TBS اعلام کرد ستاره نکردم استعداد رقابت های سری افراد مشهور نشان می دهد به میزبانی Mayim Bialik

TBS اعلام کرده افراد مشهور, نشان می دهد, یک استعداد منحصر به فرد رقابت های سری میزبانی Mayim Bialik (The Big B

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

TBS اعلام کرده افراد مشهور, نشان می دهد, یک استعداد منحصر به فرد رقابت های سری میزبانی Mayim Bialik (The Big Bang Theory), اکران در چهار شنبه 23 ژوئن در 10:00بعد از ظهر ET/PT. بر اساس محبوب کره ای نشان می دهد من کوچک تلویزیون و از تهیه کننده اجرایی نقاب خواننده, 10 قسمت از راه دور سری به نوبه خود در تلویزیون و رسانه های اجتماعی بر روی سر خود را با تبدیل انواع فرمت به ابتکاری آزمایش. هر هفته مشاهیر داده خواهد شد و این فرصت را به ببینید که چه کسی می تواند تولید محتوا قانع کننده ترین از راحتی از خانه خود را. استعداد تایید برای نمایش عبارتند از: Diplo, Ja Rule, Action Bronson, گابی, Butler, دوایت هاوارد, تراویس Kelce, Nene گربه وحشی, tattooed Jason Mraz, Kevin Smith, Tori Spelling, بلا ترون, Rumer دیده بانی کردن و تلولا ویلیس و دیگران از هر منطقه از سرگرمی های ورزشی و فراتر از آن.
 
"صبر کنید تا زمانی که شما ببینید چه چیزی این بازیگران کشیده است" گفت: Corie Henson EVP و سر از unscripted برنامه نویسی برای TBS, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن و truTV. "از به اشتراک گذاری هرگز قبل دیده می شود استعدادها به انجام stunts دیوانه و یا حتی در آوردن در مهمانان ویژه, وبلاگ' نشان می دهد خلاقانه بلند پروازانه با تبادل نظر جذابیت – از آنجا که بازیگران ما در حال کار با محدودیت از آنچه که آنها در دسترس در خانه."
 
"پس از کشف نقاب خواننده و آوردن آن به مخاطبان آمریکایی, من شده اند در lookout برای جالب و ابتکاری کره ای فرمت های. افراد مشهور نشان می دهد دقیقا همان است که - یک, تازه, سرگرم کننده سری بر خلاف هر چیز دیگری در تلویزیون گفت:" تهیه کننده اجرایی کریگ Plestis. "این یک لبه برش را در, افراد مشهور, رقابت است که اجازه خواهد داد که بینندگان برای دیدن ستاره های مورد علاقه خود را در به طور کامل راه های جدید و قرار دادن یک لبخند بر روی چهره خود را در این بار تلاش."
 
"همه دیده ایم نشان می دهد که در آن ستاره ها تولید می شوند به رقص یا آواز خواندن و یا به رقابت بپردازند. این نیست که. این افراد خام و فیلتر نشده و هیچ کس نمی داند آنچه که آنها را فراموش بعدی گفت:" تهیه کننده اجرایی تام فورمن. "این بدان معناست که ساخت یکی از چالش برانگیز ترین چیزی که تا کنون از این شادی خالص است."
 
در هر قسمت از این از لحظه انواع نمایش پنج مشهور از دنیای ورزش و موسیقی و کمدی تلویزیون و فیلم را با ایجاد دمدمی خود شات محتوا است که برای اولین بار آنلاین. مشهور هدف این است که برای جذب و تعامل بیشتر آنلاین بینندگان به نگه داشتن خود را نشان می دهد دیجیتال "در هوا" – و جلوگیری از کانال که "تیره". دیجیتال را نشان می دهد را به نمایش TBS کانال یوتیوب در ژوئن 24, روز پس از اکران قسمت خواهد بود که به ثمر رساند کل نمایش, نمایش مدت و نامزدی. هر هفته این ستاره ها را با هم می آیند در یک مبتکر high-tech virtual studio جایی که آنها روی صفحه نمایش خواهد شد و واکنش نشان می دهند به هر یک از دیگر مطالب و پیدا کردن که باقی خواهد ماند در این رقابت است. و در ابتکاری "پیچ و تاب" بالاترین-انجام, افراد مشهور, جایگزین خواهد شد با یک نام تجاری جدید, تعجب, افراد مشهور, تازه وارد, اضافه کردن یک لایه جدید از لرزش به عنوان هر کس vies برای بزرگترین اینترنت زیر است. دیگر یک ستاره باقی می ماند در این رقابت ها پول بیشتری به آنها در بالا بردن خود را برای خیریه با آخرین ستاره در هوا درآمد اضافی کمک مالی برای خود ایجاد کند.
 
ستاره نکردم بازیگران مشهور نشان می دهد در مجموع 5 جایزه گرمی به علاوه 14 نامزد; 1 الماس رکورد 16 پلاتین سوابق و 17 طلا سوابق; آنها به نظر می رسد در بیش از 150 برنامه های تلویزیون ستاره دار در 130 فیلم; آنها دریافت کرده اند بیش از 30 جایزه است که طیف وسیعی از مردم را انتخاب و انتخاب جوایز موسیقی آمریکا شرط بندی و جوایز NAACP جوان هالیوود و هنرمندان جوان جوایز; آنها باید نوشته شده در مجموع بیش از 33 کتاب و 1 از آنها یک نیویورک تایمز پرفروش; بین آنها 1 سوپر جام قهرمانی 4 درجه افتخاری, 1, خیابان نام بعد از آنها یک ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود و 46 حیوانات خانگی (از جمله 20 مارها!).
 
افراد مشهور, نشان می دهد بر روی کره فرمت از بنگاه پخش مونهواو اجرایی تولید شده توسط کریگ Plestis برای سگ هوشمند رسانه ها. سری تولید شده توسط انتقادی محتوا با Emmy® برنده جایزه تام فورمن اجرایی تولید در کنار جنی دالی و جان Beyer; و Emmy® Award نامزد علیا سیلوراستاین خدمت به عنوان تهیه کننده اجرایی و showrunner.

در مورد TBS
TBS یک WarnerMedia سرگرمی نام تجاری است که محبوب ترین مقصد برای تلویزیون در میان بزرگسالان جوان و شناخته شده برای خیالبافانه ناب, پشت, سرگرمی, های, هوشمند, تخیلی داستان با قلب و کمدی لبه. از نمایشنامه های کمدی سری به اواخر شب نشان می دهد, نشان می دهد بازی, انیمیشن, برنامه نویسی و شروع در سال 2020, درام, سریال, TBS را اصل تخته سنگ شامل برخی از نشان می دهد محبوب ترین در کابل — معجزه کارگران, کانن, Full Frontal با سامانتا زنبور عسل, آخرین O. G. و پدر آمریکایی!. TBS آینده اسکریپت شامل مجموعه کمدی چاد. شبکه تخته سنگ از حق بیمه unscripted سری شامل بازی محبوب نشان دادن بدبختی شاخص. TBS صف همچنین شامل کمدی بازدید مانند مرد خانواده و The Big Bang Theory, کلاسیک, طنزهای تلویزیونی مورد علاقه دوستs و Seinfeld, فیلم های پرفروش, فیلم و رویداد زندگی می کنند پوشش از لیگ اصلی بیس بال NCAA بخش مردان مسابقات قهرمانی بسکتبال و ELEAGUE, WarnerMedia را eSports gaming رقابت است. بینندگان می توانید تماشا نشان می دهد در TBS برنامه در دسترس برای iOS, Android, Xbox One و سیستم عامل های دیگر و دستگاه های. وب سایت: www.tbs.com

در مورد WarnerMedia
WarnerMedia پیشرو رسانه ها و سرگرمی های شرکت است که ایجاد و توزیع حق بیمه و محبوب ترین مطالب از یک آرایه متنوع از با استعداد سرایان و روزنامه نگاران به مخاطبان جهانی از طریق آن مارک های مصرف کننده از جمله: HBO, برادران وارنر, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن, TBS, CNN, DC Entertainment, جدید, خط, شبکه کارتون, شنا بزرگسالان, Turner Classic Movies, truTV و دیگران. WarnerMedia بخشی از AT&T Inc. (NYSE:T).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن