کارگران اوکراین در تلاش برای رسیدن به اتحادیه اروپا در میان coronavirus محدودیت

در حالی که کشورهای عضو اتحادیه اروپا مذاکره با اوکراین در مورد ویژه پرواز برای کارگران فصلی برخی از مردم در حا

توسط NEWSCENTERALS در 28 اردیبهشت 1399

در حالی که کشورهای عضو اتحادیه اروپا مذاکره با اوکراین در مورد ویژه پرواز برای کارگران فصلی برخی از مردم در حال آمدن به بلوک خود به خود با وجود coronavirus محدودیت. اما آنها با بسیاری از موانع در راه است.

"در حال حاضر آن را دشوار است اما ما می رویم به دلیل وجود دارد هیچ شغل در اوکراین برای مردم عصر ما" می گوید اوکسانا فورمن از شهر دونتسک.

او و همسرش Serhiy که 48 و 53 ترتيب تا به حال موفق به دریافت لهستانی ویزای کار در اوایل ماه مارس فقط قبل از صدور مقامات بسته شد.

که به معنی لهستانی مرز عوامل احتمالا اجازه دهید آنها را از طریق حتی اگر زن و شوهر خواهد شد و سپس برای رفتن به قرنطینه برای 14 روز. آنها قصد صرف آن هفته در خوابگاه در نزدیکی ورشو. یک آژانس استخدام کمک در پیدا کردن محل اقامت, اما آنها را مجبور به پرداخت هزینه برای آن خود را.

اضافه کردن در هزینه های مواد غذایی قرنطینه خواهد شد هزینه زن و شوهر حداقل 800 zloty (حدود €175; $190), اوکسانا برآورد شده است. است که مقدار زیادی از پول برای یک خیاط و یک راننده کامیون از خملنیتسکیی. اما کار در سال گذشته در یک کارخانه که تولید تلویزیون مجموعه اوکسانا و Serhiy به دست آورده که معادل €750 در ماه است. قادر به کار در لهستان دوباره آنها می گویند که آنها آماده به صرف پول و غلبه بر موانع در راه خود را "ما امیدواریم که قادر به ترک هر قیمتی."

ادامه مطلب: DHL اوکراین دماهای تجربه تاریک کریسمس

دشوار سفر به لهستان

اقدامات برای جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر کوروناویروس سفر به لهستان یک مشکل برای اوکسانا و Serhiy. مقامات به طور موقت ممنوع اتوبوس از عبور از مرز و بدون یک ماشین از خود به Furmans باید به دنبال گزینه های دیگر.

Oksana and Serhiy Furman (Privat)

این Furmans گفت: آنها هیچ جایگزینی برای سفر به لهستان با وجود قرنطینه نیاز

سفر به مرز اوکراین و لهستانی در حال ارائه در minibusses — با وجود ممنوعیت — برای معادل €35. یک نفر ارائه این خدمات در رسانه های اجتماعی می گوید که مسافران که به "چک در" با تلفن در حال برداشت در کیف اصلی ایستگاه قطار. در حالی که تنظیم و انتخاب است در این سفر همه پایان در سمت اوکراین از مرز از اتوبوس مجاز در لهستان.

دولت لهستان نیز ممنوع عبور از مرز با پای بنابراین زن و شوهر باید برای پیدا کردن یک ماشین است که آنها را در طول مرز.

یک ارائه دهنده از اتوبوس انتقال به مرز اطمینان به آن را نمی خواهد مشکل برای ورود به لهستان و می تواند سازماندهی مناسب در مرز.

اما او اضافه کرد که در نوع خود از خدمات ارزان نمی آید. این سفر در حدود 150 متر (164 فوت) به انتظار لهستانی, اتوبوس, هزینه حدود €75.

یک سفر هیچ چیز به جز امن به عنوان اجتماعی فاصله توصیه نمی رعایت شود به ویژه هنگامی که مردم در حال نشستن با هم تنگ شده در minibusses.

بیشتر بخوانید: آلمان کمبود کارکنان مراقبت های بهداشتی از لهستان

مسیر جایگزین از طریق بلاروس

یکی دیگر از گزینه است برای سفر به اتحادیه اروپا از طریق بلاروس است که هنوز نادیده گرفتن این بیماری همه گیر.

بر خلاف اوکراین مقامات بلاروس از مرز بسته نیست به خارجی ها و مردم است که می تواند نشان می دهد آنها تنها به قصد حمل و نقل از طریق کشور مجاز به سفر.

برخی از اوکراینی که می خواهند به کار در خارج از کشور سفر اول به فرودگاه مینسک به هیئت مدیره یکی از پروازها به چند کشور اتحادیه اروپا است که لغو شده است ترافیک هوایی با بلاروس از جمله جمهوری چک و فنلاند.

برای رسیدن به فرودگاه در بلاروس پایتخت اوکراین دوباره صعود سرنشین minibusses. با توجه به یک راننده اتوبوس وجود دارد دو سفر یک روز با شروع از کیف.

"ما به مردم این مرز و آنها رانندگی از وجود دارد در بلاروس, اتوبوس, شده است که انتظار آنها را," او می گوید.

یکی از این سفرها هزینه های €60. راننده می گوید: مسافران لازم نیست به ترس که آنها مشکلات را به دلیل نقض همه گیر مقررات ایمنی. او می گوید: اتوبوس ها در حال اجرا است "پس از اولین روز از قرنطینه" و اضافه کرد: "ما هرگز متوقف خدا را شکر. اما رئیس ما بود militiaman بنابراین ما نمی ترسم."

فراخوان ویژه پرواز

اما Tetyana Bugakova اجرا می شود که شرکت "کار Garant" یک آژانس برای شغل به طور عمده در لهستان می گوید وجود دارد در حال حاضر بسیاری از اوکراینی ها در سفر به خارج از کشور برای کار.

"قبل از همه گیر کارگران فصلی قادر به عبور از مرز به عنوان گردشگران پیدا کردن یک شغل و دریافت اجازه کار" او می گوید:, و اضافه کرد که او کسب و کار کاهش یافته است بیش از دو سوم. در حال حاضر او توضیح می دهد کارگران خارجی اول باید برای اثبات آنها اقامت و ویزای کار و یا مجوز.

بسیاری از اوکراینی ها که باید مدارک مورد نیاز را انتخاب کنید به مجموعه ای خاموش منصرف دو هفته قرنطینه و سفر دشوار.

دولت اوکراین می تواند ساده سفر اگر آن را کمک کرد تا کارفرمایان با ارائه سریع ویژه پرواز به حمل و نقل فصلی کارگران Bugakova می گوید.

"این یک چیز بزرگ اگر کارفرمایان می خواهید به پرداخت چارتر هواپیما," او می گوید که کارگران پس از آن می تواند سفر بسیار بیشتر راحتی و نمی خواهد که به صرف دو روز در جاده ها است.

دولت در کیف می گوید آن است که بحث ویژه پروازهای اوکراین کارگران با چندین کشور اتحادیه اروپا.

Vadym Prystaiko معاون نخست وزیر در امور اروپا و اروپا و اقیانوس اطلس ادغام گفت: در شروع ممکن است که چند صد پرواز بودند تحت بررسی است. تا کنون تنها چند اجاره هواپیما گرفته شده است از کیف به مقصد اتحادیه اروپا — خروج اکثر اوکراینی ها به توسل به سفرهای غیر قانونی در minibusses.

DW می فرستد یک انتخاب روزانه از اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب