رئیس شورای ریاست جمهوری از لیبی دولت توافق ملی al-Sarraj و رئیس لیبی NOC Sanalla ملاقات با مدیر عامل شرکت انی کلودیو Descalzi - 2020

Fayez al-Sarraj رئیس شورای ریاست جمهوری از لیبی دولت توافق ملی, ملاقات در طرابلس با انی مدیر عامل شرکت کلودیو

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

Fayez al-Sarraj رئیس شورای ریاست جمهوری از لیبی دولت توافق ملی, ملاقات در طرابلس با انی مدیر عامل شرکت کلودیو Descalzi به بحث در مورد وضعیت کلی لیبی در این زمان دشوار بدتر با این بیماری همه گیر. تمرکز این نشست از پیگیری انی را پشتیبانی مستمر به این کشور برای دسترسی به انرژی و همچنین تداوم کسب و کار. در این جلسه همچنین رئیس شرکت ملی نفت (NOC), مصطفی Sanalla.

کلودیو Descalzi مجددا به al-Sarraj کامل تعهد این شرکت به فعالیت های عملیاتی و پروژه ها در کشور و تصریح کرد انی تعهد در سرمایه گذاری اجتماعی به ویژه در اشاره به اقدامات انجام شده برای حمایت از NOC در ارائه پزشکی, محافظ, تشخیص و انتقادی درمان تجهیزات ضروری در واکنش در برابر Covid-19 بیماری همه گیر.

در راستای فعالیت های تعریف شده در تفاهم نامه امضا شده با شرکت جنرال الکتریک از Lybia (GECOL) و NOC, انی است که کمک زیادی برای بهبود قدرت بخش تهیه اضافی بحرانی قطعات یدکی برای حفظ تداوم 3 GW. علاوه بر انی ارائه ظرفیت سازی و پشتیبانی فنی به تعریف کد مقررات ملی برق شبکه و بهبود عملکرد.

بعلاوه انی است که کار به مطالعه توسعه یک نیروگاه گازی است و حمایت از راه اندازی تجدید پذیر پروژه های پایلوت در کشور در دسترس آن دانش و تخصص است. مقدمه ای برای اولین بار از انرژی های تجدید پذیر در لیبی را به پاسخ به درخواست بیشتر برق برای جمعیت بدون افزایش محلی هیدروکربن مصرف و تولید گازهای گلخانه ای CO2.

انی مدیر عامل شرکت قبلا تا به حال جلسه ای با رئیس کمیته ملی المپیک به بحث در مورد وضعیت انی جاری و پروژه های آتی در لیبی. تمرکز ساخته شده بود در پیشرفت این مگا پروژه سازه های A و E است که گسترش تولید گاز فلات بحر Essalam در سال آینده و اطمینان از عرضه گاز به بازار محلی که در آن انی را همچنان تامین کننده اصلی . علاوه بر این NOC و انی در حال بررسی امکان توسعه بیشتر Bouri نفتی هدف قرار دادن undevelopped غرب و شمال مناطق با هدف به طور کامل بهره برداری از زمینه های بالقوه است.

انی مدیر عامل شرکت باارزش NOC رئیس به صورت مستمر تعهد NOC در اعطای تداوم کسب و کار تدارکات و پشتیبانی و خدمه تغییرات برای کارکنان محلی و همچنین تلاش زیادی ساخته شده توسط Mellitah نفت و گاز مدیریت و کارکنان و همه پیمانکاران درگیر در این فعالیت ها با وجود زمان پیچیده و بی سابقه سناریو. بعلاوه انی مدیر عامل شرکت قدردانی NOC بیشترین تلاش های اعمال شده در تلاش برای رفع محاصره غزه است که متوقف تولید از لیبی خشکی میدان های نفتی از جمله انی این شرکت در زمینه های (به عنوان مثال. ال-احساس و ابو-Attifel). طولانی مدت محاصره دیگر به طور جدی آسیب رساندن به لیبی درآمد نیز می تواند باعث بدتر شدن نفت موجود امکانات.

انی اصلی بین المللی هیدروکربن تولید در لیبی که در آن در حال حاضر تولید 170,000 بشکه معادل نفت در روز در سهام.

انی

ما هستند یک شرکت انرژی. ما مشخص پشتیبانی فقط انتقال انرژی با هدف حفظ سیاره ما و ترویج کارآمد و پایدار دسترسی به انرژی برای همه است. کار ما این است که بر اساس شور و شوق و نوآوری در ما نقاط قوت منحصر به فرد و مهارت در شان و منزلت هر فرد به رسمیت شناختن تنوع به عنوان یک ارزش کلیدی برای توسعه انسانی در مسئولیت و صداقت و شفافیت از اعمال ما. ما اعتقاد داریم ارزش بلند مدت همکاری با کشورها و جوامع که در آن ما عمل آوردن به مدت طولانی رفاه برای همه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن