Telefónica انتظار محدود تاثیر از COVID-19 و حفظ سود سهام

Telefónica Q1 سال 2020 نتایج جستجو - خوزه ماریا الورز-پالت: https://www.youtube.com/watch?v=-aWkqqEHPic&fe

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

Telefónica Q1 سال 2020 نتایج جستجو - خوزه ماریا الورز-پالت: https://www.youtube.com/watch?v=-aWkqqEHPic&feature=emb_titleHighlights:

  • ضروری بخش: Telefónica را در شبکه های خود را نشان داد استحکام و قابلیت اطمینان در صورت بی سابقه ترافیک قله در یک زمینه که در آن هر دو اتصال و دیجیتال شدن دستگاه های مختلف اجتماعی اقتصادی و بخش های بهداشتی ثابت کرده اند که مهم است.
  • طیف وسیعی از COVID-19 اقدامات: Telefónica اجرا کرده است مجموعه ای از اقدامات با هدف حمایت از آن ذینفعان مختلف در مبارزه خود را در برابر اثرات ناشی از این بیماری همه گیر. این شرکت به طور فعال همکاری با مقامات و موسسات و فعال برنامه ای برای محافظت و حمایت از کارکنان و مشتریان و تامین کنندگان.
  • درآمد: شد 11,366 M یورو در سه ماهه اول سال و کاهش 1.3% در سال در سال در آلی نظر (-5.1% گزارش شده عمدتا به دلیل ارز اثر). درآمد حاصل از شرکت چهار کلید اپراتورهای پایدار باقی مانده آلی در شرایط با رشد 3.8 درصد در آلمان و 1.5% در انگلستان است.
  • OIBDAبرای چهار هسته ای بازار افزایش 0.8% به مارس در آلی نظر. در گزارش از نظر گروه OIBDA پایین بود 11.8% عمدتا متاثر از ارز تغییرات در محیط و سود سرمایه از 189M یورو از دارایی disposals ثبت شده در سه ماهه اول سال 2019. تاثیر در OIBDA نیز منعکس شده در خالص درآمد (-56.2%).
  • بدهی بود در 38,223 M یورو در پایان سه ماهه پایین 5.3% از مارس 2019.
  • جامد ترازنامه. Telefónica را پوشش داده است بدهی سررسید دو سال آینده است و نقدینگی موقعیت 22,500 M یورو است که 8,700 M € مربوط به در دسترس دارایی های مایع.
  • این شرکت تایید اعلام €0.40 سود سهام برای سال 2020 است. این پیشنهاد به AGM است که هر دو پرداخت برای tranche دوم از 2019 سود (€0.2, پرداخت می شود در ماه ژوئن 2020) و اولین tranche از 2020 (€0.2 پرداخت می شود در ماه دسامبر سال 2020) انجام خواهد شد از طریق داوطلبانه انبان سود سهام. Tranche دوم از سال 2020 سود (€0.2) پرداخت خواهد شد در ماه ژوئن 2021من.
  • با توجه به تغییرات قابل توجهی در هدایت سناریو و متن; و سطح کنونی از عدم قطعیت 2020 مالی ارشاد خارج شده است. این شرکت از نزدیک خواهد شد نظارت بر تکامل کسب و کار ما خواهد شد و مدیریت CapEx و OpEx بر این اساس به تمرکز بر روی OIBDA-CapEx ثبات است. در این زمان زمینه چشم انداز 2020دوم OIBDA-CapEx است به کمی منفی به تخت در سال در سال آلی در نظر. به اواسط دوره, 2022 هدایت رشد درآمد و 2 درصد بهبود در (OIBDA-CapEx)/درآمد است تصریح کرد.

خوزه ماریا الورز-پالت رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی دفتر:"این COVID-19 بحران عمیقا تحت تاثیر جوامع است که در آن عمل می کنیم. Telefónica ماموریت به "جهان ما بیشتر انسان با اتصال زندگی مردم" تبدیل شده است و مربوط تر از همیشه. در فوق العاده و کاملا غیر منتظره وضعیت شبکه های مخابراتی تبدیل شده اند ضروری است.

اولویت ما در طول این اورژانس اجتماعی بوده است و مردم: حفاظت از سلامت تیم ما – با 95% از نیروی کار teleworking - در حالی که اطمینان از اتصال برای مشتریان کسب و کار, مکان عمومی دولت و در نهایت برای جامعه است. من می خواهم برای تشکر از این تلاش عظیم و تعهد کارکنان است. آن را سخت به تصور کنید که این وضعیت بدون اتصال. بیش از چند هفته گذشته تیم ما کار کرده اند و از نزدیک با مقامات بهداشت و شرکای اجتماعی به ارائه یک مسئول پاسخ به همه ما سهامداران. ما همچنان به حمایت از تامین کنندگان ما و جوامع ما در خدمت در این بحران بی سابقه ای.

Telefonica سیستم ایمنی بدن است به این بحران اما آن انعطاف پذیر است. این بحران تا به حال محدود بر روی ما تاثیر سه ماهه اول نتایج مالی. ما چهار بازارهای کلیدی را خوب انجام شده در یک منحصر به فرد و به چالش کشیدن محیط زیست است. درآمد کمتر از رومینگ سیم کارت های اعتباری و مشتریان کسب و کار بودند جبران کاهش هزینه های تجاری و پایین تر مشتری بوسیله اسباب گردنده.

آن است که بیش از حد به زودی برای ارزیابی میزان اثرات این بیماری همه گیر اما ما چندین اهرم برای کاهش پتانسیل اثرات منفی است. ما ادامه خواهد داد مدیریت سرمایه گذاری و هزینه ها با تمرکز بر جریان نقدی عملیاتی ثبات است. ما همچنین یک جامد ترازنامه و قوی موقعیت نقدی. علاوه بر این انعطاف پذیری و انعطاف پذیری از مدل کسب و کار ما و قدرت ما در شرکت به ما اجازه می دهد برای حفظ یک جذاب سود برای سهامداران ما از €0.40 هر سهم. ما همچنان به کار بر روی ما پنج تصمیم گیری های استراتژیک اعلام کرد در پایان سال 2019 به شرکت ما حتی بیشتر انعطاف پذیر در آینده است. این همه در ترکیب با شرکت عملیات اعلام کرد در حال حاضر و یا در فرایند اجازه می دهد تا ما را به رسیدگی به عدم قطعیت از موضع قدرت.

این بحران را برگشت ناپذیر سرعت بخشیدن به نرخ دیجیتال شدن دستگاه در جامعه ما است. ما آنالوگ و دیجیتال زندگی در حال تبدیل شدن به یکی. جهان در حال حاضر تغییر و هرگز خواهد بود که دوباره همان. در این دنیای جدید, Telefónica را یک نقش کلیدی به عنوان یک کاتالیزور برای این دیجیتال شدن دستگاه".

طرح از اقدامات علیه COVID-19

با توجه به وضعیت فوق العاده ای تولید شده توسط این بیماری همه گیر اقتصادی و فعالیت های اجتماعی از کشورهای است که در آن Telefónica عمل اتحادش را تغییر دهد به طوری که کارکنان و مشتریان و تامین کنندگان و سهامداران باید به حال به سرعت وفق دهند. به این دلایل از ماه مارس Telefónica شده است در حال توسعه طیف وسیعی از اقدامات برای حمایت از ذینفعان مختلف با توجه به COVID-19 که زیر قابل توجه هستند:

  • Telefónica به ایجاد یک صندوق از 25 میلیون یورو برای ارائه تجهیزات بهداشتی و ماسک به ترین نیاز مناطق. در 16 مارس را اعلام کرد خرید 150 تن از تجهیزات بهداشتی, 1.5 کیلو مواد هر کارمند شرکت. Telefónica به کار گرفته همه تدارکات برای تحویل آن است.
  • این شرکت ارائه شده است مشتریان خود را رایگان و در کشورهای مختلف با افزایش اضافی GB و همچنین افزایش سرگرمی ارائه توسط تقویت کننده مطالب است. در این منطقه از آموزش و پرورش و از طریق Profuturo (ترویج شده توسط Fundación Telefónica و فوندکین la Caixa) آن را اهدا کرده است 5,600 قرص و آسیب های خانواده ها با کودکان در سن مدرسه به طوری که آنها می توانند همچنان به آموزش و یادگیری از خانه.
  • Telefónica ساخته شده است که داده های بزرگ و anonymised اطلاعات مدیریت ظرفیت های موجود به ادارات و موسسات بهداشتی و همچنین به عنوان تلفن خود و دیجیتال کمک ظرفیت. همچنین همکاری در حمایت از خدمات اورژانس هر دو از نظر تعداد عوامل و در تقویت ارتباطات سیستم ها و زیرساخت ها است.
  • این شرکت همچنین اجرا و حمایت از اقدامات برای تامین کنندگان. این کوتاه دوره های پرداخت و در آغاز ماه آوریل آن را به جلو آورده پرداخت فاکتور تایید شده برای ماه مه و ژوئن به بیش از 200 بنگاههای کوچک و متوسط در مجموع بیش از 20 میلیون یورو است.

این شرکت همچنین طراحی یک برنامه فراهم می کند که به صورت تدریجی و پیشرونده و بازگشت امن به کار می کنند. این طرح به سه فاز تقسیم شده و ادامه خواهد داد برای ترویج انعطاف پذیری و teleworking. اولین فاز فعال خواهد شد با پایان زنگ خواهد شد و دولت اولویت بندی بهبود به حداقل فعالیت به عنوان یک نتیجه از سلول. مرحله دوم پس از آن که وضعیت خطر فروکش کرده است, خواهد شد راه را برای مترقی بازگشت از بقیه مناطق است. تنها زمانی که این بیماری همه گیر است که کاملا تحت کنترل خواهد شد و مرحله سوم شروع جدید نرمال بر اساس اشکال مختلف دیجیتال کار می کنند و مدل های انعطاف پذیری و مصالحه.

اهمیت ارتباطات در این دوره تایید کرده است ماهیت اساسی این بخش است. Telefónica را در شبکه های خود را نشان داد استحکام و قابل اعتماد در پاسخ به تقاضای بسیار زیادی با بی سابقه ترافیک قله. Telefónica همچنان به تکامل خود زیرساخت های شبکه و در حال حاضر بیش از 129 میلیون فیبر/کابل از طریق نمایندگی 1.6 میلیون کیلومتر فیبر. پوشش 4G است که 96 درصد در اروپا و 75 درصد در آمریکای لاتین است.

نتایج مالی ژانویه-مارس 2020:

تاثیر از COVID-19 در سه ماهه اول محدود بوده است. Telefónica تجربه هر دو اثرات مثبت و منفی با فشار بالاتر در بخش B2C (موبایل اعتباری رومینگ کاهش فروش در فروشگاه ها) و در B2B (SMEs و عمومی دولت از شرکت های بیشتر در معرض بخش تجاری فعالیت) بلکه با افزایش تقاضا برای خدمات به خصوص در اطراف اتصال و محتوا. بیشتر به طور خاص OIBDA است حفاظت بیشتری از درآمد به لطف کاهش تجاری هزینه های پایین تر بوسیله اسباب گردنده جلو رفتن نرخ, با وجود افزایش بدهی های بد هستند.

علاوه بر این شرکت دیدم برخی از امداد رسانی در سطح سرمایه گذاری با توجه به تاخیر در مزایده طیف - در حال حاضر به عنوان تایید توسط اسپانیا - به حمل ممنوعیت در برخی از بازارها و کاهش استقرار شبکه به عنوان یک نتیجه از سلول.

Telefónica گروه دسترسی به پایگاه بود در 342.2 m در مه. ارزش مشتری در ادامه به افزایش متوسط درآمد به ازای هر دسترسی (+0.1% y-o-y آلی) و بهبود بوسیله اسباب گردنده جلو رفتن سطح (-0.3 p.p. y-o-y).

درآمد (€11,366 m در ژانویه-مارس) کاهش 5.1% y-o-y در سه ماهه عمدتا به دلیل نرخ ارز و اثر تغییرات در محیط. در آلی در شرایط کاهش درآمد 1.3% y-o-y با توجه به کاهش درآمد خدمات (-1.4% y-o-y آلی) در حالی که فروش گوشی های باقی مانده به طور گسترده پایدار (-0.8% y-o-y آلی). درآمد چهار هسته ای بازار افزایش یافته 0.1% y-o-y آلی است.

OIBDA به مبلغ €3,760 m در ژانویه-مارس و کاهش 11.8% y-o-y عمدتا متاثر €189m از سود سرمایه از فروش دارایی های ثبت شده در ماه های ژانویه-مارس 2019 و همچنین به عنوان ارز تکامل و تغییرات در محیط. در آلی نظر OIBDA پایین بود 1.7% y-o-y در حالی که OIBDA از چهار هسته ای بازار افزایش 0.8% y-o-y در سه ماهه.

درآمد خالص بود در €406m در ماه های ژانویه-مارس (-56.2% y-o-y). و رسیده €619m (-30.1% y-o-y) پس از به استثنای هزینه های بازسازی (-€24m) و زیان فروش دارایی ها (-€6m) و دیگر اثرات (-€182m). آن را نیز متاثر شده است سود سرمایه €189M از دارایی disposals ثبت شده در سه ماهه اول سال 2019.

نرخ ارز تکامل تاثیر منفی بر شرکت در گزارش نتایج عمدتا به دلیل کاهش ارزش رئال برزیل در برابر یورو به پایین تر میزان توجه به ارزش پزوی شیلی در برابر یورو. در این زمینه ارزهای خارجی کاهش می یابد y-o-y تغییر در درآمد 3.2 p.p. و در OIBDA 3.5 p.p. در سه ماهه اول. در همان زمان تاثیر منفی کاهش ارزش ارزهای در OIBDA سطح (-€151m) کاهش قابل توجهی در شرایط جریان نقدی نسل (-€20m).

رایگان جریان نقدی بالغ €233m در ماه های ژانویه-مارس و کاهش €1,176 m در مقابل مدت مشابه سال 2019 متاثر از تاثیر فوق العاده €702m بازپرداخت مالیات در اسپانیا در Q1 19 و همچنین کاهش در OIBDA-CapEx (€435m).

خالص بدهی مالی در پایان ماه مارس (€38,223 m) کاهش یافت و 5.3 درصد نسبت به مارس 2019. آن را افزایش می دهد توسط €479m مقابل دسامبر 2019 به طور عمده رانده شده توسط:

  • شبکه amortisation از ابزار سرمایه €723m,
  • سهامداران پاداش €351m (از جمله کوپن پرداخت سرمایه instruments)
  • کار مربوط به تعهدات (€284m)
  • و مالی خالص سرمایه گذاری (یورو 4 متر).

در ماه های ژانویه-مارس سال 2020 تامین مالی فعالیت Telefónica به مبلغ €2,342 فتح کرد گرفته شد m معادل (بدون توجه به refinancing تجاری کاغذ و کوتاه مدت وام های بانکی) و متمرکز بر حفظ جامد نقدینگی موقعیت و refinancing و گسترش بدهی های سررسید (در یک محیط از نرخ بهره پایین). بنابراین همانطور که از پایان ماه مارس این گروه تحت پوشش بدهی های سررسید برای دو سال آینده. متوسط بدهی زندگی در ایستاده بود 10.7 سال (در مقابل 10.5 سال در ماه دسامبر 2019).

Undrawn متعهد خطوط اعتباری مختلف با موسسات اعتباری به مبلغ برای €13,736 m از مارس (€12,461 m بلوغ در بیش از دوازده ماه) که همراه با نقدی معادل موقعیت و زمان دارایی های مالی قرار داده شده نقدینگی در €22,475 m.

دیجیتال شرکت

ایجاد جدید Telefónica Tech واحد که ترکیب ابر امنیت و IoT/داده های بزرگ کسب و کار برای شرکت های بزرگ بخش خود را افزایش, رشد, ساخته, پیشرفت بیشتر در سه ماهه اول با حک کردن فرآیند از اپراتورها از این کسب و کار با پتانسیل بالا و کمک به این گروه است.

شرکت واحد دارای نقشی کلیدی در coronavirus همه گیر همکاری با عوامل مختلف برای تضمین دسترسی به شبکه های ارتباطی و فناوری خدمات. آن را نیز تقویت فعالیت های مشترک و ابزار کار و آموزش برای شرکت های ارائه اتصال به 11 موقت بیمارستان در اسپانیا و حمایت از خدمات اورژانس و هماهنگی با دیگر شرکت های بزرگ برای کمک های لجستیکی و مالی برای خرید منابع پزشکی.

این همه گیر است منجر به افزایش کار از خانه و از راه دور دسترسی به اطلاعات از طریق اینترنت. این به این معنی کسب و کار مشتریان را بیشتر برای پیاده سازی امنیت سایبر راه حل برای مقابله با حملات سایبر و به دست آوردن ظرفیت بیشتر در جهت حرکت به قابلیت های ابر و سرعت خود را به دیجیتال شدن دستگاه.

درآمد شرکت ها (€2,253 m) بود 0.04% y-o-y در ژانویه-مارس. پیشرفته دیجیتال, خدمات, درآمد از ابر IoT/بزرگ داده ها و امنیت به مبلغ 462m (+18.7% y-o-y) از مجموع درآمد گروه رانده شده توسط رشد پایدار در شرکت های بزرگ (+23.6% y-o-y). در برابر جریان افت پیشرفته دیجیتال خدمات تبدیل شده اند و حتی بیشتر مهم برای تداوم کسب و کار و خدمات عمومی در انعکاس افزایش تقاضا برای مدیریت از راه دور خدمات.

مصرف دیجیتال

دیجیتال مصرف کننده واحد افزایش ارزش گزاره جدید ارتباط با مشتری مدل و تبدیل فرآیندهای فروش با استفاده از دیجیتال خدمات بهتر و سریع تر و آسان تر را تجربه کنند. آن را نیز افزایش نوآوری در محصولات و خدمات با تمرکز ویژه بر روی دیجیتال, صفحه اصلی نوآوری در شبکه و ارتباط با اکوسیستم کارآفرینی.

در وضعیت استثنایی از مستند در ارتباط با این بیماری همه گیر اثرات منفی مشاهده شد در جنبه های مانند رومینگ اعتباری و فعالیت در فروشگاه ها. این اثرات را تبدیل به بیشتر مشهود است در آینده چهارم.

Telefónica موقعیت پیشرو در دیجیتال شدن دستگاه تبدیل شده است و حتی بیشتر آشکار در متن جاری است و منعکس در افزایش فعالیت های تجاری و خدمات به مشتریان از طریق کانال های دیجیتال. پس از نه متوالی رشد آنلاین عملیات تجاری در چهار اپراتورهای اصلی شتاب در Q1 با 32% y-o-y رشد.

تقاضا برای دسترسی و محتوای سوار این گروه تصویری درآمد (€734m) که تا 0.7% y-o-y در Q1 به 9.7 m دسترسی (8.3 m تلویزیون پرداخت و 1.4 m فعال OTT دسترسی) با یک افزایش شدید در OTT دسترسی (+79% y-o-y).

تعاریف:
رشد آلی: فرض ثابت نرخ ارز 2019 (به طور متوسط در سال 2019). نظر ثابت محیط تحکیم را شامل نمی شود سود سرمایه/زیان حاصل از فروش شرکت ها و دارایی های فروش (مواد) تجدید ساختار هزینه ها و دیگر اثرات (write-offs مواد غیر تکراری اثرات). علاوه بر این مانع کمک به رشد از T. آرژانتین و T. ونزوئلا و نتایج حاصل از آمریکای مرکزی. CapEx مانع سرمایه گذاری در طیف.
توجه داشته باشید: رشد آلی از چهار هسته بازارهای شامل جمع آوری داده ها از T. España, T. Deutschland, T. انگلستان و T. Brasil.

نتایج جغرافیای:(y-o-y تغییرات آلی نظر)

Telefónica España, بهترین فیبر شبکه در اروپا است. در یک چهارم مشخص شده توسط COVID-19 T. اسپانیا را در شبکه, بزرگترین و قوی ترین شبکه FTTH در اروپا به عنوان یک نتیجه از سرمایه گذاری و تلاش در سال های اخیر به تضمین ثبات و امن ارتباطات در سراسر جامعه است. T. España قرار می دهد ایمنی کارکنان و همکاران برای اولین بار تضمین می کند قابلیت اتصال و پشتیبانی از جامعه است. به این ترتیب تعدادی از طرح های مختلف راه اندازی شده است برای خانواده ها برای کسب و کار و تامین کنندگان. علاوه بر این Telefonica بودجه €25m برای به دست آوردن و آن را به اسپانیا 150 تن از تجهیزات بهداشتی از جمله پنکه مهم ترین تجهیزات.

درآمد (€3,078 m) کاهش 1.6% y-o-y در سه ماهه COVID-19 بحران تا به حال یک تاثیر اولیه محدود به فروش گوشی های همگرا و بسته نرم افزاری از کافه ها و رستوران ها. OIBDA (€1,225 m) شامل €58 متر افزایش سرمایه در فروش radiolinks و €27m کانال تجدید ساختار ارائه عمدتا (در مقابل €103m سود سرمایه از فروش آینده حقوق و €23m کانال تجدید ساختار ارائه در Q1 19). OIBDA کاهش 1.8% y-o-y عمدتا به عنوان یک نتیجه از کاهش درآمد تا حدودی جبران €51m پس انداز از رفع اشکالات طرح در سه ماهه. OIBDA-CapEx به مبلغ €881m (+1.4% y-o-y).

Telefónica Deutschland جامد سال شروع و رشد درآمد شتاب. Telefónica Deutschland, پشتیبانی از کارکنان و مشتریان و گسترده تر جامعه از طریق انواع COVID-19 مربوط به طرح هایی به عنوان ارائه مکمل برنامه دسترسی برای یک مدت زمان محدود دوره همکاری با 'Deutschland gegen تاج' و راه اندازی یک سری از پخش زنده O2 کنسرت, ('#StayOn'). بخشی از شرکت 'O2 برج اداری" در مونیخ نیز توسط تیم مدیریت بحران از باواریا صلیب سرخ به عنوان موقت ستاد. در این محیط Telefónica Deutschland تحویل قوی شروع به حفظ آن سودآور حرکت در سراسر درآمد خطوط با وجود نرمتر روند معاملاتی زیر را به دولت تحمیل COVID-19 مستند. Telefónica Deutschland شبکه ماکرو اس دی به عنوان بسیار انعطاف پذیر مقابله خوبی با COVID-19-محور تغییر در الگوهای ترافیک و تضمین بسیار قابل اعتماد اتصال برای مشتریان.

درآمد (€1,846 m) ادامه داد: این حرکت مثبت و به شدت رشد +3.8% y-o-y در Q1 (+0.2% y-o-y در Q4). رشد به طور عمده با حمایت ملموس ARPU-accretive اثرات آن بر خدمات تلفن همراه درآمد از استقبال خوبی O2 رایگان نمونه کارها. همچنین این گوشی کسب و کار قوی باقی مانده و ثابت درآمد نشان داد پیشرفت های بیشتر. OIBDA بهبود یافته برای €532m در Q1 و افزایش +1.5% y-o-y (-1.2% در Q4). آن است که ارزش برجسته که OIBDA-CapEx افزایش یافته است 12.9% y-o-y €308m در ژانویه تا مارس سال 2020 است.

Telefónica انگلستان حفظ رهبری خود را در بازار تلفن همراه. Telefónica انگلستان در نظر گرفتن برخی از مراحل مهم برای حفظ مشتریان و جوامع متصل طول COVID-19 بحران است. برای مشتریان O2 UK صفر دارای بیش از بیست و راهنمایی های مالی و سلامت و حمایت عاطفی سایت مشاوره در علاوه بر این به بیمه خدمات درمانی سایت داده نامحدود داخلی دقیقه به همه پرداخت ماهانه مشتریان و فوق العاده 300 دقیقه به بیش از یک میلیون پیش پرداخت مشتریان. Telefonica UK آمادگی خود را برای حمایت بریتانیا بازیابی از طریق این بحران با ادامه تمرکز بر روی شبکه سرمایه گذاری و نوآوری و ارائه به مشتریان در سراسر انگلستان است.

در این زمینه Telefónica انگلستان ارسال شده 15 سه ماهه متوالی رشد درآمد در سال در سال با یک بخش پیشرو وفاداری 1.0% تایید آن در بازار موقعیت پیشرو در بازار بسیار رقابتی.

درآمد ثابت ارسال شده رشد 1.5% y-o-y €1,739 m در Q1 به طور عمده با توجه به ارزش بالاتر گوشی درآمد و رشد مداوم در SMIP و MVNO درآمد. OIBDA بالغ €516m در Q1 و تبدیل دوباره مثبت +1.1% y-o-y (-7.5% در Q4) عمدتا رانده رشد درآمد و ادامه داد: تمرکز بر کنترل هزینه. تا حدودی جبران اولیه COVID 19 مربوط به هزینه های €13m سرعت ثبت شده. OIBDA-CapEx/درآمد بهبود یافته 3.7 p.p. q-o-q در ژانویه تا مارس است.

Telefónica, Brasil, رشد مداوم ارزش دسترسی. به عنوان یک نتیجه از COVID-19 وضعیت و با هدف اطمینان از اتصال برای مشتریان خود Telefónica برزیل ارائه کرده است بالاتر کمک هزینه داده برای رایگان برای تلفن همراه خود را به مشتریان باز بیش از 100 کانال های تلویزیون و اجازه دسترسی رایگان به کروناویروس, برنامه, در علاوه بر این به دیگر اقدامات است. در هفته های اخیر با وجود افزایش قابل توجهی در ترافیک Vivo شبکه را حفظ کرده است و عملکرد عالی است. این یک نتیجه از سرمایه گذاری ساخته شده در سال های اخیر ساخته شده اند که ممکن است مترقی شبکه تحول به سمت فیبر و 4.5 G, همراه با پیشرفت های ساخته شده در دیجیتال شدن دستگاه و ساده سازی فرآیندهای. با وجود اولیه COVID-19 تاثیر عمدتا منعکس شده در Q1 به شکل افت در فروش گوشی (تقریبا هیچ تاثیری در OIBDA سطح).

عامل درآمد (€2,215 m) در Q1 کاهش یافت y-o-y (-1.4%) عمدتا به دلیل کاهش در DTH درآمد (-38.7%) ثابت صوتی (-18.9%) و به میزان کمتر در فروش گوشی (-2.9%). بر خلاف آن است ارزش برجسته بازگشت به رشد در پیش پرداخت (+1.5%) و رشد قوی در هر دو FTTH درآمد (+43.3%) و IPTV (+29.3%). OIBDA بالغ €951m در سه ماهه +3.4% y-o-y تشکر به رشد در درآمد همراه با فن آوری های جدید و مترقی دستیابی به بازده اجازه می دهد که هزینه های عملیاتی را کاهش خواهد داشت 2.1%. این شرکت همچنان به نشان می دهد رشد جامد در OIBDA-CapEx برای رسیدن به €613m, +7.1% y-o-y با وجود این در رفتن سطح بالایی از CapEx.

Telefónica مادون: استخراج ارزش از Telefonica را infraestructure دارایی. از سه ماهه اول سال 2020 Telefónica مادون است که یک بخش از Telefónica گروه اقدام به عنوان یک مدیر نمونه کارها با توجه ریسک در زیرساخت ها در کنار سرمایه گذاران مالی. T. مادون را تحکیم محیط در حال حاضر شامل Telxius به عنوان اولین دارایی.

T. مادون اهداف عبارتند از crystallising ارزش Telefónica زیرساخت های دارایی ها و قابلیت های بهبود Telefónica کسب و کار واحدهای موقعیت رقابتی و گرفتن ارزش آینده صعودی از طریق سهام برگزار شد در زیرساخت های وسایل نقلیه.

Telxius: در زمینه COVID-19 بحران Telxius مدل کسب و کار همچنان به سطح بالایی از ثبات قابل توجهی دید در درآمد خود را تکامل. تاثیر COVID-19 در سه ماهه بوده است نه مواد و نه پیش بینی اثرات قابل توجهی در آینده نزدیک غیر ممکن است تاخیر در ساخت و ساز از سایت های جدید, تاخیر در نصب و راه اندازی مشتریان جدید (co-مکان می افزاید) و ممکن است تاخیر در ارائه اتصال برای خدمات جدید (با توجه به اخذ مجوز و یا دیگر فرآیندهای اداری).

درآمد در Q1 20 بالغ €207m تا 5.8% y-o-y به استثنای استثنایی فروش در کابل در Q1 19 (-6.1% بدون احتساب این فروش; +6.8% در Q4 19). OIBDA در ماه های ژانویه-مارس بالغ €135m افزایش 11.7% y-o-y به استثنای استثنایی فروش در Q1 19 (+4.4% از جمله فروش). OIBDA-CapEx در ماه های ژانویه-مارس به مبلغ €113m به استثنای کسب برج +1.0% در مقابل مدت مشابه در سال 2019 به استثنای استثنایی فروش از ظرفیت.

Telefónica Hispam با تمرکز بر به حداکثر رساندن ارزش دارایی های. در پاسخ به COVID-19 اجتماعی و اقتصادی اثرات Telefónica ارائه مزایای ویژه برای افزایش مشتریان اتصال برخی از نمونه ها عبارتند از: داده های اضافی کمک هزینه دسترسی رایگان به برخی از برنامه های کاربردی و وب سایت و یا باز کردن اضافی و کانال های تلویزیون, در میان دیگر اقدامات.

COVID-19 تاثیر را آغاز کرده است به منعکس شود در Hispam عملیات از اواسط ماه مارس به طور عمده موثر بر فروش گوشی و اعتباری درآمد. با این وجود افزایش نفوذ قرارداد دسترسی (31% از کل درآمد) درایوهای با ثبات تر و قابل پیش بینی عملیاتی درآمد. این همراه با دیجیتال شدن دستگاه مستمر FTTH استقرار منجر به کیفیت بالاتر شبکه و مداوم صرفه جویی در هزینه و ساده سازی تلاش می کند این شرکت به صورت فعلی سناریوی از موضع قدرت نسبی.

با Telefónica را استراتژی جدید اعلام کرد در ماه نوامبر 2019, Hispam عملیات ترکیب شدند در یک بخش. درآمد و OIBDA رشد روند گسترده شبیه به سه ماهه گذشته در مقایسه با شرایط (به استثنای سهم از آرژانتین که از این سه ماهه بودند از مطالعه حذف شدند آلی رشد و سود سرمایه از برج فروش). در طول سه ماهه اول این شرکت آن را نگه داشته استراتژیک تمرکز بر رشد بالاتر سودآور دسترسی عمدتا در قرارداد و فیبر و همچنین ارزش دارایی اعلام کرد.

درآمد بالغ €2,204 m و کاهش 4.8% y-o-y عمدتا به عنوان یک نتیجه از کاهش فروش گوشی (-14.7% به علت اولیه COVID-19 تاثیر) و در پایین درآمد خدمات در درجه اول در تلفن همراه بود که متاثر از کاهش قیمت ها در بازار در شیلی و پرو. این اثرات تا حدی جبران یک رشد قوی در FTTH/کابل درآمد (+23.2%). OIBDA (€502m) کاهش 10.6% y-o-y به عنوان یک نتیجه از کاهش درآمد و جبران پس انداز به دست آمده در سه ماهه. OIBDA-CapEx بالغ €176m (-37.1% y-o-y).

من تصویب مربوطه قطعنامه های شرکت را می توان در موعد اعلام خاص تاریخ پرداخت.

دوم 2019-2022 راهنمایی و جاه طلبی 2020
- فرض بر ثابت نرخ ارز 2019 (به طور متوسط در سال 2019).
- مانع کمک به رشد از T. آرژانتین و T. ونزوئلا است.
- شامل نتایج حاصل از آمریکای مرکزی ،
- در نظر ثابت محیط تحکیم.
- شامل نمی شود نوشتن آف سود سرمایه/زیان حاصل از فروش شرکت ها و فروش دارایی ها (مواد) مواد غیر تکراری اثرات و هزینه های بازسازی.
- CapEx مانع سرمایه گذاری در طیف.
- هر دو 2019-2022 راهنمایی و 2020 جاه طلبی عبارتند از بریتانیا کسب و کار تثبیت جهانی ادغام.

2019 تنظیم پایگاه: درآمد (€47,875 m) OIBDA (€16,762 m) OIBDA-CapEx (€9,526 m) و (OIBDA-CapEx)/درآمد (19.9%).
- در نظر متوسط نرخ ارز در سال 2019 به استثنای ونزوئلا و آرژانتین (مظنهء ارز از پایان دوره). مانع T. Centroamérica. - در نظر ثابت محیط تحکیم. شامل: نوشتن آف سود سرمایه/زیان حاصل از فروش شرکت ها و فروش دارایی ها (مواد) مواد nonrecurring اثرات و هزینه های بازسازی. CapEx مانع سرمایه گذاری در طیف.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن