نظرسنجی: آمازون مشتریان به شدت نگران پلاستیکی آلودگی می خواهید پلاستیک-رایگان انتخاب

لینک به دارایی های رسانه ای پژوهش افکار عمومی اسپانسر شده از طرف اوشنا بزرگترین بین المللی اقیانوس, حفاظت, ساز

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

لینک به دارایی های رسانه ای

پژوهش افکار عمومی اسپانسر شده از طرف اوشنا بزرگترین بین المللی اقیانوس, حفاظت, سازمان, نشان می دهد مشتریان آمازون در حال خرید مطلب حاضر با توجه به COVID-19 جهانی همه گیر هستند به شدت نگران پلاستیکی آلودگی هوا و تاثیر آن بر اقیانوسها و می خواهید عمده خرده فروشان آنلاین از جمله آمازون به آنها پلاستیک-رایگان بسته بندی را انتخاب کند. این نگرانی و حمایت شد بالاترین در میان آمازون بهترین مشتریان - نخست اعضا و کسانی که فروشگاه اغلب آنلاین. اوشنا امروز اعلام کرد آن را در حال راه اندازی یک کمپین خواستار آمازون برای ارائه به مشتریان خود پلاستیکی-رایگان بسته بندی را انتخاب کند.

"جف بزوس آمازون و می گویند آنها با وسواس رفع نیازهای مشتریان خود را. روشن از نتایج حاصل از بررسی های ما است که آنچه آمازون مشتریان می خواهید برای شرکت به انجام کار درست و ارائه پلاستیک-گزینه های رایگان در پرداخت گفت:" مت Littlejohn معاون ارشد رئیس جمهور از اوشنا اضافه کرد که "آمازون می توانید تفاوت را برای مشتریان خود و اقیانوس ها با انجام این کار این است که یک شرکت است که با توجه به گزارش های خبری اخیر حمل چندین میلیارد بسته 2019 در بسیاری از بسته بندی با پلاستیک."

"این است که یک شرکت به رهبری مدیر عامل شرکت جف بزوس است که سرمایه گذاری در اکتشافات فضایی و تست شده است با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای تحویل مسائل به خانه های ما," او اضافه شده است. "آنها مطمئنا باید توانایی برای کشف کردن که چگونه به ارائه پلاستیک-رایگان جایگزین."

آمازون بسته بندی و مواد آزمایشگاهی ایجاد کرده اند بسیار سبک وزن پلاستیک-رایگان بسته بندی از جمله جدید میلر که این شرکت گزارش شده اند با استفاده از 100 میلیون بار. این شرکت شناخته شده است برای نوآوری های خود را در لجستیک و تحویل فن آوری ساخته شده است و تعهدات به حفاظت از محیط زیست از جمله تعهد به صفر کربن توسط 2040. بیشتر آمازون به تازگی اعلام کرد که حذف غیر قابل بازیافت پلاستیک در بسته بندی در سراسر تحقق آن مراکز در هند.

"آمازون دارای توانایی های فنی با تحقق آن مراکز به ارائه پلاستیک-رایگان جایگزین برای مشتریان خود کاهش پلاستیک و کمک به محافظت از اقیانوس ها و محیط زیست" اشاره کرد سابق آمازون اجرایی و مشاور راشل جانسون گریر. "این واقعا یک سوال خواهد شد."

نظرسنجی YouGov 1,286 افراد در ایالات متحده به عنوان بخشی از آن اتوبوس نظرسنجی از طرف اوشنا و 78% گزارش خرید در آمازون است. این بررسی نشان داد که 85 درصد از مشتریان آمازون نگران پلاستیکی آلودگی 71 درصد خواهد با استفاده از پلاستیک-انتخاب آزاد/جایگزین بسته بندی ارائه شده 53 درصد از مشتریان آمازون بررسی گزارش خرید آنلاین بیشتر به دلیل COVID-19 و 43 درصد گزارش شده است که آنها ناراحت اضافی پلاستیکی بسته بندی از آنها دریافت با توجه به شتاب خرید آنلاین مرتبط با این بیماری همه گیر.

نگرانی و حمایت شد و حتی بالاتر در میان کسانی که گزارش اعضای آمازون نخست با 86 درصد از این گروه ابراز نگرانی در مورد آلودگی پلاستیکی و 73 درصد موافقت خود که آنها را با استفاده از پلاستیک-انتخاب آزاد/جایگزین اگر بسته بندی ارائه شده است. نخست مشتریان که خرید اغلب آنلاین (بیش از یک بار در هفته) بيشترين نگران (89%) و در مورد پلاستیک آلودگی است. اوشنا همچنین حمایت نظرسنجی از مصرف کنندگان در بریتانیا (با YouGov) و کانادا (با چرتکه داده) که مشابه نشان داد و در برخی موارد قوی تر نگرانی در مورد آلودگی پلاستیکی و پشتیبانی از پلاستیک-رایگان انتخاب کند.

اوشنا خواستار خریداران آنلاین و اقیانوس فعالان به درخواست آمازون برای پلاستیک-گزینه های رایگان در پرداخت با اضافه کردن نام خود را به Change.org/PlasticFreeChoice درخواست شده توسط اوشنا حامی نیکول Delma. نزدیک به 500 ، 000 نفر در حال حاضر اضافه شده به نام خود را درخواست. "بررسی پژواک آنچه که من شنیده ام از بسیاری از دیگر مشتریان آمازون که این طومار را امضا کرده گفت:" خانم Delma. "مردم می خواهند قادر به خرید از آمازون و جلوگیری از پلاستیک. این باعث می شود آنها احساس وحشتناک زمانی که بسته بندی آنها بوده ام مشتاقانه منتظر می رسد پر شده با پلاستیک."

در سال 2019 با توجه به اخبار حساب های آمازون حمل حدود 7 میلیارد بسته در سراسر جهان[1] – خواهد بود که معادل نزدیک به یک بسته برای هر فرد زنده بر روی زمین است. این بسته اغلب با بسته بندی های پلاستیکی است که می تواند در نهایت در اقیانوس ها و نابودی زندگی دریایی. "پلاستیک است که منبع اصلی آلودگی اقیانوس های جهان با 17.6 میلیارد پوند وارد دریا هر سال[2] – معادل یک کامیون زباله به ارزش ریخته به اقیانوس در هر دقیقه است. مطالعات اخیر نشان داد که 90 درصد از تمام seabird گونه[3] and100 ٪ از تمام لاک پشت های دریایی[4] مورد بررسی قرار گرفته اند مصرف پلاستیکی. تنها 9 درصد از تمام پلاستیکی تا کنون تولید شده قابل بازیافت است[5][/url" اضافه شده Littlejohn.

برای دسترسی کامل نتایج نظر سنجی برای ایالات متحده آمریکا و انگلستان و کانادا مراجعه کنید [url=https://اوشنا.org/plasticfreeamazon]oceana.org/plasticfreeamazon. برای مشاهده این طومار به Change.org/PlasticFreeChoice. برای پیدا کردن در مورد اوشنا انتخاباتی برای کاهش پلاستیک, رفتن به oceana.org/plastics.

اوشنا بزرگترین های بین المللی سازمان حمایت اختصاص داده شده صرفا برای حفاظت از اقیانوس. اوشنا بازسازی فراوان و زیستی اقیانوس ها برنده مبتنی بر علم سیاست در کشورهایی که کنترل یک سوم از جهان وحشی ماهی گرفتن. با بیش از 225 پیروزی که جلوگیری از صید بی رویه تخریب زیستگاه و آلودگی و کشتار گونه های در معرض خطر مانند لاک پشت و کوسه اوشنا این کمپین در حال ارائه نتایج. یک بازسازی اقیانوس بدان معنی است که 1 میلیارد نفر می توانید لذت بردن از غذاهای سالم وعده غذایی در هر روز برای همیشه لطفا برای. با هم ما می توانیم نجات اقیانوس ها و کمک به تغذیه جهان است. بازدید www.oceana.org برای کسب اطلاعات بیشتر.

[1] آمازون اعلام کرد که آن را تحویل 3.5 میلیارد بسته از طریق خود سیستم تحویل در 2019. آمازون سخنگویان نقل شد– در پس از آن داستان در بورسی ما اخبار و رسانه های دیگر - که این نشان "حدود نیمی" از جهانی شرکت حمل و نقل حجم (و بقیه روانه بازار شد از طریق حامل های دیگر مانند یو پی اس).

[2] Jambeck JR, Geyer R, فروردین, C Siegler TR Perryman M Andrady یک Narayan R و قانون KL (2015) پلاستیک زباله ورودی از زمین به اقیانوس. علم است. 347: 768-771. doi: 10.1126/ science.1260352

[3] فروردین C ون Sebille E و هاردستی BD (2015) تهدید پلاستیکی آلودگی به پرندگان دریایی جهانی است فراگیر و در حال افزایش است. PNAS 112: 11899-11904. doi: 10.1073/pnas.1502108112; کوهن S براوو Rebolledo ال و ون فرنکر جعفر (2015) اثرات زیان بستر زندگی دریایی. در: دریایی انسانی بستر. چام: Spinger بین المللی چاپ و نشر.

[4] Duncan, امیلی, M Broderick, آنت C, فولر, Wayne, J, Galloway, تامارا, S, گادفری متی ثانیه, Hamann, علامت Limpus, Colin J, Lindeque, پنه لوپه, K, Mayes, اندرو, G, Omeyer لوسی C, M, Santillo, David, Snape, رابین T E Godley, Brendan J (2018) Microplastic مصرف در همه جا در لاک پشت های دریایی. تغییر جهانی زیست شناسی. Feb 2019: Vol. 25 شماره 2. DOI: 10.1111/gcb.14519. موجود در https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/gcb.14519

[5] Geyer R Jambeck JR و قانون KL (2017) تولید استفاده و سرنوشت تمام پلاستیک که تا کنون ساخته شده است. علم پیشرفت 19 Jul 2017:Vol. 3 هیچ. 7, e1700782 DOI: 10.1126/sciadv.1700782. موجود در: https://advances.sciencemag.org/content/3/7/e1700782



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن