اخلال درخواست تجدید نظر از Boogaloo خشونت به مردان نظامی

یک دهه پیش استفان Parshall خدمت در نیروی دریایی به عنوان یک aviation mechanic. او چهار سال stateside روی لئامت

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

یک دهه پیش استفان Parshall خدمت در نیروی دریایی به عنوان یک aviation mechanic. او چهار سال stateside روی لئامت دادن او را به دست آورده جنگ جهانی علیه تروریسم مدال خدمات استاندارد کرایه برای اعضای نیروهای مسلح در حمایت از آلاینده درگیری آغاز شد که در سپتامبر 2001.

در مه 30, Parshall و دو مرد دیگر دستگیر شدند به اتهام توطئه حملات متعدد در تظاهرات دولتی امکانات برق و زیرساخت ها است. خود را متهم همدستان نیز فعلی یا سابق اعضای نظامی. به گفته دادستان این سه نفر کشیده شده با هم توسط Boogaloo های در حال ظهور خشونت و ایدئولوژی است که به دست آوردن محبوبیت در میان برخی از سربازان و جانبازان است.

توهمات یک خشونت نقطه اوج ویژگی برجسته در Boogaloo صحنه که—در حالی که نسبتا جدید است و نه ایدئولوژیک یکپارچه—به طور کلی روند جناح راست یا حاشیه آزادیخواه با بسیاری از الگوهای رفتاری و زیبایی نشانگر قرض گرفته شده از صراحت بیشتری نژادپرستانه alt سمت راست و 4chan فرهنگ است. جنبش گسترده ضد دولتی و مذاکرات اغلب از جرقه یک جنگ داخلی.

در این میان که در حال حاضر و سابق خدمات اعضا صحبت کردن در مورد به راه انداختن جنگ در خاک ایالات متحده آمریکا. مشارکت اعضای نظامی در تظاهرات ضد دولتی جنبش ممکن است به نظر می رسد عقل در آن صورت اما Boogaloo جنبش تنها آخرین در یک سری از حاشیه های شبه نظامی که دادگاه سربازان آمریکایی.

Parshall 35; Andrew Lynam, 23; و ویلیام Loomis, 40 دستگیر شدند در یک زندگی موضوع اعتراض در لاس وگاس. اما سه نفر وجود ندارد, اعتراض به مرگ جورج فلوید, دادستان ها می گویند. در عوض آنها به اتهام برنامه ریزی برای پرتاب کوکتل مولوتف و تحریک خشونت در امید جرقه بیشتری گرفته است.

خود را در لاس وگاس همراه تحت بررسی در ماه آوریل زمانی که یکی از Parshall و Lynam همکاران تماس اف بی آی در مورد آنچه که فرد مدعی شد دو مرد علاقه در انجام یک حمله تروریستی دادستان گفت. فرد توافق برای تبدیل شدن به یک محرمانه خبرچین در گروه و جمع با اعضای به آنها گفته مورد بحث توطئه برای ارتکاب خشونت و سرنگونی دولت است.

سه نفر به اتهام رفت و به شدت مسلح به یک "re-open" تجمع در لاس وگاس—یکی از تا حد زیادی محافظه کار تظاهرات با حضور افرادی که می خواستند برای پایان دادن به COVID-19 تعطیلی کسب و کار. وجود آنها گفته می شود صحبت از هدف قرار دادن دولت زیرساخت ها مانند یک رنجر ایستگاه در نزدیکی یک دریاچه است.

در طول بعد از جلسات آنها به اتهام برنامه ریزی برای منفجر کردن یک ایستگاه برق و پرتاب بمب های دود در حوزه های مختلف دوباره باز کردند. (به آنها گفته رفت و به اعتراض اما رو پای سرد زمانی که آنها را دیدم پلیس به تماشای آنها.) سرانجام در مارس 30, آنها گفته می شود با حضور سیاه و سفید زندگی می کند موضوع اعتراض با کوکتل مولوتف و یک طرح به جرقه هرج و مرج است. FBI دستگیر و هر سه در نقطه.

"این Boogaloo جمعیت تمرکز شدید بر روی سلاح و آموزش نیاز به توانایی به صحبت و بحث وجود دارد مقدار زیادی از اصطلاحات مخصوص یک صنف در تفنگ گروه..."

سه نفر را بازداشت و کمک به رشد موشکافی Boogaloo جنبش و همچنین به عنوان نظامی پرونده های بسیاری از آن. Parshall بود سابق نیروی دریایی پرچمدار دستیابی به رتبه E-3 در طول 2007-2011 خدمات. Lynam در حال حاضر خصوصی کلاس اول در ارتش ایالات متحده رزرو که در آن او است و سلامت-متخصص مراقبت از یک سخنگوی ارتش گفت: روزانه وحش. این سخنگو افزود که ارتش ذخیره "متعهد به خدمت به مردم ایالات متحده و ارتش ارزش. [Lynam را] به اتهام اقدامات در تضاد مستقیم به این ارزش ها و آنها را نماینده ارتش امریکا رزرو."

Loomis بود که نیروی هوایی کهنه. اگر چه جزئیات بیشتر در مورد تاریخ خود را از خدمات و رتبه بندی نمی شد فورا در دسترس او التماس کرد گناه را به نقض ترافیک در حالی که زندگی در Offutt پایگاه نیروی هوایی در نبراسکا در سال 2001 سوابق نشان می دهد. وکلای مدافع برای Parshall و Loomis بازگشت نیست یک درخواست برای نظر و معلوم بود اگر Lynam تا به حال حفظ یک وکیل. وزارت دفاع بازگشت نیست یک درخواست برای اظهار نظر در مورد چگونه آن را اداره Boogaloo جنبش در میان نیروهای نظامی است.

مگان همراهی یک Elon استاد دانشگاه تحقیق در مورد راست افراطی گری آنلاین گفت که در میان اعضای نیروهای مسلح, او متوجه یک نرخ بالاتر از Boogaloo مشارکت در جناح راست جنبش مانند alt-سمت راست.

برخی از این ممکن است به دلیل کمتر Boogaloo شرکت کنندگان در پنهان کردن خود را در مشارکت با توجه به جنبش کمتر صریح پیام همراهی اشاره کرد. "اما بزرگتر از دلایل ممکن است که Boogaloo جمعیت تمرکز شدید بر روی سلاح و آموزش نیاز به توانایی به صحبت و بحث وجود دارد مقدار زیادی از اصطلاحات مخصوص یک صنف در تفنگ groups—و کسانی که با آموزش نظامی هستند و بنابراین بیشتر مورد احترام و سریعتر به آمار زمین در حال اجرا با حکایات, آشنایی با سلاح, آشنایی با آموزش پروتکل ها و غیره."

یک گزارش دروغ-ردیابی گروه شبکه سرایت موسسه تحقیقات (و تبعات) در فوریه توصیف نظامی جامعه به عنوان یک برنامه به طور بالقوه داغ, استخدام, زمین برای Boogaloo جنبش است.

"نظامی جامعه به ویژه ممکن است شایستگی توجه ویژه ای در ارزیابی خطر و اجتماعی-تحقیقات آب و هوا به دلیل فتنه الگوهای رفتاری در حال حاضر مناسب برای عفونت در میان جانبازان و سرویس فعال اعضای" محققان نوشت.

در آن ابتدایی ترین سطح Boogaloo اینترنتی شوخی بر روی آن پیروان پیوند هنوز تحکیم ایدئولوژی. مایک Harts ارتش جانباز و Boogaloo چسبنده که صحبت می کرد به آسوشیتد پرس در ماه گذشته توصیف آن به عنوان یک الگوی رفتاری است که تکامل یافته و به یک جنبش است. که الگوی رفتاری نژادپرستانه است, ریشه بسیاری از "Boogaloo" زبان حال ظهور در افراطی تلگراف, مرکز قانون فقر جنوب اشاره کرد در هفته گذشته حتی اگر "در برابر اعضای آنلاین boogaloo جوامع شده و پروژه سیاسی به عنوان نژاد-نابینا و در برخی موارد به طور فعال در ابراز همبستگی با جنبش آزادی."

شوخی-y مم زبان می تواند برای پنهان کردن برخی از جنبش نیت واقعی. اعضای گاهی اوقات نشان می دهد تا در تظاهرات تحمل AR-15 تفنگ و پوشیدن پیراهن هاوایی—همزمان با جدی و سخت را جدی بگیرد.

بسیاری از جنبش ظاهر است که با اقتباس از 4chan فرهنگ و قبلی راست جوامع است. این جنبش است که بسیاری از ریشه های خود را در 4chan را "/k/" سلاح هیئت مدیره یک Bellingcat تحقیقات اشاره کرد در ماه گذشته و بسیاری از Boogaloo پسند Facebook گروه ترکیب "/k/" به نام خود. تسلط در 4chan به سبک الگوهای رفتاری را می دهد که جنبش های مشترک با alt-انواع حق که محبوبیت آن دسته از الگوهای رفتاری از سراسر 2015 تا 2017. و Boogaloo اعضای نظامی به سبک ریف در آن الگوهای رفتاری ممکن است آنها را جذاب به خدمات اعضای آوردن سربازان و جانبازان به گفتگو با راست فرهنگ است.

"فتنه الگوهای رفتاری در حال حاضر مناسب برای عفونت در میان جانبازان و فعال اعضای خدمات..."

نتیجه نهایی چیزی است که مانند یک نظامی به دنبال بازوی پچ با په په الگوی رفتاری و کلمات "Boogaloo پسر Memetic جنگ 1st [بخش]" که از اعضای جنبش عینک به یک طرفدار تفنگ تجمع در ویرجینیا در ماه ژانویه است.

و تبعات آن اشاره کرد که "memetic جنگ است هنوز هم بسیار رمز و راز به هر دو سیاست گذاران و مقامات کار در آمریکا, اجرای قانون در جامعه است. در این جهل بدترین بازیگران در میان Boogaloo گروه دارای یک مزیت متمایز بیش از مقامات دولتی و اجرای قانون: آنها در حال حاضر متوجه است که آنها در جنگ هستند."

Parshall ظاهرا آشنا با مضحک alt سمت راست-فرهنگ. در سال 2015 او تصویر پروفایل خود را برای یک صلیب شکسته در گی پراید, پرچم, احاطه شده توسط ستاره داوود. (دو روز قبل از آن مشخصات خود را تصویر کرده مؤتلفه پرچم.)

به عنوان Boogaloo جنبش پدید آمده و برخی از اولین طرفداران شدند اعضای نظامی. تبعات آن شناسایی یکی از این جنبش در اوایل موج به عنوان یک نوامبر بن بست بین یک کهنه سرباز ارتش و یک افسر پلیس است که در طی آن جانباز نام-بررسی Boogaloo. جانبازان pro-تفنگ Instagram account "تنها برگزار چندین هزار پیروان در آغاز این رویداد, این افتخار بیش از 130,000 در زمان بن بست به پایان رسید" و تبعات آن اشاره کرد.

در طی ژانویه pro-تفنگ تجمع Boogaloo اعضای مرتبط با این گروه که عینک "Boogaloo پسر Memetic جنگ" پچ ادعا می شود فعال وظیفه نظامی. "برخی از بچه های ما با نیست دقیقا از نظامی و در عین حال به طوری که آنها تا به حال برای حفظ چهره خود را تحت پوشش" یک عضو هیات همراه گفت: در یک پادکست و تبعات آن اشاره کرد.

کهنه سرباز برادلی Bunn که دستگیر شد مارس 1 فرد به اتهام توطئه برای پرتاب بمب های لوله ای در دوباره باز اعتراض به نظر نمی رسد به طور صریح و روشن Boogaloo چسبنده. اما او تا به حال همکاران در جنبش و تبدیل به یک قهرمان در میان برخی از Boogaloo پیروان RawStory قبلا گزارش شده است.

با وجود—و یا حتی به دلیل—اعضای نظامی روابط Boogaloo جنبش به نظر می رسد که واقعی شک و تردید از پلیس.

"نظامی یا سابق ارتش که من مشاهده کرده اند در این جوامع مفتخریم پس از انجام خدمات خود را اما همچنین نا امید با آنچه آنها درک می شود بی اثر سیاست ها و سلسله مراتب" اسکوایر این Elon استاد دانشگاه گفت. "بیشتر به طور قابل توجهی در تمام Boogaloo پیروان به شدت ضد پلیس (این یک بنیادی شعار) و نظامی وابسته به بچه ها دائما در حال صحبت کردن در مورد چگونه بی منطق پلیس هستند. آنها ابراز احساسات سرخوردگی برای داشتن موضوع را به پلیس است که آنها احساس می کنید بیش از نظامی و تحت آموزش دیده است."

"نظامی وابسته به بچه ها دائما در حال صحبت کردن در مورد چگونه بی منطق پلیس هستند..."

این Boogaloo است به دور از اولین جنگ داخلی تشنه جنبش به استخدام اعضای نظامی. پس از جنگ ویتنام سفید قدرت جنبش دارای عقاید با سربازان سابق و برخی از آنان شده بود توسط رادیکال نژادی تعارض در خود واحد و یا چه کسی مقصر نظامی خود را از دست دادن در دولت است.

در کتاب او را به جنگ خانه: سفید قدرت جنبش و شبه نظامی امریکامورخ کاتلین Belew می نویسد که موجود سفید قدرت گروه ها و نشریات بینی بازگشت سربازان به مهر کردن آنچه در آن گروه را دیدم که بلندی تهدیدات progressivism و نژادی تنوع.

بسیاری از Boogaloo Bois انکار بودن نژادپرستانه و یا حتی راست. برخی از توصیف خود را به عنوان معتقدین که در حالی که یک استراحت از استاندارد حزب جمهوری خواه خط است نه تضمین در برابر برگزاری راست نمایش. (زمانی که alt سمت راست حرکت بود که به طور مشابه, نوجوان, مرحله, جوک در مورد "آزادیخواه-به-alt سمت راست خط لوله" آنقدر محبوب است که در alt-righters ساخته Facebook صفحه که نام.)

اما به شدت مسلح و خواستار جنگ با یک پا در 4chan الگوهای رفتاری و نظامی این گروه می تواند صعودی تهدید.

Loomis, قدیمی ترین از سه مرد بازداشت شده در لاس وگاس سینه ظاهرا خود را در ارتباط با چندین شبه نظامی گروه قبل از Boogaloo اما هرگز نمی تواند پیدا کردن یکی که بمب هر چیزی.

"Loomis اظهار داشت که او می خواست به اقدام علیه دولت ایالات متحده" شکایت کیفری می خواند. "Loomis اظهار داشت که او قبلا بخشی از چندین گروههای شبه نظامی اما در نهایت در سمت چپ با توجه به عدم فعالیت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن