کانون توجه در جهان اول Ducati Panigale V4 R 1:1 مدل ساخته شده با LEGO® تکنیک™ آجر!

فقط چند روز پس از راه اندازی LEGO® تکنیک™ Ducati Panigale V4 R مجموعه لگو ایتالیا و کاربری را شگفت زده کرده ان

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

فقط چند روز پس از راه اندازی LEGO® تکنیک™ Ducati Panigale V4 R مجموعه لگو ایتالیا و کاربری را شگفت زده کرده اند دوباره به ما ارائه تنها مدل در جهان برگو Panigale قرمز موتور سیکلت 1:1 ساخته شده با LEGO® تکنیک™ آجر توسط هنرمند ریکاردو Zangelmi. ریکاردو که در مطلق خود را اولین با تکنیک عناصر ساخته شده 1:1 مدل به طور کامل با دست کار 400 ساعت در آن اثبات این است که مفهوم "ساخت واقعی" یک مرحله از بازی به واقعیت!

این Ducati Panigale V4 R و آن "دوقلو" ساخته شده با لگو تکنیک عناصر شاهکار باور نکردنی توسط تنها هنرمند ایتالیایی به رسمیت شناخته شده به عنوان "LEGO® گواهی حرفه ای", در کنار هم قرار گرفتند در 19 ژوئن در مدار در مودنا. مهمان ویژه در این مراسم بود Andrea Dovizioso رسمی مسابقه از Ducati تیم MotoGP و طرفداران LEGO® تکنیک™ آجر که همراه با پائولو Lazzarin مدیر کل لگو ایتالیا و کلودیو Domenicali, Ducati مدیر عامل شرکت پرده برداری کرد ویژه 1:1 نسخه.

"من بسیار خوشحال هستم چرا که من هرگز تصور من این شانس را به پرده یک دوچرخه بود. تقریبا هر کس در برخی از نقطه در زندگی خود بازی کرده است با آجر لگو حداقل یک بار اما دیدن از نزدیک یک ماکت از Panigale V4 چیزی باور نکردنی است و در سطح بسیار بالا است. من می خواهم برای تبریک لگو هنرمند ریکاردو Zangelmi برای ساخت چنین درست به زندگی و نسخه دقیق از موتور سیکلت. من مطمئن هستم که کودکان و بزرگسالان به طور یکسان خواهد بود گرفتار این باور نکردنی مدل"گفت: Ducati تیم MotoGP سوار Andrea Dovizioso.

ریکاردو Zangelmi که ایجاد شده است آجر هنری برای سال و با استفاده از لگو تکنیک برای اولین بار به این مناسبت گفت که او هیجان زده شد با نتیجه: "با در نظر گرفتن بخشی در این پروژه از لگو ایتالیا و کاربری بود که هیجان انگیز ترین حرفه ای چالش من همیشه می خواهم مواجه شده است. آن را تحت فشار قرار دادند من فراتر از هر گونه محدودیت و من موفق شد با عبور از خط پایان به عنوان بخشی از یک تیم است. من نزدیک این پروژه به عنوان یک مقام رسمی خلبان برگو Panigale شرکت دادن آن همه در این مسیر به دنبال و غلبه بر چالش های جدید است. من در اولین نگاه به این دو موتورسیکلت در کنار هم و من خوشحال هستم که اسیر DNA که مشخصه هر دو LEGO Technic و Ducati دوباره با آجر موتور است که نمادی از تعالی".

بدیهی است 42107 LEGO® تکنیک™ Ducati Panigale V4 مجموعه ایجاد شده توسط LEGO گروه برای طرفداران از آجر و دو چرخ, حال غرور و افتخار از محل در این رویداد است. این مدل اقدامات 32 سانتی متر و 16 سانتی متر و 8 سانتی متر است و اولین موتور سیکلت مدل در LEGO® تکنیک™ تاریخچه شامل یک گیربکس که اجازه می دهد تا سازندگان برای شبیه سازی سرعت های مختلف و تکنیک های رانندگی. دیگر ویژگی های عالی عبارتند از: فرمان و تعلیق است که به موتور آن جنبش واقعی, نه به ذکر است ترمز جلو و عقب. یک پایه و یک لوله اگزوز یک شیشه جلو و داشبورد نیز برخی از جزئیات کوچک است که این ماکت مدل درست به اندازه کامل نسخه. و البته کلاسیک قرمز رنگ است که مطمئن شوید که برای سرعت بخشیدن به نبض هر کاربری فن.

"این Ducati Panigale V4 R است جمله زیبا, ایتالیایی, آیکون و واقعی فن آوری شاهکار" نظرات Aurélien Rouffiange ارشد طراح در LEGO Technic. "این یک لذت و یک افتخار برای من برای دیدن این کار فوق العاده است که لگو ایتالیا و کاربری را به دست آورد. این فوق العاده است برای دیدن چگونه معروف, موتور ساخته شده با آجر قطاری منحنی و طراحی منحصر به فرد و اصلی است. من امیدوارم که ساختمان LEGO® تکنیک™ Ducati Panigale V4 R مجموعه انتقال همان احساسات شدید است که احساس می کنم امروز. باید آن را به عنوان بیش از فقط یک بازی من امیدوارم که از آن خواهد شد یک فریب برای ورود به دنیای مکانیک, برق و تکنولوژی. آغاز یک سفر طولانی پر از لذت و شور و شوق".

LEGO® تکنیک™ Ducati Panigale V4 R مدل طراحی شده است برای طرفداران در سن 10+ و در دسترس خواهد بود از LEGO.com از 1 ژوئن در قیمت [$59,99/59.99 یورو]. این مدل جدید است که برای اولین بار ایجاد می شود و پس از صدور مجوز توافقنامه به تازگی امضا شده بین LEGO گروه و Ducati Motor Holding.

حقایق سرگرم کننده
  • این Ducati Panigale V4 R با آجر لگو است که مهم ترین و حرفه ای چالش هنرمند

  • تعدادی از بار موتور سیکلت ساخته شده بود و جدا: 8

  • تعداد بار ریکاردو فکر او نمی خواهد موفق: فقط یک بار!

  • آن است که Zangelmi اول حرفه ای برخورد با LEGO Technic

  • تعداد LEGO Technic آجر خریداری شده برای این پروژه: بنابراین بسیاری که شما می تواند پر کردن یک استخر!

  • سرعت مدل 1:1... در تخیل خود آن را اجرا می کند مانند واقعی Ducati Panigale!

  • راز برنده شدن در هر مسابقه: کار به عنوان یک تیم

  • ریکاردو را از اهداف آینده: ساخت یک مدل شبیه به این, اما, پویا خواهد بود یک رویا!

جزئیات مدل

  • وزن: 180 کیلوگرم
  • تعداد آجر: 15,000
  • ساعات کار برای ساختمان: 400
  • هیچ قطعه یا لنگرگاه چسب
  • رایج ترین عناصر هستند تیرها و پین
  • اصلی رنگ های استفاده شده: قرمز, سیاه و سفید, نور خاکستری
  • به طور کامل طراحی شده و بدون استفاده از CAD یا نرم افزار

بزرگترین چالش هایی که ریکاردو Zangelmi تا به حال برای غلبه بر:

  • ایجاد منحنی بین مخزن و جانبی آیرودینامیکی
  • حصول اطمینان از پایدار لنگرگاه در فضاهای تنگ

یادداشت

42107 – LEGO® تکنیک™ Ducati Panigale V4 R

  • RRP 59,99 دلار/ یورو 59.99
  • در سن 10+
  • 646 قطعات
  • اقدامات بیش از 12" (32 متر) طول 6" (16 سانتی متر) بالا و 3" (8 سانتیمتر) عرض
  • محصول در دسترس مستقیم از LEGO.com و لگو فروشگاه های خرده فروشی

در مورد Ducati Motor Holding S. p.یک. - تنها سهامداران شرکت - شرکت موضوع را به مدیریت و هماهنگی فعالیت های آئودی AG

تاسیس در سال 1926 پس از سال 1946 کاربری تولید شده است ورزش-الهام موتور سیکلت, مشخصه های عملکرد بالا Desmodromic موتورهای طراحی نوآورانه و تکنولوژی برش لبه. با کارخانه خود واقع در بولونیا را برگو Panigale منطقه در سال 2016 Ducati جشن 90 سال از تاسیس آن است. مدل طیف وسیعی را پوشش می دهد چندین بخش بازار با زیر خانواده: Diavel, XDiavel, Hypermotard, هیولا, Multistrada, SuperSport, Panigale و Streetfighter. در 2015, Ducati ارائه Ducati Scrambler: یک نام تجاری جدید ساخته شده از, دوچرخه, لوازم و پوشاک است که خارج از غرفه را برای خلاقیت و بیان خود.

در سال 2017, Ducati ارائه Panigale V4 اولین Ducati تولید دوچرخه سوار یک موتور 4 سیلندر دست آمده به طور مستقیم از Desmosedici GP موتور. Ducati یاد موتور سیکلت همراه با طیف گسترده ای از لوازم جانبی دوچرخه و ویژگی های شیوه زندگی و پوشاک در حال توزیع در 90 کشور در سراسر جهان. در سال 2019 Ducati تحویل 53,183 دوچرخه به مشتریان تحکیم آن فروش بیش از 50,000-دوچرخه آستانه پنجمین سال در حال اجرا است. Ducati رقابت در هر دو MotoGP و Superbike قهرمانی جهان. از آن شده است رقابت در MotoGP از سال 2003 برنده هر دو تولید کنندگان و سواران' عناوین در سال 2007 در حالی که در کلوب Ducati موفق به کسب 17 تولید کنندگان' عناوین و 14 سواران' عناوین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن