دولت آلمان تایید بانک مرکزی اروپا خرید اوراق قرضه پیشنهاد دادگاه پس از برخورد

برلین در پا به حل و فصل یک شکاف بین اتحادیه اروپا و دادگاه های آلمان حمایت اتحادیه اروپا خرید اوراق قرضه طرح ب

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

برلین در پا به حل و فصل یک شکاف بین اتحادیه اروپا و دادگاه های آلمان حمایت اتحادیه اروپا خرید اوراق قرضه طرح بود که تهدید توسط یک حاکم از قضات است. که از دولت آلمان می گوید بانک مرکزی اروپا در حال حاضر ملاقات قضات خواسته است.

آلمان وزارت مالیه حمایت یک مناقشه محرک برنامه تحت فشار قرار دادند توسط بانک مرکزی اروپا (ECB), سنگ فرش راه گذشته مبارزه قدرت بین آلمان دادگاه قانون اساسی و دادگاه عدالت اروپا (ECJ).

اطلاعات جدیدی به اشتراک گذاشته شده توسط بانک مرکزی اروپا "به طور کامل ارضا" خواسته های ساخته شده توسط آلمان قضات وزیر دارایی اولاف شولز گفت: در نامه ای به مجلس سخنران Wolfgang Schäuble.

لوکزامبورگ در مقابل کارلسروهه

در یک شوک حکم ماه گذشته دادگاه آلمان را تهدید به ممنوعیت آلمان بانک مرکزی از در نظر گرفتن بخشی در یک بسیار مهم بانک مرکزی اروپا خرید اوراق قرضه طرح.این کارلسروهه مبتنی بر قضات گفت: بانک مرکزی اروپا فرمانداران تا به حال موفق به حساب کافی از پروژه اثرات جانبی در بانک های محافظ و سایر ذینفعان. دادگاه خواسته بانک مرکزی اروپا برای نشان دادن "تناسب" از طرح و اهداف آن در سه ماه آینده. آنها همچنین حکم داد که ECJ به سادگی لاستیک مهر بانک مرکزی سیاست.

آلمان حاکم باعث تیز پاسخ از ECJ قضات بر این باورند که تنها خود می تواند به دادگاه قانون بر تصمیم بانک مرکزی اتحادیۀ اروپا.

"تفاوت بین دادگاه های کشورهای عضو به اعتبار چنین عمل می کند در واقع می تواند مسئول به محل در معرض خطر وحدت اتحادیه اروپا در نظم حقوقی" گفت: بر اساس لوکزامبورگ-ECJ.

ادامه مطلب: Coronavirus و اتحادیه اروپا: ملت در مقابل اتحادیه ؟

بانک مرکزی اروپا مبارز اما سازگار

بانک مرکزی اروپا همچنین معتقد است نه محدود با تصمیم دادگاه آلمان. بدون اطاعت از حاکم آن آشکار بانک مرکزی اروپا ارائه شده مقامات آلمانی با اطلاعات بیشتر در هفته گذشته از جمله جزئیات بیشتر در موضوع "تناسب." بانک مرکزی اروپا گفت: آن €2 تریلیون دلار ($2.25 تریلیون) طرح شد و یک ابزار موثر برای تحریک اقتصاد و متعهد وجود دارد "کافی تقویت شده ساخته شده است به طراحی این برنامه به حد بالقوه عوارض جانبی."

ادامه مطلب: Coronabonds و ایده مالی اروپا وحدت

وزیر دارایی Scholz گفت که با این اطلاعات جدید بانک مرکزی اروپا سر حال "متقاعد کننده ای نشان داد مذاکرات خود در مورد تناسب." نامه خود به Schäuble به تاریخ ژوئن 26, اما تنها رفت و عمومی در روز دوشنبه.

روز یکشنبه دادگاه قانون اساسی آلمان گفت: این کشور بانک مرکزی مستقل شد و هنوز هم در آن تصمیم گیری, اما که خواهد شد تصمیم خود را در مورد اینکه آیا یا نه آن را بیرون بکشد از این طرح است.

"دادگاه قانون اساسی فدرال است و دیگر درگیر" قاضی پیتر Huber گفت: Frankfurter Allgemeine Zeitung روزنامه.

dj/rs (AP, Reuters)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب