سوئد راه اندازی کاوشگر به دست زدن به همه گیر

نوردیک کشور تصمیم گرفته است برای تسریع پروب را به دست زدن به آن از coronavirus بحران میان فشار از هر دو سمت چپ

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

نوردیک کشور تصمیم گرفته است برای تسریع پروب را به دست زدن به آن از coronavirus بحران میان فشار از هر دو سمت چپ و راست ، تعداد قابل توجهی از مرگ و میر داشت و در خانه های سالمندان.

نخست وزیر سوئد استفان Lofven گفت: در کشور راه اندازی خواهد شد یک پرس و جو به دست زدن به آن از همه گیر قبل از تابستان است.

تصمیم می آید به دلیل افزایش انتقادات از احزاب مخالف در هر دو سوئد راست و چپ.

سوئد دو تا از بزرگترین احزاب مخالف – محافظه کار معتدل و مردمی دموکرات سوئد – خواست روز جمعه برای یک کمیسیون مستقل را در محل قبل از تابستان به بررسی پاسخ این کشور به وقوع.

Lofven قبلا گفت: کمیسیون ویژه خواهد بود منصوب هنگامی که این بیماری همه گیر است اما او و خود را سوسیال دموکرات حزب – که حکومت در ائتلاف با سبزها – مواجه شده اند فشار به اقدام هر چه زودتر.

"ما نیاز به یک رویکرد کلی برای دیدن چگونه آن را کار کرده است در ملی, منطقه ای و محلی در سطح" Lofven گفت: روزانه سوئدی آفتونبلادت. "ما تصمیم گیری برای یک کمیسیون قبل از تابستان," او اضافه شده است.

بالا مرگ و میر در خانه های سالمندان

سوئد دهکدهای از دست داده و بیش از 4000 نفر به این بیماری همه گیر با تقریبا نیمی از آنها شده است ساکنان خانه سالمندان.

ادامه مطلب: سوئد می گوید: محرومیت از شمال اروپا سفر منطقه خواهد بود 'سیاسی'

تست در سوئد نیز به طور قابل توجهی پایین تر از در دیگر کشورهای اسکاندیناوی – رسیدن به تنها یک سوم از هدف دولت از 100,000 آزمون در هر هفته است.

هنگامی که میزان مرگ و میر بیش از این دوره از شیوع کروناویروس شده است پایین تر در برخی از کشورها که تا به حال سختگیرانه تر اندازه گیری شامل ویروس, سوئد بيشترين تعداد COVID-19 مربوط به مرگ و میر در اروپا نسبت به اندازه جمعیت از طریق بخش ممکن است.

ادامه مطلب: دانمارک می پرسد lovestruck مسافران به نشان اثبات عاشقانه

نوردیک کشور دارای عناوین جهانی برای خود بیشتر رویکرد لیبرال به دست زدن به coronavirus. سوئد با تکیه بر اقدامات داوطلبانه بر اساس بهداشتی و اجتماعی فاصله شیوه نگه داشته و اکثر کسب و کار رستوران ها و مدارس باز حتی در اوج این بیماری همه گیر.

این کمیسیون نیز به احتمال زیاد به ارزیابی سوئد اقتصادی در پاسخ به بحران است.

mvb/rc (AFP ایسنا)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب