این شهادتها 'Snowpiercer' مجموعه تلویزیونی نشان می دهد که ما چگونه به اینجا رسیدیم و آنچه که ممکن است عذاب ما همه

در اوایل ماه مارس زمانی که روشن شد که خشم coronavirus همه گیر در ایالات متحده خواهد بود گسترده و بی رحم یک اخل

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

در اوایل ماه مارس زمانی که روشن شد که خشم coronavirus همه گیر در ایالات متحده خواهد بود گسترده و بی رحم یک اخلال اگر تعجب آور گزارش آمد: ثروتمند آمریکایی ها ظاهرا تماس با پزشکان خود و درخواست اگر آنها می تواند برای پرداخت اولیه واکسن. هزینه شد و هیچ شی.

البته وجود داشت—و دارد—هیچ واکسن ترک غنی در هیچ مزیت است. اما آن را در اوایل فرومایه قرار گرفتن در معرض از آنچه به سرعت آشکار شد که آن را به کلاس می آید و همه گیر. مطمئن شوید که ویروس به نظر می رسد به یک اکولایزر; از جمله اولین موارد بالا مشخصات بود و تام هنکس. اما به عنوان بهار رفت اقتصاد تعطیل قرنطينه شروع و مرگ برگه سر به فلک کشید مزایای استفاده از امتیاز نمایاندن.

کسانی که با خانه دوم خود فرار شهرستانها به لحاظ اجتماعی فاصله بیشتر با فضای ایمنی و سلامت عقل. برخی از زمان خصوصی هواپیما به دست آوردن وجود دارد. آنها تا به حال مالی شبکه های ایمنی در میان تاریخی فروپاشی اقتصادی است که ترک کرده است بسیاری از بیکاری. و به عنوان بیشتر و بیشتر مشهور اعلام کرد که آنها تا به حال آزمایش مثبت در حالی که اکثر آمریکایی ها گفته شد که آنها نمی تواند آزمایش می شود و در همه بسیاری از تعجب که چه نوع ترجیحی پزشکی دسترسی بود که فراهم شده به ثروتمند و مشهور.

آن را نمیگیرد طولانی برای این اطلس به طلسم آن را در تیتر یک: "Coronavirus خواهد شد یک فاجعه برای فقرا است." حتی ناکجاآباد caters به کسانی که با پول است.

توجهی کر از اضطراب این روزها این است که "این درست مانند یک فیلم علمی تخیلی." این درست است. آن را یکی از به ظاهر بی شماری بار در دهه گذشته زمانی که از آن شده است بسیار مناسب به زاری "این درست مانند Snowpiercer."

در سال 2013 فیلم کارگردان برنده اسکار Bong Joon-ho (انگل) یک قطار ساخته شده است به عنوان تنها راه زنده ماندن یک تغییر آب و هوا آخرالزمان—اما تنها افراد ثروتمند و کسانی که در خدمت آنها می توانید استطاعت یک بلیط به هیئت مدیره. جمعیت stowaways نفوذ قطار, اما در حال گرسنگی و آزار به عنوان یک مجازات کلاس سیستم پدیدار در میان باقی مانده و زمان آخرین انسان بر روی زمین است.

با توجه به این که طرح توضیحات و با توجه به وضعیت جهانی آن نمی تواند یک timelier به مناسبت انتشار یک تلویزیون اقتباس از Snowpiercerکه راه اندازی یکشنبه در TNT.

هنگامی که ما در ملاقات با Snowpiercer showrunner Graeme Manson (co-creator of Orphan Black) و سری منجر daveed را از دست Diggs (تونی-برنده از همیلتون) در اوایل سال جاری در لس آنجلس وجود نداشت و همه گیر در پس زمینه مکالمه ما. و نه آن وجود دارد زمانی که آنها فیلم برداری این سریال تقریبا یک سال و نیم پیش یا زمانی که بونگ جون-هو ساخته شده و فیلم آن را بر اساس و یا در سال 1982 هنگامی که فرانسه در رمان گرافیکی است که الهام جون-هو برای اولین بار منتشر شد.

اما این چیزی که در مورد یک فیلم علمی-تخیلی است که دو برابر به عنوان یک تمثیل در مورد چگونه کلاس اطلاع بشریت crassest حداقل همدلانه غرایز. آن را همیشه به موقع باشد. این واقعیت است که زندگی می کنند—به عنوان در عمل نه مرده بودن—ثروت-نقطه دسترسی است. تنها ثروتمند زنده ماندن. و اگر آنها نمی تواند آنها حداقل رفتن به دیگر زندگی می کنند و به راحتی به عنوان ممکن است.

روز یکشنبه Snowpiercer برتر شروع می شود با یک فراموش نشدنی متحرک در دنباله روایت Diggs' Andre لیتون و توضیح داد که چگونه ما به اینجا رسیدیم در هیئت مدیره این قطار است.

"اولین تغییر آب و هوا" او می گوید: تقریبا رپ. "منکران می دانستند چرا, اما آنها هنوز هم ما محکوم به فنا با آنها نهفته است. جنگ زمین حتی داغتر."

دانشمندان در تلاش برای معکوس کردن گرم شدن و سرد زمین اما به جای آنها مسدود و آن را به هسته. مبهم حمل و نقل نجیب زاده به نام آقای Wilford دیدم نوشتن بر روی دیوار و توسعه یک کشتی از نوع یک قطار که دور جهان در ابد حفاظت از کسانی که در هیئت مدیره از یخ.

غنی—که بسیاری از آنها شرکت های بزرگ سیاسی و اثرگذارندهها مسئول جهان را عذاب قریب الوقوع—flocked به قطار بود که مجهز به بهترین تجملات به جای آنها. با مراجعه به محروم چپ پشت یورش برده و اقدام به زور راه خود را در هیئت مدیره. خانواده ها از هم جدا شدند در غوغا. مادران کشته شدند و یا پرتاب کردن قطار در مقابل فرزندان خود را. ("این درست مانند Snowpiercer": این را به یاد می آورد در سال گذشته یخ حملات مهاجرت و جنگ است.)

هنگامی که ما گرفتن تا عمل آن است که شش سال و نه ماه و 26 روز به سفر. این stowaways تنزل به Snowpiercer's آخرین 1,001 اتومبیل شده اند گرسنگی. این زنان سترون شده است. شورش دم است. در ضمن تا آموزش در کلاس اول ماشین نوازی مدیر به نام ملانی (با بازی جنیفر کانلی) آرامش مسافران شکایت در صبحانه مورد لباس آداب معاشرت در آبگرم منحصر به فرد سونا.

"من فکر می کنم خوب نوع کار تمایل به پوشیدن آن سیاست در آستین خود را و پس از آن بیشتر پیچیده چیزهایی که به عنوان داستان می رود" Diggs می گوید: با اشاره به این سری باز کردن. "من فکر می کنم خوب نظری, داستان اجازه می دهد تا ما را به نگاه خود ما معاصر در انتخاب های مختلف و یا بیشتر متمرکز شده و راه را برای ریختن به برخی از نور را در آنچه که ما در حال رفتن را از طریق. هنگامی که شما در نگاه واقعی نوع نوابغ آنها قطعات است که می گویند بسیار به صراحت آنچه را که پیام آن را به عنوان مربوط به امروز است. این مهم است که کسانی که اولین خطوط."

"قرار دادن آن را به جلو خواهم که آن را مانند یک بیانیه پایان نامه," منسون می گوید. "تغییر آب و هوا زیربنای کل داستان است. هیچ گریزی از آن حتی زمانی که شما در حال صحبت کردن در مورد آن."

Snowpiercer's, سفر به چهار TNT برتر شده است اما هر چیزی مستقیم.

اصلی خلبان فیلم برداری شده بود در سال 2017, نوشته شده توسط Josh Friedman (Terminator: The Sarah Connor Chronicles) و به کارگردانی Scott Derrickson (Doctor Strange) و برداشت به سری در سال 2018 است. به زودی پس از مخفف کلمه تری نیتروتولوئن و فریدمن جدا از راه بیش از تفاوت های خلاق. منسون بود که فقط آینده یتیم سیاه در آورده بود به عنوان showrunner. اما Derrickson چپ این پروژه از وفاداری به فریدمن امتناع reshoot خلبان با توجه به منسون چشم انداز. مدیر جدید James Hawes آورده بود و یک خلبان جدید ساخته شده بود.

نزدیک به یک سال و نیم گذشته قبل از مارس 2019 زمانی که Snowpiercer شد و در نهایت با توجه به airdate. آن را برتر بهار زیر اما در TBS به جای TNT. چند ماه بعد که تصمیم عوض شد—آن را در TNT بعد از همه -- و یک فصل دوم قرار داده شد به تولید نزدیک به یک سال قبل از هر قسمت پخش در همه. و در حال حاضر در اینجا ما هستند.

("من نمی توانستم کنترل هر یک از آن, بنابراین من نمی اجازه دهید آن را نگرانی من" منسون می گوید دیپلماتیک در مورد تمام برنامه ریزی درام.)

"هنگامی که شما در نگاه واقعی نوع نوابغ آنها قطعات است که می گویند بسیار به صراحت آنچه را که پیام آن را به عنوان مربوط به امروز است. این مهم است که کسانی بود که برای اولین بار خط."

Daveed را از دست Diggs

اما این سری باقی مانده است که به موقع در حال حاضر به عنوان آن را سه سال پیش زمانی که اولین بار بود با توجه به یک خلبان سفارش صحبت می کند به قدرت از این دستگاه یک قطار است که در آن مزایای استفاده از کلاس و ثروت به شدت به شما به عنوان حرکت اتومبیل—و آن را محکم کیفرخواست چگونه کلاس جنگ نه تنها اجتناب ناپذیر بلکه ممکن است واقعی ما لغو است.

"راه هایی است که به عنوان یک جامعه ما تصمیم به حفظ یک ساختار طبقاتی هستند و اغلب ما در بهترین منافع خود به عنوان یک جامعه و یا حتی به صورت جداگانه" Diggs می گوید.

این Snowpiercer قطار توسعه داده شد توسط آقای Wilford برای نجات بشریت اما یک ساختار طبقاتی تحت تاثیر قرار گرفته بود در آن. این ساخته شده است برای حفظ این شکاف وجود داشته است که قبل از آخرالزمان. "آن را در مورد بقا به طور کامل" Diggs می گوید. "از آنجا که از یک Wilford چشم انداز چه نقطه بقا و بدون زیاده؟"

هر کس در قطار از stowaways در "دم" به ثروتمندترین در کلاس اول هستند کاملا آگاه از این واقعیت است که آنها را سوار بر قطار در وهله اول. بشریت تا به حال ساخته شده یک سری از خودخواه تصمیم گیری آگاهانه مسمومیت جهان در پیگیری بیشتر از طریق مسنجر. در عین حال حتی به عنوان آنها را از پنجره بیرون را نگاه بر روی منجمد تندرا آنها افراط در تجملات زباله جیره از منابع کمیاب و اولویت بندی راحتی بیش از معمول خوب است. این نشان می دهد که اطلاعات ما در حال حاضر به compartmentalize اگر آن را به معنی گرفتن آنچه ما می خواهیم در حال حاضر.

هنگامی که این مورد به ویژه در فاجعه "حداقل خوش شانس ترین رنج می برند," منسون می گوید. قطار, راه عالی برای نشان دادن آن است. "کسانی که تقسیم هستند فقط خیلی واضح تر و در بالا امدادی در این سری است."

"از آنجا که آن را در یک قطار همه چیز مثل یک انبار باروت" موافق Diggs. "همه چیز خیلی محدود. بنابراین ما را به دیدن انشعابات این مسابقه کلاس و سیاسی انتخاب بسیار به سرعت در راه است که نسل به بازی کردن در دنیای کنونی ما."

شاید بزرگترین غذای آماده از آن همه: "وجود دارد و ممکن است که نسل های بسیاری باقی مانده است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن