TEGNA را WUSA9 برنده پنج اتحاد برای زنان در رسانه های بنیاد Gracie جوایز

TEGNA Inc. (NYSE: TGNA) امروز اعلام کرد که WUSA9, TEGNA را CBS وابسته در واشنگتن, d. C., برنده پنج Gracie جوای

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

TEGNA Inc. (NYSE: TGNA) امروز اعلام کرد که WUSA9, TEGNA را CBS وابسته در واشنگتن, d. C., برنده پنج Gracie جوایز از اتحاد برای زنان در رسانه های بنیاد. این Gracie جوایز نمونه برنامه نویسی ایجاد شده توسط زنان برای زنان و در مورد زنان در رسانه ها و سرگرمی ها و افراد را که الهام بخش و کمک به صنعت است.

"ما در حال افتخار به رسمیت شناخته شده برای شور هدف و تعهد ما Gracie برندگان جایزه که متعهد به ساخت یک تاثیر مثبت در جوامع ما در خدمت" گفت: Lynn Beall, معاون اجرایی رئیس جمهور و COO از رسانه های عملیات TEGNA. "تبریک به این تیم در WUSA9 و به همه سازمان ها بودن افتخار امروز برای خود دستاوردهای قابل توجه."

WUSA9 را Gracie جوایز عبارتند از:

  • Lesli فاستر که برنده تلویزیون محلی در هوا استعداد جایزه برای او کار مهار WUSA9 را شبانه پخش اخبار.
  • سارا Gahagan Lydick که برنده جایزه بهترین تولید کننده اسکریپت/ویرایش/زنده تلویزیون های محلی.
  • WUSA9 را شبانه 11 p. m., اخبار, نشان می دهد, که برنده جایزه, اخبار تلویزیون محلی برنامه.
  • "سرمایه روزنامه بازماندگان" که برنده جایزه محلی تلویزیون های مستند. این مستند به بررسی پیامدهای جرم تیراندازی در پایتخت روزنامه روزنامه در آناپولیس مریلند در ماه ژوئن 2018 که به کشته شدن پنج نفر از طریق داستان از بازماندگان و خانواده های قربانیان است.
  • "نظامی مسکن" WUSA9 را رسیدگی به وضعیت اسفناک مسکن برای آمریکا و اعضای خانواده خود را که برنده جایزه تلویزیون محلی تحقیقی از ویژگی های. WUSA9 کمک افشای خطرناک شرایط زندگی از جمله قالب و هجوم جوندگان و رنگ سرب در مواجهه با خانواده های نظامی در مسکن اجرا شده توسط شرکت های انتفاعی و تلاش خود را برای نگه داشتن کسانی که مسئول و پاسخگو باشد.

در مورد TEGNA
TEGNA Inc. (NYSE: TGNA) نوآورانه شرکت رسانه ای است که در خدمت خوب بیشتر از جوامع ما. در سراسر سیستم عامل TEGNA می گوید توانمندسازی داستان انجام تاثیرگذار تحقیقات و ارائه نوآورانه راه حل های بازاریابی. با 62 ایستگاه های تلویزیونی در 51 بازارهای TEGNA بزرگترین مالک از بالا 4 وابسته در بالا 25 در میان بازارهای مستقل ایستگاه, گروه, رسیدن به حدود 39 درصد از تمام تلویزیون خانوار در سراسر کشور. TEGNA نیز صاحب پیشرو چندپخشی در شبکه های عدالت شبکه و تلاش است. TEGNA راه حل های بازاریابی (TMS) ارائه می دهد راه حل های نوآورانه برای کمک به کسب و کار رسیدن به مصرف کنندگان در سراسر تلویزیون, ایمیل, اجتماعی و بیش از حد بالا (OTT) سیستم عامل از جمله Premion, TEGNA را OTT تبلیغات خدمات. برای اطلاعات بیشتر https://www.tegna.com.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب