شک در ذبح شده 'کردم B*tch' on Facebook

آریزونا پلیس در حال بررسی است غم انگیز و گیج کننده حمله که کارآگاهان می گویند بود بی: 68 سال جوآن Sirhan ترک د

توسط NEWSCENTERALS در 30 شهریور 1399

آریزونا پلیس در حال بررسی است غم انگیز و گیج کننده حمله که کارآگاهان می گویند بود بی: 68 سال جوآن Sirhan ترک دختر او را از خانه پس از دیدار با نوه او هنگامی که او به ضرب حمله روز پنج شنبه. مظنون جی Henderson به نظر می رسد ارسال شده تهدیدات خشونت علیه Sirhan در Facebook که همان شب.

در یک بیانیه آپاچی جانکشن پلیس گفت آریزونا جمهوری که Sirhan مورد حمله قرار گرفت حدود 5:30 p. m. در یک مجتمع آپارتمانی. که در همان شب یک Facebook حساب که به نظر می رسد متعلق به هندرسون ارسال شده مرموز اما پیام های هشدار دهنده از جمله "من،"

"کوتاه کردن, سر جادوگر سوزاندن او زنده" یکی دیگر از پست, از صفحه اضافه می کند. یک پیام نهایی شامل یک آدرس به پلیس منطقه ذکر شده به عنوان صحنه جرم قبل از اضافه کردن "من خواهید بود از طرف چه کسی آماده است."

این آریزونا جمهوری گزارش می دهد که Sirhan ناخودآگاه بود که پلیس وارد با "گسترده صدمات به سر و صورت." او مرده در بنر کویر بیمارستان.

دو حساب ظاهر می شود متعلق به هونگرفرد—حساب که نوشته شده با تهدیدات دیگر به نظر می رسد او استفاده کرده اند که قبل از ایجاد حساب کاربری—شامل الگوهای رفتاری در مورد تئوری های توطئه و یک تصویر پست در مورد رایگان سنگ تراش همراه با دیگر الگوهای رفتاری تصادفی. تصویر پوشش از آنچه به نظر می رسد هونگرفرد فعلی Facebook حساب شامل یک زن در یک مؤتلفه پرچم بالا لباس شنای زنانه دوتکه.

هونگرفرد نیز به اشتراک گذاشته تصویر از مغلوب ساختن پیشی جستن-عشق سابق میلواکی کلانتر دیوید کلارک که شامل نقل قول "عبارت سیاه زندگی موضوع نشان می دهد برتری نژادی. آن را مانع اهمیت هر کس دیگری زندگی است." یکی دیگر از پست های به اشتراک گذاشته شده تماس به پشتیبانی بومی آمریکا آتش نشانان.

اسناد دادگاه نشان می دهد که در سال 2012 هونگرفرد داشت گناه از تشدید حمله. پس Sirhan مرگ او دستگیر شد و در زندان با $750,000 باند به ظن قتل درجه دوم. او تاریخ دادگاه تعیین شده برای سپتامبر. 25.

اولیه بیانیه ای از پلیس گفت: هونگرفرد و Sirhan ظاهرا تا به حال هیچ تماس قبل از حمله. آپاچی جانکشن پلیس نیست در پاسخ به روزانه وحش درخواست برای نظر بیشتر.

به نظر می رسد Sirhan خانواده مواجه تراژدی قبل از. در سال 2014 جوآن Sirhan پسر اردن Sirhan کشته شد در یک جاده خشم حادثه است.

اردن Sirhan 23 بود که وقتی پلیس گفت: Kenneth Kammes شات او را چندین بار. 200 دلار بدهی قدمت آن به سال 2013 تا به حال مشکلات ایجاد شده بین این دو پلیس گفت: Sirhan و Kammes هر انداخت فنجان چای سرد در یکی دیگر شیشه جلو قبل از Sirhan خودرو زد به Kammes. Kammes در پاسخ به شلیک به هفت دور ضربه Sirhan سه بار هر آسوشیتد پرس در این زمان. Kammes شد و در نهایت در بر داشت به اتهام قتل درجه دوم.

دو تا از جوآن Sirhan بستگان ذکر او در اواخر پسر آنها به عنوان سوگواری ،

روز جمعه Sirhan خواهر در قانون ساناز Sirhan نوشت: در Facebook "این صبح ما رو وحشتناک ترین اخبار. ما از دست خواهر من در قانون غم انگیز در یک [بی معنی] عمل می کنند." اردن او افزود: همچنین "از دست غم انگیز."

"من نمی تونم بیان از دست دادن" او همچنان در پست خود. "وجود دارد هیچ کلمه ای.. همه من می دانم این است که او را با پسرش دوباره و پدر و مادر او و من می دانم که پدر من هستند همه در حال انتظار برای او به طریق خدایان دروازه. او تحمل درد بسیار زمانی که ما از دست داده اردن. در حال حاضر همه ما رنج می برند با این از دست دادن."

"Joanie شما همیشه زندگی از حزب" Sirhan نوشت. "اگر [شما] تحمل بسیار دل شکستگی [شما] انجام, درخشان ترین لبخند. من نمی دانم که چرا این اتفاق برای شما افتاده است و متاسفانه ما هرگز ممکن است بدانند. شما سزاوار نیست چه اتفاقی برای شما افتاد. من می دانم که شما در نهایت با اردن و قلب خود را کامل است. من از دست شما از صمیم قلب."

جسیکا Easterday که به نام Sirhan او دوم "ماما" نوشت: در Facebook "این زن بود مثبت و نشاط بخشی روح من تا کنون ملاقات کرد. او را دوست داشت و از زندگی با او بود او مهربان بود و دادن. هر چند او تحمل بسیار دل شکستگی او انجام شد درخشان ترین لبخند."

"من نمی دانم که چرا این اتفاق برای شما افتاده است و متاسفانه ما هرگز ممکن است بدانند," Easterday به این نتیجه رسیدند. "Im sorry بارها و بارها من متاسفم... شما سزاوار نیست چه اتفاقی برای شما افتاد. من می دانم که شما در نهایت با اردن و قلب خود را کامل است ! ... ما شما را خیلی دوست دارم با تشکر از شما برای بودن یک مادر, یک دوست, یک مادر بزرگ به ما بچه ها."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن