این کشورها در حال بازگشایی در میان Coronavirus همه گیر

در تلاش برای جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر کوروناویروس در اکثر ايالات متحده را به اعمال اقدامات فوق العا

توسط NEWSCENTERALS در 18 اردیبهشت 1399

در تلاش برای جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر کوروناویروس در اکثر ايالات متحده را به اعمال اقدامات فوق العاده ای برای محدود کردن تماس های اجتماعی را وادار به میلیون ها نفر از آمریکایی ها به باقی می ماند در خانه های خود.

اما چند هفته به این بهداشت عمومی سفارشات ترغیب ساکنان به ماندن در خانه تعطیل کردن کسب و کار خود و پوشیدن ماسک برای جلوگیری از گسترش ویروس پیش بینی به ادعای بين 100000 و 200000 زندگی آمریکایی ها را آغاز کرده اند در اعتراض به محدودیت های اعمال شده و خواهان بازگشت به زندگی عادی است. در طول چند هفته گذشته معترضان در چندین ایالت موجب ستیز ملی بحث بر بهداشت عمومی در مقابل رفاه اقتصادی هل دادن برخی از ایالت ها به آسانسور بمانند-محدودیت—با وجود مستمر گزارش جدید کروناویروس موارد است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که تحت فشار قرار دادند به لغو محدودیت هر چه زودتر به جای بعد ارائه فرمانداران با سه فاز دستورالعمل برای هدایت تصمیم گیری های خود را در روز بازگشایی.

دستورالعمل ها می گویند که به منظور شروع به بلند کردن محدودیت متحده باید دو هفته روند نزولی در موارد جدید به اندازه کافی بیمارستان لوازم و تخت برای ورودی بیماران و کافی تست اقدامات برای جلوگیری از ظهور مجدد ویروس مرگبار است.

یک کلید موانع برای بازگشایی کارشناسان بهداشت عمومی می گویند که آزمایش است نه به عنوان به طور گسترده ای به اجرا به عنوان آن نیاز به بازگشایی غیر ضروری کسب و کار بدون موجب موج دوم coronavirus موارد است. در برخی از نقاط کشور موارد همچنان به صعود. رئیس جمهور تهمت را رد کرد و آن نگرانی های خود را در طول مارس 21 coronavirus جلسه.

"برخی از ایالت ها به مراتب بیشتر از ظرفیت آنها در واقع درک" دکتر Anthony Fauci, یک عضو از کاخ سفید coronavirus نیروی کار گفت. اجتماعی فاصله موفق بوده است و به همین دلیل "ما می توانیم فکر می کنم در مورد بازگشایی آمریکا," او اضافه شده است. اما او التماس کرد با فرمانداران و مقامات آن را "در یک راه اندازه گیری."

با وجود کاخ سفید را نقشه راه و دلسردی از کارشناسان بهداشت و درمان در مورد از بین بردن مستند اقدامات بیش از حد به زودی این کشورها شروع به بازگشایی با درجات مختلفی از احتیاط.

گرجستان

گرجستان پناهگاه در محل سفارش منقضی مارس 30. رژیم صهیونیستی. برایان کمپ در آوریل 20, معرفی طرح "به منظور و با خیال راحت بازگشایی بخش" اقتصاد گفته است که دولت به وزارت بهداشت گزارش شده بود خوش بین اعداد. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او مخالف "به شدت" با کمپ تصمیم. Fauci توصیه کمپ "نه به انجام این کار است."

"گزارش اورژانس بازديد شبه آنفولانزا بیماری در حال کاهش مستند COVID-19 موارد را پهن و به نظر می رسد کاهش و ما شاهد کاهش اورژانس بازدیدکننده داشته است به طور کلی" کمپ گفت: تماس با تغییر یک "گام کوچک در حال حرکت رو به جلو است."

  • مراکز تناسب اندام, آرایشگاه مو و ناخن سالن هنر بدن (body art studios, بولینگ کوچه ها و سالنهای ماساژ بازگشایی مارس 24 زیر اجتماعی فاصله و به طور منظم "بهداشت" قوانین است.
  • خدمات کلیسا از سر گرفته آوریل 1 تحت اجتماعی فاصله.
  • تئاتر خصوصی باشگاه های اجتماعی و ناهار خوردن در رستوران ها دوباره مارس 27 در کاهش ظرفیت.

کارولینای جنوبی

کارولینای جنوبی, فرماندار تگزاس هنری مک مستر اعلام کرد یک فرمان اجرایی در آوریل 20 اجازه می دهد تا اکثر خرده فروشی و فروشگاه های بزرگ به بازگشایی اجتماعی فاصله به غیر از سخت افزار و صفحه اصلی فروشگاه های بهبود.

"در پرتو این حس مشترک نشان داده شده توسط مردم کارولینای جنوبی, ما در حال آماده را به برخی از مراحل است که کمک خواهد کرد کارولینای جنوبی اطمینان دهم که ما سلامت اقتصادی است که به عنوان قوی به عنوان ما بهداشت عمومی" مک مستر گفت.

خرده فروشی و فروشگاه های گروه آغاز شد, بازگشایی در 20 درصد ظرفیت مارس 20, اجازه می دهد منظقه وانت و پنج مشتریان در هر 1000 فوت مربع. دولت, سواحل, عمومی, اسکله, اسکله و wharfs به روی عموم باز است.

کارولینای جنوبی رستوران در حال حاضر مجوز عمومی ،

تنسی

تنسی رژیم صهیونیستی است. بیل لی گفت که او نمی خواهد گسترش "امن تر-در-خانه" سفارش در حال حاضر سبک تر از محدودیت در برخی از ایالت ها فراتر از مارس 30. "اقتصادی دشواری که ایجاد شده این است ویرانگر به دولت ما و هر چه زودتر ما می توانید شروع به تغییر این تصویر بهتر" لی گفت.

بازگشایی طرح آمده است:

  • رستوران ها اجازه داده شد به بازگشایی در 27 آوریل در شرایطی که آنها در حد ظرفیت اجرای حداکثر شش نفر در هر جدول و پاکسازی سطوح هر دو ساعت. کارکنان ملزم به پوشیدن دستکش و ماسک صورت.
  • فروشگاه های خرده فروشی شروع به باز کردن درهای خود را در 29 آوریل در 50 درصد ظرفیت است. کارگران نیز باید پوشیدن دنده محافظ شخصی. فروشگاه ها باید ممنوعیت کیسه های قابل استفاده مجدد و ارائه این سایت متعلق به خرید ساعت برای کسانی که در معرض خطر از جمله سالمندان است.
  • ورزشگاه و پارک دولت بازگشایی شد مارس 1 اجتماعی فاصله دستورالعمل در محل.
  • خدمات مانند خدمات آرایشگاه, سالن ماساژ و تو سرو باقی خواهد ماند توقیف تا اطلاع ثانوی.

تگزاس

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت اعلام کرد در 27 آوریل که او اجازه می دهد که ایالت اقامت در خانه سفارش به پایان می رسد در 30 آوریل با استناد به کاهش عفونت رای برای بیش از دو هفته است. "تگزاس بسیار متنوع دولت بسیار متنوع جغرافیا. این واقعیت است که نه همه استان ها یکسان هستند" فرماندار گفت.

ابوت صادر شده یک سری از دستور اجرایی مارس 17 است که اجازه می دهد فروشگاه های باز برای خرده فروشی-to-go شروع آوریل 24. او گفت که پس از دیدن "glimmers که بدترین COVID-19 ممکن است به زودی پشت سر ما" او ایجاد یک تیم پزشکی مشاوران و رهبران کسب و کار به شکل از چگونه با خیال راحت به بازگشایی دولت در اقتصاد است.

"آنها با هم کار خواهد کرد برای توسعه پزشکی معماری به صورت جامع تست و ردیابی COVID-19 را قادر خواهد ساخت که تگزاس به تدریج و با خیال راحت شروع روند بازگشت به محل کار و بازگشت به فعالیت های دیگر در حالی که ما منتظر واکسن که به پایان خواهد رسید تهدید COVID-19," ابوت گفت.

بازگشایی طرح آمده است:

  • فاز یک: رستوران, خرده فروشی, فروشگاه, کتابخانه ها, موزه ها, دولت پارک و سینما بودند مجاز به بازگشایی در مارس 1 اجتماعی فاصله دستورالعمل در محل. کلیساها و پزشکان نیز بازگشایی درهای خود را.
  • فاز دو: کسب و کار مانند میله ورزشگاه آرایشگر مغازه ها و سالن های اجازه خواهد داشت برای بازگشایی به عنوان اوایل به عنوان ممکن است 18 تا زمانی که داده ها نشان می دهد یکی دیگر از افزایش در موارد.
  • مدارس بسته باقی خواهد ماند تا پایان سال تحصیلی.
  • بیمارستان ها در دولت بودند مجاز به انجام روش انتخابی شروع مارس 21 هر چند آنها باید ذخیره 25 درصد از تخت خود را برای COVID-19 بيمار.

اوکلاهما

اوکلاهما رژیم صهیونیستی است. کوین Stitt اعلام کرد که برای اولین بار سه فاز از بازگشایی آغاز خواهد شد مارس 24, هنگامی که مراقبت های شخصی کسب و کار می تواند از سرگیری عملیات. اوکلاهما موضوع نیست رسمی اقامت در خانه سفارش به ساکنان هر چند آن را پیاده سازی محدودیت های دیگر.

"ما در حال تصمیم گیری برای Oklahomans است که بر روی این داده ها در کشور ما و برای حفاظت از سلامت Oklahomans," Stitt گفت.

آوریل 24, اوکلاهما, مجاز طیف گسترده ای از کسب و کار و فعالیت برای راه اندازی مجدد اجتماعی فاصله در محل: شخصی مراقبت از کسب و کار مانند سالن سرو خال کوبی, و حیوان خانگی groomers, اعمال جراحی الکتیو و پارک دولت.

رستوران ورزشگاه کلیساها و دفاتر و سینما و موزه و امکانات ورزشی بازگشایی شد مارس 1 در ظرفیت محدود.

کافه ها و مدارس بسته باقی می ماند.

ورمونت

ورمونت رژیم صهیونیستی است. Phil اسکات اعلام کرد مارس 17 که دولت آغاز خواهد شد, یک روش مرحله به مرحله برای بازگشت به زندگی اجازه چگالی کم محل های کار مانند سایت های ساخت و ساز برای از سرگیری عملیات با بیش از دو نفر از کارکنان سایت در یک زمان با توجه به NBC 5.

"این پیش بینی ها نشان می دهد ما می توانیم همچنان به سرعت تعداد COVID-19 موارد اگر ما همچنان به ماندن هوشیار معنی ماندن در منزل و اجتناب از اجتماعات بزرگ, اقامت شش فوت دور از دیگران با استفاده از یک پارچه صورت پوشش که در شستن دست ما" اسکات گفت. "اما آنچه در این روند نیز نشان می دهد این است که با اقدامات احتیاطی مناسب ما می توانیم گام های کوچک برای دریافت بیشتر Vermonters بازگشت به کار و اجتناب از سنبله در مواردی که قرار دادن زندگی در خطر است."

بازگشایی طرح آمده است:

  • ورمونت خرده فروشان مجاز به بازگشایی از آوریل 17, اما مشتریان تنها می توانید انتخاب کنید تا کالا منظقه.
  • خدمات توسط یک کارگر مانند ملکی, وکیل مدافع, یا اموال مدیران می توانند رزومه عملیات.
  • عمومی و یا ساخت و ساز مشاغل می توانند رزومه با بیش از دو نفر از کارکنان سایت در یک زمان.
  • دولت "در خانه بمانند امن" سفارش در محل باقی می ماند تا زمانی که ممکن است 15 تشویق افراد به حد غیر ضروری سفر.

فلوریدا

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد که در تاریخ 17 آوریل که دولت در سواحل و پارک ها می تواند بازگشایی اگر انجام شود با خیال راحت و جکسون شهر برای اولین بار او را در ارائه. فلوریدا سواحل شد flashpoint از coronavirus اختلاف زمانی که تصاویر خیال, spring breakers هجوم اجتماعی فاصله دستورالعمل شوکه کرد. بسیاری از گردشگران بعد مریض شد و فلوریدا مقامات مواجه انتقاد اجازه می دهد سواحل به باز باقی می ماند.

"آیا آن را در یک راه خوب" DeSantis گفته ساکنان پیش از این بخشی از بازگشایی. "آیا آن را در یک راه امن."

در مه 4, دولت, اقامت در خانه سفارش منقضی شده به جز در ایالت پرجمعیت ترین شهرستان: Miami-Dade, Broward و پالم بیچ. رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی در جای دیگر از سر گرفته عملیات در 25 درصد ظرفیت است.

مقامات محلی بازگشایی دولت سواحل برای پیاده روی, دوچرخه سواری, پیاده روی, ماهیگیری, در حال اجرا, شنا و گشت و گذار. گروه 50 نفر یا بیشتر هنوز هم ممنوع است.

خدمات کلیسا از سر گرفت.

اوهایو

اوهایو رژیم صهیونیستی است. مایک DeWine گفت: آوریل 22 که دولت "پناهگاه در محل" سفارش نمی خواهد گسترش آوریل گذشته 30 و او امیدوار به از سرگیری زندگی عمومی به عنوان اوایل به عنوان ممکن است 1. این می آید به عنوان اوهایو بزرگترین زندان رنج می برد, افراطی شیوع کروناویروس با سه چهارم از زندانیان تست مثبت است.

بازگشایی طرح آمده است:

  • شرکت های است که می تواند مجموعه ای از پروتکل های برای حفاظت از کارکنان و مشتریان می توانند از بازگشایی در تاریخ 1 مه.
  • مدارس بسته باقی خواهد ماند برای بقیه سال تحصیلی.

مونتانا

مونتانا رژیم صهیونیستی است. استیو بولاک اعلام کرد در مارس 22 مرحله به مرحله برای بازگشایی دولت پس از انقضای آن stay-در-خانه سفارش مارس 26.

"تعداد بسیار کمی وجود دارد متحده در این کشور است که می گویند آنها را دیده اند و تعداد موارد مثبت کاهش بیش از این هفته گذشته است. مونتانا می توانید می گویند که به دلیل هم ما را ساخته اند که کاهش موارد ممکن است" بولاک گفت.

  • کلیساها بازگشایی اجتماعی فاصله اقدامات به عنوان از آوریل 26.
  • مدارس مجاز به بازگشایی شروع ممکن است 7.
  • کسب و کار خرده فروشی از سر گرفته عملیات مارس 27 با ظرفیت محدود.
  • رستوران ها و کافه های لبنی و مشروب بازگشایی شد مارس 4 اجتماعی فاصله در محل.
  • سینما و ورزشگاه و سایر اماکن که در آن اجتماعی فاصله دشوار است بسته باقی خواهد ماند.

میشیگان

در آوریل 24, میشیگان, رژیم صهیونیستی. گرچن Whitmer تمدید دولت stay-در-خانه سفارش تا مارس 15, اما کاهش برخی از محدودیت ها در فعالیت های پس از انتقاد شدید برای سلامت عمومی دستور.

"در حالی که آن را قابل فهم می شود اغوا فوق العاده زیبایی از این کشور بزرگ و جاده ما می دانیم که ما بیمارستان های روستایی مجهز به دیدار با هجوم افرادی که ممکن است به ارمغان بیاورد و یا گسترش ویروس" Whitmer گفت.

نظم همچنین اجازه می دهد تا:

  • ساکنان ممکن است سفر در دولت موتوری و گلف هر چند آنها نمی تواند از ماشین گلف استفاده کنه.
  • غیر ضروری در فروشگاه ها ممکن است بازگشایی اما تنها با استفاده از منظقه وانت و تحویل.
  • بزرگ جعبه خرده فروشان می تواند باز کردن مراکز باغ و مناطق اختصاص داده شده به فروش فرش و کفپوش و مبلمان و گیاهان و یا رنگ.
  • Landscapers چمن-خدمات شرکتها و کارخانه مهد کودک و دوچرخه تعمیر مغازه ها نیز می توانید از سرگیری عملیات اما باید پایبند به اجتماعی فاصله.
  • همه ساکنان در حال حاضر نیاز به پوشیدن ماسک صورت محصور در فضاهای عمومی.

آرکانزاس

بینالملل آسا هاچینسون در 30 آوریل اعلام کرد که فاز اول بازگشایی دولت بیان کرد که دفتر خود را ادامه خواهد داد برای نظارت بر تعداد موارد جدید قبل از ادامه به سهولت محدودیت.

"حتی اگر ما کامل در پیشگیری از COVID-19 انتقال در اینجا در آرکانزاس ما یک جزیره" آرکانزاس, وزارت بهداشت, وزیر بهداشت دکتر ناتانیل اسمیت گفت. "ما در حال احاطه شده توسط کشورهای دیگر که بیشتر آن به نرخ های بالاتر از COVID-19 هر جمعیت است."

شروع در مارس 4, سفارش مجاز:

  • مراکز تناسب اندام و داخل سالن و امکانات ورزشی برای از سرگیری عملیات.
  • آرایشگاه و سالن مو برای باز کردن ممکن است 6.
  • ساکنان می تواند باز محدود ناهار خوردن در سرویس مارس 11, اما تنها قادر به کار در یک سوم از ظرفیت های طبیعی و گروه های بزرگتر از 10 هنوز هم ممنوع است.
  • مکان های عبادت می توانید شروع به داشتن فرد در رویدادهای اما خدمات آنلاین هنوز هم تشویق.

هاوایی

هاوایی رژیم صهیونیستی است. دیوید Ige اعلام کرد در مارس 5 یک برنامه برای سهولت در دولت فعلی بهداشت عمومی به منظور.

"ما برخی از کمترین تعداد موارد در کشور ما پهن منحنی" Ige گفت. "در حال حاضر ما می توانید در ادامه ما روش مرحله به مرحله برای بازگشایی اقتصاد محلی ما."

به منظور ابتدا در مارس 7 آمده است:

  • مراکز خرید می تواند باز ارائه شده در آنها اجرا اجتماعی فاصله دستورالعمل ها و کاهش ظرفیت.
  • کارواش حیوان خانگی نظافت و تعدادی از فرد در کسب و کار خرده فروشی را مجاز به باز اجتماعی فاصله.
  • عمل جراحی انتخابی آغاز خواهد شد و در بیمارستان است.
  • سواحل باز خواهد شد به ورزش هایی مانند دویدن و یا راه رفتن اما ساکنان مجاز به ماندن برای مدت زمان طولانی.
  • دولت هنوز هم دلسرد بازدید کنندگان به جزایر.
  • دو فرد گروه در حال حاضر مجاز به ماهی.

کنتاکی

کنتاکی رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear اعلام کرد در آوریل 29 ایالت این طرح به تدریج بازگشایی در سه عبارات.

"ما باید برای انجام این کار درست است. من معتقدم که ما می توانید انجام دهید این حق" Beshear گفت. "هنگامی که ما در فاز بازگشت به یاد داشته باشید شما لازم نیست که یک فرد در جلسه. استفاده از تلفن. و در حال حاضر که ما در حال شروع به باز کردن مراقبت های بهداشتی به پزشک خود مراجعه کنید اگر شما نیاز به."

این برنامه اجازه می دهد تا:

  • ساخت و تولید, ساخت و ساز, ماشین, نمایندگی و یا دیگر خدمات حرفه ای برای از سرگیری عملیات در 50 درصد ظرفیت شروع on May 11.
  • اسب مسابقه به رزومه, on May 11, اما بدون طرفداران در حال حاضر.
  • سگ نظافت و شبانه روزی خواهد بود و مجاز به بازگشایی on May 11.
  • جراحی سرپایی و دادستان اجازه خواهد داشت با شروع ممکن است 6.
  • خرده فروشی و مکان عبادت را بازگشایی on May 20.
  • شروع در 25 مه گردهمایی های اجتماعی از کمتر از 10 نفر مجاز است.
  • آرایشگاه, سالن و شخصی دیگر-مراقبت از کسب و کار خواهد شد مجاز به باز کردن.

آیووا

رژیم صهیونیستی. کیم رینولدز نشان داد طرح او در 27 آوریل برای بازگشایی برخی از کسب و کار با وجود افزایش coronavirus موارد گفته که "ما باید یاد بگیرند برای زندگی با COVID فعالیت ویروس بدون اجازه آن را حاکم بر زندگی ما است." فرماندار گفت: محدودیت های دیگر ادامه خواهد داد تا در محل باقی بماند تا زمانی که ممکن است 15 و تغییرات اعمال نمی شود به آیووا, پرجمعیت ترین مناطق.

  • مراکز و رستوران ها و سالن های ورزشی ، کتابخانه ها و فروشگاه های خرده فروشی بازگشایی شد مارس 1 در کاهش ظرفیت. رستوران ها مجاز به ارائه جداول به بیش از شش نفر و تمام جداول باید ایستاده شش فوت از هم جدا.
  • در فرد مذهبی تجمعات و خدمات راه اندازی مجدد ممکن است 1 در این شرایط است که شرکت کنندگان پایبند به اجتماعی فاصله دستورالعمل.

ایندیانا

ایندیانا رژیم صهیونیستی است. اریک هولکوم که اقامت در خانه سفارش تمام شده در مارس 1, نورد است اولین مرحله از شل شدن ویروس محدودیت اجازه می دهد بحرانی کسب و کار برای باز کردن. شروع در مارس 4, ساکنان اجازه داده شد به تجمعات تا 25 نفر—اجتماعی فاصله—دولت و ادارات دولتی با محدود تعامل باز شد.

خرده فروشی و کسب و کارهای تجاری نیز افتتاح شد اما در 50 درصد ظرفیت است. شروع مارس 11 رستوران ها و کافه ها می توانید برای باز کردن در 50 درصد ظرفیت شخصی و خدمات مانند مو سالن آرایشگری ناخن سالن و تو سرو می توانید برای باز کردن تنها با وقت قبلی.

آیداهو

آیداهو رژیم صهیونیستی است. براد کمی مجاز خود دولت stay-at-home منظور پایان مارس 30. کلیساها را آغاز کرده اند انجام خدمات در کاهش ظرفیت.

کمی گفت: برخی از غیر ضروری کسب و کار می تواند پس از بازگشایی که اگر آنها "تهیه برنامه های عملیاتی" است که شامل محدودیت در تعداد زیادی از مردم در یک کسب و کار در یک زمان.

سفارش مانع برخی از "غیر ضروری" کسب و کار مانند کاباره ها و کافه و رستوران برای ناهار خوردن در ورزشگاه مو و ناخن سالن و سرگرمی مراکز دیدار کرد.

آلاباما

رژیم صهیونیستی. کی Ivey مجاز آلاباما stay-at-home منظور منقضی مارس 30, تماس دستورالعمل جدید "امن تر-در-خانه" منعکس کننده دولت تشویق و نه نیاز ساکنان به ماندن قرار داده است. فروشگاه های خرده فروشی باز در 50 درصد ظرفیت است. عمومی پارک ها و سواحل باز برای تفریح و سرگرمی.

آلاسکا

آلاسکا رژیم صهیونیستی است. مایک Dunleavy مجاز خدمات شخصی و کسب و کار و رستوران ها به بازگشایی مارس 24 اما با سخت اجتماعی فاصله دستورالعمل.

به سالن مو می تواند تنها اعتراف مشتریان, رزرو و رستوران ها تنها می تواند 25 درصد از ظرفیت عادی. با وجود این لقی محدودیت Dunleavy گفت: دولت نه در عجله برای بازگشایی است و تنها پاسخ به آن به طور کلی کم عفونت رای دادن.

"شما دیدن اعداد بالا برود اما شما می خواهید به نگاه به ظرفیت تخت اعداد بازیافت و یک میزبان کامل از دیگر معیارهای" Dunleavy گفت.

کانزاس

کانزاس رژیم صهیونیستی. لورا کلی نیست تجدید دولت stay-در-خانه سفارش به پایان رسید که در مارس 3, اجازه می دهد رستوران ها و خانه ها از عبادت و فروشگاه های خرده فروشی برای باز کردن با مناسب اجتماعی فاصله دستورالعمل. با وجود گسترش نمی, نظم, همه, کافه کاباره ها و قمار و ورزشگاه ها هنوز بسته است.

در 18 مه دولت آغاز خواهد شد و فاز دوم آن از بازگشایی که اجازه خواهد داد که اکثر کسب و کار برای باز کردن درب و جمع آوری بیش از 10 نفر. ژوئن 15, دولت انتظار دارد که اجازه می دهد تا گروه از 90 نفر است.

می سی سی پی

می سی سی پی رژیم صهیونیستی است. تیت ریوز به پایان رسید و دولت را پناهگاه در محل سفارش مارس 27. فروشگاه های خرده فروشی باز برای منظقه وانت و تحویل. ورزشگاه, سالن و چشمه های معدنی بسته باقی می ماند.

داکوتای شمالی

داکوتای شمالی ندارد رسمی اقامت در خانه اما همه غیر ضروری کسب و کار بسته شد تا زمانی که ممکن است 1. رستوران ها و کافه و سالن و نظافت, کسب و کار, سینما و ورزشگاه ها همه مجاز به باز کردن زیر ظرفیت محدود.

کلرادو

کلرادو پناهگاه در محل سفارش تمام شده در مارس 26, اجازه می دهد به دفاتر بازگشایی شده است. فروشگاه های خرده فروشی از سر فروش از طریق منظقه وانت.

در تاریخ 1 مه مو و ناخن سالن تاتو سرو خیاط پت groomers, ماساژ درمانگران و مربیان شخصی بودند مجاز به شروع به ارائه خدمات به مشتریان فردی و یا در گروه های کوچک.

مین

مین پناهگاه در محل سفارش به پایان رسید, مارس 30 در حمایت از "امن تر-در-خانه دستورالعمل." پارک دولت بازگشایی شد, آیا به عنوان سالن و حیوان خانگی groomers. رستوران ها و سالن های ورزشی و فروشگاه های خرده فروشی در حال میله میله برای بازگشایی در ماه ژوئن.

میسوری

رژیم صهیونیستی. مایک پرشن نیست تجدید میسوری را پناهگاه در محل پس از سفارش آوریل 3 و نهاد یکی از وسیع ترین محدوده بازگشایی سفارشات در کشور است. همه کسب و کار از جمله رویداد بزرگ سالن های مجاز برای از سرگیری عملیات ارائه شده مناسب اجتماعی فاصله بین مشتریان به اجرا گذاشته شد.

نبراسکا

نبراسکا موضوع نیست رسمی پناهگاه در محل محدودیت برای ساکنان آن بود نزدیک رستوران ها سالن های تاتو سرو و مراقبت شخصی دیگر موسسات. رژیم صهیونیستی. آیووا به آنها اجازه بازگشایی زیر اجتماعی, فاصله, قوانین, آوریل 4 و همچنین به عنوان خانه عبادت و مهد کودک.

یوتا

کندوی عسل دولت نیست مسئله رسمی اقامت در خانه سفارش به ساکنان اما رستوران ها و سالن های ورزشی ، سالن و مراقبت شخصی دیگر موسسات بسته شد تا آوریل 30. آنها دوباره باز روز بعد در ظرفیت محدود.

غرب ویرجینیا

غرب ویرجینیا اقامت در خانه محدودیت در کسب و کار به پایان رسید ممکن 4 با رستوران باز برای خدمات و فروشگاه های خرده فروشی و سالن های عامل در ظرفیت محدود. رژیم صهیونیستی. جیم عدالت گفته است که ساکنان آنها خواهد بود "امن تر در خانه" از خارج و در مورد.

وایومینگ

وایومینگ موضوع نیست یک پناهگاه در محل سفارش به ساکنان, اما ورزشگاه, سالن, خال کوبی, ماساژ سرو بسته شد تا زمانی که ممکن است 1. آنها شده اند مجاز به بازگشایی در ظرفیت محدود. آیا رستوران ها و کلیساها می توانید از سرگیری عملیات متفاوت توسط شهرستان با توجه به محلی گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب