لگو و National Geographic الهام بخش کودکان و نوجوانان به منظور توسعه راه حل های خلاق برای زندگی واقعی چالش های زیست محیطی

امروز LEGO گروه و National Geographic پرده های اخیر خود همکاری. جدید LEGO® City و LEGO® دوستان مجموعه طراحی شد

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

امروز LEGO گروه و National Geographic پرده های اخیر خود همکاری. جدید LEGO® City و LEGO® دوستان مجموعه طراحی شده است برای ایجاد آگاهی در مورد اکتشاف و حفاظت از گونه های در خطر انقراض در جهان, جنگل و اقیانوس ها. برای حمایت از راه اندازی و تعامل با کودکان و حتی بیشتر از یک کمپین توسعه داده شده است با همکاری نشنال جئوگرافیک برای تشویق کودکان به کشف جهان و شاید حتی خود را توسعه ایده های خلاقانه در حل واقعی-چالش های زندگی و جهان ما با آن مواجه است. کمپین سایت در حال حاضر زندگی می کنند در زبان انگلیسی LEGO.com/exploretheworld و راه اندازی خواهد شد, جولای 1st, در زبان های اضافی. LEGO گروه نیز اعلام سهم نسبت به انجمن جغرافیای ملی به صندوق کمک های مالی در اقیانوس اکتشاف و گونه های حفاظت.

کمپین دعوت بچه ها و پدر و مادر خود را به بازدید از ارتفاعات و اعماق زمین و به یادگیری در مورد کاوش در جهان ما و حفاظت از حیات وحش در اقیانوس ها و جنگل. این شامل محتوای آموزشی در مورد پانداها کوسه ها, فیل ها, موجودات دریایی عمیق و خیلی بیشتر. برای الهام بخشیدن به کودکان و نوجوانان به دنبال خلاقیت به عنوان یک راه برای یک روز کمک به حفاظت از حیات وحش جهان, مبارزات انتخاباتی را به تصویر بکشد داستان از شش National Geographic کاوشگران که در حال کار در, خلاق, غیر منتظره و تعجب آور راه برای کمک به مقابله با مشکلات زندگی واقعی است که سیاره ما را رو به رو است. National Geographic فیل بوم دومینیک Gonçalves یکی از کاشفان های شخصی, داستان در مورد چگونه او نیاز به یک راه حل خلاق برای جلوگیری از فیل ها در خوردن مواد غذایی از روستاها در موزامبیک. داستان او نشان می دهد که حتی ساده ترین ایده ها می تواند یک تفاوت بزرگ را. دانستن است که فیل ها ترس از زنبور عسل, او به اجرا در یک سیستم از طناب نرده ها با خانه زنبور متصل زنبورها در حال حاضر با خیال راحت راهنمای فیل دور. با دیدن این داستان بچه ها و پدر و مادر را ببینید که بسیاری از جهان را به چالش می توان نهفته با استفاده از خلاقیت.

LEGO® دوستان و LEGO® City مجموعه طراحی شده است برای ارائه یک بنیان قوی برای بچه های خلاقانه ابراز اشتیاق خود را برای سیاره ما و اکتشاف در حالی که به آنها یک فرصت برای بررسی بیشتر و یادگیری در مورد یو پی اس و فراز زندگی حیوانات رو در وحشی. هر دو بازی تم ها بر اساس زندگی واقعی تنظیمات و پشتیبانی شده توسط کمپین, سایت کودکان به خوبی قرار داده شده برای یادگیری در مورد زندگی به عنوان یک اکسپلورر از طریق بازی.

"ما می دانیم که خلاقیت یک مهارت باور نکردنی و قرن 21 باید تمام خلاق حل مسئله آن را می توانید دریافت کنید." می گوید الن کاترین لوسی lindsey marie لگو دوستان طراح لگو ، "مراقبت از سیاره ما تبدیل شده است تا کنون بیشتر مربوط به کودکان و نوجوانان در سراسر جهان است. آنها متعهد به دیدن مثبت زیست محیطی تغییر بیش از هر نسل قبلی و خلاقیت خود را یک نقش کلیدی در پیدا کردن راه حل کمک خواهد کرد که بهتر حفاظت از حیات وحش است. ما امیدواریم که این ابتکار را به اطلاع کودکان از چالش های فعلی کاشفان روبرو هستند و اطمینان آنها را که حتی ساده ترین و یا ایده های غیر معمول می تواند یک تفاوت بزرگ در جهان واقعی است. مهم ترین چیز این است که بله شما می توانید نگرش است. بنابراین این طرح اختصاص داده شده به کودکان و نوجوانان با این نگرش دقیق کودکانی که کنجکاو برای یادگیری و ایجاد اختلاف ما برای حیات وحش است."

پل رز, National Geographic Ocean اکسپلورر که شروع به سفر خود را به عنوان یک کودک خلاق و امروز به بررسی اقیانوس در راه های غیر منتظره نیز برجسته در مبارزات انتخاباتی سایت. او می گوید: "به عنوان یک بچه من عاشق شنا و ساختمان و چیزهایی که من زندگی می کردند برای ساخت صابون-جعبه چرخ و بودن در دریا! حتی در سردترین, خشنترین روز من صرف ساعت در آب تصور خودم به عنوان یک غواص کاوش در اقیانوس است. شگفت آور است که رویای به حقیقت می پیوندند و به عنوان یک National Geographic Ocean, اکسپلورر, من در حال حاضر منجر علوم دریایی اعزامی برای کمک به محافظت از ما را تهدید اقیانوس. آن را بسیار سرد به قادر خواهید بود برای به اشتراک گذاشتن داستان من با بچه ها در سراسر جهان و چه کسی می داند با پیروی از رویاهای خود را, بسیاری از آنها می تواند در نهایت پله به من باله برای کمک به کاوش و حفاظت از اقیانوس ما یک روز!"

LEGO گروه ملی و جغرافیایی را به خوبی ارتباط برقرار قبلا داشتن همکاری در حیات وحش آگاهی مجموعه مانند LEGO® دوستان زندگی در دریا و نجات و LEGO® City جنگل مجموعه. اما این اولین بار است که این دو مارک در حال همکاری بر روی یک کمپین است که به دنبال برای الهام بخشیدن به کودکان و نوجوانان را به فکر می کنم خلاقانه – نه تنها از آن لذت ببرید اما ممکن است در نتیجه یک راه حل خلاق است که می تواند یک روز کمک به کشف و محافظت از سیاره ما است.

------

لگو دوستان و لگو شهر مجموعه در حال حاضر در دسترس در سطح جهان و در LEGO.com و از اوت 1 در آمریکا.

کمپین توسعه یافته در همکاری با National Geographic است که در حال حاضر زندگی می کنند در زبان انگلیسی LEGO.com/exploretheworld و راه اندازی خواهد شد, جولای 1st, در زبان های اضافی.

##در مورد National Geographic Society##

انجمن جغرافیای ملی است که جهانی سازمان غیر انتفاعی متعهد به کاوش و حفاظت از سیاره ما است. ما صندوق صدها نفر از تحقیقات و پروژه های حفاظت از سراسر جهان در هر سال و الهام بخشیدن به نسل جدید از طریق آموزش و پرورش ما ابتکارات و منابع است. برای اطلاعات بیشتر nationalgeographic.org.

در مورد نشنال جئوگرافیک

National Geographic شده است اشتعال اکسپلورر در همه ما برای 132 سال از طریق پیشگامانه داستان سرایی از بهترین و درخشان ترین دانشمندان و کاشفان عکاسان و فیلمسازان در جهان است. ما مرز زرد به عنوان یک پورتال به کشف دورترین رسد از زمین و فراتر از آن. مکان تنها National Geographic می تواند شما را.

پیشنهاد ما مخاطبان ما درست 360 تجربه در سراسر بی نظیر مجموعه ای از دارایی های رسانه ای: تلویزیون کانال, مجلات, بچه ها, سفر, کتاب, تصویری, حوادث و دیجیتال و سیستم عامل های اجتماعی. هر دارایی و هر داستان فیلم سینمایی تعویض منور و مردم را قادر می سازد به درک بهتر جهان و جای خود را در آن – هسته ای ما هدف. ما رسیدن به میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان با ما شبکه های تلویزیونی در 172 کشور و نشریات ما در دسترس در 41 زبان.

National Geographic شرکای سرمایه گذاری مشترک بین شرکت والت دیزنی و انجمن جغرافیای ملی. ما بازگشت 27% ما درآمد حاصل از غیر انتفاعی جامعه به صندوق کار در زمینه علم اکتشاف حفاظت از محیط زیست و آموزش و پرورش. این همکاری منحصر به فرد ایجاد یک چرخه از داستان سرایی و اکتشاف است که الهام بخش مردم را به عمل منور خود را در منظر و اغلب فراهم می کند جرقه برای ایده های جدید و نوآوری است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن