بهترین صندلی قابل حمل برای آینده خود را به ساحل ماجراجویی

ما همه به دنبال فرار از این روز و یک اردوگاه یا ساحل محلی ممکن است بهترین گزینه است. هنگامی که شما در پیدا کرد

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

ما همه به دنبال فرار از این روز و یک اردوگاه یا ساحل محلی ممکن است بهترین گزینه است. هنگامی که شما در پیدا کردن محل مناسب برای راه اندازی اردوگاه این همه در مورد ماندن راحت برای شما وجود دارد. که شامل سرمایه گذاری در چیزی به نشستن است. قابل حمل صندلی که آیا به طور خاص برای ساحل و یا فقط یکی است که شما می توانید همراه لازم است این روزها. شما می توانید راه اندازی خود را به لحاظ اجتماعی فاصله کمون با سهولت. ما گرد کرده ام تا برخی از بهترین در بازار به طوری که شما می توانید لذت بردن از خارج از منزل به راحتی و با خیال راحت.

برای به روز رسانی کلاسیک

کلمن قابل حمل کمپینگ چهار صندلی با 4-می توانید کولر

نه تنها این صندلی بریزید تا با سهولت از آن ساخته شده است در کولر (که مناسب می تواند تا چهار قوطی) یک نگهدارنده فنجان و دیگری مش جیب برای همه اشیاء با ارزش خود را.

برای سایه

Quik قابل تنظیم سایه سایبان تاشو صندلی کمپ

شما به راحتی می توانید بیش از حد در ساحل بنابراین به جای رفتن هام در یک چتر فقط خودتان یک صندلی که شامل سایه بان. این صندلی با دوام دارای دو فنجان دارندگان و مش جیب برای هر چیز دیگری شما می تواند نیاز به انجام است.

به صورت خمیده

بهترین انتخاب محصولات مجموعه ای از 2 صفر گرانش صندلی سالن

شما واقعا نمی توانید به اشتباه با یک صفر گرانش صندلی. آنها بسیار سبک وزن و با یک سینی متحرک برای نگه داشتن همه چیز خود را و نگه داشتن آنها را در یک دست برسد. به علاوه آنها ساخته شده از اشعه ماوراء بنفش-مقاوم در برابر textilene پارچه هرگز محو یا آب و هوا.

برای یک سبک وزن گزینه

Therm-a-بقیه اونو صندلی

این کوچک اما توانا صندلی گزینه فوق العاده است اگر شما در حال پیاده. آن را تنها وزن آن در حدود 2.5 پوند و بسته به یک دیسک فشرده برای حمل آسان. شما حتی می توانید پارچه کردن و تلنگر آن را بیش از برای راحت کنار جدول.

برای یک صندلی با حمل تسمه

کارائیب جو تاشو صندلی ساحل

این می آید با خود تسمه کوله پشتی بنابراین شما می توانید به راحتی آن را حمل و از اردوگاه خود را. آن را ندارد تمام زنگ ها و سوت, اما آن را به شما را نگه دارید راحت بدون توجه به جایی که شما هستند.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن معاملات از Wayfair, هدف, Kohls, و بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب