انتظار برای SCOTUS: The Nerve-Wracking دوشنبه LGBTQ مراسم

وجود دارد هر گونه تجاوز ناخن در سمت چپ ؟ در یکشنبه شب و اوایل صبح دوشنبه آنلاین LGBTQ پچ پچ متمرکز شده است که

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

وجود دارد هر گونه تجاوز ناخن در سمت چپ ؟

در یکشنبه شب و اوایل صبح دوشنبه آنلاین LGBTQ پچ پچ متمرکز شده است که آیا دیوان عالی کشور موضوع—در ساعت 10 صبح که صبح روز دوشنبه—خود را مدتها در انتظار تصمیم گیری در مورد این که آیا آن را خوب به آتش کسی چرا که آنها همجنسگرا هستند یا فراجنسیتی. اعصاب خرد. در صبح روز دوشنبه این هفته لاندا قانونی را صدای جیر جیر خلاصه تا احساسات بسیاری در انتظار اخبار.

دوشنبه آمدن روزهای دوشنبه و هنوز هیچ تصمیم گیری در مورد اینکه آیا دادگاه معتقد است که عنوان هفتم از سال 1964 حقوق مدنی قانون محافظت LGBTQ مردم از تبعیض است.

تجاوز موردی نیست فقط عمده تصمیم گیری فعالان در انتظار از SCOTUS. دادگاه تنظیم شده است به حکومت در, آیا تهمت و دولت به طور غیر قانونی به پایان رسید IF (اقدام معوق برای ورود دوران کودکی); در لوئیزیانا مورد است که می تواند پیامدهای عمده ای برای دسترسی به سقط جنین; در مورد اینکه آیا پناهجویان باید قادر به ارائه پرونده آنها در دادگاه در مورد اینکه آیا مذهبی وابسته به موسسات مانند بیمارستان های خیریه و دانشگاه ها می تواند محدود کردن دسترسی به کنترل تولد; و اینکه آیا رئیس جمهور باید برای پاسخ به احضاریه (سه کلمه: مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارنامه مالیاتی).

Alphonso دیوید جمهور از کمپین حقوق بشر در این کشور بزرگترین LGBTQ سازمان حمایت گفت: روزانه وحش است که او در برابر هفتگی اضطراب بیدار شدن از خواب در ساعت 6 صبح روز دوشنبه ("گاهی اوقات 5:30") و کار کردن در برخی از فرم های یوگا, در حال اجرا, دوچرخه سواری و وزنه. او مهیب صدایی معمول شامل 200 نشستن یو پی اس.

"انتظار بازی پر پیچ و خم" دیوید گفت. "من از خواب بیدار هر روز صبح دوشنبه با یک گودال در معده من شناخت در ساعت 10 صبح می تواند وجود داشته باشد قابل توجهی تغییر در زندگی LGBTQ مردم است. من فکر می کنم در مورد کسی که در حال حاضر بیکار تلاش برای به دست آوردن کار در یکی از 29 متحده که در آن هیچ قانون دولت حمایت برای تجاوز مردم است. من فکر می کنم در مورد کسی که نمی تواند از پرداخت اجاره خود را و است که به موضوع تبعیض به دلیل وجود دارد هیچ قانون فدرال برای حفاظت از آنها."

آیتالله سیستانی معاون حقوقی مدیر لوئیس Melling گفت: روزانه وحش که یکشنبه شب و صبح دوشنبه "suspenseful و استرس زا باشد." گاهی اوقات او توییتهایی یک عکس از گربه محبوب او دالی روشن کردن لپ تاپ خود را—و گاهی اوقات snoozing—قبل از هر گونه تصمیم گیری.

Melling بخشی از یک ACLU "SCOTUS huddle" که تجمع در زوم به تماشای گیری صادر می شود—در روز دوشنبه بودند گام در یک شوخی با دین زمان 10 دقیقه از هم جدا یک "دوره دیگر استرس از زمانی که آن را 5 دقیقه" او گفت:. Melling باقی مانده است "با احتیاط خوش بینانه" بر اساس قبلی مورد قانون و از آنجا که "حکم به معنای بسیار به مردم ترجیح می دهند به ماندن امیدوار."

"هر یکشنبه شب و دوشنبه صبح به احساس ترس را حل و فصل بیش از من در انتظار انتشار SCOTUS نظرات" تعقیب Strangio معاون مدیر برای نما عدالت در ACLU را همجنسگرایان & HIV پروژه گفت: روزانه وحش. "من عصبی برای لحظه ای از فشار دادن دکمه تازه کردن و دیدن که نظر در مورد ما می آیند. در بخشی از این فقط پیش بینی نیاز به بسیج یک پاسخ و در بخشی از آن است که ترس از این ماده از چه نظر(ص) می گویند. در همان زمان کسانی که احساس ترس ترکیب با احساس بودن انرژی برای هر چه ممکن است."

"دیگر آن طول می کشد بیشتر نگران هستم. اما آن را سخت بدانید که گفت:" فعال و نویسنده و گوینده میکل آنژ Signorile.

"دونا است که عزادار از دست دادن Aimee و آن را به خصوص لطمه می زند دانستن که Aimee نمی شود و وجود دارد که دادگاه در نهایت مسائل آن نظر."

ماه گذشته یکی از SCOTUS مورد figureheads های ترانس زن Aimee Stephens درگذشت. جی Kaplan, کارکنان, وکیل در ACLU از میشیگان همجنسگرایان پروژه گفت: روزانه وحش کارکنان در تماس با دانا Stephens, Aimee است "و اجازه دهید او را می دانم زمانی که نظرات در حال رفتن به صادر می شود و همچنین اینکه آیا یا نه یک تصمیم در آمد در Aimee در مورد.

"دونا است که عزادار از دست دادن Aimee و آن را به خصوص لطمه می زند دانستن که Aimee نمی شود و وجود دارد که دادگاه در نهایت مسائل آن نظر. که یکی از Aimee خواسته قبل از او درگذشت به زندگی به عنوان خوانده شده تصمیم دادگاه است."

چگونه کاپلان در صورت هر جمعه صبح ؟ "آن را مانند احساس سوزن سوزن و و ما می دانیم که آن می تواند هر روز در حال حاضر."

LGBTQ مردم حداقل استفاده به چرخه بزرگ-مقابله ژوئن cliffhangers. یکی از عجیب و غریب خصلت غرور ماه است که آن را نیز می افتد در پایان دیوان عالی کشور نظر و یا همزمان با دیگر تجاوز لحظات—گاهی اوقات در آستانه راهپیمایی غرور خود را.

در سال 2011 در ایالت نیویورک قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در ژوئن 24; دیوان عالی کشور زده دفاع از قانون ازدواج در ژوئن 26, 2013 و حکومت در حمایت از برابری ازدواج در ژوئن 26, 2015. مردم جمع در آن شب در Stonewall مسافرخانه و پس از آن لذت می برد بسیار خوشحال غرور جشن که آخر هفته.

در سال 2015 برای جشن ازدواج, برابری, رئیس جمهور اوباما, غرق کاخ سفید—که پشت آن بود unfortified—در رنگ های رنگین کمان. برای LGBTQ زندگی مردم تحت مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قانونی حملات فرهنگی و جنگ است که به نظر می رسد طولانی و پنج سال پیش.

"به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر از تجاوز مردم می تواند تاثیر منفی حکم از دادگاه گفت: Alphonso دیوید. "من می ترسم در دو طیف. یک طیف به رسمیت می شناسد که دادگاه نمی تواند واژگون دهه از قانون مورد که مردم تکیه دارند. در انتهای دیگر از زندگی شخصی طیف من نگران تیره و تار تفسیر قانون که تحت تاثیر قرار چگونه LGBTQ مردم را تحت تاثیر قرار."

دیوید "گویا" طرف برنده بیشتر به او گفت: امیدوار دادگاه را دنبال کنید در سنت قانون مورد به خصوص یک سال 1989 SCOTUS مورد مربوط به ان هاپکینز, قیمت واترهاوس کارمند که شکایت کارفرما پس از او رد شد همکاری به دلیل شرکت در اعتراض به او چگونه لباس و انجام آرایش او را.

هنگامی که دیوان عالی کشور حکم به نفع هاپکینز آن را روشن ساخته است که کلیشه های جنسیتی به عنوان عملی به عنوان تبعیض جنسی."حقوقی که منطق گسترش تجاوز به مردم" دیوید گفت.

بسیاری از خوانندگان ممکن است تعجب که این موضوع که آیا کسی می تواند اخراج به دلیل گرایش جنسی و هویت جنسیتی است برای بحث و یا دادگاه عالی داوری در سال 2020 است.

در واقع فقط-منتشر شد ایسنا نظرسنجی نشان داد که 82 درصد از آمریکایی ها بر این باورند LGB مردم باید محافظت حقوق مدنی قوانین (94 درصد از دموکرات ها; 71 درصد از دموکرات ها و 79 درصد از مستقل); در حالی که 55 درصد دیدن "بسیاری از تبعیض" مؤثر ترانس مردم است. برای اکثریت مردم ضد تجاوز تبعیض اشتباه است.

عصبانیت از تجاوز مردم و متحدان خود را هر دوشنبه صبح به دلیل اجتماعی و فرهنگی پیشرفت می ایستد در یک تیز واريانس با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ماموریت برای از بین بردن تجاوز به حقوق و موفقیت خود را در انتصاب دو قاضی از او انتخاب—نیل Gorsuch و برت Kavanaugh—به دادگاه.

قانون برابری, که, محافظت, LGBTQ مردم از تبعیض گذشت با موفقیت در کنگره است اما beached باقی خواهد ماند و ساحل در یک جمهوری خواه به رهبری سنا. Alphonso دیوید گفت: روزانه وحش که هر چه دادگاه عالی تصمیم HRC تعیین به رای کردن رئیس جمهور تهمت و نوسان سنا به دموکرات اکثریت باقی مانده است فوری است.

نتیجه مثبت یا منفی در دادگاه HRC است که در ادامه به فشار برای عبور موفق از عمل "تا نسل های آینده ندارد و به صورت یکی دیگر از چالش قانونی."

ورق گرم است بسیج 57 میلیون طرفدار برابری رأی دهندگان برای رأی گیری در ماه نوامبر "و به یاد رای دهندگان چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در تلاش است برای پاک کردن جامعه مردم" به ویژه در 7 "اولویت متحده": آریزونا و میشیگان و نوادا اوهایو و پنسیلوانیا تگزاس و ویسکانسین. دموکراتیک کنترل سنا می تواند با تصویب قانون برابری.

CBS اخبار نظرسنجی در بر داشت پاسخ دهندگان رسیدگی به مواضع لیبرال در DACA و دسترسی به سقط جنین و تقسیم توسط حزب در مغلوب ساختن پیشی جستن و اظهارنامه مالیاتی خود را.

"دادگاه خواهد بود با انتشار نظرات به جهان بیشتر آماده برای به چالش کشیدن سیستم است که صدمه دیده است بیش از حد بسیاری از برای بیش از حد طولانی است."

"عنوان VII موارد و DACA مورد تنها موارد برجسته استدلال در سال 2019 گفت:" تعقیب Strangio. "در حال حاضر آن را احساس می کند مانند یک عمر پیش. هر چند من لزوما فکر می کنم ظهر ما شده اند در انتظار حاکی هر چیزی به طور خاص در مورد نتیجه من فکر می کنم که در این مدت هشت ماه گذشته جوامع ما حرکت به دست آورده اند و دادگاه خواهد بود با انتشار نظرات به جهان بیشتر آماده برای به چالش کشیدن سیستم است که صدمه دیده است بیش از حد بسیاری از برای بیش از حد طولانی است."

SCOTUS عاقلانه با دو مغلوب ساختن پیشی جستن انتصاب هموار نصب و خوی آنلاین هر دوشنبه صبح حداقل در جامعه است که قطعا واجد شرایط وقتی که می آید به خوش بینی. آن را احساس می کند بیشتر شبیه امیدوار در برابر امید است که برابری و عدالت پیروز. عمومی pro-تجاوز پشتیبانی است که یک چیز بسیار قابل مشاهده ایدئولوژیک انباشته که مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال انجام به دیوان عالی کشور دیگری است.

Melling گفت: آیتالله سیستانی به حال نقشه برداری از یک استراتژی آینده از مبارزات انتخاباتی هر نتیجه.

"برنده یا از دست دادن ما خیلی مبارزه با چپ انجام دهید" گفت: Strangio. "ما باید به مبارزه برای اطمینان حاصل شود که ما ترانس خواهر و برادر از رنگ به خصوص ما سیاه, ترانس, خواهر, لازم نیست که در صورت شیوع نژادپرستانه و خشونت در دست افراد و دولت است.

"من فکر می کنم در مورد مربی های من که نه زندگی می کردند به دیدن این لحظه اما که سمت چپ یک میراث درس برای ما به دنبال دارد. من فکر می کنم در مورد رهبران ما هنوز زندگی که به من یادآوری می کنند که آن را از دادگاه است که ما را پیدا خواهد کرد عدالت اما از قدرت جمعی ما این واقعیت وجود ما و توانایی ما برای تصور آینده ای که هرگز شده است اما در حال حاضر در دسترس است."

پس چگونه برای زنده ماندن بعد پنج شنبه شب یا جمعه صبح ؟ Alphonso دیوید توصیه مطمئن شوید که "هر کسی می دانید که ثبت نام برای رای دادن" و دانلود برنامه تیم برای ارتباط برقرار کردن با همه تماس های شخصی خود را درباره انتخابات و مسائل مربوط به. "داوطلب اگر شما می توانید" گفت: David; HRC خواستار رای دهندگان در نوسان متحده هر سه شنبه. اطمینان دوستان و عزیزان بروید و رای او اضافه شده است.

اما چگونه به صورت—در این لحظه—که یکشنبه شب/صبح روز دوشنبه پین و سوزن اضطراب, اگر شما در حال انتظار برای دیوان عالی کشور به حکومت ؟

دیوید خندید. "آیا به عنوان بسیاری از تحصن یو پی اس که ممکن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب