لایحه بر دفاع حمله معترضان مسالمت آمیز: 'اسپری فلفل است نه یک ماده شیمیایی محرک'

دادستان کل ویلیام Barr در یکشنبه بارها و بارها در دفاع خشونت آمیز نشان می دهد از زور استفاده شده توسط d. C. پل

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

دادستان کل ویلیام Barr در یکشنبه بارها و بارها در دفاع خشونت آمیز نشان می دهد از زور استفاده شده توسط d. C. پلیس در هفته گذشته برای روشن شدن مسالمت آمیز معترضان از پارک لافایت لحظات قبل از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عکس-op در سنت جان کلیسای اسقفی در نهایت بازی معناشناسی در استفاده از مهمات شیمیایی توسط اجرای قانون است.

طول-داعش-در صورت ملتلنگر مارگارت برنان فشرده دادستان کل در مورد اینکه آیا او احساس در حقیقت آن را "مناسب برای آنها را به استفاده از بمب های دود گاز اشک آور و گاز فلفل توپ پرتابه در آنچه به نظر می رسد صلح آمیز معترضان؟"

ناعذرخواهانه بار بود که در پشت این نظم به شدت روشن تظاهرکنندگان اصرار داشت که "آنها نمی شد و معترضان مسالمت آمیز" و این که "یکی از بزرگ نهفته است که رسانه ها" است که تداوم.

برنان برای بخش او اشاره کرد که سه تن از CBS همکاران حاضر بودند و نمی شنوند به اصطلاح از هشدارهای پلیس و یا دیدن هر پرتابه پرتاب ادعا می کند ساخته شده توسط هر دو بار و پلیس.

"سه نفر وجود دارد هشدار داده" Barr واکنش نشان می دهد قبل از این بود همان "خشونت تظاهر کنندگان" که مسئول خسارت آتش به جان سنت کلیسا است.

دادستان کل را به می گویند که او به تصویب یک طرح برای اجرای قانون به "افزایش محیط" در ساعت 2 بعد از ظهر آن روز و اضافه کرد که "پارک پلیس مواجه شد آنچه آنها در نظر گرفته می شود بسیار داد و بیداد کن و غیر سازگار جمعیت" که پرتاب پرتابه.

برنان دوباره اشاره کرد که هیچ یک از همکاران او را دیدم چیزی پرتاب پلیس قبل از نشان دادن پرخاشگری باعث Barr ادعا که او شخصا "شاهد آنها پرتاب می شود." در حالی که این ادعا که پلیس تا به حال برای مقابله با خشونت معترضان را بر هم اصرار داشت که "این عملیات در پاسخ به این جمعیت خاص—آن را یک عملیات به حرکت در محیط یک بلوک."

برنان دوباره فشرده دادستان کل در مورد اینکه آیا او فکر آن را مناسب برای پلیس به استفاده از گاز اشک آور و مهمات دیگر برای متفرق کردن جمعیت باعث Barr به سعی کنید به بازی یک معناشناسی بازی.

"نه وجود دارد و نه شیمیایی محرک" او به دروغ اعلام کرد. "اسپری فلفل است نه یک ماده شیمیایی محرک. آن را نه شیمیایی."

پارک پلیس بارها و بارها اصرار داشت آنها نتوانستند با استفاده از گاز اشک آور در قوطی و "تنها" استفاده از کپسول های دود و فلفل توپ. خبرنگاران محلی, اما جمع آوری شده صرف قوطی سانتی متر Spede گرما CS و سانتی متر Skat پوسته OC که هر دو نوع از گاز اشک آور. ("OC" مخفف ألرس فلفل دلمه ای یک شیلی-فلفل-مشتق شیمیایی در حالی که "CS" مخفف 2-chlorobenzalmalononitrile—عنصر کلیدی در گاز اشک آور.)

مراکز کنترل بیماری و در عین حال نیز طبقه بندی اسپری فلفل به عنوان یک شکل از گاز اشک آور باعث سخنگوی پارک پلیس به اعتراف آن را یک "اشتباه" برای آنها که ادعا افسران نمی با استفاده از گاز اشک آور در صحنه است. CDC به طور خاص می گوید اسپری فلفل یک ترکیب شیمیایی است که می تواند "به طور موقت مردم را قادر به عملکرد باعث تحریک چشم و گلو و ریه ها و پوست"—به عبارت دیگر یک ماده شیمیایی محرک.

پس از بارها و بارها تصریح می کند که پلیس اقدامات مناسب Barr همچنین ادعا کرد که او کاملا غافل است که تهمت بود رفتن به یک باغ گل رز گفتار حق به عنوان افسران پاکسازی منطقه که در آن رئیس جمهور پس از آن مطرح با یک کتاب مقدس برای یک عکس-op.

"اما شما را در درک چگونه این وقایع به نظر می رسد متصل است؟" برنان ضرب گلوله کشته است.

"خب این کار از رسانه ها به حقیقت را بگویید. آنها متصل" بر پاسخ منجر فردا میزبان بپرسید اگر او می دانست که در مورد سخنرانی رئیس جمهور زمانی که او به "چراغ سبز است."

"من به چراغ سبز در دو ساعت. بدیهی است که من نمی دانم که رئیس جمهور بود و صحبت های بعد از آن روز" او اعلام کرد و اضافه کرد که او تا به حال هیچ ایده" در مورد تهمت ،



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن