تگزاس سالن مالک اذعان به 'نمایش' او دریافت PPP بودجه قبل از تاریخ دادگاه

شلی لوتر تگزاس سالن مو مالک که دریافت توجه ملی برای هجوم سفارشات خود را به فروشگاه به طور موقت بسته در طول cor

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

شلی لوتر تگزاس سالن مو مالک که دریافت توجه ملی برای هجوم سفارشات خود را به فروشگاه به طور موقت بسته در طول coronavirus همه گیر بستری در صبح روز دوشنبه که او دریافت کرده بود $18,000 محرک در بودجه روز قبل از دادگاه سرنوشت ساز ظاهر.

لوتر تبدیل به یک قهرمان محافظه کار هنگامی که او مدت کوتاهی زندانی شد هفته گذشته پس او امتناع از عذرخواهی به تگزاس قاضی پس از او گناهکار مدنی و کیفری تحقیر برای نقض موقت سفارش محدود با نگه داشتن مغازه خود را باز با وجود اقامت در خانه سفارشات. محکوم به هفت سال زندان و یک $7,000 خوب لوتر به سرعت زندانیان در تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت و خوب پرداخت شده بود توسط سرهنگ رژیم صهیونیستی. دن پاتریک.

ظاهر شدن در محبوب ABC نشان می دهد بحث نظر, لوتر مواجه شد در گذشته ادعا می کند که او نقض دولت در پناهگاه در محل سفارشات چرا که او فروشگاه را سبک رو به رو شد مشکلات مالی.

"شما اعمال شده برای وام کسب و کار کوچک و بیکاری و شما را با برخی از کمک از دولت" شرکت میزبان آفتابی Hostin اشاره کرد. "شما دریافت $18,000 از دولت است."

"بنابراین من درک می کنم که چرا مردم احساس می کنم به شدت در مورد بازگشت به کار از آنجا که آنها احساس می کنند که دولت نمی انجام آن کار و مراقبت از مردم است اما در این مثال دو روز قبل از شما به دادگاه رفت پول رفت به حساب خود" Hostin اضافه شده است. "بنابراین من مشکل است."

لوتر پاسخ داد که او می تواند درک کند که چرا این نمایش میزبان "خواهد بود مشکل" قبل از این ادعا که او نمی دانم چه چیزی برای انجام با پول او را برای اعمال و دریافت از طریق چک حفاظت از برنامه.

"آنچه اتفاق افتاد این بود که من در حال حاضر دادگاه تاریخ و من در حال حاضر باز شده بود کل زمان" صاحب سالن تأکید کرد. "وجود دارد $18,000 کاهش یافته است در حساب بانکی من بدون اطلاع از آنچه در آن بود. بنابراین من هیچ دستورالعمل."

و گفت که او فکر می کند پول است از "یکی از وام" لوتر در ادامه به ادعا می کنند که او نمی "می دانم که چگونه من قرار است به صرف آن" و اضافه کرد که او آگاه است که وجود دارد تعدادی از آیین نامه ها و دستورالعمل آمده است که با این بودجه.

"من نمی خواهم برای قرار دادن خودم در بدهی های عمیق تر با صرف آن راه اشتباه شما می دانید و همچنین نیاز به بستن سالن" لوتر گفت. "بنابراین تا زمانی که من کردم بیشتر آموزش است که من نمی خواهم به صرف آن است."

"و به من $18,000 به صرف زمانی که من سبک نیست واقعی کارکنان معدن آنها در واقع subleasing" او به این نتیجه رسیدند. "بنابراین من مطمئن هستم که اگر من حتی قادر به آنها را به هر یک از این پول به عنوان کارکنان به خاطر من از آنها پرداخت."

علاوه بر گسترده چاپلوسی او را از دریافت حق بر او سرپیچی از اقامت در خانه سفارش که شامل ستایش از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و بهداشت ، تد کروز (R-TX) پرواز در برای کوتاه کردن مو در سالن لوتر نیز ذینفع GoFundMe کمپین که مطرح شده بیش از $500,000 در نمایندگی.

تگزاس ماهانهاما به تازگی گزارش شده است که crowdfunding تلاش برای لوتر که برچسب او یک "قهرمان آمریکایی" بود که در واقع ایجاد شده در آوریل 23, یک روز قبل از او به بازگشایی سالن خود را. کمپین سازمان نوشت که آنها "تحقیق و علت" و تصمیم گرفت که "ما را به او نزدیک و پیشنهاد برای حمایت از او به عنوان اولین patriot شود."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب