خورشید شیمیایی و DIC شرکت به دست آوردن دیجیتال جوهر کسب و کار از فن آوری های شرکت Sensient

خورشید شیمیایی و شرکت مادر آن DIC شرکت وارد شده به یک توافق قطعی برای به دست آوردن 100 درصد از سهام Sensient ف

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

خورشید شیمیایی و شرکت مادر آن DIC شرکت وارد شده به یک توافق قطعی برای به دست آوردن 100 درصد از سهام Sensient فن آوری های تصویربرداری و برخی دیگر از دارایی های مربوط به تولید جوهر. معامله انتظار می رود نهایی در سه ماهه دوم سال 2020 است.

استراتژیک سرمایه گذاری در Sensient فن آوری های تصویربرداری یک تامین کننده دیجیتال جوهر اجازه خواهد داد که خورشید شیمیایی و DIC برای گسترش آن جوهر افشان جوهر قابلیت ها و تخصص با استفاده از فن آوری های مکمل را بیشتر تقویت بالاترین استانداردهای خدمات و راه حل برای مشتریان خود و توزیع همکاران. جوهر افشان استراتژیک بخش برای خورشید شیمیایی و DIC و سرمایه گذاری در Sensient فن آوری های تصویربرداری را نشان می دهد خورشید شیمیایی و DIC تعهد در دیجیتال بخش.

"ما هیجان زده برای فرصت های این کسب ارائه نه تنها برای خورشید شیمیایی اما آینده دیجیتال جوهر" گفت: مهران یزدانی رئیس خورشید شیمیایی و مواد پیشرفته. "Sensient فن آوری های تصویربرداری' نمونه کارها و تخصص در این صنعت همراه با گسترده ما در زمینه های صنعتی جوهر افشان جوهر راه حل افزایش خواهد ما همراه پشتیبانی از مشتری. مشتریان ما تکیه بر چاپ دیجیتال را چالاک زنجیره تامین و تولید انعطاف پذیری به طوری که آنها خواهد شد ارزش این کسب به دلیل آن خواهد شد درایو آینده نوآوری و گسترش است."

خورشید شیمیایی اختصاص داده شده است به تقویت Sensient فن آوری های تصویربرداری' شهرت در فضای دیجیتال و متعهد به مشتری متمرکز گذار.

در مورد Sensient فن آوری

Sensient فن آوری های شرکت جهانی پیشرو تولید کننده و فروشنده رنگ و طعم دهنده و سایر تخصص مواد تشکیل دهنده. Sensient با استفاده از فن آوری های پیشرفته و قوی زنجیره تامین جهانی قابلیت به توسعه راه حل های تخصصی برای مواد غذایی و نوشیدنی و همچنین به عنوان محصولات که در خدمت دارویی nutraceutical لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت شخصی و صنایع. مشتریان شرکت محدوده اندازه از کوچک کارآفرینی شرکت های عمده تولید کنندگان بین المللی به نمایندگی از برخی از بهترین در جهان شناخته شده علامت های تجاری. Sensient است که مقر آن در Milwaukee, Wisconsin.

در مورد خورشید شیمیایی
خورشید شیمیایی عضو DIC گروه پیشرو در تولید و چاپ جوهر و پوشش و لوازم رنگدانه پلیمرهای مایع ترکیبات جامد ترکیبات و کاربرد مواد. همراه با DIC خورشید شیمیایی فروش سالانه بیش از $7.5 میلیارد دلار و بیش از 20 ، 000 کارکنان و حمایت از مشتریان در سراسر جهان.

خورشید شیمیایی شرکت تابعه از خورشید شیمیایی گروه Coöperatief U. A. هلند و دفتر مرکزی اش در نیوآرک, نیوجرسی, ایالات متحده برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا ببینید وب سایت ما در sunchemical.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن