لحن به آینده: تغییر رفتار در تلویزیون مشاهده

وقتی که می آید به مشاهده تلویزیون از تصویب در حال تحول سیستم عامل ها و دستگاه های هموار راه را برای به طور کام

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

وقتی که می آید به مشاهده تلویزیون از تصویب در حال تحول سیستم عامل ها و دستگاه های هموار راه را برای به طور کامل عادات جدید در اطراف محتوای مصرف. با مخاطبان رفتار آگاهانه تبدیل کنیم راه اندازی یک مطالعه با DRG تحقیقات به تعمیق درک ما از این تحول و یاد بگیرند که چگونه مردم در حال تنظیم به واقعیت های جدید از پویا این بخش است.

به عنوان در دسترس بودن محتوا و سیستم عامل همچنان به رشد, ما می خواستم به دانستن آنچه که نقش هر یک نقش در زندگی از بینندگان و این بدان معنی برای آینده از تلویزیون. روش ما میرسد کیفی کارگاه های قوم نگاری جلسات و نظرسنجی آنلاین به شیر به سراسر کشور نمونه است. از طریق این تحقیقات ما شاهد این هستیم که ویدئو در تقاضا – هر دو از پخش و اشتراک خدمات – نقش مهمی در دامن زدن به گرایش بیشتر شخصی و مناسب مشاهده. پخش ویدئو در تقاضا (BVOD) بوده است کلید کاتالیزور تغییر اجازه می دهد مردم را به دیدن آنچه که آنها می خواهند و – مهمتر – زمانی که آنها می خواهند به آن را مشاهده.

در همان زمان قابل حمل دستگاه به این معنی است که مشاهده ریخته بیرون از اتاق نشیمن و حتی در خارج از خانه. مردم مشاهده محتوا نه تنها در حالی که کار تمیز کردن و پخت و پز, اما همچنین زمانی که رفت و آمد در انتظار و یا سفر. در خانواده مشاهده شده بیشتر تکه تکه با اعضای خانواده در حال حاضر در اختیار داشتن آزادی برای تماشای خود انتخاب محتوا از طریق صفحه نمایش های مختلف و سیستم عامل.

بیشتر تکه تکه مشاهده است هم یک نتیجه از افزایش حجم از محتوا است. بینندگان بیشتر و بیشتر آگاه هرگز پایان دادن به تنوع در نوک انگشتان خود را. برای برخی از, خطی تلویزیون به نظر می رسد برای ایجاد سادگی با برخی ممنون چشم پوشی نیاز به نگه دارید تا با یک لیست از سری برنامه های آنها ممکن است هرگز به تماشای. وقتی پرسیده شد که اگر آنها فقط می تواند یکی را انتخاب کنید و گزینه خطی بود انتخاب بالا (30%) از نزدیک دنبال SVOD (28%). کسانی که تصمیم خطی خود را به عنوان اولین انتخاب شد سوخت با تمایل به مشاهده زنده محتوا (23 درصد) مانند ورزش و واقعیت را نشان می دهد زمانی که آن اتفاق می افتد ثانیا تنوع آن را فراهم می کند (18%) و ثالثا سهولت استفاده (13 درصد) در مقایسه برای BVOD انعطاف پذیری کلیدی است.

عامل مهمی در کمک به فراوانی از محتوای ظهور از واقعیت های برنامه نویسی. این تجزیه و تحلیل نشان داد که این است که اغلب stigmatised و در ارتباط با زبان منفی مانند 'سطل زباله' و 'زباله'. در یک ورید مرتبط, مطالعه شرکت کنندگان صحبت از پدیده "بی فکر مشاهده'. در زمینه رشد تنوع و در دسترس بودن ما شنیده ام که محتوای بیشتر بینندگان بیشتر آنها می خواهند و انتظار دارند.

در پایان مقابل از طیف پاسخ دهندگان در مورد 'تنظیم-در زمان'. محتوای مصرفی در طول این زمان دیده می شود که بیشتر از یک افراط به یک فرصت به خودتان درمان و واقعا درگیر. به اشتراک گذاشته شده را مشاهده و اغلب به این رده می افتد ارائه فضا برای پیوند خانواده است. بنابراین در مقایسه با متلاشی مشاهده که در آن اعضای یک خانواده هستند و چسب به صفحه نمایش های کوچک و هدفون, تلویزیون مشاهده است که اغلب در آغوش به عنوان یک رفتار مثبت.

این ممکن است برخی از راه به سمت در توضیح دلیل خطی تلویزیون باقی می ماند محبوب ترین مشاهده گزینه با 61 درصد از پاسخ دهندگان مشاهده خطی روزانه و 87% مشاهده حداقل هفتگی. نقش زنده تلویزیون آشکار است در این ترکیب با برخی از مطالب بیشتر مناسب برای مشاهده در لحظه. در این موارد بینندگان نمی خواهید به از دست و یا باید خود را مشاهده و تجربه خراب رسانه های اجتماعی روز بعد آنها ترجیح می دهند به تماشای در حال حاضر.

در طول تحقیقات شرکت کنندگان بیان علاقه خود را به صورت سنتی تماشای تلویزیون در یک از راه های مختلفی:

"هنوز هم وجود دارد چیزی لذت بخش در مورد تماشای برنامه ریزی شده برنامه های تلویزیون در راحتی از اتاق نشسته و با صفحه نمایش بزرگ چیزی آرامش بخش در مورد آن."

"تلویزیون بهترین برای تماشای طولانی-فرم محتوا مانند فیلم و یا تلویزیون را نشان می دهد به سادگی به این دلیل که صفحه نمایش بزرگترین و من می خواهم تجربه کامل."

"یک خانه بدون تلویزیون را احساس خالی است."

"من نمی توانم تصور زندگی بدون تلویزیون."

ما می توانیم نتیجه بگیریم از این که تلویزیون نگاه می شود بصورتی پایدار و محکم ریشه در آینده ما را. تحقیقات ما در بر داشت که اگر چه دستگاه های کوچکتر هستند مهم برای تکامل بیننده رفتار و نقش خود را تجربه مشاهده بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمی تواند تکرار از طریق دستگاه های کوچکتر و تلویزیون ارائه می شود قابل توجه ارزش عاطفی از فرار از واقعیات و آرامش به نوستالژی ها و عادت است.

نگاهی به آینده ما مرحله دوم پژوهش با DRG در حال حاضر در جریان است. ما به دنبال عمیق تر به موضوعات و بینش از مطالعه اولیه برای کمک به توسعه غنی تر درک درستی از تحول در روند مشاهده. ما خواهید بود با انتشار یافته های ما در ماه های آینده و به دنبال به جلو به اشتراک گذاری آنها را با شما.

ما به تازگی برگزار شد وبینار که نشان داد نتايج حاصل از فاز یکی از تحقیقاتی که شما می توانید از اینجا تماشا کنید.

ما همچنین باید یک دادهنمایی در دسترس در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب