Black Lives Matter تظاهرات: انگلستان راست گروه های برخورد پلیس با

وجود صحنه های خشونت در لندن که در آن راست گروه جمع شده بودند برای مقابله با سیاه زندگی ماده معترضان. ضد نژادپر

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

وجود صحنه های خشونت در لندن که در آن راست گروه جمع شده بودند برای مقابله با سیاه زندگی ماده معترضان. ضد نژادپرستی تظاهرات نیز صورت گرفته در استرالیا و پاریس و تایوان است.

وجود دارد را لغو کردند در روز شنبه در پایتخت بریتانیا که در آن راست گروه سفر کرده بود گفت: آنها می خواستند به "دفاع" مجسمه ها و بناهای یادبود.

راست افراطی معترضان برخی از brandishing نئو نازی ها لباس شاهانه یا فاخر, درگیری با پلیس به عنوان افسر سعی در جدا کردن آنها از ضد نژادپرستی تظاهرات ،

پلیس تا به حال تعیین مناطق جداگانه در مرکز لندن برای دو جناح و دستور داد تمام تظاهرات برای پایان دادن به 5 p. m. (1600 به وقت تهران) در یک پیشنهاد برای جلوگیری از درگیری بین گروه.

در مورد زمان حکومت نظامی دعوا درگیری بین گروه های رقیب و پلیس در خارج از لندن واترلو ایستگاه راه آهن. خبرگزاری رویترز گزارش داد که موشک های آتش بازی و پرتاب شد.

در آماده سازی برای تظاهرات مجسمه از زمان جنگ نخست وزیر وینستون چرچیل و تهی گور یادبود جنگ بودند و هر دو سوار کردن در یک پیشنهاد برای جلوگیری از آنها را از تبدیل شدن به سیاست و خشونت گره خورده. هر دو آثار تاریخی شده بود تخریب هفته گذشته است.

مقامات همچنین حصارکشی دیگر مجسمه ها در میدان پارلمان از جمله بنای یادبود نلسون ماندلا و آبراهام لینکلن.

سیاه و سفید زندگی می کند موضوع در لندن قبلا به نام رسمی آن تظاهرات برنامه ریزی شده برای روز شنبه بیش از نگرانی های ایمنی و برنامه ریزی است.

اخیر ضد نژاد پرستی و زندگی ماده تظاهرات در سراسر جهان به معترضان هدف قرار دادن مجسمه ها که برخی ادعا می کنند در خدمت به جلال امپریالیستی و نژادپرستانه قسمت از تاریخ است.

بیشتر بخوانید: انگلیسی, تاجر برده مجسمه پایین کشیده در جورج فلوید تظاهرات

 Metropolitan Police فرمانده بس جاوید گفت: او درک "چرا مردم می خواهند صدایشان شنیده شود – وجود دارد واقعا قوی عمق احساس در جوامع است."

"سیاه و بومی زندگی ماده"

معترضان معلوم شد در دیگر شهرستانها عمده در سراسر جهان در روز شنبه به عنوان بخشی از زندگی مهم جنبش و برای نشان دادن در برابر خشونت پلیس و نژادپرستی.

در پاریس که در آن هزاران نفر جمع شده بودند برای تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس و افسر شلیک گاز اشک آور.

این تظاهرات به آخرین به تواند موجب مرگ آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید پس از مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به نه ساعت.

در شهرستانها در سراسر استرالیا, مردم, راهپیمایی در حمایت از زندگی ماده و بومی حقوق حرکات.

بزرگترین تظاهرات صورت گرفت در پرث در غرب استرالیا دولت سرمایه آن بنگاه سخن پراکنی استرالیا تخمین زده است که 5000 نفر جمع شده بودند با وجود عدم وجود یک شورای شهر مجوز بگیرد.

حدود 1000 معترضان با تجمع در پارک شهر در داروین – پایتخت استرالیا, Northern Territory.

بیشتر بخوانید: آلمان به راه اندازی مطالعه کاوش نژادپرستی در میان پلیس

آن را دارای بالاترین جمعیت تعداد بومی مردم تمام ملت را پایتخت دولت.

"آنها به ما گفت نمی آمده است. آنها به ما گفت به سکوت. ما نمی خواهد سکوت" گفت: هانا McGlade یک وکیل حقوق بشر و فعال است که خواستار تحقیقات مستقل به بومی مرگ و میر در بازداشت است.

تایوان Black Lives Matter رالی هم بومی و تاب است. حدود 500 نفر بسته بندی شده به مرکزی تایپه در یک همبستگی برای جورج فلوید و برای گوش دادن به بومی تایوانی مردم – که 3 درصد از جمعیت این جزیره – بحث در مورد تبعیض مانند صاحبخانه امتناع از اجاره اموال به آنها.

DW خبرنگار ویلیام یانگ ارسال شده عکس نشان دادن صدها نفر از معترضان برگزاری نشانه همبستگی.

Kmm/rc (dpa AP)

هر شب DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب