فولکس واگن پشتیبانی از غیر انتفاعی "42Wolfsburg" برنامه نویسی مدرسه

فولکس واگن اهدای €3.7 میلیون دلار در سال اول و دو میلیون در سال برای سال بعدگونار Kilian: "ما در حال شکستن زمی

توسط NEWSCENTERALS در 6 مرداد 1399
  • فولکس واگن اهدای €3.7 میلیون دلار در سال اول و دو میلیون در سال برای سال بعد
  • گونار Kilian: "ما در حال شکستن زمین جدید در این آموزش در آلمان در همکاری با 42Wolfsburg e.V. و آن "42Wolfsburg'"
  • 600 دانش آموزان به آموزش برای شغل آینده در یک peer-to-peer محیط یادگیری در ولفسبورگ را Markthalle
  • نوآورانه مفهوم آموزش و پرورش مبتنی بر يادگيری خودراهبر با هیچ معلمان و هیچ برای-mal کلاس

فولکس واگن است که حمایت از ساخت و ساز و بهره برداری از یک رایگان برنامه نویسی در وولفسبورگ. انجمن به نام "Verein 42Wolfsburg e.V." در حال راه اندازی آن سر چشمه به نام "42Wolfsburg" در همکاری با بخش خصوصی غیر انتفاعی, École 42 مستقر در فرانسه است. این برنامه ریزی شده است برای باز کردن برنامه نویسی در Markthalle ولفسبورگ در اوایل 2021. فولکس واگن خواهد شد اهدا €3.7 میلیون دلار در سال اول و بیشتر از دو میلیون یورو در سال در سال بعد. سال آینده نزدیک به 600 دانش آموزان در حال حاضر انتظار می رود به آموزش در ولفسبورگ را Markthalle تحت نوآورانه یادگیری مفهوم با هیچ معلمان رسمی یا کلاس. آنها را به یادگیری مهارت های خود را تحت یک همکار-یادگیری مفهوم است.

تقاضا برای خوبی آموزش دیده این متخصصان در حال رشد است به عنوان دیجیتالی پیشرفت. همین دلیل است که فولکس واگن است که حمایت از توسعه نوآورانه برنامه نویسی مدرسه. این عضو هیئت مدیره برای منابع انسانی Gunnar Kilian گفت: "ما در حال شکستن زمین جدید در این آموزش در آلمان در همکاری با 42Wolfsburg e.V. و 42Wolfsburg آن سر چشمه. دیجیتال تحول در فولکس واگن در آلمان نیاز به کارشناسان است که می تواند به حل مشکلات با خلاقیت و تعهد است. به همین دلیل است که فرآیند انتخاب برای 42Wolfsburg است نه بر اساس تحصیلات دانشگاهی اما در استعداد و انگیزه. فارغ التحصیلان École 42 برنامه نویسی در مدرسه و بین المللی آن شاخه های بسیار در پی در این صنعت با تشکر بسیار عالی مهارت های عملی است."

کلاوس Mohrs شهردار شهر ولفسبورگ گفت: "من خوشحال هستم که 600 نفر جوان خواهد بود تحصیل کرده در ما Markthalle در آینده است. محل مرکزی بسیار نزدیک به ایستگاه راه آهن اصلی و مرکز شهر ولفسبورگ ایده آل است. من خیلی خوش آمدید این واقعیت است که دانش آموزان انتخاب شده بر اساس انگیزه به جای تحصیلات دانشگاهی و یا اجتماعی و فرهنگی منشاء."

مانند École 42 در پاریس داوطلبان تقاضا برای شهریه-رایگان مکان در 42Wolfsburg لازم نیست مدرسه یا دانشگاه های مدارک تحصیلی و انتخاب است نه بر اساس سن و جنسیت و یا منبع. آموزشی مفهوم متفاوت از آن تمرین معمولی در کالج ها: برنامه نویسان از فردا در حال تحصیل بدون معلمان رسمی یا کلاس به جای آنها در حال تحصیل در یک همکار به همکار آموزش محیط زیست و از طریق تا کنون پروژه های پیچیده تر. همکار-یادگیری اصل را تشویق می کند عمل گرا یادگیری که در آن دانش آموزان از یادگیری و با یک دیگر. این را تشویق می کند توسعه حرفه ای از هر دو مادام العمر یادگیری مهارت های اجتماعی و مهارت است. مدرسه باز 24/7 و دانش آموزان ارائه می دهد یک سخت افزار آزمایشگاه و یک آشپزخانه مشترک اتاق و بقیه مناطق علاوه بر آن محیط یادگیری. با اهدای فولکس واگن است که حمایت از این بسیار جدید و ابتکاری است که برای تکمیل آموزش عالی چشم انداز در زمینه IT.

استعداد و انگیزه هستند و چه تعداد در École 42 فرآیند انتخاب. برای واجد شرایط برای ورود دانشجو باید اول پاس آنلاین آزمون استعداد را قادر می سازد که آنها را به شرکت در یکی از چهار کلید های انتخاب فرآیندهای مربوط عمل گرا پروژه های در محوطه دانشگاه. بهترین نامزد از این مرحله شناخته شده به عنوان "استخر", ارائه شده در École 42 به آموزش در طی یک دوره سه تا پنج سال. این "piscines" برای 42Wolfsburg در حال برنامه ریزی برای بهمن و اسفند به طوری که آموزش در ابتدا با 150 دانش آموزان می توانید شروع به در مارس سال 2021. امید است به ثبت نام 600 دانش آموز در طول دوره 2021.

مدیر عامل 42Wolfsburg خواهد بود دکتر Max Senges که در عمق تجربه حرفه ای در آموزش و پژوهش و کار با گوگل در برلین و Silicon Valley برای ده سال است. مدرسه در حمایت از بدن است 42Wolfsburg e.V.

این مدرسه تاسیس شده در سال 2013 است که مقر آن در پاریس است. École 42 در حال حاضر دانشگاه در 33 بیشتر مکان در سراسر جهان از جمله کالیفرنیا, فنلاند, هلند, برزیل و اندونزی ارمنستان, ژاپن, اردن, کلمبیا, اسپانیا, کانادا, ایتالیا, کره جنوبی, تایلند, مالزی, استرالیا, بلژیک, روسیه و مراکش. وجود دارد برخی از 10,000 École 42 نفر در سراسر جهان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن