و بالقوه برای تولید رشد پویا. در شرایط جدید بانک تنظیم آن سازمان تطبیق کار و تمرکز بر حصول اطمینان از ایمنی برای کارکنان خود و مشتریان خود است. در عین حال آن باقی مانده است به طور کامل تمرکز بر رشد کسب و کار خود را.

حوادث اخیر فرستاده اند تکان عدم قطعیت در سراسر بخش های متعدد از اقتصاد جهانی است. این عوارض خود را گرفته است در مقدار متناوب از کسب و کار و موسسات مالی. اما با وجود آب و هوای فعلی اقتصادی به BNP Paribas گروه لهستان فرعی می ایستد با مشتریان طرف باقی مانده بازیکن مهمی برای اقتصاد لهستانی. با تشکر از تمرکز بر ایمنی کارکنان و مشتریان و زیرک انتقال به دیجیتال, محصولات, خدمات و فرآیندهای بانک مطمئن و بدون وقفه در دسترسی به همه محصولات و خدمات و کارآمد منحرف مشتری ترافیک از راه دور کانال. BNP Paribas بانک Polska گسترش حمایت های بیشتر به مشتریان خود پیشنهاد خود را راه حل (مانند توقف وام شتاب فرآیندهای) و دادن کارآفرینان دسترسی به حمایت از مکانیسم های ارائه شده توسط دولت.

به عنوان یک نتیجه از بحران بهداشت و درمان تولید ناخالص داخلی لهستان قرارداد توسط 0.4% q/q در Q1 و رسیده 2.0 ٪ y/y را در پشت هنوز هم قوی ژانویه و فوریه. در مقایسه با سه ماهه قبلی, سرمایه گذاری, آهسته ترین. مصرف خصوصی که تا کنون شده است که راننده اصلی رشد اقتصادی نیز تضعیف شده است. اما بازار کار همچنان قوی با نرخ بیکاری رو به رشد تنها با 0,2 pp به 5,4% در Q1 نسبت به Q4.

داده ها از لهستانی نظارت مالی سازمان نشان می دهد که در Q1 سال 2020 لهستان بانکداری مشبک 1.4 میلیارد لهستانی złoty در درآمد (€0.32 میلیارد دلار) یک سال در سال کاهش 49%. کاهش کلی فعالیت های اقتصادی ممکن است محدود کردن درآمد بانکی در ماه های آینده همراه با افزایش در وام های غیر نمایشی و هزینه از خطر است. مقیاس از نتایج مالی' زوال این سال بستگی به سرعت بهبود فراتر از Q2 سال 2020 است.

با این وجود این تغییر نمی کند این بانک را در موقعیت قوی در میان موسسات مالی فعال در لهستان. در پایان Q1 2020, BNP Paribas بانک Polska شد و رتبه ششم از نظر ارزش دارایی در لهستانی بانکداری. آن لذت می برد سهم بازار از 5.7 درصد در وام های مشتریان و 5.8 درصد در سپرده مشتری می باشد.

1 میلیون کاربران برنامه

در تلفن همراه و عرصه دیجیتال تعداد کاربران فعال BNP Paribas بانک Polska را GOonline و GOmobile برنامه های کاربردی بیش از 1 میلیون نفر در پایان سال 2019. که 52 درصد افزایش در سال در سال و این رقم همچنان رو به رشد است. در Q1 سال 2020 تعداد mobile معاملات با افزایش بیش از یک سوم و تعدادی از کاربران از GOmobile برنامه همچنین افزایش وضوح. این اعداد تا حد زیادی مربوط به BNP Paribas بانک Polska شیفت از جهانی بانکداری یکپارچه بانکداری. این محور شامل تمرکز بر مدیریت ثروت و سرمایه گذاری در بخش مواد غذایی و کشاورزی. تا کنون استراتژی ثابت است موفق.

در پایان Q1 2020, BNP Paribas بانک Polska S. A. تا به حال 509 شاخه 9,900 کارکنان و 3.9 میلیون مشتریان. علاوه بر این آمار و ارقام آن نیز دیده می شود قابل چشم انداز مثبت در شهرت با افزایش نزدیک به 10 درصد در آگاهی نام تجاری در سال در سال.

اما کلید به رشد پایدار در این بازار در تامین مالی بلند مدت اقتصاد و همچنین ایجاد روابط پایدار با مشتریان است که در حال هدایت اصول اخلاقی. این به این معنی باقی مانده باز به نیازهای مشتری و رهبری ابتکارات برای جوامع محلی. این همچنین به معنای محدود کردن هر گونه تاثیر منفی از عملیات ما با ارائه محصولات سازگار با محیط زیست و خدمات است. علاوه بر این جوامع است که BNP Paribas بانک Polska در خدمت هستند همچنین مکان های کلیدی از آن تساوی کارکنان آن پس مسئول رویکرد به توسعه کارکنان و تعهد لازم و ضروری است.

تنوع و پایداری

اقتصادی مسئولیت BNP Paribas بانک Polska مستلزم حمایت دراز مدت برای توسعه اقتصاد از طریق تامین مالی فردی و پروژه های شرکت های بزرگ همراه با نظارت نزدیک از CSR خطرات و تمرکز ویژه بر تامین مالی و ESG حساس بخش است. بانک می بیند آن را با هدف حمایت از توسعه اقتصاد لهستان به ویژه در زمینه نوآوری در صنعت و طرح های زیست محیطی و میان بخشی مشارکت برای توسعه پایدار.

حفاظت از محیط زیست و ترویج بیشتر جامعه مساوات طلب به اهداف کلیدی برای BNP Paribas بانک Polska. در سال 2020 به عنوان مثال بانک راه اندازی نسخه دوم آن از بانک سبز تغییراتیک کمپین آموزشی است که پیاده سازی محیط زیست دوستانه محصولات و خدمات. بانک باقی می ماند صبورانه متعهد به تقویت نقش زنان در سازمان با برنامه هایی مانند "زنان تغییر BNP Paribas"که به ترویج زنانی که به عنوان مثال ممکن است الهام بخش برای دیگران. این بانک نیز آن را یک ماموریت برای ترویج یک پدر و مادر دوستدار محیط کار با معرفی انطباق دوره برای پدر و مادر جدید از بازگشت از مرخصی والدین. در طول این زمان حجم کار کاهش می یابد, اجازه می دهد تا کارکنان برای acclimate خود را یک بار دیگر به خواسته های خود را.

پس از 2018, مدیر عامل بانک بوده و عضو فعال نر قهرمانان باشگاه را تغییر دهید. متشکل از مدیران عامل عمده شرکت های لهستانی این سازمان با هدف افزایش تعداد زنان در ارشد در کسب و کار جامعه نزدیک پرداخت شکاف بین جنس و اطمینان از مطلوب استعداد تعامل مردان و زنان در محل کار است. علاوه بر این در سال 2019 و 2020, بانک همکاری با Sukces Pisany Szminką بنیاد 10th سالانه بازرگان از سال جوایز به رسمیت شناختن زنان موفق در کسب و کار, علم و فرهنگ است.

BNP Paribas بانک Polska S. A. معتقد است که موفقیت در اندازه گیری بیشتر از فقط یک ترازنامه. 2019 مشخص شده اولین سال این بانک در گزارش سالانه شامل مسئولیت اجتماعی شرکت ها و, محیط زیست, اجتماعی, حکومت, دستاوردهای, و همچنین به عنوان نتایج مالی و فعالیت های کسب و کار. این بسیار مهم است به نمایش گذاشتن نه تنها این بانک موفقیت در رانندگی ارزش خود را برای سرمایه گذاران و مشتریان بلکه تلاش خود را برای ترویج توسعه پایدار در جهان برای جوامع که در آن عمل می کند.

مسئول و قابل دسترس کارفرما

2019 گزارش سالانه ویژه یک دیدگاه جامع از سازمان تاثیر مثبت بر اقتصاد جامعه و محیط زیست است. اخیر تمجید برجسته شده در این گزارش شامل حال نام مسئول رتبه بندی کسب و کار "ترین مسئول شرکت در لهستان" در هر دو دسته عمومی و در بانکداری و مالی و بیمه بخش – بانک برنده این عنوان در هر دو دسته برای دومین بار متوالی در سال 2020 است. یک مصرف کننده بررسی انجام شده توسط لهستانی کیفیت خدمات برنامه به رسمیت شناخته شده این بانک خدمات استاندارد و با کیفیت خدمات ، برای سال دوم در یک ردیف بانک نام کارفرما بالا در لهستان برای آن HR سیاست. علاوه بر آن بانک مرکزی تنها به نام یک دسترسی رهبر 2019.

اینها همه عوامل است که این سازمان یک بازیکن در لهستانی بانکی. آن زمان سریع به جلو استراتژی معتبر باقی مانده است با وجود بحران مربوط به COVID-19. به آب و چالش های مطرح شده در مورد شرایط جدید این بانک با هدف بالا با آن اهداف شرکت. آن را می خواهد به تمرکز بر حفاظت از کسب و کار خود را در حالی که به دنبال فرصت های رشد هوشمند به عنوان یک بانک قدردانی از انتخاب توسط مشتریان خود را برای کیفیت و ارزش ها و بیشتر به بهینه سازی روند آن و بهره گیری از منابع دیجیتال خود را پیشرفت.

متمرکز بر مشتری نوآوری های دیجیتال

برای به انجام رساندن این اهداف BNP Paribas بانک Polska هدف در خط مقدم نوآوری های دیجیتال است. برای بانکداری خرده فروشی این به معنی گسترش الکترونیک و بانکداری تلفن همراه خدمات مانند وام های آنلاین برنامه های کاربردی گوگل و اپل پرداخت. این بانک نیز فعال مشتریان برای باز کردن حساب از راه دور از طریق ویدئو-تایید شد و اولین بانک در جهان به اجازه دهید مشتریان به راحتی کتاب یک قرار ملاقات در یک شاخه در نزدیکی آنها با استفاده از Booksy برنامه.

علاوه بر این, BNP Paribas بانک Polska پس از آن پیاده سازی راه حل های آن را به طور کامل سازگار با تجدید نظر در پرداخت خدمات بخشنامه 2 (PSD2)یک پروتکل است که با هدف تراز پرداخت مقررات با تنگ تر دیجیتال امنیت و حفاظت از داده ها برای مشتریان.

برای لهستان غذایی و کشاورزی بخش BNP Paribas بانک Polska راه اندازی کرده است یک چند منظوره صنعت پورتال به نام Agronomist.pl. از زمان آغاز آن در ماه آوریل 2019 این پلت فرم منحصر به فرد برای متخصصان صنعت تا به حال بیش از 51000 بازدیدکننده داشته است منحصر به فرد و دارای 2,500 کاربران ثبت نام شده.

در بالای همه این طرح ها به درایو ارزش مشتری و کاهش اثرات زیست محیطی BNP Paribas بانک Polska به طور مداوم در حال توسعه راه حل های دیجیتال برای به حداقل رساندن مصرف کاغذ. آن را در میان سه بانک های لهستانی که سرمایه گذاری در fintech شرکت Autenti ارائه می دهد که یک e-امضا پلت فرم و تسهیل تبادل اسناد دیجیتال کمک به مشتریان و کسب و کار تغییر نسبت کاغذ-آینده رایگان. علاوه بر این, BNP Paribas بانک Polska کسب و کار مشتریان لذت بردن از دسترسی به واجد شرایط e-signature سیستم Asseco سیستم های اطلاعات.

با وجود تلاطم 2020, BNP Paribas بانک Polska باقی می ماند متعهد به آن سریع به جلو استراتژیبا این اعتقاد که آن ستون – های هوشمند و مسئول رشد و بهبود بهره وری و کیفیت و همچنین تمرکز بر روی مردم پشتیبانی شده توسط دیجیتال – معتبر باقی خواهد ماند در پست COVID-19 واقعیت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب