سوریه قربانیان شکنجه و شهادت در دادگاه آلمان

قربانیان از دولت سوریه شکنجه در حال ایستاده در کوبلنتس دادگاه در جهان اولین مورد از نوع خود است. بسیاری از مرد

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

قربانیان از دولت سوریه شکنجه در حال ایستاده در کوبلنتس دادگاه در جهان اولین مورد از نوع خود است. بسیاری از مردم سوریه شده اند در انتظار برای این لحظه و امید برای عدالت است.

Feras فیاض اولین قربانی به Koblenz دادگاه از رک و پوست کنده غیر قابل تصور وحشت از Al Khatib بازداشتگاه در دمشق. 35 ساله سوریه, مدیر, مو زودتر از موعد خاکستری صحبت کرد و در روز 10 دادگاه دو اتهام شکنجه گران در بالای منطقه ای دادگاه در Koblenz. پس از یک رشته از محققان و کارشناسان و مجریان قانون او این است که برای اولین بار شاهد با تجربه شخصی از شکنجه به جای داستان و گزارش.

فیاض به یاد می آورد طلبانه-به نام "خوش آمدید احزاب" برای زندانیان — که در آن آنها گاهی مورد ضرب و شتم ساعت و اغلب نیز با تفنگ. او می گوید: آنها پس گرفته و به یک سیاه چال که در آن آنها مجبور شدند به نوار. وجود این شکنجه ادامه داد: — شلاق زدن, clubbings و dousings در یخ-آب سرد است.

بیشتر بخوانید: عمده شکاف کنترل ظهور در درون خانواده اسد

فیاض صحبت از پر جمعیت جمعی از سلول های که در آن مردم خواهد سعی کنید به خواب روی پای خود بایستند. او می گوید: او را دیدم برخی از زندانیان و دیگر نمی تواند بگوید که آیا آنها هنوز زنده بودند. او حتی دیدم یک کودک در زندان اداره بدنام شعبه 251 به دمشق امنیت داخلی بخش از سوریه و به طور کلی هوش ریاست. در دادگاه فیاض کاهش به سعی کنید برای قرار دادن به کلمات فریادهای او شنیده بود اما مدیر می گوید: از طریق مترجم خود: "یک روز من سعی خواهد کرد برای توصیف آن در فیلم های من."

Film director Feras Fayyad talks on his phone

کارگردان فیلم Feras فیاض اولین قربانی شکنجه به شهادت

او در تلاش برای به یاد داشته باشید همه چیز گفتن این دادگاه که با انجام این کار می تواند باعث درد فانتوم. در بازوها و پاهای خود را به عنوان مثال زمانی که فکر بودن صحافی تا دست خود را در چنین راهی است که پای خود را به سختی لمس کف. و یا یادآوری اینکه شلاق با کابل. فیاض همچنین بازگو که او مورد تجاوز قرار گرفت. او پس از آن مورد نیاز یک عملیات در ترکیه به عنوان یک نتیجه از صدمات.

او به یاد می آورد که بازجویی چندین بار در Al Khatib, blindfolded و مجبور به زانو زدن روی زمین. با این وجود او تا به حال برخی از آگاهی از محیط اطراف خود از جمله انسان اشاره او به تنها به عنوان "بازجوی." مرد بود و نه بسیار بلند و تمایل به لباس هوشمندانه در یک پیراهن سفید و کراوات. فیاض برآورد او "70% مطمئن" است که این بازپرس در واقع ارشد سوریه افسر اطلاعاتی در دادگاه. فیاض می گوید که شنیدن انور R. صدای بروید یک راه طولانی به سوی مثبت شناسایی. اما انور R. وکیل آن را روشن ساخته است مشتری خود را نمی خواهد با ارائه یک نمونه ضبط شده است.

جنایت علیه بشریت

فقط چند متر دورتر از فیاض نشسته مرد متهم به سبب او این همه آسیب برساند. انور R. بود یک بار یک مقام عالی رتبه عضو در سوریه مخالف سرکوب و ماشین آلات.سرهنگ led شعبه 251 مسئول امنیت پایتخت دمشق. او می ایستد متهم به جنایات علیه بشریت از نظارت بر 58 فقره قتل و حداقل 4000 موارد شکنجه ، تجاوز و یا سوء استفاده جنسی.

انور R. اولین عضو از بشار اسد و رژیم به صورت اتهام جنایت علیه بشریت در هر نقطه در جهان است. آلمان را به اصطلاح "Völkerstrafgesetzbuch" یک سال 2002 علاوه بر حقوق داخلی معرفی شده به آن را در خط با اساسنامه رم دیوان کیفری بین المللی توضیح می دهد که چگونه از آن است که حتی ممکن است سعی کنید یک ملی سوریه در خاک آلمان به اتهام جنایت علیه دیگری را در سوریه مرتکب شده در سوریه است. این سبب دادگاه های آلمان به تلاش اتهام نقض قوانین بین المللی و حتی زمانی که مرتکب نشده در آلمان یا نه مربوط آلمانی.

ادامه مطلب: چگونه اسد خانواده پر اروپایی خود را خزانه

بهره جهانی در کوبلنتس مورد

این Koblenz آزمایشی است بنابراین مهم نیست فقط برای متهم اصلی انور R. و دوم متهم مرد Eyad A. در یک معنا کل دستگاه سرکوب رژیم اسد است که در حوض. بهره نشان دهنده این: رسانه های بین المللی نازل شده در جلسه اتاق 128 و مشاهده گالری بسته بندی شده با تماشاگران در درجه اول پناهندگان که از سوریه گریخته اند. بسیاری از آنها سفر دور مانند وفا مصطفی زندگی می کند که بیش از 500 کیلومتر (300 کیلومتر) دور در برلین.

سوریه فعال است نشسته بر روی زمین در مقابل دادگاه احاطه شده توسط 61 عکس از مردم هر آراسته با گل رز سفید. آنها تصاویری از مردان و زنان و کودکانی که ناپدید شده اند از زندانهای سوریه.

در دامان او دارای یک عکس از پدر خود. او دستگیر شد و در جولای 2, 2013 او به یاد می آورد یک روز که زندگی خود را تغییر. او هرگز شنیده از پدرش از آنجا می کند و حتی می دانم که اگر او هنوز هم زندگی می کند.

صحبت کردن با DW او مجرد از کار بریتانیا بر اساس سوریه شبکه حقوق بشر (SNHR). با توجه به SNHR محافظه کار تخمین می زند, ترکیب تنها مستند موارد تعداد ناپدید شد و زندانی مردم نزدیک است 130,000.

"در این لحظه مردم در سوریه هستند که اسیر و شکنجه توسط رژیم اسد" مصطفی تنش. او می گوید: مهم ترین پیام این است که برای این عزیزان از کسانی که گم شده و مورد آزار قرار گرفته و یا کشته شده: "شما فراموش نکرده است."

هر روز DW ویراستاران ارسال مجموعه ای از اخبار و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای عضویت در خبرنامه اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن