پیشرفت های فن آوری عملکرد محصول و رقابت سوخت جدید کسب و کار برنده برای دلفی فن آوری های

دلفی فن آوری های PLC (NYSE: DLPH) در ادامه برای نشان دادن رهبری خود را در پیشرفته تزریق سوخت فن آوری آن را به

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

دلفی فن آوری های PLC (NYSE: DLPH) در ادامه برای نشان دادن رهبری خود را در پیشرفته تزریق سوخت فن آوری آن را به عنوان امنیت کسب و کار جدید در حالی که گسترش کسب و کار فعلی با چند جهانی تولید کنندگان تجهیزات اصلی (oem ها). این برد شامل برنامه های کاربردی اعم از لوکس خودروهای سواری به سنگین وسایل نقلیه تجاری, تقویت انتظار می رود در دراز مدت تقاضا توسط oem ها برای سبزتر تمیز کننده احتراق فن آوری. جدید کسب و کار برنامه ریزی شده است به راه اندازی در 2022-23 بازه زمانی.

  • خودروهای سواری: دلفی فن آوری تزریق سوخت سیستم ها و قطعات به رسمیت شناخته شده برای دوام و عملکرد و رقابت است. دو مشتریان جدید را ادغام محصولات به آینده خودرو, سیستم عامل, در حالی که چندین مشتریان موجود را تجدید و تمدید قرارداد خود برای فناوریهای مشابه.
  • وسایل نقلیه تجاری: ساخت و ساز و تامین کننده تجهیزات در حال گسترش به هند مورد نیاز تکمیل مشترک سیستم راه آهن برای دیدار آینده تولید گازهای گلخانه ای مورد نیاز است. علاوه بر این موجود سنگین کامیون و اتوبوس نصب شده تجدید و تمدید قرارداد خود را به صورت کامل تزریق سوخت سیستم های سراسر موتور خود را ترکیب. هر دو برنده منعکس دلفی فن آوری های' تعهد به ارائه نوآوری هایی که دیزل در خط مقدم از جدیدترین استانداردهای انتشار و فعال کننده تحرک.

"این اخبار به شرح زیر اخیر ما اعلام جدید کسب و کار برنده در چین زیر بنای جهانی به رسمیت شناختن از oem ها برای ما بی امان روح پیشگام" می گوید: Richard F. Dauch مدیر عامل شرکت دلفی فن آوری. "این کسب و کار جدید و تمدید قرارداد برای سیستم تزریق سوخت محصولات تاکید می کند که پیشرفته متعارف موتور فن آوری باقی می ماند عناصر مهم در مشتریان آینده نیروی محرکه استراتژی در حالی که بازار در ادامه سفر خود به برق."

با توجه به IHS Markit در سال 2030 80 ٪ از تمام وسایل نقلیه را هنوز هم برخی فرم از موتور احتراق. این به این معنی است که oem ها نیاز به آمار انتشار CO2 و کاهش اهداف بدون عمده و وقت گیر تغییرات. آنها به دنبال فن آوری است که کمک خواهد کرد که برای رسیدن به آن اهداف و می توان گنجانیده شده بر روی جریان موتور طرح است. به عنوان مثال دلفی فن آوری های' 500+ نوار بنزین تزریق مستقیم (GDi) فن آوری است که می تواند به راحتی یکپارچه موجود موتور سیستم عامل در حالی که ارائه کاهش قابل توجهی در ذرات تولید گازهای گلخانه ای و بهبود اقتصاد سوخت. علاوه بر این Delphi فن آوری های' F3 رایج در سیستم راه آهن با DFI 21 انژکتور ارائه کلاس پیشرو در تولید گازهای گلخانه ای عملکرد تر و با دوام تر بسته متوسط و سنگین موتور برنامه های کاربردی.

"دانش ما از نیروی محرکه سیستم های تخصص عمیق در صنعت خودرو و حل مشکل طرز فکر ما را یک شریک قابل اعتماد برای مشتریان ما می گوید:" Kerem Erman معاون ارشد رئیس جمهور و مدیر کل سیستم های تزریق سوخت. "تیم ما پر است از محکم افراد متمرکز در دیدار و بیش از انتظارات مشتریان ما برای نوآوری رقابتی محصولات با کیفیت است."

دلفی فن آوری طیف گسترده ای از با کیفیت بالا و نیروی محرکه فن آوری های در حال استفاده توسط oem ها در سراسر جهان برای اطمینان از وسایل نقلیه در حال حاضر و در آینده در حال رانندگی تمیز کننده بهتر و بیشتر از همیشه قبل از.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب