اوباما می گویند این مقدار: مغلوب ساختن پیشی جستن عکس Op خوب نبود نگاه

واقعی, شورش در کنگره, ایران با بیش از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از سخنان و اعمال شده اند نادر بیش از سه سال

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

واقعی, شورش در کنگره, ایران با بیش از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از سخنان و اعمال شده اند نادر بیش از سه سال گذشته است. و آن را نمیگیرد طولانی برای دیدن که یکی از starkest لحظات مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری—پاکسازی در کاخ سفید معترضان با گاز, بنابراین او می تواند عبور از خیابان به سنت جان کلیسا به نگه دارید تا یک کتاب مقدس برای دوربین ها—قرار بود به یکی از آنها است.

به عنوان خرید اینترنتی از op عکس دیده می شود در سراسر جهان حل و فصل در روز سه شنبه جمهوری خواهان مجلس سنا در بر داشت خود را در یک آشنا نقطه: ارائه ترکیبی از مبارز پشتیبانی برای هر آنچه در آن بود که لیبرال ها دیوانه بودند در مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد تلاش در توجیه برای مغلوب ساختن پیشی جستن انجام و مقدار زیادی از تلاش برای ادعای آنها در واقع تا به حال دیده می شود به اندازه کافی برای اظهار نظر.

پرسیده شده توسط یک خبرنگار اگر چه در دوشنبه شب در خارج از کاخ سفید بود و سوء استفاده از قدرت از سوی دیگر ، تد کروز (R-TX) پاسخ مثبت—"توسط معترضان" کروز اشاره کرد و قبل از پیچ در پیچ تا یک diatribe در برابر اصطلاح "Antifa" محرکین که رئیس جمهور مورد علاقه توضیحی برای ناآرامی آوردن ملت است.

"من فکر می کنم رئیس جمهور در تلاش بود برای ایجاد یک بیانیه به مردم آمریکا که تظاهرات مسالمت آمیز به آمریکا به عنوان بیس بال" سناتور. جان کندی (R-LA) به خبرنگاران گفت:. "اما به آتش کشیدن یک کلیسا قانونی نیست. اجرای قانون است نه یک نژادپرست عمل می کنند."

در میان است که معمول ترکیب تعدادی از اوباما را بیان حداقل ناراحتی عمومی در این مفهوم است که رئیس جمهور خواهد با استفاده از قدرت خود را برای پراکنده کردن تظاهرات مسالمت آمیز در تعقیب سیاسی تئاتر است. و این گروه شامل چندین قانونگذاران شناخته شده نیست برای اینکه مکرر و یا حتی گاه به گاه مغلوب ساختن پیشی جستن منتقدان.

"من فکر می کنم آنچه را که او در تلاش بود به می گویند که به عنوان آمریکایی ما باید قادر به رفتن به هر مکان در هر زمان" سناتور. جیمز Lankford (R-OK) گفت: روزانه وحش. "اما در کل رویداد در سنت جان به نظر می رسید برای منحرف کردن اذهان از خوب گفتار او فقط داده شده," او گفت: اشاره به باغ گل رز سخنان ناروا بود فقط تحویل داده که در آن او قول داد به مبارزه برای عدالت برای جورج فلوید, مینیاپولیس مرد کشته شده توسط پلیس بلکه مبارزه با "اراذل و اوباش خطرناک" در میان جمعیت به خیابان های سراسر کشور.

"به نظر من این نوع مانند سرکش شورش راست از اعتراض در سخنرانی" Lankford ادامه داد. "شما فراموش نکنید که پیام آزادی بیان حق چیزهایی است که وجود دارد به دلیل شورش. در آن صورت این دو گروه متفاوت. در این مورد او خوب پیام بود که واقعا روشن که کردم غرق کردن یک عکس op صورتی که پریشان."

دیگران از جمله سنسور. تیم اسکات (R-S. C.) و بن Sasse (R-NE) استفاده از کلماتی مانند "عکس op" و "سیاسی سرپا نگه داشتن" برای توصیف آنچه مغلوب ساختن پیشی جستن را در روز دوشنبه. در ضمن دیگر معمولا بی باک متحدان نکرده بود به دفاع از او با سن. لیندزی گراهام (R-S. C.) گفت: او نمی دانست که آنچه رئیس جمهور در تلاش بود برای به انجام رساندن.

دانش سطحی از انتقاد برای مغلوب ساختن پیشی جستن دوشنبه شب صفحه نمایش انعکاسی از روحانی و ظریف نقطه در لحظه: در میان ملی خشم بیش از مرگ و میر غیر مسلح سیاه پوست به دست پلیس بسیاری از قانونگذاران جمهوریخواه کنگره ارائه کلمات در حمایت از اعتراض و شفا نژادی و هل دادن برای کولر سر به پیروز. اما به سختی هر می تواند توضیحی برای چگونه رهبر این کشور و حزب خود شد و احتمالا شماره گیری پایین متوسط یک ملت در آشفتگی.

"من فکر نمی کنم کسی بوده است موفق در د-افزایش تنش هر رهبر سیاسی گفت:" گراهام. "من معتقدم که همه ما می توانید انجام دهید بهتر است."

تا مطمئن شوید که این جمهوری خواهان پایین نوار از انتقاد به حذف به خصوص مجموعه ای در برابر سوزان تنور اظهارات از دموکرات ها مانند بهداشت ، Ron Wyden (D-OR) که به نام تهمت رفتار "فاشیستی"—به عنوان به خوبی به عنوان انتقاد از برخی آمار و ارقام در حزب جمهوری خواه و از یک کشیش در کلیسای سنت جان که با گاز کشته شد و سه شنبه شب ،

فهرستی از کسانی که خواهان است که صحبت کردن بود تا حدودی آشکار است. Sasse, برای مثال حاضر به رای دادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 است اما از آنجا که جرأت به سختی بیش از یک چند کلمات بد برای رئیس جمهور به عنوان اوایل تهمت منتقدان مانند سابق بهداشت ، پوسته پوسته شدن جف بودند عملا اجرا از دفتر برای نظرات خود را.

"وجود دارد هیچ حق شورش" خواندن بیانیه ای از Sasse در روز سه شنبه. "اما وجود دارد اساسی—قانون اساسی—حق اعتراض و من در برابر پاکسازی یک تظاهرات مسالمت آمیز برای یک عکس op است که رفتار کلام خدا به عنوان یک سیاسی سرپا نگه داشتن."

بیانیه ای که به دست آورده سناتور نبراسکا یک مسیحی مؤمن آید تپه از آنلاین نفرت از مغلوب ساختن پیشی جستن مدافعان—به عنوان به خوبی به عنوان تمسخر از لیبرال ها که گرفته ام به نورد چشمان خود را در نوروزی که ارائه نکات از رئیس جمهور نیست, برای مثال, رای به استیضاح او.

دو به طور منظم تمرکز دارد که نا امیدی —سناتور. سوزان کالینز (R-ME) و سناتور. لیزا Murkowski (R-AK)—نیز محکوم مغلوب ساختن پیشی جستن حرکت دوشنبه در نسبتا قوی از نظر.

"این دردناک بود برای تماشای مسالمت آمیز معترضان به معرض گاز اشک آور به منظور رییس جمهور برای رفتن در سراسر خیابان به یک کلیسا من اعتقاد دارم که او را با حضور تنها یک بار گفت:" کالینز. در ضمن Murkowski گفت که او می کند "بر این باورند که که تن که از رئیس جمهور در حال حاضر در حال کمک به" کاهش یافته و به یک خبرنگار اگر او می خواهم رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر.

عجیب, در میان بسیاری از نوروزی که نمی خواهید به لمس این موضوع بود قابل اعتماد ترین منتقد رئیس جمهور در میان آنها: سناتور. میت رامنی از ایالت یوتا است. به عنوان او رفت در مورد کنگره در روز سه شنبه رامنی—تنها جمهوری خواه که رای به استیضاح رئیس جمهور با استناد به تعهدات خود ایمان—خار سوالات در چند نقطه مورد تهمت کلیسای عکس-op و درمان شد.

حدود ظهر رامنی گفت: روزانه وحش است که او تا به حال دیده می شود برخی از فیلم هایی از تظاهرات اما گفت که او تا به حال هیچ چیزی برای گفتن دارد. "من لازم نیست که هر چیزی برای اضافه کردن که" او گفت:. راه رفتن توسط یک بانک از دوربین ها و خبرنگاران چند ساعت بعد رامنی گفت که او را نمی بینم آن را از نزدیک به اندازه کافی برای سرمایه گذاری یک نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب