تارا Reade می گوید madadi او را "هرگز فراموش نکنید" ادعا بایدن حمله

هفته گذشته معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن گفت که او "به صراحت" رد اتهام توسط تارا Reade سابق کارمند در سنا که

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

هفته گذشته معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن گفت که او "به صراحت" رد اتهام توسط تارا Reade سابق کارمند در سنا که به او تجاوز جنسی در اوایل دهه نود.

در شب جمعه Reade پاسخ داد: آن را اثبات کند.

"جو بایدن باید دروغ," Reade گفت: سابق تلویزیون لنگر madadi در مصاحبه ای که در پخش کلی کانال یوتیوب. "من را اگر یک جو بایدن طول می کشد اما من نه یک مجرم."

در این مصاحبه Reade دوم در دوربین ظاهر از او متهم بایدن از تجاوز جنسی در ماه مارس او گفت کلی است که او می خواست بایدن برای خروج از مبارزات انتخاباتی خود را برای کاخ سفید و متهم او را از عدم به محافظت از او را از هواداران خود.

"همه رسانه های اجتماعی هک شده است, و تمام اطلاعات شخصی من بوده است کشیده از طریق هر فرد است که شاید یک گله در برابر من—یک دختر و یا یک زن صاحبخانه و یا هر آنچه در آن است—توانسته است به یک پلت فرم به جای من" Reade, گفت:, و اضافه کرد که او در گذشته برای حمایت از ولادیمیر پوتین در یک پست وبلاگ تشویق کرده بود خبر جعلی و آنلاین تهدید به مرگ. "من رو تهدید به مرگ که از, چرا که آنها فکر می کردند من یک خائن به آمریکا است."

Reade گفت کلی است که او در ابتدا هیجان زده به کار خود در مجلس سنا را در کاپیتول هیل اما او تقریبا بلافاصله ساخته شده او را احساس جسمی ناراحت کننده با او نزدیکی.

"من می بینم او را در راهرو و یا هر آنچه او می خواهد همیشه فقط من خوش آمد می گوید قرار دادن دست خود را بر من و یا قرار دادن دست خود را بر شانه من و یا مالش گردن من گاهی" Reade گفت. "این فقط یک کمی عجیب و غریب و من هرگز تا به حال یک کارفرما انجام دهد."

Reade توصیف یک فضای محبوس در بایدن را هنگامی که آن را به آزار و اذیت جنسی در محل کار گفتن کلی است که او یک بار وارد اتاق برای پیدا کردن که ماریان بیکر بایدن را قدیمی, منشی, بحث بود با یکی دیگر از دستیاران امکان داشتن او در خدمت نوشیدنی در یک تابع "از آنجا که سناتور بود گفت: او دوست من و فکر من بسیار زیبا بود."

پس از Reade شکایت او گفت: نانوا به او گفت به لباس بیشتر محافظه کارانه و محیط زیست در بایدن دفتر شد "یخ زده."

آن را به زودی پس از آن مکالمه Reade گفت: ادعا شده که این حمله صورت گرفت.

به عنوان او اعلام کرده که قبلا Reade توصیف دستور توسط بیکر به بایدن یک کیسه duffel در یک راهرو در راسل سنا ساختمان اداری که در آن او در بر داشت سناتور صحبت کردن با شخص دیگری. وقتی که فرد رفتگان و او دست بایدن کیسه Reade مدعی سناتور تحت فشار قرار دادند تا او را در برابر یک دیوار و هل داد و دست خود را زیر لباس های خود را.

""او تا به حال یک دست زیر پیراهن من و دیگر دست من دامن و او رفت من دامن و سپس رفت تا" Reade به یاد می آورد قطره قطره و گفت که بایدن از او خواست اگر او می خواست به "رفتن به جایی دیگر."

"او گفت:" من می خواهم به شما دمار از روزگارمان درآورد,'" Reade گفت.

Reade گفت که بایدن و سپس نفوذ خود را کشیده و دور او به عنوان مقاومت و قرار دادن انگشت خود را در چهره او گفتن او را که او "هیچ چیز نیست."

"کلمات او این واژه ها با من ماند تمام زندگی من و به من کوشش کرده ام که به من بگویید که داستان من به نوعی است از هم جدا در تلاش به شما بگویم چون این کلمات را" Reade, گفت:, و اضافه کرد که او را "هرگز فراموش نکنید."

Reade مصاحبه که در پخش بعدی به هیچ اطلاع قبلی در شخصی کلی کانال یوتیوب می آید و پس از او لغو دو سنتی در دوربین حضور در فاکس نیوز و سی ان ان در آخرین لحظه به دلیل نگرانی های امنیتی. کلی گفت: روزانه وحش که او فرود آمد در بخشی به دلیل Reade نظر او "تروما-اطلاع" خود تاریخ مصاحبه آزار و اذیت جنسی و تجاوز بازماندگان در کوتاه مدت Madadi امروز برنامه به عنوان به خوبی به عنوان خود را به اتهام سوء رفتار جنسی در برابر رئیس سابق Roger Ailes.

مصاحبه بدون ناراحت کننده یادآور کلی گاه به گاه عدم ظرافت به عنوان یک مصاحبه جدی با این حال از جمله طولانی و ناراحت کننده گریز در مورد چه نوع از لباس زیر زنانه Reade پوشیده بود در زمان اتهام حمله.

مصاحبه می آید بر روی پاشنه از چندین گزارش مختلف محلی و ملی در رسانه ها که به نظر می رسد برای تقویت نقاط Reade را از اتهامات از جمله یک گزارش در سان لوئیس اوبیسپو تریبونکه به دست آمده 1996 دادگاه پرونده نوشته شده توسط Reade را در شوهر سابق خود که در آن او ادعا کرد که همسر سابق خود بود "رخ داد یک معامله" بایدن با رئیس کارکنان زیر اتهام آزار و اذیت جنسی. تد کافمن دیرین بایدن مشاور و رئیس ستاد در آن زمان را رد کرده است تا کنون بحث در مورد آزار و اذیت جنسی و یا حمله به شکایات با Reade.

Reade توضیح داد کافمن عدم خاطره و همچنین دو بایدن کارکنان با آنها او ادعا می کند او در مورد اتهام آزار و اذیت به عنوان مدارک و شواهد از یک coverup.

"شما باید برای نگاه در منبع—به طوری که آنها هنوز هم کار با بایدن" Reade گفت. "کار خود را برای پوشش دادن به آنچه که او انجام داد... در راه آنها همدست."

سه نفر از جمله Reade برادر سابق همسایه و دوست ناشناس باید گفت های مختلف رسانه های خبری که Reade به آنها گفته بود در مورد برخی از جنبه های اتهام تجاوز و یا آزار و اذیت در طول سال.

Reade گفت کلی است که او در تلاش برای بالا بردن ادعاهای متعدد با رسانه های خبری از جمله این نگهبان, این نیویورک تایمز, این نیویورکرPBS و حتی رقیب مبارزات سیاسی از سنسور. کامالا هریس کالیفرنیا و سناتور الیزابت وارن از ماساچوست است. هیچ Reade گفت: پشت کردم به او.

"همه چیز را سیاسی, راست? اما این است که عمیق تر از آن" Reade گفت که کلی است که او در حال خروج از حزب دموکرات گفت. "او در حال اجرا بر روی پلت فرم از شخصیت من در بر داشت که ناخالص. من می دانم آنچه که او را دوست دارم."

سال گذشته در گفتگو با خبرنگاران متعدد به عنوان بایدن بود زیر آتش برای ساخت چند زنان احساس جسمی ناراحت کننده و غیر جنسی صورت Reade ادعا کرد که بایدن نیست حمله او اما به جای آن که از او خواسته شده بود توسط یک کارمند برای خدمت به نوشیدنی در جمع آوری کمک ساخته شده است که او احساس ناراحت کننده است. Reade گفت کلی که اختلاف بود چون او می ترسید زندگی اش در حال از هم پاشیده توسط بایدن مدافعان.

"من فکر می کنم من یک پوستر کودک که چرا زنان نمی آمد به جلو" Reade گفت.

بایدن و مبارزات انتخاباتی خود را به صراحت تکذیب کرد Reade را ادعا می کند و خواستار آزادی هر پرسنل شکایات مربوط به Reade منتشر خواهد شد از ملی Archives—اگر چه وزیر از مجلس سنا که کنترل آن پرونده گفته است که آن را نمی تواند انجام دهد.

"من درخواست کرد که وزیر از مجلس سنا درخواست بایگانی برای شناسایی هر گونه سابقه ای از شکایت او مدعی او ثبت و در دسترس را به مطبوعات هر گونه سند" بایدن گفت: MSNBC هفته گذشته در پاسخ به Reade را با خود ندارد. "اگر تا کنون وجود دارد هر گونه شکایت ثبت وجود خواهد داشت."

بایدن این, presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد شده دوخته نامزدی خود را در یک پیام از "بازگرداندن روح امریکا" با تاکید خاص بر اظهارات که شخصیت رئیس جمهور کنونی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است دچار کمبود. مغلوب ساختن پیشی جستن خود متهم شده است که آزار و اذیت جنسی, سوء, حمله و تجاوز به عنف با بیش از دو ده و را رد کرده است همه آنها را اغلب در derrogatory نظر.

در حالی که معاون رئیس جمهور سابق ایران در پاسخ به Reade این اتهامات تاکید کرد اهمیت نمی رد ادعاهای سوء رفتار جنسی را از دست, Reade گفت کلی که کلمات کافی نیست.

"من می خواهم بگویم: من و شما وجود دارد, جو بایدن. لطفا گام به جلو و پاسخگو" Reade گفت. "شما باید در حال اجرا بر روی شخصیت برای رئیس جمهور ایالات متحده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن