بازماندگان از KKK را تبر رسیدگی به حمله وحشت زده در مغلوب ساختن پیشی جستن سخنرانی

On همان روز رئیس جمهور تهمت قرار است به سخنرانی پذیرش خود را برای حزب جمهوری خواه نامزدی در این عرصه در جکسون

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

On همان روز رئیس جمهور تهمت قرار است به سخنرانی پذیرش خود را برای حزب جمهوری خواه نامزدی در این عرصه در جکسون ویل فلوریدا گروه دیگری را ملاقات خواهد کرد در نزدیکی یک پارک که در آن Klansmen در مؤتلفه لباس دست تبر دسته یک نژادپرست داد و بیداد دقیقا 60 سال قبل است.

مجوز Aug. 27 جمع آوری و در Hemming پارک امن شد توسط یکی از که قاتل سفید اوباش اهداف بر آنچه شناخته شده به عنوان تبر دسته شنبه. رادنی هرست بود 16-year-old, رئيس جمهور از شورای جوانان NAACP در سال 1960. او می خواهد پیوست و در این سال به عنوان در سال های گذشته توسط آلتون یتس بود که پس از آن این گروه 23 ساله معاون رئیس جمهور.

"من آمار رو در پشت سر با تبر دسته" یاتس گفت: روزانه وحش که بعد از شش دهه پیش. "اگر شما تا کنون دیده ام ستاره قبل از آن باور نکردنی است. آن چیزی است که یک فرد جوان هرگز انتظار دارد که به اتفاق می افتد به آنها."

یاتس جان سالم به در برد اما سه نفر بر این باور هستند که فوت کرده اند, به عنوان یک نتیجه از حمله و به عنوان بسیاری از 100 مجروح شدند. هرست می گوید که یک اعتراف خبرچین FBI به نام کلارنس سیرز خواهد به او بگویید که سال بعد که Ku Klux Klan امیدوار بود به جرقه مسابقه جنگ در این شهر است.

دو هفته قبل از اراذل و اوباش به, حمله, هرست و یاتس و چندین جوان دیگر مردم آغاز شده بود روزانه sit-ins در تفکیک ناهار شمارنده در مرکز شهر جکسون ویل. هرست بوده است یک عضو NAACP شورای جوانان برای پنج سال داشتن پیوست زمانی که او فقط 11 در پیشنهاد خود کلاس هشتم تاریخ آمریکا, معلم, Rutledge پیرسون. هرست بود پرید جلو در مدرسه و او بیشتر ثابت می شود یک نابغه به عنوان یک فعال حقوق مدنی در تبدیل شدن این گروه رئیس جمهور در 15. او تا به حال شده است در این موقعیت برای یک سال در زمان اولین ناهار مقابله با نشستن در.

"آنها مرا به نام بچه" هرست بعد گفت: روزانه وحش.

یاتس به تازگی بازگشت به جکسون از خدمت در نیروی هوایی, روش سوارکاری با سرعت بالا موشک سورتمه به عنوان یک داوطلب در پرواز فضایی سرنشین دار برنامه. او برجسته شده است در یک سیاه پوست مقاله مجله به عنوان "دستگاه گوارش که خطر زندگی اش را 65 بار برای علم است." او هنوز هم با پوشیدن لباس خود را زمانی که او متوقف شد به نیش زدن به غذا خوردن در شروع یک از 1400 مایل رانندگی از پایگاه خود را در نیومکزیکو. ساخته شده است که هیچ تفاوت که او اوایل متوقف در کنار جاده محل به نیش زدن به غذا خوردن. مالک او را استقبال با N-word و گفت: او را به ترک و یا او خواهد بود حلق آویز از یک درخت. او به یک فروشگاه مواد غذایی است.

"من در خوردن کره بادام زمینی و نان تمام راه را به جکسون" او به یاد می آورد. "من نمی تواند استفاده از یک اتاق استراحت کل راه."

یاتس وارد آماده پیوستن به مبارزه برای حقوق مدنی.

پس از ورود به مرکز شهر Woolworth در Aug. 13, 1960, هرست و یاتس و دیگران در این گروه هر یک خرید در بخش دیگری از این فروشگاه. آنها بدین وسیله ثابت شده است که Woolworth را خواهد پول خود را در یک بخش قبل از تست چه اتفاقی خواهد افتاد در ناهار ضد. آنها مطمئن شوید که به برخی از پول نقد. آنها به شوخی تصور یک روزنامه تیتر که ممکن است در غیر این صورت به نظر می رسد در این بسیار بعید است آنها خدمت کرده بودند:

"جوانان اعضای شورای بازداشت نه برای نشستن در, اما برای نداشتن پول برای پرداخت برای مواد غذایی آنها دستور داد."

آنها قابل درک است که می تواند یک نگرانی در حال حاضر آنها نشستم.

"پیشخدمت گفت:" شما نمی توانید به نشستن وجود دارد, رنگی, ضد, در بازگشت از فروشگاه. این است که برای مردم سفید" هرست به یاد می آورد. "ما گفت: "ما فقط در اینجا به خدمت گرفته شود. ما خریداران. ما در اینجا به خدمت گرفته شود."

پیشخدمت به دنبال مدیر جیمز کلمه. او آمد.

"او گفت:," شما می دانید این است که فرد سفید, ضد,'" هرست به یاد. "ما گفت:" خوب است اما ما هنوز در اینجا.'"

مدیر بسته ضد. هرست و یاتس و دیگران قرار داده ماند. آنها تصمیم گرفته بود از قبل باقی می ماند از طریق ناهار دوره مبادا شمارنده فقط بازگشایی پس از آنها به سمت چپ.

یک گروه از سفید پوستان تشکیل پشت سر آنها رو به رشد در تعداد و خشم گردند و تلخ نژادی بوسيد.

هرست به حال یکجور دوربین عکاسی دوربین و کسی از آن استفاده می شود برای گرفتن یک عکس. او می تواند دیده می شود, نشسته راست, به دنبال غیرممکن جوان و شجاع است.

زمانی که این گروه در نهایت رز و نقل مکان کرد به ترک آنها لگد و گیر با پین. یک مرد سفید پوست با یک عصا به حال تیز آن را در پایان و poked آنها با آن است. یک زن مسدود هرست راه و زمین او پاشنه پا به پا خود را.

"یک پاشنه به پا خود را با شور و مشورت واقعا لطمه می زند" هرست بعد گفت.

این گروه در ادامه به مرحله روزانه تحصن در مناطق مختلف بیش از دو هفته آینده. آنها را ملاقات قبل در یک مرکز جوانان در دسترس ساخته شده توسط یک کلیسای محلی و آواز خواندن چنین آهنگ ها به عنوان "ما غلبه خواهیم کرد." آنها را دست نگه دارید و در پایان با دعا و نماز و برخی از کلمات را به ارسال خود را به مبارزه است.

"ما با هم رفتن تا ما با هم بمانید!"

در صبح روز Aug. 27 پيرسون کردم کلمه از هشدار دهنده تحولات در Hemming پارک در سراسر از Woolworths. پارک بود و پس از نام چارلز همینگ که تا به حال ساخته یادبود وجود دارد به فلوریدا مؤتلفه سربازان در سال 1898. یادبود ویژه یک نماینده به شکل ایستاده در بالای 62-پا گرانیت ستون در پارک مرکز.

پیرسون دیدم سفید مردان با پوشیدن لباس شبیه هم لباس به عنوان او سوار گذشته است. آنها حمل تبر دسته که بر روی آنها تا به حال ضمیمه مؤتلفه نبرد پرچم. نشانه ای نوشته شده بود در کنار یک استیشن واگن.

"رایگان تبر دسته."

پیرسون گزارش به گروه. آنها دست برگزار می شود و خواند و دعا به عنوان همیشه. تفاوت این بود که این زمان هرست در زمان رای گیری در مورد اینکه آیا آنها باید پیش با تحصن در. رای به اتفاق آراء مثبت است. و 34 از آنها مجموعه ای خاموش.

"ما عزم و شجاعت غلبه سالم ما ترس" هرست بعدها در نوشتن یک کتاب با عنوان آن هرگز در مورد یک سگ و یک کک.

این گروه در راهپیمایی در مرکز شهر از اراذل و اوباش کشف آنها و به تعقیب. تعقیب آنها مسلح بودند با بیس بال خفاش ها به عنوان به خوبی به عنوان تبر دسته.

"نوسانی در هر کسی سیاه در مرکز شهر و نوسانی در هر یک از سفید پوستان که در تلاش برای دفاع از هر کسی ، "

رادنی هرست

یاتس و پنج نفر دیگر به رهبری به Woolworth را به طور مستقیم در سراسر از پارک. آنها شروع به مرحله تحصن در که کوتاه بود که برخی از اراذل و اوباش پشت سر هم در. یاتس و دیگران فرار کردن درب سمت اما او زده بود در سر قبل از آنها رسیده محراب کلیسا جوانان مرکز.

هرست و بقیه به حال در ادامه سه بلوک برای شروع یک تحصن در W. T. اعطای فروشگاه. آنها تا به حال هیچ زودتر وارد از مدیریت بسته به محل و خاموش کردن چراغ. آنها پدید آمده برای دیدن سفید اوباش شارژ در آنها.

"نوسانی در هر کسی سیاه در مرکز شهر و نوسانی در هر یک از سفید پوستان که در تلاش برای دفاع از هر کسی سیاه" هرست به یاد می آورد.

هرست فرار کرد.

"در حال اجرا به دور از اخذ رسید" او بعد از آن گفت. "شما نمی دانید که اگر شخص دیگری در اطراف گوشه. شما در حال اجرا به دور از خطر شما را دیدم در مقابل از شما."

فروشگاه ها و خیابان های قفل شده خود را در درب.

"اگر شما در, شما می توانید دریافت کنید و اگر شما در خارج, شما نمی توانید برای ایمنی" هرست گفت.

نزدیک به فقدان کامل از پلیس چراغ هرست به گمان پلیس بخش و شهرستان کلانتر دفتر می دانستند چه بود. یاتس دیدم یک پلیس.

"وجود دارد یک افسر پلیس که در تلاش برای دریافت کمک. به نام او برای کمک به, اما هیچ چیز اتفاق افتاده است تا زمانی که همه hell broke loose," یاتس به یاد می آورد.

پلیس تنها در پاسخ پس از یک تعداد از مردم کمتر مصمم غیر خشونت آمیز از شورای جوانان در پا. دو بلند قد و فربه پلیس وارد کلیسا مرکز جوانان که در آن هرست و دیگران در این گروه نیز به دنبال پناهگاه. پلیس مواجه شد توسط کشیش که ایستاده بود شاید 5-پا-5.

"من به یاد داشته باشید او به دنبال به شهرستان patrolmen و گفت: شما را از پا در کلیسا اموال'" هرست گفت. "آنها گفتند: "همه ما می خواهیم به رفتن و صحبت کردن با آنها.' او گفت: "شما نمی خواهد صحبت به کسی امروز... و آنها به سمت چپ."

پس از اولین نشستن در هرست شده بود از کار خود اخراج شده به عنوان یک ماشین ظرفشویی در Cohen s فروشگاه.

"ما لازم نیست شما نمی,' چیزی است که آنها در واقع گفت:" هرست به یاد می آورد.

هرست در ادامه به خدمت در نیروی هوایی و به نوشتن یک کتاب در مورد تبر دسته شنبه. او یک فعال حقوق مدنی و وجود دارد بسیار به انجام در جکسون ویل. در پاسخ به دادگاه عالی 1954 تصمیم گیری است که مدرسه تبعیض نژادی بود خلاف قانون اساسی این شهر به نام یک دبیرستان پس از ناتان بدفورد فارست بنیانگذار Ku Klux Klan. مدرسه بود و نه تغییر نام داد و تا سال 2013.

"که را لرزاند وجدان امریکا بر خلاف هر چیز دیگری که اتفاق افتاده است."

رادنی هرست تبر دسته شنبه بازمانده

هرست نیز شد یک مورخ. او را دیدم ماه گذشته قتل جورج فلوید به عنوان بخشی از یک وحشتناک زنجیره کشش و برگشت به برده داری روز. چه ساخته شده این کشتار متفاوت بود این ویدئو نشان فلوید می میرند در حالی که پلیس با فشار دادن یک زانو را به گردن او باقی مانده تا پوست کلفت و ناشنوا به فریادهای "مامان! مامان!" همراه با هم آشنا " نمی توانم نفس بکشم."

"که را لرزاند وجدان امریکا بر خلاف هر چیز دیگری که اتفاق افتاده است" هرست گفت.

در روز پنج شنبه آمد کلمه ای که به رئیس جمهور تهمت انتخاب کرده جکسون به عنوان سایت از کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه و ارائه سخنرانی پذیرش خود را در مورد آنچه اتفاق افتاده است به سالگرد تبر دسته شنبه.

اعلام این خبر توضیح داد: به هرست چرا جکسون شهردار لنی کاری تا به حال مؤتلفه یادبود در Hemming پارک برچیده روز قبل از. هرست فکر می کند کاری شده اند باید به دنبال پیشدستی برخی از سر و صدا در مورد تاریخ و تعدیل در پیشبرد هر گونه انتقاد بیش از این ebullience که تهمت انتخاب کرده جکسون.

همه که باقی می ماند این اثر تاریخی خواهد بود یک سر ستون محروم از مجسمه و پلاک زمانی که هرست و یاتس برنامه ریزی برای جمع آوری برای سالگرد 60 از تبر دسته شنبه. هرست تاکید می کند که آنها را رعایت اجتماعی فاصله و شکل ارائه ماسک برای هر کسی که می رسند بدون. او و یاتس وحشت زده هستند که برنده خواهد شد بسته بندی هواداران خود را به میدان جنگ که در همان روز در میان یک بیماری همه گیر که COVID-19 عفونت در فلوریدا به احتمال زیاد هنوز هم در حال افزایش است.

"که بدان معنی است که او واقعا نمی مراقبت در مورد پایگاه خود را به عنوان او تا به کسانی که مردم را به زانو زدن در عرش" هرست گفت. "هیچ همدلی است. هیچ شفقت. بدون حساسیت."

احساس ضربه در پشت سر با تبر رسیدگی فقط از سراسر پارک باقی می ماند یک حافظه زنده برای یاتس.

"این تجربه در جهت تغییر را به جای او گفت:" در روز جمعه. "و این تغییر بسیار آهسته بود در آینده. من قطعا فکر ما خواهد بود بسیار بیشتر همراه است."

یاتس که رفت به خدمت در فدرال و دولت شهر و برای تبدیل شدن به یک سرهنگ در نیروی هوایی, رزرو و افزود: "من فکر کردم به عنوان یک نتیجه از این تظاهرات از سال 1960 که امریکا خواهد یادگیری آن درس که مردم را به یاد بگیرند که چگونه به زندگی با هم در صلح و هماهنگی است که ما نمی خواهد که برای مقابله با این نوع از شایع تبعیض و تعصب است که ما با آن مواجه است."

او گفت که اگر چه مرگ جورج فلوید بود و تکان دهنده یادآوری از ما تا چه حد باید برای آمدن او گرفت و امیدواریم در این تنوع از معترضان در سراسر آمریکا.

"هنگامی که ما معترض بودند در 1960s, ما تا به حال یکی از دانش آموزان سفید که نشان داد با ما و که نادر بود," او گفت:. "اما امروز تظاهر کنندگان مردم از تمام طبقات جامعه از زندگی, همه نژادها و همه ادیان و اعصار از بسیار جوان به افراد مسن. تظاهرکنندگان مانند امریکا و این مهم است. به عنوان یک نتیجه از که من فکر می کنم شما شروع به دیدن تغییر اتفاق می افتد به عنوان قبل از هرگز."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب