قانونی ماری جوانا ممکن است کاهش کاهش در استفاده از ماری جوانا, مطالعه می گوید:

قانونی کردن ماری جوانا برای واشنگتن بزرگسالان ممکن است خنثی کردن مداوم روند نزولی در استفاده از ماری جوانا با

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

قانونی کردن ماری جوانا برای واشنگتن بزرگسالان ممکن است خنثی کردن مداوم روند نزولی در استفاده از ماری جوانا با توجه به تحقیقات جدید از دانشگاه واشنگتن است.

این مطالعه طولی بیش از 230 نوجوانان و بزرگسالان جوان در می یابد که نوجوانان ممکن است بیشتر احتمال دارد به استفاده از ماری جوانا زیر قانونی — با گسترش فروشگاه ها و افزایش بزرگسالان استفاده از مواد مخدر از آنها در غیر این صورت می شده اند.

"هنگامی که ما فکر می کنم در مورد قانونی کردن ماری جوانا نگران است که زیر سن قانونی استفاده ممکن است بالا برود گفت:" جنیفر بیلی این مطالعه منجر نویسنده و محقق اصلی با توسعه اجتماعی گروه پژوهشی در UW دانشکده علوم اجتماعی. "در اوایل استفاده و سنگین استفاده در دوران بلوغ می تواند بسیاری از پیامدهای منفی سلامت پس از آن و بعد از آن در زندگی, بنابراین ما نمی خواهیم, نوجوانان با استفاده از به در رفتن است."

بیلی اشاره می کند که قبل از قانونی کردن ماری جوانا نرخ, نوجوانان, استفاده از ماری جوانا و دیگر مواد مخدر هم است که کاهش بیش از چند دهه.

مطالعه منتشر شده 9 جولای در مجله آمریکایی طب پیشگیری.

محققان به بررسی اینکه آیا قانونی کردن ماری جوانا منجر به نوجوانان در استفاده از مواد مخدر به عنوان به خوبی به عنوان نوجوانان ادراکات که این دارو مضر است. کنترل برای سن و جنس و نژاد و پدر و مادر آموزش و پرورش از شرکت کنندگان محققان دریافتند که کودکانی که وارد خود را اخیرا کمتر به احتمال زیاد به گزارش آنها می خواهم با استفاده از ماری جوانا در سال گذشته است. برای مثال 11 درصد از کودکان متولد قبل از سال 2000 گزارش شده با استفاده از ماری جوانا در طول سال گذشته در سن 15 سالگی اما تنها 5 درصد از کودکان متولد شده پس از سال 2000 گفت: آنها با استفاده از ماری جوانا در سن 15 سالگی.

که پیدا کردن همراه با کلی روند رو به پایین در استفاده از مواد مخدر. بود اما پس از حسابداری برای این روند که اثر قانونی نشان داد تا بیلی گفت. کنترل برای سال زمانی که بچه به دنیا آمده, نوجوان مصاحبه پس از رای دهندگان تصویب در سال 2012 از غير ماری جوانا بودند چندین برابر بیشتر احتمال دارد به گزارش آنها می خواهم با استفاده از ماری جوانا در سال گذشته است. بیلی فکر می کند این به این معنی است که قانونی کردن ماری جوانا ممکن است کار در برابر کاهش در استفاده از مواد مخدر دیده می شود در گذشته بوده است.

یافته های جدید کمی متفاوت از دیگر مطالعات نشان می دهد که نرخ زیر سن قانونی استفاده از ماری جوانا در حال برگزاری مداوم و یا حذف یک قانونی. UW محققان می گویند این ممکن است منعکس کننده روش. UW مطالعه قادر به حساب بلند مدت در گرایش نوجوانان به مواد مخدر با استفاده از پس بچه های متولد شده بین سال های 1989 و 2002 برای 15 سال و در مقایسه با بچه ها که نوجوان بودند قبل از اینکه قانونی برای کسانی که نوجوانان پس از قانونی. مطالعات دیگر استفاده می شود مبتنی بر مدرسه و یا اختیاری نظرسنجی برای ارزیابی یک جمعیت بزرگتر در یک بار و همیشه برای اختصاص بلند مدت روند.

کسانی که روشهای عرضه اطلاعات مهم بیش از حد بیلی گفت. آنها فقط منعکس کننده زاویه های مختلف در این موضوع است. گسترده تر نقطه-در-زمان نظرسنجی به نظر نمی آید در تغییر فرد.

"آنها فقط می توانید ببینید که چگونه یک دولت تغییرات در طول زمان" بیلی گفت. "اطلاعات ما اجازه دهید شما را در نگاه افراد و نحوه استفاده از مواد مخدر و تغییر رفتار در طول زمان و پس از آن ما می تواند مربوط است که به تغییرات در سیاست است."

شرکت کنندگان در UW تحقیقات برخی از کودکان از شرکت کنندگان در یک بزرگتر و مسن تر مطالعه طولی: سیاتل توسعه اجتماعی پروژه. که مطالعه را دنبال کرده است صدها نفر از مردم — از آنجایی که آنها کلاس پنجم در سیاتل مدارس ابتدایی در 1980s —بررسی مجموعه ای از شرایط و رفتارها و زندگی انتخاب کند. نتایج حاصل از مصاحبه با 233 از فرزندان خود را قبل و بعد از قانونی کردن ماری جوانا بودند در این مطالعه جدید.

کودک شرکت کنندگان در سن از محدوده 1 تا 13 سال که در آغاز مطالعه در سال 2002; استفاده از ماری جوانا مورد بررسی قرار گرفت از سنین 10 تا 20. محققان دریافتند که کودکان در نمونه ورود خود را اخیرا به احتمال زیاد به درک مواد مخدر به عنوان مضر است. برای مثال 69 درصد از 15 ساله متولد قبل از سال 2000 گفت: به طور منظم استفاده از ماری جوانا مضر است اما 77 درصد از 15 ساله متولد پس از سال 2000 گفت: با استفاده از ماری جوانا به طور منظم مضر است. بیلی نسبت به سال های پیشگیری از مواد مخدر و آموزش و پرورش تلاش در مدارس و جوامع است.

مطالعه نیست اما پیدا کردن یک کلی ارتباط بين قانونی کردن ماری جوانا و نوجوانان درک آسیب را از مواد مخدر است. این می تواند باشد که تغییر نگرش اجتماعی درایو تغییرات در قوانین ماری جوانا نویسندگان اشاره کرد به جای این که تغییر قوانین رانندگی برداشت.

محققان مطالعه ادراک آسیب برساند زیرا مردم بیشتر احتمال دارد به درگیر در یک رفتار آنها را به عنوان نسبتا عاری از ریسک بیلی گفت. در دهه های 1960 و 1970 به عنوان مثال وجود دارد به طور کلی کم درک از آسیب از بسیاری از مواد مخدر و استفاده بيشتر از آن را در دهه های بعدی که درک آسیب افزایش یافته است.

"مردم به طور کلی می خواهم به مراقبت از خود. آنها به طور معمول نمی چیزهایی که حمل خطر آسیب برساند. در طول چندین دهه است که ما شده ایم ردیابی ماری جوانا استفاده از این بسیار در ارتباط با اینکه آیا کسی استفاده خواهد کرد یا نه" او گفت:.

UW مطالعه همچنین نشان داد هیچ ارتباطی بین قانونی کردن ماری جوانا و نوجوانان سيگار; استفاده از یک ماده اغلب با دیگر بیلی گفت. نوجوانی, سیگار کشیدن در سراسر کشور کاهش یافته است و شتاب در سال است که نسبت به مالیات های بالاتر بیشتر محدودیت و گسترده بهداشت عمومی بازاریابی است. محققان در حال تماشای از نزدیک برای دیدن اینکه آیا های اخیر افزایش قابل توجهی در vaping در میان نوجوانان تاثیر می گذارد کاهش در میزان مصرف سیگار.

مطالعات مشابه در کشورهای دیگر که در آن ماری جوانا شده است قانونی — شرکت کنندگان در این مطالعه می کردند تقریبا به طور انحصاری در واشنگتن دولت می تواند با ارائه شواهد بیشتری از ارتباط بین قوانین و رفتار بیلی گفت. در حال حاضر نزدیک به یک دوجین متحده اجازه فروش ماری جوانا به صورت غير استفاده و اضافی 22 متحده اجازه می دهد این دارو فقط برای مقاصد پزشکی.

با اینحال UW یافته ها می تواند کمک به اطلاع رسانی و پیشگیری از پیام ها با هدف قرار دادن نوجوانان و جوانا بیلی گفت.

"یک نوجوان استفاده از رای که دارای ثابت نیست به اندازه کافی خوب اگر آن را به طور معمول خواهد شد. ما نیاز به وقف توجه بیشتر به پیشگیری از حاملگی استفاده در چارچوب قانونی به دلیل ما می خواهیم به نگه داشتن کاهش می یابد ما شاهد بوده ام قبل از اینکه قانونی اجرا شد" بیلی گفت.

مطالعه بودجه توسط موسسه ملی سوء مصرف مواد مخدر. نویسندگان بودند مارینا اپستاین و ریک Kosterman از UW توسعه اجتماعی گروه پژوهشی; سابرینا Oesterle قبلا از توسعه اجتماعی گروه تحقیقاتی در حال حاضر در دانشگاه ایالتی آریزونا; Joseph Roscoe از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی و کارل هیل از دانشگاه کلرادو بولدر.

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید بیلی در jabailey@uw.edu.

توسط کیم Eckart, UW, اخبار



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن