"پیدایش: کشف هدف خود را" آمازون بهترین فروش کتاب در حال حاضر رایگان برای 5 روز

در "پیدایش: کشف هدف خود را" شیث B. Kajang چاشنی کشیش الهیات و سخنران کنفرانس حمایت عملی مربوطه و الهام بخش از

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

در "پیدایش: کشف هدف خود را" شیث B. Kajang چاشنی کشیش الهیات و سخنران کنفرانس حمایت عملی مربوطه و الهام بخش از هر فصل از کتاب پیدایش از یک دیدگاه مذهبی برای ایجاد انگیزه در مسلمانان برای زندگی هدفمند و معنی دار زندگی از دیدگاه خدا خالق است.

نقشه کشی در سال از تجربه به عنوان یک کشیش کلیسای زمینی و حوزه علميه مربی Kajang بررسی کتاب پیدایش از مذهبی و معنوی دیدگاه است که به خواننده کمک کند تا به راحتی درک معنای متن اما خیلی بیشتر اعمال آن در عملی و راه معنی دار.

"پیدایش: کشف هدف خود را" یک کتاب است که کمک خواهد کرد که مسیحیان صرف نظر از دینی و مذهبی وابستگی اعمال اصول کتاب مقدس را در خود روز به روز زندگی برای رشد شخصی و معنوی. این الهام بخش کلامی شاهکار اولین بار در "انگیزه تفسیر کتاب مقدس" شکستن زمین بسیار نیست چرا که آن را برگرفته از کتاب پیدایش در یک راه جدید است اما به دلیل آن کمک می کند تا خوانندگان را در درک و اعمال کلام خدا در تازه و relatable دیدگاه. به عنوان Kajang نشان می دهد که در هر فصل از این تفسیر هر داستان در کتاب پیدایش طنین انداز با انسان در تمام سنین در یک عمیق تر وجودی سطح.

این کتاب در حال حاضر رایگان و در دسترس برای دانلود به صورت پنج روز (از 06/20/2020 به 06/24/2020). دریافت یک کپی خود را در: https://www.amazon.com/GENESIS-Discover-Purpose-Motivation-Commentary-ebook/dp/B089S93NLG/.

در کمتر از 24 ساعت پس از انتشار آن "پیدایش: کشف هدف خود را" به عنوان رتبه #1 داغ انتشار در مسیحی تفسیر, دسته بندی با 5 ستاره و نظرات. در اینجا برخی از داوران گفته اند:

"این است که هر روز به شما در پیدا کردن یک تفسیر است که به دنبال حکمت در کتاب مقدس به شکل چگونه مردم را باید کلمه به صورت زنده در زندگی روزانه خود را. ترین تفسیر در حال طراحی سازمان یافته برای اطلاع رسانی به, اما من پیدا کردن انگیزه تفسیر کتاب مقدس رویکرد و محتوا به عنوان آن است که با دقت و با دعا نوشته شده است را به تغییر و تحول است. این فوق العاده است و بسیار ستوده است. من به شدت توصیه ام به هر کسی که بخواهد اجازه می دهد تا قدرت آسماني مستقیم چگونه زندگی می کنند." - یوسف Tobias

"من پیدا کردن "تو" از زبان این تفسیر جالب است. آن را به من صحبت می کند و به اعتقاد من به هر خواننده در مستقيم صورت به ارمغان می آورد که کلام خدا به زندگی و چالش های خواننده – مؤمن یا نه – برای پاسخ امیدوارم مناسب به پیام. من از شما دعوت به کشف این کتاب برای خودتان و کشف چگونه خدا ممکن است صحبت می کنند به شما در یک ساده و روشن و مستقیم به شیوه ای." - خنوخ A.

"اکثر تفاسیر باید یک رویکرد شناختی. با انجام این کار آنها را محدود مخاطبان خود را به کسانی که آشنا با علمی parlances. اما این تفسیر تجدید نظر به مخاطبان گسترده تر: در حالی که آن را نمی تضعیف شناختی زاویه نویسنده را تشویق می کند به غور و تعمق خواندن تفسیر. اما این رویکرد به غور و تعمق است نه آنچه که باعث می شود این تفسیر منحصر به فرد آن است که به عنوان نام می گوید انگیزشی تن است که به تفسیر منحصر به فرد تجدید نظر شود. به عبارت دیگر تفسیر حرکت فراتر از فقط ارائه متنوع تفسیر کتاب پیدایش آن را نیز باعث اقداماتی که منجر به سمت شخصی و اجتماعی تغییر و تحول است." - آواز

درباره نویسنده:

ست B. Kajang دارای چندین مدرک کارشناسی ارشد در اخلاق و فلسفه آموزش و پرورش الهیات و دین است. او در تازه ترین مدارک دانشگاهی به یک استاد الهیات (MDiv) از وست کلامی حوزه علمیه فیلادلفیا و استاد مقدس الهیات (STM) از دانشگاه ییل. ست شده است یک کشیش برای چندین سال و همچنین تدریس واگرا کلاس ها در چهار حوزه بیش از طول یک دهه. او بنیانگذار و رهبری کشیش از ماکت کلیسا در New Haven, کانکتیکات, که در آن او همسر و سه فرزند در حال حاضر اقامت.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب