Telefónica را Movistar بیشتر تحکیم آن در آمریکای لاتین فهرست با WPP

Movistar پیشرو در آمریکای لاتین مخابراتی نام تجاری متعلق به کشور اسپانیا است Telefónica است تعلق می گیرد تمام

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

Movistar پیشرو در آمریکای لاتین مخابراتی نام تجاری متعلق به کشور اسپانیا است Telefónica است تعلق می گیرد تمام آن کسب و کار به مصرف کننده کسب و کار به کسب و کار و تبلیغات دیجیتال حساب در پرو به WPP بیشتر گسترش ارتباط بین مشتری و WPP تیم Telefónica.

WPP برنده کسب و کار در پرو پس از رقابتی زمین است که در ماه فوریه آغاز شد که انجام شد تقریبا. رسانه های خرید بود و بخشی از این بررسی است. بیش از 18 ماه گذشته WPP را حواله با Movistar رشد کرده است با ترکیبات مشابه در آرژانتین و کلمبیا. WPP همچنین مدیریت اکثر Movistar کسب و کار در مکزیک و شیلی.

خوزه آنتونیو Cassinelli, معاون رئيس جمهور از کسب و کار به مصرف کننده بازاریابی Movistar پرو گفت: "این یک مرحله جدید در روابط ما پر از چالش و مسئولیت بزرگ, اما من مطمئن هستم که ما را توسعه بزرگ با هم کار کنند."

جان لین WPP جهانی مشتری رهبر گفت: "در WPP ما به طور مداوم به دنبال در چگونه ما می توانیم اضافه کردن ارزش به Telefónica و مارک های خود در هر بازار است. ما ترکیبی از خدمات و نحوه مدیریت به ادغام آنها برای Movistar در پرو و همچنین در بازارهای دیگر شده اند یک عامل تعیین کننده در به دست آوردن اعتماد و اعتماد به نفس."

تیم برنده در پرو بود که یک همکاری بین Wunderman تامپسون و VMLY&R. در آمریکای لاتین WPP تیم Telefonica شامل Superunion, VMLY&R و Wunderman Thompson, تمام تماما متعلق به WPP و همچنین Kantar در حال حاضر یک WPP دانشیار شرکت.

علاوه بر این WPP با این نسخهها کار با Telefónica در بسیاری از بازارهای کلیدی از جمله برزیل و آلمان و اسپانیا و انگلستان در آن Vivo, Movistar و O2 مارک.

در مورد WPP
WPP خلاق تحول شرکت. ما با استفاده از قدرت خلاقیت خود برای ساختن آینده بهتر برای مردم ما مشتریان و جوامع است. برای اطلاعات بیشتر www.wpp.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن