علامت Esper نشان داد کمی به ستون فقرات پس از دوشنبه, بنابراین ما می دانیم که او روز شماره

وزیر دفاع علامت Esper چیزی اشتباه قبل از, روز بعد, او درست است. راه رفتن در سراسر لافایت پارک پاک با گاز فلفل

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

وزیر دفاع علامت Esper چیزی اشتباه قبل از, روز بعد, او درست است. راه رفتن در سراسر لافایت پارک پاک با گاز فلفل و چیزی به نام فلفل-توپ پرتابه توسط نیروهای نظامی به دستور دادستان کل ویلیام بر او احضار شد ایستاده با رئیس جمهور بود که به مرحله جهت برای تابلو که در آن او خواهد بود "تسلط" "نبرد فضایی."

Esper نمی شد اما او نگاه flummoxed زمانی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کشیده مقدس از Ivanka کیف پول و پس از آن نمی خواند بسیار به عنوان یک آرامش گذشت. پنج سال پیش او معروف اظهار داشت: از کتاب های عهد عتیق و جدید است که آنها "برابر" و "باور نکردنی" و او احتمالا نمی تواند تنها از یک آیه. "من شوخی بسیار است. آنها را همیشه نگه دارید تا هنر مقابله و من می گویم من دوم کتاب های مورد علاقه در تمام دوران است."

جوک تهمت بدست خاموش روز دوشنبه مارس به سنت جان کلیسا که او می خواهم در بازدید از یک بار در سه سال بزرگترین بود. یک روز بعد Esper سعی کردم به عکس-فروشگاه خود را از آنچه رفت. او در تضاد رئیس جمهور گفت که این تظاهرات در پی قتل جورج فلوید نه شایستگی فراخوانی نظامی تحت قیام کنند. نظامی نمی خواهد سلاح بر علیه شهروندان خود است. او دستور داد آنها را به خانه.

Esper است نه یک پروفایل در شجاعت جز در مقايسه با Barr. و Esper را یک به یک زانو یا شیوایی سخن و یا می گویند خیلی در همه. اما در میانه درام سابق ژنرال جیمز Mattis که می خواهم به جهنم شده است و با رئیس جمهور برگزار شد اما آتش خود برای سال تخلیه یک fusillade محکوم به رئیس جمهور به عنوان یک تهدید به قانون اساسی بود که مصمم به تقسیم کشور است. ژنرال صحبت نمی که راه را به فرمانده کل قوا و بدون علت است.

برخوردار است Esper را به عنوان ژنرال علامت Milley رئیس ستاد مشترک ارتش و ملت بالاترین-رتبه بندی نظامی افسر در نیروهای مسلح. او در بر داشت خود را ستون فقرات این هفته را از دست داده است زمانی که او نه تنها به حمایت از رئیس جمهور استفاده غیر قانونی از قدرت اما لباس پوشیدن و در دوشنبه شب محله سالن کودتای ناموفق. Esper رئیس است.

آیا او می دانم Milley را نشان می دهد تا برای رژه در مبارزه با کامل دنده به عنوان اگر او بودند بازی خود را در یک فیلم ؟ در یک نامه Milley نوشت که گارد ملی خواهد عمل تحت اقتدار دولت از فرمانداران و نه رئیس جمهور است و او با شتاب در پایین: "همه ما متعهد زندگی ما به این ایده است که آمریکا -- ما خواهد ماند درست به آن سوگند."

در عرض چند ساعت تهمت بود چرخش Mattis ادعا او به سگ دیوانه نام مستعار او (دروغ) و اخراج او (دروغ دوباره). کسانی که دروغ roused و در عین حال یکی دیگر از ژنرال سابق رئیس ستاد جان کلی که اصلاح شود همه چیز را مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: بینی او باید "اشتباه است."

اما پس از آن Esper ساخته شده بخشی از عقب نشینی جمع سفارش برای سربازان ترک, اگر چه با توجه به عقب بحرانی تصمیم به استفاده از آنها. برای کاخ سفید بالا fiving بیش از عملکرد آن پل بیش از حد به Esper آمار آنها را با یکی دیگر از بد تیتر سوال مغلوب ساختن پیشی جستن نظامی. و این جایی است که Esper شدت و کار درست را انجام داد. پس از عصبانی گفتگو با مغلوب ساختن پیشی جستن Esper دستور 82 هوابرد به خروج از پایتخت و بازگشت به فورت براگ.

کل غیر قانونی بسیج انجام شد به این دلیل که رئیس جمهور از دست داد اخبار چرخه و وقتی Ivanka و جارد موافقت با پدر و در راه به پیروزی یک بعدی هیچ کس نمی تواند متوقف کردن قطار نورد پایین مسیر. شیرین کاری در کلیسا رو مغلوب ساختن پیشی جستن از پناهگاه او اصرار داشت او تنها بازرسی با Melania و بارون همراه برای سوار شدن. کاخ سفید نبود اجازه رفتن به برخی از کمی کابینه وزیر ارسال آنها را به عقب زیرزمینی.

آن را سخت بدانید که این نهاد Esper در مغلوب ساختن پیشی جستن آسمان. او مرده را به آنها را به عنوان دستیاران در حال نشت? او میک Mulvaney که هرگز از بهبود سرفه خارج از نوبت و یا تکرار جمهور "بیش از آن" مورد mingling سیاست خارجی با سیاست اما آویزان در اطراف تا زمانی که او می تواند بی سر و صدا بود اعزام به شمال ایرلند است ؟ و یا خواهد او را به سادگی کوچک تیترهای به Barr در قدرت گرفتن بیش از نظامی, برخی از آنها در حال عملیات سیاه و سفید با هیچ نشان یا مدالها یا شناسه ؟ Barr شده است نظارت بر نیروهای نظامی جنبش از یک پناهگاه خود را در نزدیکی FBI در چینی. او قرار داده تا بیشتر حصار در اطراف واشنگتن از مرز با مکزیک.

هر چه اتفاق می افتد Esper آنومالی. تا به حال شما باید به یک بازنشسته یا اواخر حرفه ای روزنامه نگار مانند جورج خواهد نوشت که خیره کننده op-ed در مورد تظاهرات این هفته یا شکست خورده و یا بازنشستگی سیاستمدار مانند جف و پوسته پوسته شدن به حقیقت در مورد مغلوب ساختن پیشی جستن.

"ما خواهیم دید که آیا Esper خواهد بود و بیشتر شبیه جلسات و چسبیدن به در با وجود تحقیر یا گری کوهن را به صورت پودر پس از Charlottesville. "

وجود کوچکترین حرکت در برخی از محله های. سناتور. لیزا Murkowski گفت: او را به مبارزه با پشتیبانی از تهمت اما نمی گویند بیشتر است چرا که او نمیخواهد به یک حواس پرتی. ما از ذهن نیست ، دیگران نه دیدن و نه شنیدن بد. حدود 10 نوروزی بودند گرفتار در دوربین سرعت از یک ممانعت به یک کانتور به خود هفتگی انجمن به عنوان اگر وجود دارد ممکن است به اندازه کافی ساندویچ برای رفتن به اطراف. در مقابل, جوان بلند پروازانه گاو رخ کشیدن که آنها ماندن در کررل. سناتور. ایسنا نوشت: یک op-ed در نیویورک تایمز با بدون ابهام تیتر "ارسال نیروهای" باعث سیاه کارکنان در این مقاله به شورش.

زیرک بار برگزار می شود خود را در کنفرانس مطبوعاتی در پایان هفته به counterprogram جورج فلوید مراسم یادبود و به سازش FBI مدیر کریس Wray که گاهی می شکند از کررل به باک کاخ سفید است. او با بازی خوب رابین به Barr بد بتمن و آنها در بر داشت یک آمریکایی آفریقایی تبار در حال اجرا ایالات متحده مارشال خدمات برای تنوع. به Barr هر قاره آیا آواز "به من تکیه کن" و یا دروغ گفتن مستعد برای طول زمان آن را در زمان برای کشتن جورج فلوید و یا دست در دست با یک پلیس است که یک غارتگر و باید—باشه پس قطعا با گاز کشته شوند. مغلوب ساختن پیشی جستن مشاوره به پلیس امر به Barr گردان: "نمی توان بسیار خوبی برای آنها است."

ما خواهیم دید که آیا Esper خواهد بود و بیشتر شبیه جلسات و چسبیدن به در با وجود تحقیر یا مانند گری کوهن که تقریبا در زمان پودر پس از Charlottesville. Esper وضعیت مخالف است از کسانی که بر روی قدرت برای وضعیت و پول پس از آنها می دانستند که آنها انجام می دهند شیطان کار می کنند. جایگزین او قطعا بدتر خواهد بود. رئیس جمهور نمی جذب بهترین افراد و یا آنها را می خواهید. او به دنبال بدترین. نگاهی که او را پاکسازی و نگاه در آخرین ملاقات. در دروغ و خارج, جان Ratcliffe نام شد اتمام این مدت زمان ، او در حال حاضر می تواند ما را به عنوان مدیر اطلاعات ملی.

به عنوان او tiptoed از طریق مین Esper یک مرد بود در آخرین مراحل چرخان تلاش برای آشتی دادن قانون اساسی با مغلوب ساختن پیشی جستن هرج و مرج اعتراف به اشتباه اعلام استقلال اما نه بیش از حد و نجات شهرت خود را. در پایان او ایستاده بود راست و بلند.

Esper باید بدانید که تهمت و Barr در حال تمرین برای انقلاب خود را بی اعتبار از انتخابات در مورد آن راه خود را رفتن نیست. "پلیس برای مغلوب ساختن پیشی جستن" نمی خواهید به اندازه کافی باشد. مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز ارتش است. Esper است برای رسم یک خط قرمز در حال حاضر.

مغلوب ساختن پیشی جستن بالند که خود را نشان می دهد بهتر رتبه بندی از فیلم های پرفروش مانند آخر لیسانسیکی از چند دقیق می بالد. هر نیلسن می گوید: در مورد نشان می دهد در کلیسا در روز دوشنبه آن را بمباران کردند. راش Limbaugh صحبت به Charlamagne tha خدا را در مورد نیاز مبرم برای نظم و قانون اما به نظر نمی رسد که چرخش احساسات عمومی. این کشور در حال پایین آمدن در کنار قانون اساسی است. در حال حاضر طوری است Esper.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب